Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Audi R8 5,2 FSI quattro – S desetiválcem před zadními koly

30 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tyto modely až tak nee, ale ty ostatní joo - hrůůůza, neeuvěřitelné, ale je to (skoro) tak ;-\
To nic, NEbudeme se CIZÍMI problémy trápit a
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TO je "přístup", NEvědět/NEznat raději NEčíst - hlavně abych NEztratil iluze?
R8 je zrovna prima, A8 ve většině verzí také, ale tím pomalu končíme ... smutné JAK se těmto faktům "fanoušci" až "brání" a slyšet/číst je NEchtějí ..
Pěkný den 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Milý Kyylie, to ale asi nevíte ani vy (rozhodně v těch ZNAČKÁCH co za luxusní považujete se EVIDENTNĚ NEorientujete 😉 ).
Je to "bubé", ale já se i v autíčkách vyznám líp, než vy v módě (a víně)...
PS: Ale s paní Borhyovou se asi shodneme - ta by se na CNN a BBC asi věru objevit NEmohla (tedy na obrazovce)
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Krásné sny 😉 a pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je ZAJíMAVÁ myšeňka! 😄
PS: A použil byste dvakrát přeplňovaný 3.0 HDi, nebo V8 3.6?
Pěkný den 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To sice již "lepší" je (že Audi KONEČNĚ už napodobuje konkurenci), ale stále "špatně" - až jednou si řidičák uděláte, tak zjistíte že nejLÉPE se řídí zadokolka, pak (možná překvapivě) předokolka a VŠECHNOkolka je AŽ na místě POSLEDNíM ... :no: 8-s
Pěkný den 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Audi >😒] - vítězství marketingu nad technikou a rozumem ;-\ :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Audi >😒] - prémiový vůz s předním (a BEZ zadního) pohonem(-honu) :yes: >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Milý Kyylie - DĚKUJi za "kopírování", neb si z hodin psychologie ještě matně pamatuji CO to znamená .. 😉
PS: Mimochodem firmy jako Guess - to je taková "navoněná bída" - takové "nahoře huj, vespod audi"
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
"...ve prospěch ZADNí nápravy" Opravdu? 😉 Tak lidem od audi pomalu dochází to "CO a PROČ" ostatní firmy již DESÍTKY let dělají? Tak to "gratuluji" k objevení "ameriky" 😄
NIC proti R8 (nu měla to být zadokolka), ale uložení motoru v RS6, milý AUDIRS6, věru NEní "optimální"
PS:: Ach jen dodám, že před domem mi NEparkuje 105 L
PPS: Většinou totiž dávám vůz do garáže 😉
Pěkný den 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To já TAKÉ beru V10 "bezvýhradně" - hlavně aby v audi nebyl (tam je to asi "nejslabší") - v M5 a M6 je to již "zajímavější" a v takovém Bristol je to o ještě o HODNĚ lepší, vlastně NEJlepší 😉 :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ty debilko, co ty vlastne reagujes na znacku audi, ked ti pred domom parkuje tak maximalne 105 L - LONG >😁 ?
sa nauc nieco o medzinapravovych diferencialoch TORSEN, ktore donedavna rozdelovali v zakladnom rezime toc.moment 50:50, po novom 60:40 v prospech zadnej napravy.a vsetko co ma motor ulozeny inac nez vpredu pozdlzne riesi system haldex, podla rocnika aktualna generacia, momentalne uz 4. /ale ani tej moc nefandim/, a specialne v R8, tak ako aj v Galarde je to viskozna spojka ktora standardne prerozdeluje toc.moment 70😁0 v prospech zadnej napravy, a specialne R8 V10 viem ze pri priamociarom zrychlovani / 0-100 napr./ ho prerozdeli az 85:15 v prospech zadnej napravy !!!
oIoo
Cokoliv v čem je V10 beru bez výhrad. To je životní styl. Do R8 to pasuje jak prd_el na hrnec, a že to dávají pro fotry od rodin i do kombíku RS6 jenom kvituju. Osobně to vidím na Gallardo pro fotbalisty, R8 pro selfmade osobnosti a RS6 pro gentlemany.
aldenson
tak HDI v R8 by melo neco do sebe. Snizilo by to spotrebu😁
jossalito
Poslední modely s torsenem mají více výkonu přenášen na zadní kola. Ty dřívější to měly 50:50.
Navtech
Mluvíš o špičkový technice. S Vikingem jeďte třeba na dovču, číst to nemusim.
Máš pravdu, tebou vyjmenovaný auta pro široký masy nejsou, na druhou stranu mi na nich vadí poloha motoru a systém pohonu 4x4 viz. diskuse s Vi Kingen pod tímto článkem😒br /> [odkaz]
Navtech
RS4, RS6, S8 je co? Póvl pro široký masy?
Toto je asi jediné Audi, kde se dá mluvit o špičkové technice, i když si ji tak trochu vypůjčili u koncernového Lamba Galardo. Ale aby toho nebylo moc najednou, tak to hned zkazily designem (na rozdíl od Lamba).
oIoo
podle mě to udělali dobře - takticky. R8 má proti Lambu jiný charakter, takže možná proti sobě ani ve skutečnosti nestojí. Kdo ale rok dva vlastní R8 určitě musí přemýšlet o upgrade, protože V10 je proti V8 supersport.
Navtech
Já nemám sny, ty "plagijáte" 😉
Avatar - Dinar
Dinar
A od Džona Velaskéze z Panda Voley nemůže být jiné než dobré. >😁 😉
BoRhYová je TvúJ SEn? , To "VěRu" neVíš Co je RoZkoš U DobRÉho ChaRdoNay 😉
Navtech
>😁 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, jenže u té R8, na rozdíl od ženské, by mi nevadilo, kdybych jel poslední, hlavně že bych jel. >😁 😉
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 😉
Navtech
Já zase nejel Borhyovou, no a? >😁
Avatar - Ham.
Ham.
Myslím, že mají hoši jistý mentální problém a ten zní jak si nelikvidovat své vlastní lambo a proto dlouho váhali než 10ti hrnek nasadili. Jsem zvědavý jak pojedou prodeje proti gallardu které tímto krokem lehce brejkli ve výkonu/ztrychlení/topspeed. Já jsem v ní také nejel, s tím bych si hlavu nelámal, ty davy na internetu co vykřikují jak se s ní prohánějí každý víkend na okruhu jsou jen nedospělí kluci co si tak maximálně nalepí samolepku na své plastové šlapací autíčko a okruhem myslí pískoviště před panelákem popř v lepší případě ti co jezdí playstation a před barákem mají nějakou orezlinu s výkonem 50 ks, max speed 140 a zrychlením 0-100 za 15 sec. Ono se to lehce splete, 50ks jako 500ks, to je jen jedna nula navíc a nula je přece nula takže rozdíl je vlastně nula, 15sec. z nula na 300 to je pořád 15 sec no a rozdíl mezi 140 a 340 také skoro zanedbatelný a to ještě ta R8 ani 340 nejede.
TyTo voZy "věru" nemusím neDáVaJí Tam HDI 😒
Avatar - Dinar
Dinar
Bylo na čase, desetiválce jsou už pomalu ve všem, S8, RS6, fajn, ale jestli takový motor do něčeho od Audi patří, pak je to R8. Takže sláva, :yes: jen mi připadá, že už jsem poslední na světě, kdo R8 nejel. 😒