Na letošním lednovém autosalonu v Detroitu představila automobilka Audi nejvýkonnější a nejrychlejší sériovou variantu modelu R8 s novým motorem 5,2 FSI.
Bylo na čase, desetiválce jsou už pomalu ve všem, S8, RS6, fajn, ale jestli takový motor do něčeho od Audi patří, pak je to R8. Takže sláva, :yes: jen mi připadá, že už jsem poslední na světě, kdo R8 nejel. :-(
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Milý Kyylie - DĚKUJi za "kopírování", neb si z hodin psychologie ještě matně pamatuji CO to znamená .. ;-)
PS: Mimochodem firmy jako Guess - to je taková "navoněná bída" - takové "nahoře huj, vespod audi"
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Myslím, že mají hoši jistý mentální problém a ten zní jak si nelikvidovat své vlastní lambo a proto dlouho váhali než 10ti hrnek nasadili. Jsem zvědavý jak pojedou prodeje proti gallardu které tímto krokem lehce brejkli ve výkonu/ztrychlení/topspeed. Já jsem v ní také nejel, s tím bych si hlavu nelámal, ty davy na internetu co vykřikují jak se s ní prohánějí každý víkend na okruhu jsou jen nedospělí kluci co si tak maximálně nalepí samolepku na své plastové šlapací autíčko a okruhem myslí pískoviště před panelákem popř v lepší případě ti co jezdí playstation a před barákem mají nějakou orezlinu s výkonem 50 ks, max speed 140 a zrychlením 0-100 za 15 sec. Ono se to lehce splete, 50ks jako 500ks, to je jen jedna nula navíc a nula je přece nula takže rozdíl je vlastně nula, 15sec. z nula na 300 to je pořád 15 sec no a rozdíl mezi 140 a 340 také skoro zanedbatelný a to ještě ta R8 ani 340 nejede.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
podle mě to udělali dobře - takticky. R8 má proti Lambu jiný charakter, takže možná proti sobě ani ve skutečnosti nestojí. Kdo ale rok dva vlastní R8 určitě musí přemýšlet o upgrade, protože V10 je proti V8 supersport.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Milý Kyylie, to ale asi nevíte ani vy (rozhodně v těch ZNAČKÁCH co za luxusní považujete se EVIDENTNĚ NEorientujete ;-) ).
Je to "bubé", ale já se i v autíčkách vyznám líp, než vy v módě (a víně)...
PS: Ale s paní Borhyovou se asi shodneme - ta by se na CNN a BBC asi věru objevit NEmohla (tedy na obrazovce)
Pěkný den :-)
Toto je asi jediné Audi, kde se dá mluvit o špičkové technice, i když si ji tak trochu vypůjčili u koncernového Lamba Galardo. Ale aby toho nebylo moc najednou, tak to hned zkazily designem (na rozdíl od Lamba).
Máš pravdu, tebou vyjmenovaný auta pro široký masy nejsou, na druhou stranu mi na nich vadí poloha motoru a systém pohonu 4x4 viz. diskuse s Vi Kingen pod tímto článkem:
[odkaz]
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a jossalito bez z
To sice již "lepší" je (že Audi KONEČNĚ už napodobuje konkurenci), ale stále "špatně" - až jednou si řidičák uděláte, tak zjistíte že nejLÉPE se řídí zadokolka, pak (možná překvapivě) předokolka a VŠECHNOkolka je AŽ na místě POSLEDNíM ... :no:8-s
Pěkný den ;-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a jossalito bez z
Cokoliv v čem je V10 beru bez výhrad. To je životní styl. Do R8 to pasuje jak prd_el na hrnec, a že to dávají pro fotry od rodin i do kombíku RS6 jenom kvituju. Osobně to vidím na Gallardo pro fotbalisty, R8 pro selfmade osobnosti a RS6 pro gentlemany.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
To já TAKÉ beru V10 "bezvýhradně" - hlavně aby v audi nebyl (tam je to asi "nejslabší") - v M5 a M6 je to již "zajímavější" a v takovém Bristol je to o ještě o HODNĚ lepší, vlastně NEJlepší ;-):yes:
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
ty debilko, co ty vlastne reagujes na znacku audi, ked ti pred domom parkuje tak maximalne 105 L - LONG >:D ?
sa nauc nieco o medzinapravovych diferencialoch TORSEN, ktore donedavna rozdelovali v zakladnom rezime toc.moment 50:50, po novom 60:40 v prospech zadnej napravy.a vsetko co ma motor ulozeny inac nez vpredu pozdlzne riesi system haldex, podla rocnika aktualna generacia, momentalne uz 4. /ale ani tej moc nefandim/, a specialne v R8, tak ako aj v Galarde je to viskozna spojka ktora standardne prerozdeluje toc.moment 70:30 v prospech zadnej napravy, a specialne R8 V10 viem ze pri priamociarom zrychlovani / 0-100 napr./ ho prerozdeli az 85:15 v prospech zadnej napravy !!!
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
"...ve prospěch ZADNí nápravy" Opravdu? ;-) Tak lidem od audi pomalu dochází to "CO a PROČ" ostatní firmy již DESÍTKY let dělají? Tak to "gratuluji" k objevení "ameriky" :-)
NIC proti R8 (nu měla to být zadokolka), ale uložení motoru v RS6, milý AUDIRS6, věru NEní "optimální"
PS:: Ach jen dodám, že před domem mi NEparkuje 105 L
PPS: Většinou totiž dávám vůz do garáže ;-)
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Tyto modely až tak nee, ale ty ostatní joo - hrůůůza, neeuvěřitelné, ale je to (skoro) tak ;-\
To nic, NEbudeme se CIZÍMI problémy trápit a
Pěkný den :-)
Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znalostí
TO je "přístup", NEvědět/NEznat raději NEčíst - hlavně abych NEztratil iluze?
R8 je zrovna prima, A8 ve většině verzí také, ale tím pomalu končíme ... smutné JAK se těmto faktům "fanoušci" až "brání" a slyšet/číst je NEchtějí ..
Pěkný den ;-)