Novinky
Ham.
3
Od tebe to sedí.
Přejít do diskuze
Nemám sice podklady, čísla, ani analýzy, ale sám se už přes 10 let výstav a veletrhů jako vystavovatel účastním (byť jen v rámci ČR a SR), ale ten trend tu je a v naší firmě jsme tento krok udělali už dávno (byť jsou ta měřítka neporovnatelná). Vůbec nemusíte zpracovávat analýzy, on úplně stačí pohled na fakturu za výstavní plochu a představa, jaké publikum lze za stejné peníze zasáhnout online, plus po pár letech zjištění, že na ty veletrhy chodí pořád stejní lidé. Takže krok Volva chápu a schvaluji.
Připadá mi, že někteří čtou jenom nadpis. Jelikož Volvo se bude účastnit autosalonu, ale jenom v Ženevě, Detroitu a Pekingu. Což mi přijde logické, protože jeden velký autosalon na jeden kontinent stačí. A co se tyče prodeje tak ten bude normálně v showroomech. Jenom představování bude po internetu.
Ty jsi pablb, kterej ani nepozná podmět a přísudek... Učivo z prvního stupně. Hele, tebe by snad nevzali ani jako člena trestného praporu, jak jsi jednoduchej... >😁
Myslíš, že ti, kteří pracujou v řadách, marketingu, PR, reklamy a grafiky pro Volvo si Volva kupují??
To budou asi služebáky...
A pokud si ho někdo koupí za vlastní peníze a dělá pro Volvo, tak nepotřebuje autosalon... 😉
To budou asi služebáky...
A pokud si ho někdo koupí za vlastní peníze a dělá pro Volvo, tak nepotřebuje autosalon... 😉
K tvojí osobě jsem se zatím nevyjádřil, ale tohle už je moc!
Jestli Volvo neví nic, proč stále platí za synonymum bezpečnosti?
Jak je možné, že mají několik světových patentů, které přebírají ostatní automobilky?
...
Pokud někomu přeješ rychlou záhubu, tak jsi totální společenské dno!!!
:no: :no: :no:
Jestli Volvo neví nic, proč stále platí za synonymum bezpečnosti?
Jak je možné, že mají několik světových patentů, které přebírají ostatní automobilky?
...
Pokud někomu přeješ rychlou záhubu, tak jsi totální společenské dno!!!
:no: :no: :no:
Počkáme si a uvidíme, s jakými formami prezentace přijde Volvo následně. Ono je možná lepší skutečně udělat online prezentaci, možnost virtuální prohlídky a pak třeba tu a tam nějaké "track days" nebo něco podobného, kde se lidi mohou podívat, osahat, projet se... Je fakt, že vystavovat auto na autosalonu mimo bezprostřední představení už nese spíš náklady, než přínosy.
...a proč? Nic se nemění, jen budou vystavovat ve strategicky umístěných veletrzích. Nebojím se, že by to neměli propracované. Ono, o to více se bude jezdit koukat na Volvo.
Ja som ju ešte nevidel, ale myslíš túto? Síce to nie je Elvis, no podľa mňa pekná reklama, samozrejme s mierou. 😄
[odkaz]
[odkaz]
"Tento rok sme neboli na parížskom autosalóne a tak dávame celoročnú zľavu 35% na všetky naše modely. Platí len pri mierke 1:43." >😁
Gilgit
Samozrejme más pravdu v tom ze úcast na výstavách je drahá a má svá pro i proti. Online muzes zasáhnout více publika, ovsem otázka je taky jakého publika. Já to nechám na budoucnosti která ukáze jestli je to nový trend ke kterému se pridají dalsí výrobci. Kazdopádne jsem zu zazil dost ruzných konceptu a "nových politik" ruzných firem které byly perfektne argumentacne podlozené a presto nevydrzely dlouho. Takze uvidíme.
můžeš mi vysvětlit co znamená věta: "Ty jestli nikdy neplánovals , tak nemáš potuchy co to obnáší." ???
To je tá mcdonaldizácia. Snažiť sa všetko strašne optimalizovať, aj za cenu, že úplne nesprávne. Samozrejme, nemôžem súdiť tento krok Volva, no veľmi mi to pripomína korporátnu spoločnosť kde som pracoval. Tam každý rok prepustili na oddelení zo desať ľudí a menili čo sa dalo, aby o rok zas všetko vrátili do starých koľají, navýšili rozpočet a znovu prijali 10 ľudí. Systém pokus omyl jednoducho. Zistia, že ľudia zrazu, ktovie prečo, zabudli na Volvo, tak hneď vrazia do marketingu.
Ale možno im fakt len krivdím. Možno majú slušné predaje, tak si povedali že sa nič nestane keď obmedzia reklamu, tak ako napríklad Apple.
Ale možno im fakt len krivdím. Možno majú slušné predaje, tak si povedali že sa nič nestane keď obmedzia reklamu, tak ako napríklad Apple.
Tam, kam ty patříš už dávno? >😁 Hele, a jsi machr, když máš i svůj avatar. To se pozná profík. >😁
Petrumre, ty jsi fakt pacient...
Petrumre, ty jsi fakt pacient...
No jeho názory jsou mi k smíchu. A chápu, že vyměnit haťapku v plný palbě, ze který se v bazaru stala podpultovka, za MPV, to je skok na zbláznění. Ale vadí mi, když někdo poučuje druhý, a přitom sám neumí ani základy mateřskýho jazyka. O velkých písmenech na začátku věty nemluvě.
A přitom nějakou školu asi vychodil, protože na rajčeti má super složku ze školního srazu. 😄
A přitom nějakou školu asi vychodil, protože na rajčeti má super složku ze školního srazu. 😄
Gilgit
Dost lidí ty parády "obrází". Návsteva autosalonu umoznuje omrknutí mnoha novinek na jednom míste. Clovek si muze udelat prehled o designu nových modelu, které by jinak na vastni oci uvidel v nekterých prípadech az za nekolik mesícu. A samozrejme práve pro cloveka který se o auta zajímá trochu víc nabízí autosalon ruzné koncepty a výrobky malých firem, které by clovek na vlastní oci jinak nikdy neuvidel.
Samozrejme to nenahrazuje návstevu showroomu.
Jinak uvidíme jak se vec s úcastí na autosalonech vyvine. Pokud se Volvo rozhodne pro neúcast v Parízi a Frankfurtu a vsichni ostatní tam budou, znamená to ze vedení Volvo je chytré a vsichni ostatní hloupí? Nevím. Mozná je to nový trend? Jiz drív byly prípady kdy se ruzné znacky rozhodly neucastnit nekterých výstav a za nekolik let se vrátily.
Kazdopádne se az behem delsího casu dovíme jak se ta nová strategie osvedcila. Do té doby jsme odkázání na Topperovy precizní analýzy, Topper rozumí technice, rízení, výrobe, marketingu, proste vsemu, takze se muzeme spolehnout ze dostaneme ty nejlepsí analýzy.
Samozrejme to nenahrazuje návstevu showroomu.
Jinak uvidíme jak se vec s úcastí na autosalonech vyvine. Pokud se Volvo rozhodne pro neúcast v Parízi a Frankfurtu a vsichni ostatní tam budou, znamená to ze vedení Volvo je chytré a vsichni ostatní hloupí? Nevím. Mozná je to nový trend? Jiz drív byly prípady kdy se ruzné znacky rozhodly neucastnit nekterých výstav a za nekolik let se vrátily.
Kazdopádne se az behem delsího casu dovíme jak se ta nová strategie osvedcila. Do té doby jsme odkázání na Topperovy precizní analýzy, Topper rozumí technice, rízení, výrobe, marketingu, proste vsemu, takze se muzeme spolehnout ze dostaneme ty nejlepsí analýzy.
Petrumre, na to, jakýho chytráka tady předvádíš, bys mohl vědět, že výrobky se prodávaly s tvrdym...
Ono podle mne to má svý pro a proti...
Autosalon je nákladnej, kolikrát není možnost se ani posadit, a pokud už pak člověk čte recenze, nemůže je stejně brát vážně. Viz zdejší onanie nad fabií a octávkou...
Na druhou stranu není nad osobní zkušenost, takže rušit prodejny a zaměřit se na net, to nemůže projít...
Každopádně Volvo snad ví, co dělá.
Autosalon je nákladnej, kolikrát není možnost se ani posadit, a pokud už pak člověk čte recenze, nemůže je stejně brát vážně. Viz zdejší onanie nad fabií a octávkou...
Na druhou stranu není nad osobní zkušenost, takže rušit prodejny a zaměřit se na net, to nemůže projít...
Každopádně Volvo snad ví, co dělá.
Gilgit
No vidís, ty jsi moudrejsí nez vetsina výrobcu automobilu na svete. Ti vsichni hlupáci z firem jako Volkswagen, General Motors, Toyota, Renault-Nissan, Hyundai-Kia, PSA, BMW, Daimler a dalsí jsou tak hloupí a úcastní se autosalonu a jenom ALLSTONE ví jak to má být. Prihlas se u tech firem jako poradce a vydelás tezký prachy.
Bylo otázkou času,kdo s tím začne..Autosalon je z 95% jen pro čumily a novináře..Všude plno namistrovaných,kteří se fotí u aut a pak se chlubí..Kupující ví co chce a zajímá ho především co nejnižší cena,kterou za to auto celkově zaplatí..
Ten nepotřebuje platit tu předraženou komedii kolem..To potřebují z 95% ti,kteří na ty auta nemají,nebo pak ti,kteří se na tomto přiživují..
Pokud toto rozhodnutí sníží cenu auta, :yes: :yes:
Ten nepotřebuje platit tu předraženou komedii kolem..To potřebují z 95% ti,kteří na ty auta nemají,nebo pak ti,kteří se na tomto přiživují..
Pokud toto rozhodnutí sníží cenu auta, :yes: :yes:
V něčem máš pravdu.
Ovšem Volvo je srdcovka, jak se jednou zamiluješ, už tě to nepustí...
Je pravda, že vozy, které jsme v rodině měli nebo máme, jsou staršího data výroby (2001-2007) a tam je ještě vše "postaru", takže jsem ještě "zklamání" ve Volvu nezažil... 😉
Ovšem Volvo je srdcovka, jak se jednou zamiluješ, už tě to nepustí...
Je pravda, že vozy, které jsme v rodině měli nebo máme, jsou staršího data výroby (2001-2007) a tam je ještě vše "postaru", takže jsem ještě "zklamání" ve Volvu nezažil... 😉
Dnes čínské VOLVO už není co bývalo..snad jen bezpečnost zůstala.
Předražené a nekvalitní automobily se nevyplatí asi ani vystavovat. >😁
Docela povedené designy karoserie to nezachrání.
Interier je možná pohledný ,ale velmi stísněný , témeř u každého modelu.
Obestavět prostorně karoserii už švédsko-čínská automobilka asi zapoměla.
Doba krabicových taxi už je bohužel pryč.
A to je škoda..
Předražené a nekvalitní automobily se nevyplatí asi ani vystavovat. >😁
Docela povedené designy karoserie to nezachrání.
Interier je možná pohledný ,ale velmi stísněný , témeř u každého modelu.
Obestavět prostorně karoserii už švédsko-čínská automobilka asi zapoměla.
Doba krabicových taxi už je bohužel pryč.
A to je škoda..
Mámo, pojeďme se mrknout na Volvo, když už teď nebude ani ve Frankfurtu, ani v Paříži. >😒]
Takže při neúčasti na mnoha autosalonech se bude o to více jezdit koukat na Volvo?
Nebude to spíš právě naopak, v duchu - sejde z očí, sejde z mysli.
Konkurenci Volva bude dál vidět na všech větších autosalonech (včetně všemožných reportáží z nich) i na jejich showroomech. Uvidíš např. reportáž z autosalonu, kde tě nějaké auto zaujme tvz. na první pohled, tak si pak zajedeš do showroomu na živé dojmy.
Pokud ho tam neuvidíš, není motiv jezdit zrovna k této konkrétní značce.
Nebude to spíš právě naopak, v duchu - sejde z očí, sejde z mysli.
Konkurenci Volva bude dál vidět na všech větších autosalonech (včetně všemožných reportáží z nich) i na jejich showroomech. Uvidíš např. reportáž z autosalonu, kde tě nějaké auto zaujme tvz. na první pohled, tak si pak zajedeš do showroomu na živé dojmy.
Pokud ho tam neuvidíš, není motiv jezdit zrovna k této konkrétní značce.
Tiez nechapem, nad cim sa vsetci rozculuju, navyse vacsina asi ani neprecitala clanok a hura do diskuzie, kde si jeden jedinec zameni pojem autosalon so showroom a dalsich x ludi sa na to chyti, a pohorsene sa pytaju, ako si to Volvo vobec dovoluje a konstatuju, ze si Volvo nikdy nekupi .... a ze Volvo ide cestou jeden trh (EU, Azia, US) jeden autosalon je podla mna logicky krok ktory budu v priebehu par rokov nasledovat i dalsie automobilky
Za prvé, podľa správy dokonca nerušia ani salóny (aj v eu budú v ženeve) a šourúmy už vôbec nie. Jednoducho chcú viac zamakať na online a to je správne. Okrem toho klasické výstavníctvo sa nevie prispôsobiť súčasnosti, organizátori stále pýtajú nehorázne prachy, kým sa dá, ale vo všetkých sférach klasického výstavníctva dochádza prirodzene k odlevu vystavovateľov, lebo už to nie je jediný spôsob ako sa dostať ku zákazníkovi (ale organizátori sa tak stále správajú finančne aj komunikačne a zakapú na nenažranosť a neflexibilitu). Mne by bolo za autosalónmi smutno, ale táto zábava pre ľudí je pre automobilky sakra drahá.
Allstone: přidal bych ještě někoho - "ekonomický cifršpiony". Protože ti jsou především lidmi, kteří novým autům a novinkám v nich rozumí. >😒]
Nepotřebuje autosalon jako výstavu, jen showroomy...asi ano. Jen budeme jednou ochuzeni o kolekci všech aut na jednom místě 😉
Tak ono dobrý zboží si kupce najde. A je pravda, že někdy reklama, pokud je jí všude víc, než je zdrávo, působí kontraproduktivně. Což teď nemyslím Volvo u nás v ČR.
Třeba mně osobně už leze krkem reklama na VW Transporter. Vidět popátý za večer nadšený tváře za tónů Elvisova hitu už nějak nepobírám. A teď nemám nic proti VW, ale proti reklamě. Takhle nás nemasíruje už ani Hyundai.
Třeba mně osobně už leze krkem reklama na VW Transporter. Vidět popátý za večer nadšený tváře za tónů Elvisova hitu už nějak nepobírám. A teď nemám nic proti VW, ale proti reklamě. Takhle nás nemasíruje už ani Hyundai.
:yes😒br />
Ja vnímam autosalóny aj ako súčasť automobilovej kultúry a tradície, takže takéto rozhodnutia ma mrzia. Ale ako píšeš, čas ukáže či to bolo dobré rozhodnutie. Vôbec by ma o rok neprekvapila správa, že Volvo chce ísť viac medzi ľudí alebo podobne opačnú stratégiu.
Ja vnímam autosalóny aj ako súčasť automobilovej kultúry a tradície, takže takéto rozhodnutia ma mrzia. Ale ako píšeš, čas ukáže či to bolo dobré rozhodnutie. Vôbec by ma o rok neprekvapila správa, že Volvo chce ísť viac medzi ľudí alebo podobne opačnú stratégiu.
Autosalón je popri prezentácii značky aj miestom, kde si môžu ľudia pod jednou strechou porovnať viacero áut. Keď už tak veľmi chcú šetriť, nech radšej zrušia sponzoring Ocean Race. Ak by takto uvažovali všetky automobilky, tak autosalóny môžu ísť do kelu a neoplatí sa napríklad ani platiť drahé priestory butikov na Champs-Élysées.
zástupci výrobců kol a pneu mají svůj veletrh Reifen a to je jiná liga než autosalony, tam se opravdu řeší podstatný věci a je to daleko odbornější než okouknout auto jak vypadá.
petrumr
jestli byls někdy na xxsalonu, tak bys měl vědět, že jsou dny pro novináře a gilgita a potom pro veřejnost. Ty jestli nikdy neplánovals , tak nemáš potuchy co to obnáší. Na autosalonech jsou zástupci i pojištoven, kol, pneu atd.
Ty výrobky se prodávaly...komunistů v tomto případě nesouvisí z mluvnickýho hlediska se slovesem. 😉
zle čítam ja, alebo ostatní?
ja som pochopil, že Volvo ruší svoju účasť na niektorých svetových autosalónoch, nie že ruší showroomy a doterajšiu formu predaja, čo tu rozoberáte
predali nejaké autá cez internet, ale predpokladám, že aj v reálnych showroomoch.
taká stratégia má logiku, lebo info o aute má kupujúci z internetu, novinárskych testov a z návštevy dealera. ja sa tiež nechodím tlačiť na autosalón, aj keď lístok na autosalón v Tokiu by som nezahodil 😄
ja som pochopil, že Volvo ruší svoju účasť na niektorých svetových autosalónoch, nie že ruší showroomy a doterajšiu formu predaja, čo tu rozoberáte
predali nejaké autá cez internet, ale predpokladám, že aj v reálnych showroomoch.
taká stratégia má logiku, lebo info o aute má kupujúci z internetu, novinárskych testov a z návštevy dealera. ja sa tiež nechodím tlačiť na autosalón, aj keď lístok na autosalón v Tokiu by som nezahodil 😄
Ty znáš návštěvnosti mezinárodních autosalonů a výslednej efekt v prodejích? Já ne, takže ani nemůžu Volvo odsoudit. Ne, nelíbí se mi to, ale je fakt, že tyhle parády neobrážím a radši zajdu do showroomu. Takže katastrofickej scénář se neděje.
Letos v Paříži měli na stánku jen dvě auta, jednu XC90 v záři reflektorů, která byla po týdnu a půl všeho toho prolejzání apod. pěkně zhuntovaná, a druhá XC90 stála pěkně uklízená vzádu, tak už jsem ani nešel. Samotnýho mě to překvapilo, ale jestli jim tahle stradegie vychází/vyjde, tak klobouk dolu.
EDIT. sry, reagoval jsem na sokara
EDIT. sry, reagoval jsem na sokara
chtěli použít ty ušetřený prachy na vyřešení toho strašlivýho tabletu v interiéru, to by bylo bájo😊
Tak to snad půjde vrátit do čtrnácti dnů, bez udání důvodu 😄 .
Ale na druhou stranu, kdo chce kam... alespoň to někdo zkusí a další se můžou držet správné cesty k zákazníkům.
P.S. přidej fotky 😉
Ale na druhou stranu, kdo chce kam... alespoň to někdo zkusí a další se můžou držet správné cesty k zákazníkům.
P.S. přidej fotky 😉
Tento krok chápu, sám organizuji v jiném oboru prezentace na mezinárodích veletrzích a náklady na podobnou akci jsou astronomické a věřím, že v některých odvětvích průmyslu se to prostě už nevyplatí pořádat. Trochu zarážející je ale skutečnost, že chce Volvo zároveň rušit i prodejny a směrovat prodej na internet. To už pak osahat auto nepůjde vůbec? Auto ještě pořád není mobil (ačkoliv se tomu zrovna Volvo blíží) a nekupuje se na rok a nutnost vyzkoušet si jej beru jako naprostou samozřejmost. Toto je podle mě krok špatným směrem.
Maj to kucí dobře vymyšlený. Omezej rozpočty na reklamu, takže ti, které to živí, a není jich málo, budou mít méně peněz na luxus jako je nové auto. A právě v těchto řadách, marketingu, PR, reklamy a grafiky Volvo hodně loví své klienty... :no:
petrumr
co na té fábii bylo blbýho? Další internetovéj blbeček co si něco namlouvá a nemá ani svůj avatar.
aby tam nejakej slintajici vosel z firemniho platku skoda auto.cz oblezl i20 a pak ji sepsul ze to neni nic moc?
Gilgit
petrumr tady drív nekolikrát psal, ze ho mucili komunisti, ale potom z neho vylezlo, ze to "mucení" byla vlasne skolní docházka, pro neho evidentne strasná muka. >😁
Následky jsou videt dodnes.
Nastestí má petrumr problémy se psaním souvislých vet a proto jsou jeho príspevky dost krátké. Kdyby se svým stylem rozepsal jak Topper, to by teprve byl nárez. >😁
Následky jsou videt dodnes.
Nastestí má petrumr problémy se psaním souvislých vet a proto jsou jeho príspevky dost krátké. Kdyby se svým stylem rozepsal jak Topper, to by teprve byl nárez. >😁
Dnes sa uz autosalon kona kade-tade a pomaly kazdy mesiac a celkove naklady na autosalony musia byt astronomicke.
To mozu rovno spravit kazdemu novemu modelu vlastnu internetovu stranku, aplikacie do smartfonov a tabletov, newsletter, online 3D konfigurator vsetkych moznych kombinacii, videa, fotky, sutaze, novinarov pozvat na prezentacie a testovacie jazdy, dat nejake auta do nakupnych centier atd.
Zaujimal by ma skutocny prinos autosalonu, pretoze toto nie je masokombinat, kde na vystavu prijde velkoodberatel, prezrie si novy model kutra a objedna 3 kusy do kazdej prevazdky... Taketo firmy sa nemaju ako inak nazivo prezentovat zakaznikom ako na salonoch, ale automobilky maju obrovske marketingove rozpocty, showroomy atd. a kolko kontraktov na tych autosalonoch uzavru?
To mozu rovno spravit kazdemu novemu modelu vlastnu internetovu stranku, aplikacie do smartfonov a tabletov, newsletter, online 3D konfigurator vsetkych moznych kombinacii, videa, fotky, sutaze, novinarov pozvat na prezentacie a testovacie jazdy, dat nejake auta do nakupnych centier atd.
Zaujimal by ma skutocny prinos autosalonu, pretoze toto nie je masokombinat, kde na vystavu prijde velkoodberatel, prezrie si novy model kutra a objedna 3 kusy do kazdej prevazdky... Taketo firmy sa nemaju ako inak nazivo prezentovat zakaznikom ako na salonoch, ale automobilky maju obrovske marketingove rozpocty, showroomy atd. a kolko kontraktov na tych autosalonoch uzavru?
Gilgit
Más nejaké podklady (císla, analýzy) pro tvrzení, "že jeden velký autosalon na jeden kontinent stačí"? Pokud je tomu tak, znamená to ze jen vedení Volvo je moudré a vedení vsech jiných výrobcu automobilu ne?
petrumr
paráda, konečně jem zjistil, že jsi komunista a oni prodávali. Ti komunisti prodávali. Jenom tvrdý Y se píše, že komunisti jsou kurfy.
speje kdesi do "online" ( alebo zeby offline? ) rezimu bohuzial... este tak vymysliet ako sa online vysr.t .... a bude to pecka 😉
niet nad osobny kontakt s autom.... ak si volvo mysli ze osobny kontakt nahradi online prezentaciou auta tak je na omyle.... tento svet sa uz uplne na hlavu postavil ...
niet nad osobny kontakt s autom.... ak si volvo mysli ze osobny kontakt nahradi online prezentaciou auta tak je na omyle.... tento svet sa uz uplne na hlavu postavil ...
petrumr
prdlajs, jak byl motosalon, vše jsem prošmejdil a když nebyla možnost, tak jsem jim řekl a když opravdu nebyla, tak jsem jim řekl at si***. Třeba u nás byl autosalon fiasko, ale jinde, když nějaká automobilka chybí, tak přijde o zákazníky. Picasso jsem koupil, že jsem jel od toyoty a stál tam čerstvě dovežený, tak jsem zastavil a šel ho prohlédnout. Nevím jak budeš s metrem v ruce měřit auto on-line. Volvo neví nic a přeji jim rychlou záhubu.
Mě se nechce trajdat na nějakej autosalon právě z důvodu který sem uvedl. V klidu si počkám až se auto dostane do ČR. Pokud nebude k vidění v autosalonu tak nevím jak to bude probíhat. Při představě, že objednám a dojde mi vlastně něco, co sice v prohlížeči vypadalo OK, ale naživo až zas tak ne a pak s tím budu muset 5let jezdit - děs. Kdyby radši zapracovali na kvalitě. Té elektroniky je tam už tolik, že se to se.e sotva to vyjede z linky. Ledku na řadičce za 2 roky nedokázaly zprovoznit na dýl jak týden. Volvo má tak nějak takovou auru bezpečnosti a má svý specifický zákazníky, ale pravdou je, že většinu bezp. asistentů už má i konkurence.
kedysi automobilky cheli byt cim blizsie k ludom..... dnes je to naopak... za 20 rokov ked pojdes po auto tak ani nebudes vediet co si ides kupit..... daju ti ho az rovno v predajni spod plachty.... 😉 ... smutne ... doba ladova opat prichadza .... ;-\
Gilgit
Muzes rozvinout tvoji geniální myslenku?
Kazdopádne napríklad já jsem tady nikde nepsal ze Volvo bude zavírat showroomy, uz proto ne ze jsem si nejdrív precetl tiskovou zprávu Volvo. Takze z toho hlediska nick Volvomatej není "první, kdo umí císt". Proto zcela logicky plácás.
Kazdopádne napríklad já jsem tady nikde nepsal ze Volvo bude zavírat showroomy, uz proto ne ze jsem si nejdrív precetl tiskovou zprávu Volvo. Takze z toho hlediska nick Volvomatej není "první, kdo umí císt". Proto zcela logicky plácás.
Autosalon je místo, kde se nahrne hromada lidí - čumilů , co si stejně to auto nekoupí. Jen tam čumí, zavazí, poberou pár tužek apod. Souhlasím s tím, že je to vyhazování peněz. Když mám o nějaký auto zájem, tak stejně několik měsíců sedím na netu a čtu recenze.Pak taky někoho, kdo má to co chci a mám to štěstí tak zastavím a dáme řeč, samozřejmě showroom taky navštívím. Ten je ale alespoň u mě již poslední krok, kdy už jsem rozhodnutej. Prodej jen přes internet a ještě s podmínkama co nastavili u XC90 - good luck with that. Nehoráznost, kterou si může dovolit tak leda oprsklé ferrari a nikoli volvo. Stejně co by na tom autosalonu ukazovali ? Mikro tříválec jak se krčí v rohu XC60 ?