Novinky
Toto je asi jediné Audi, kde se dá mluvit o špičkové technice, i když si ji tak trochu vypůjčili u koncernového Lamba Galardo. Ale aby toho nebylo moc najednou, tak to hned zkazily designem (na rozdíl od Lamba).
RS4, RS6, S8 je co? Póvl pro široký masy?
Máš pravdu, tebou vyjmenovaný auta pro široký masy nejsou, na druhou stranu mi na nich vadí poloha motoru a systém pohonu 4x4 viz. diskuse s Vi Kingen pod tímto článkem😒br />
[odkaz]
Poslední modely s torsenem mají více výkonu přenášen na zadní kola. Ty dřívější to měly 50:50.
Cokoliv v čem je V10 beru bez výhrad. To je životní styl. Do R8 to pasuje jak prd_el na hrnec, a že to dávají pro fotry od rodin i do kombíku RS6 jenom kvituju. Osobně to vidím na Gallardo pro fotbalisty, R8 pro selfmade osobnosti a RS6 pro gentlemany.
ty debilko, co ty vlastne reagujes na znacku audi, ked ti pred domom parkuje tak maximalne 105 L - LONG >😁 ?
sa nauc nieco o medzinapravovych diferencialoch TORSEN, ktore donedavna rozdelovali v zakladnom rezime toc.moment 50:50, po novom 60:40 v prospech zadnej napravy.a vsetko co ma motor ulozeny inac nez vpredu pozdlzne riesi system haldex, podla rocnika aktualna generacia, momentalne uz 4. /ale ani tej moc nefandim/, a specialne v R8, tak ako aj v Galarde je to viskozna spojka ktora standardne prerozdeluje toc.moment 70😁0 v prospech zadnej napravy, a specialne R8 V10 viem ze pri priamociarom zrychlovani / 0-100 napr./ ho prerozdeli az 85:15 v prospech zadnej napravy !!!
sa nauc nieco o medzinapravovych diferencialoch TORSEN, ktore donedavna rozdelovali v zakladnom rezime toc.moment 50:50, po novom 60:40 v prospech zadnej napravy.a vsetko co ma motor ulozeny inac nez vpredu pozdlzne riesi system haldex, podla rocnika aktualna generacia, momentalne uz 4. /ale ani tej moc nefandim/, a specialne v R8, tak ako aj v Galarde je to viskozna spojka ktora standardne prerozdeluje toc.moment 70😁0 v prospech zadnej napravy, a specialne R8 V10 viem ze pri priamociarom zrychlovani / 0-100 napr./ ho prerozdeli az 85:15 v prospech zadnej napravy !!!
"...ve prospěch ZADNí nápravy" Opravdu? 😉 Tak lidem od audi pomalu dochází to "CO a PROČ" ostatní firmy již DESÍTKY let dělají? Tak to "gratuluji" k objevení "ameriky" 😄
NIC proti R8 (nu měla to být zadokolka), ale uložení motoru v RS6, milý AUDIRS6, věru NEní "optimální"
PS:: Ach jen dodám, že před domem mi NEparkuje 105 L
PPS: Většinou totiž dávám vůz do garáže 😉
Pěkný den 😄
NIC proti R8 (nu měla to být zadokolka), ale uložení motoru v RS6, milý AUDIRS6, věru NEní "optimální"
PS:: Ach jen dodám, že před domem mi NEparkuje 105 L
PPS: Většinou totiž dávám vůz do garáže 😉
Pěkný den 😄
TO je "přístup", NEvědět/NEznat raději NEčíst - hlavně abych NEztratil iluze?
R8 je zrovna prima, A8 ve většině verzí také, ale tím pomalu končíme ... smutné JAK se těmto faktům "fanoušci" až "brání" a slyšet/číst je NEchtějí ..
Pěkný den 😉
R8 je zrovna prima, A8 ve většině verzí také, ale tím pomalu končíme ... smutné JAK se těmto faktům "fanoušci" až "brání" a slyšet/číst je NEchtějí ..
Pěkný den 😉
PS: A použil byste dvakrát přeplňovaný 3.0 HDi, nebo V8 3.6?
Pěkný den 😉
PS: Mimochodem firmy jako Guess - to je taková "navoněná bída" - takové "nahoře huj, vespod audi"
Pěkný den 😄
Je to "bubé", ale já se i v autíčkách vyznám líp, než vy v módě (a víně)...
PS: Ale s paní Borhyovou se asi shodneme - ta by se na CNN a BBC asi věru objevit NEmohla (tedy na obrazovce)
Pěkný den 😄