Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo se přestane účastnit hlavních světových autosalonů

Michal Fokt Michal Fokt 16. 12. 2014 • 23:35
127
76
Zobrazit náhledy (127)
Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo Volvo
Švédska automobilka má v plánu vypustit prestižní autosalony v Evropě i v zámoří. Ušetřené peníze vloží do prezentace svých vozů online.

Volvo chystá podle časopisu Auto Express radikální změnu prezentace svých nových modelů. Přestane se účastnit prestižních světových autosalonů, jako je Frankfurt, Paříž nebo Tokio a k vidění bude pouze v Detroitu, Ženevě a Pekingu. Přítomnost na prestižních automobilových výstavách je podle prodejního a marketingového manažera značky Alaina Vissera vyhazování peněz, které lze využít lépe ke komunikaci produktů.

K tomuto nápadu Volvo patrně přivedl úspěch zahajovací edice nového modelu XC90, jejíchž 1927 kusů se prodalo za 47 hodin pouze prostřednictvím internetu. "Jsme stále relativně malý hráč na globálním automobilovém trhu a nechystáme se zvítězit tím, že budeme dělat to samé, co ostatní," obhajuje Visser novou vizi švédské značky.

Méně peněz od Volva získají v budoucnu také poskytovatelé televizní reklamy a značka omezí také sponzorské aktivity sportovních podniků. O to více bychom se měli dočkat různých online projektů a produktů a aktivit na sociálních sítích. Jedná se zatím o plán na rok 2015, jestli se poté bude analyzovat situace nebo jde o rozhodnutí dlouhodobějšího rázu, zatím není zcela zřejmé.

Myslíte si, že je tato změna strategie dobrý nápad nebo automobilce neúčast na autosalonech spíše uškodí? A co by to znamenalo pro autosalony, kdyby ke stejnému rozhodnutí dospěly i další značky?

Související články

Témata
26. 12. 2014 11:27
Nieco vo Volve marketingovo skripe
Na auto.cz sa kazdy tyzden pise o Fiate, AR, Lancii a bludoch Sergia.
A o Volve akosi nic. ;-)
Avatar - CarlosOstrava
18. 12. 2014 05:53
Re: Čas ukáže
V něčem máš pravdu.
Ovšem Volvo je srdcovka, jak se jednou zamiluješ, už tě to nepustí...
Je pravda, že vozy, které jsme v rodině měli nebo máme, jsou staršího data výroby (2001-2007) a tam je ještě vše "postaru", takže jsem ještě "zklamání" ve Volvu nezažil... ;-)
Avatar - Sumi2000
17. 12. 2014 22:52
Re: Čas ukáže
Dnes čínské VOLVO už není co bývalo..snad jen bezpečnost zůstala.
Předražené a nekvalitní automobily se nevyplatí asi ani vystavovat. >:D
Docela povedené designy karoserie to nezachrání.
Interier je možná pohledný ,ale velmi stísněný , témeř u každého modelu.
Obestavět prostorně karoserii už švédsko-čínská automobilka asi zapoměla.
Doba krabicových taxi už je bohužel pryč.
A to je škoda..
17. 12. 2014 15:24
Rozhodnutie obmedzit autosalony je fajn
Dnes sa uz autosalon kona kade-tade a pomaly kazdy mesiac a celkove naklady na autosalony musia byt astronomicke.

To mozu rovno spravit kazdemu novemu modelu vlastnu internetovu stranku, aplikacie do smartfonov a tabletov, newsletter, online 3D konfigurator vsetkych moznych kombinacii, videa, fotky, sutaze, novinarov pozvat na prezentacie a testovacie jazdy, dat nejake auta do nakupnych centier atd.

Zaujimal by ma skutocny prinos autosalonu, pretoze toto nie je masokombinat, kde na vystavu prijde velkoodberatel, prezrie si novy model kutra a objedna 3 kusy do kazdej prevazdky... Taketo firmy sa nemaju ako inak nazivo prezentovat zakaznikom ako na salonoch, ale automobilky maju obrovske marketingove rozpocty, showroomy atd. a kolko kontraktov na tych autosalonoch uzavru?
Avatar - white label
17. 12. 2014 15:23
Re: Panika...
Mámo, pojeďme se mrknout na Volvo, když už teď nebude ani ve Frankfurtu, ani v Paříži. >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku