Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Buick Riviera a jeho dotykový displej z roku 1986 (+video)

Dotykový displej není v posledních letech v interiéru osobního automobilu ničím překvapivým, ale Buick se jim pyšnil již v osmdesátých letech.
Zpět na článek
17. 12. 2014 16:59
17. 12. 2014 19:11
18. 12. 2014 07:52
17. 12. 2014 19:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 12. 2014 22:04
17. 12. 2014 23:52
18. 12. 2014 00:10
18. 12. 2014 18:44
18. 12. 2014 21:03
18. 12. 2014 21:33
18. 12. 2014 22:05
18. 12. 2014 21:34
18. 12. 2014 21:50
18. 12. 2014 22:05
18. 12. 2014 22:13
18. 12. 2014 22:25
18. 12. 2014 00:40
18. 12. 2014 15:17
18. 12. 2014 00:08
18. 12. 2014 07:58
18. 12. 2014 09:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 12. 2014 14:38
18. 12. 2014 14:49
18. 12. 2014 17:51
18. 12. 2014 21:37
18. 12. 2014 21:41
18. 12. 2014 23:30
18. 12. 2014 22:03
18. 12. 2014 08:37
18. 12. 2014 16:10
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 16:10
GM leaderem inovaci
Dalsi potvrzeni faktu, ze kdyz se neco poprve objevilo v seriovem aute, bylo to v usa a zejmena pod nekterou znackou koncernu GM.
Stejne jako ve stovkach dalsich pripadu i zde americka znacka predbehla vyrazne svoji dobu.
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 16:18
Re: GM leaderem inovaci
Prni synchronizovana zpatecka, prni klimatizace, prni katalyzator, prvni turbo, prvni head up, prvni vypinani valcu, prvni bocni okna ovladana jinak nez rucne, prvni automat v serove vyrobe, prvi dotykova obrazovka, prvni el. Starter, prvni el. Ovladane sklo v 5 dverich, prvni kabrio s pevnou strechou co sla slozit, prvni nataceci svetlomet, prvni kotouce na vsech 4 kolech.....
A co takhle bmw x6? Znas? Urco. Jenze 20 let pred nim tu byl amc eagle awd. Prohlidni si karoserii :-)

A muzu pokracovat jeste hodne dlouho co mela us auta jako prvni.
17. 12. 2014 16:29
Re: GM leaderem inovaci
U toho kabria si niesom istý, nemal to náhodou prvý Peugeot?
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 16:33
Re: GM leaderem inovaci
Melo to neco z usa uz kdysi davno, jen ted z hlavy ti presne nereknu co.
17. 12. 2014 16:43
Re: GM leaderem inovaci
První Peugeot 601 Éclipse r.1934. V Americe až v roce 1957 Ford Fairlane 500 Skyliner nebo se ji říkalo taky Ford Galaxie Skyliner. GM tady nevidím a nevidím.
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 16:48
Re: GM leaderem inovaci
El. Ovladanou v roce 1934? To asi sotva, ze
17. 12. 2014 17:02
Re: GM leaderem inovaci
Proč sotva? Myslíš že v té době neznali elektřinu? Nebo že auta měla v reflektorech svíčky? Něco málo s historie :

"Vůbec první skládací hard-top vytvořil Ben P. Ellerbeck v roce 1922. jeho systém byl ale ručně ovládaný a pekelně těžký. Nikdy se tak nedočkal sériové výroby. Takže nezbývalo, než počkat na Georgese Paulina, který si nechal v roce 1931 zapatentovat elektricky ovládaný systém sundavání pevné střechy. Není to nic obtížného, něco takového vymyslet. Kulisový mechanismus prostě tehdy nadzvedl celou střechu i se zadním oknem a usadil jí do dostatečně velkého kufru."

Co se týče toho modelu bylo jich víc Peugeot 601, Peugeot 401 těch bylo se skladací střechou 79 a model Peugeot 402. Všechny které měly elektricky stahovatelnou pevnou střech měli přídomek Éclipse
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 17:20
Re: GM leaderem inovaci
Ok, mas pravdu. Prvni byl Peugeot.

Ale us znacky zas mely prvni airbagy a dokonce casovani ventilu (tucker)
Avatar - Ozzman
17. 12. 2014 20:06
Re: GM leaderem inovaci
A taky tohle a tamhleto.. >:D jsi jak malej >:D A ted se podívej, kde je GM ted a kde je třeba VW :-)
Avatar - JDM
17. 12. 2014 20:50
Re: GM leaderem inovaci
Amerika toho času přišla první s hodně technologiemi a předběhla dobu , jenže v té době byla amerika ještě jiná , dnes je to nejzadluženější díra na světě s pochybnou politikou . A teď s čím přišel kdy VW jako první nebo co do automobilového světa přinesl? VW se jen veze a nedělá nikdy nic víc než konkurence pokud ano tak mě opravte někdo ale fakt mě nenapadá co víc má VW Passat než třeba Cadillac ATS.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2014 22:34
Re: GM leaderem inovaci
S čím přišel VW? Tak mě tak napadá... .třeba s Golfem :-) Nejde o inovaci, ale o produkt a byl to jen příklad, protože Barik tu má mnohonásobné orgasmy >:D

P.s. Co má VW Passat proti Cadillacu ATS? Prodeje :-)
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:09
Re: GM leaderem inovaci
Mě právě nejde o to, kdo prodá kolik bezpohlavních pleček v unifikovaném designu, ale kdo byl tím inovátorem, kdo přinesl do aut věci, který sou dnes samoyřejmostí a kdo dělal každý 2-3 roky jiný design, zaváděl novinky a nenechal se odradit tím, že mu něco nevyšlo.

A to VW není.

Já obdivuji průkopníky, ne tvůrce zisku.
Avatar - Ozzman
18. 12. 2014 07:11
Re: GM leaderem inovaci
A co říkáš na Renault, ten je z Evropských značek dost inovativní, sice není nejhorší, ale top taky není. Jde ale pouze ve výsledku o to, kdo uspěje a VW to sakra dobře umí :-) Golf je toho důkazem, byť je sebeokoukanější :-)
Avatar - JDM
18. 12. 2014 07:36
Re: GM leaderem inovaci
VW to umi o tom zadna. VW dela prumerna auta ktera se tvari nadprumerne a to maji obycejni lide radi maji pocit ze maji neco vic nez zaplatili.Neni golf jako golf muzes mit uplne holatko ale mas golfa jako ten co ho ma v plny palbe.VW proste neriskuje hraje na jistotu on si to muze dovolit.
18. 12. 2014 10:48
Re: GM leaderem inovaci
"...A to VW není. Já obdivuji průkopníky, ne tvůrce zisku. "
Idealisto. A cim se financuje prukopnictvi? Tatinkovou kreditkou a jeho garazi? :-!
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 17:59
Re: GM leaderem inovaci
Tak GM ten zisk udělal jinde, že. Takové pikpay mlátil pořád stejné, akorát kulatou kastli vystřídala hranatá, ale po technické stránce 20 let to samý, nebo takový Caprice byl taky furt stejný. Z tohohle zisku pak mohli financovat ty invoace a průkopnická řešení
Avatar - SCHROJF
18. 12. 2014 13:13
Re: GM leaderem inovaci
Skor by som povedal,ze s cim prisiel VW a obohatil tym autopriemysel, je VW T1,alebo Chrobak ako Golf... ;-)
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:06
Re: GM leaderem inovaci
americkou politiku sem netahej, za to rozhodně nekopám, neschvaluji jí ani neobdivuju.
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:05
Re: GM leaderem inovaci
GM je pořád před VW.

Ono GM totiž nikde ve světě nevzrábí ty vykopávky co VW v číně (jetta z 90. let) a ještě nedávno v mexiku.

Kduž odečteš tyhle živoucí fosilie, tak, VW klesne o nějaký ten ten půl milion aut dolů >:D
A to má GM méně značek než VW
Avatar - Ozzman
17. 12. 2014 23:07
Re: GM leaderem inovaci
A proč odčítat... když jdou na odbyt, body pro VW :-) A Jetta z 90. let můž být lepší než Jetta z roku 2014 >:-[]
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:21
Re: GM leaderem inovaci
Ok, takže když ted gm otevře v africe závod, kde bude montovat 1985 Caprice na 349x zaplacených výrobních linkách a prodá jich ročně 400 000, tak to bude úspěšný výrobce.

Už vidím ty kydy, kdyby k tomu došlo - jak GM dělá zastaralý plečky co nebrzdí, nezatáčí a zamořují planetu.
>:D >:D

Co se hodí do krámu, že, tak to naroubujeme a vždycky nám to vyjde jak je třeba.
Avatar - Ozzman
18. 12. 2014 07:13
Re: GM leaderem inovaci
Ale proč by to mělo vadit, když tím vydělají a lidi to budou kupovat a budou spokojeni? Alespoň by měl GM peníze na to, aby mohl srovnat krok s konkurencí :-)
18. 12. 2014 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 20:19
Re: GM leaderem inovaci
GM má v poniku Daewoo Uzbekistan pouhých 25%, tudíž není majoritním vlastníkem, tím pádem ani výrobcem modelu Nexia. Těšilo mě >:D
18. 12. 2014 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:20
Re: GM leaderem inovaci
řídit to může třeba čínský papež nebo tvoje babička, ale majoritním vlastníkem není GM. Stačí?

Zatímco VW v číně má ve společném podniku se SAIC 50%.

To bys mohl rovnou psát, že Maruti je výrobek GM, protože suzuki vlastní Maruti a v suzuki mělo v GM podíl.

Blábol, vid?
18. 12. 2014 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:48
Re: GM leaderem inovaci
VW má 50% je to rovnocený partner ve společném podniku. GM je v uzbekistánu minoritní spoluvlastník. Stačí?

Rozdíl vidí i retardovaný absolvent pomocné školy.

Navíc kolik těch nexií v tom uzbekistnu prodaj. nelze absolutně porovnávat s činou či mexikem.
18. 12. 2014 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:06
Re: GM leaderem inovaci
Ty se rád hádáš vid, my už sme si všimli. Nu vot moloděc, tak si to užij.

Co VW Jižní Afrika? Nic? Golf II? >:D >:D
18. 12. 2014 22:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:29
Re: GM leaderem inovaci
Ještě do kdy se tam vyráběl vid. Googli googli moloděc.
A jedničkovej taky.
18. 12. 2014 22:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:49
Re: GM leaderem inovaci
Já se tu s nikým nehádám. A vůbec nechápu proč se vměšuješ do cizích diskuzí. Celé to vzniklo ohledně toho kde je GM a kde VW.

Je to pořád stejný. Většina lidí tady má VW za nějaký nadkoncern, za bohy a geniální lidi. Že mají zisk i na sebevětší plečce.

Ale co světu ten VW přinesl? Jaký pokorok a jaké novinky, vynálezy a inovace?

Oproti GM?
Avatar - white label
17. 12. 2014 21:19
Re: GM leaderem inovaci
Tohle není zdaleka první případ, kdy se prokázalo, že prostě rád kecáš. Takhle se dá rozebrat každý tvůj "zaručeně" první prvek z USA a nezbude z nich ani polovina. I když, ono je to v principu stejně jedno.

Ale chválím redakci za článek, jako vánoční dárek pro tebe, a vidím, že v diskusi si to náležitě užíváš. >:D ;-)
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:18
Re: GM leaderem inovaci
Ne všechno vynaleyli američani, ale bylo to porpvé aplikováno v us autě. O to jde. A to platí u všeho co sem uvedl, krom toho kabria. Tam mi ten peugeot unikl...
17. 12. 2014 22:32
Re: GM leaderem inovaci
No ale automobil vymysleli evropani a je taky otazka, kolik z americkych vynalezu bylo dovezeno z evropy, jako valecny suvenyr.
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:15
Re: GM leaderem inovaci
a kolik us vynálezů popř. věcí poprvé aplikovaných v us vozech okopčili evropani a začli vzdávat za své, že. Airbagy a vypíníní válců - Mercedes. A další >:D
Turbo Renault , že....
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 16:39
Re: GM leaderem inovaci
Uz to mam. Ford Fairlane 500 Skyliner 1957-1959 :-)
Avatar - Bubáq
17. 12. 2014 17:24
Re: GM leaderem inovaci
Hm, nechci přilévat do ohně petrolej, GM byl vždy na čele auto- pokroku... Ale jedno, to jedno a hlavní GM nikdy nezapomenu a neprominu: po vysátí všech patentů zabil GM saaba! Tři generace generálních ředitelů dopředu by se měly hanbou propadnout!
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 17:40
Re: GM leaderem inovaci
Saab uz na tom nebyl moc dobre kdyz ho GM kupoval. Problem Saabu byl ten, ze ho kupovali porad stejni lide a moc se nedarilo ziskavat nove zakazniky, ktere ale nutne potreboval.
17. 12. 2014 18:18
Re: GM leaderem inovaci
Pozor! SAAB byl na světových trzích předražený díky fantastickým mzdám švédských pracovníků a nízké produktivitě práce. ;-\
Avatar - Bubáq
18. 12. 2014 08:21
Re: GM leaderem inovaci
Ano, jistě. A povinností nového majitele bylo co? Ponechat to tak, vysát patenty a know-how a zavřít, že?! Vlastními slovy jen potvrzujete, že GM neměl zájem značku saab zachránit. Závěr: žádný důvod adorovat GM.
18. 12. 2014 08:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 12. 2014 11:09
Re: GM leaderem inovaci
No neviděl bych to tak jednoznačně. GM v celosvětovém měřítku napumpoval do Saabu kopu peněz. Určitý business záměr tam v tu dobu byl. Na druhé straně figuruje také možnost, že ho GM koupil částečně anebo jen proto, aby ho nekoupil někdo jiný a nevznikla tak Opelu v Evropě další nechtěná konkurence na trhu.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 17:56
Re: GM leaderem inovaci
GM měl sám patentů a věcí co uvedl jako první, že se tím dá vytapetovat vstupní hala v Hiltonu >:D
Kupovat Saab aby něco vysál rozhodně nebylo záměrem GM. To by to zavřel podstatně dříve.
18. 12. 2014 10:51
Re: GM leaderem inovaci
Ono ten SAAB se dostal k autum od letadel, tak jak NOKIA od papiru a gum k mobilu.
A ejhle, kde jsou oba severane?
Oy! V p*deli. :-!
18. 12. 2014 11:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 12. 2014 11:57
Re: GM leaderem inovaci
blow me. :-!
18. 12. 2014 12:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 12. 2014 19:44
Re: GM leaderem inovaci
Kde je SAAB? Pořád u letadel...Na čem asi lítá naše tygří letka?
17. 12. 2014 18:24
Re: GM leaderem inovaci
Ano, predbehli dobu a to proto, ze sice zavedli novatorske technicke reseni, ale absolutne ho nedokazali udelat tak, aby slouzilo a ne bylo obsluhovano.

Pokud to mam napsat tak, abys to pochopil i ty, tak to proste zvorali.
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:16
Re: GM leaderem inovaci
O auto se musíš starat. Pokud na to dlabeš, mohl sis koupit něco, co bylo furt stejný od roku 45 (koncepce a mělo to volant, volič automatu a rám) a mohl si jezdit do aleluja >:D
18. 12. 2014 09:23
Re: GM leaderem inovaci
Ouje, ani tu extra zjednodusenou vetu jsi nedokazal pochopit, holt kde nic neni...tam proste nic neni.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 17:54
Re: GM leaderem inovaci
Ale jistě že dokázal šmudlíku.

My víme, že američanům ne vždy všechna ta novátorská řešení fungovala, ale tím že prostě předběhli dobu na řadu těch věcí ještě nebyly vhodné technologie. A ne vždy se majitelé řídili pokyny výrobce.

Podstatné je to, že to zavedli první, že měli ten nápad, odvahu a odhodlání přinést světu něco nového.
20. 12. 2014 08:30
Re: GM leaderem inovaci
Tak to už zní líp :-)
Avatar - Glaukos
17. 12. 2014 16:59
Konkurence
Fakt by mě zajímalo. odkud berete nápady na článek, když tohle se psalo na konkurenci o něco dříve.
Navíc jak někdo poznamenal, není do displej, ale CRT obrazovka s dotykovou vrstvou
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 17:10
Re: Konkurence
To je bezna praxe ze tady sou ty clanky az jako posledni ze vsech serveru o autech v cr...
17. 12. 2014 17:24
Re: Konkurence
Můžeš to dokázat na konkrétních příkladech, nebo máš zas jen den blbec? :no:
17. 12. 2014 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:02
Re: Konkurence
nejen autoforum, ale i autorevue či autoweb. A nemluvě o fadovských blozích a stránkách
18. 12. 2014 07:52
Re: Konkurence
Autoweb? To je ten plátek, kde i tvoje krátký jízdní dojmy s Caddym by vypadaly jako epos? :-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 17:45
Re: Konkurence
No to je vono, bratře plukovníku >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 12. 2014 19:11
Re: Konkurence
Presne tak, technologia existovala v 60.rokoch :-)

Skus dnes niekomu povedat o smartwatch, ktora sa s pocitacom synchronizovala cez obrazovku CRT monitora v 90.rokoch :-)
Avatar - Pekelná Micinka
17. 12. 2014 17:49
Buick Mackane
Tenhle typ karoserie tak oblíbený v 80. letech mi přijde nechutný. >:-[]
Rozbalit vlákno
68
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 18:24
Re: Buick Mackane
70-80 leta byly nejhezci. Proste klasicke hrany, chrom, velka svetla pres cely zadek....klasika
17. 12. 2014 21:03
Re: Buick Mackane
Mě se líbí hlavně osmdesátky. Jinak tehdy ještě měla americká auta svůj výrazně svébytný design. Dnes mi přijde, že už v podstatě rezignovali a přejali evropský styl.
17. 12. 2014 22:04
Re: Buick Mackane
To je mozny, ale ten tvar karoserie je skutecne nestastny. Jinak americka auta vypadala vzdycky dobre a kazda era mela svoje zastupce. Jedine nestastne obdobi bylo minule desetileti. To byla bida s utrpenim. Jedina pohledna auta byly uzitkace a MPVcka. Od roku 2010 sezase zacinaji sbirat. Treba taurus je famozni (i kdyz ho zmrsili faceliftem).
Avatar - Barrichello
17. 12. 2014 23:10
Re: Buick Mackane
V 90. letech byly nic moc interéry. Co se týče aut, jak co. Něco byla nuda, něco bylo zajímavý jako chrzsleří LH řada, stratus, cadillacy, olds aurora, mustang....
17. 12. 2014 23:52
Re: Buick Mackane
Jo urcite bylo v 90kach spousta nudnejch kousku, ale porad vyjelo dost podarenejch aut, takze by byla skoda oznacit tuhle periodu za nestastnou, i kdyz k nejsilnejsim urcite nepatri. Nicmene takovej prusvih, jako byly 00s kdy jediny hezky auta byly charger a 300C a to se jeste clovek nesmel podivat dovnitr, se nekonal. S tema interierama souhlas, ale evropa na tom nebyla o moc lip (ted neresim ani tak kvalitu, jako spis design).
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 00:00
Re: Buick Mackane
00 éra určitě za nejhorší označit nejde. krizové byly 80 a 90ky, 00 byl jasný celkový vyestup. Nové vymoženosti, nový designový směr.

Z 00 ti nějak vypadlo camaro, challenger, vette, mustang, CTS druhé generace, Escalade, pikapy, Sebring 01-06, 300/charger/magnum, Taurus, Durango, Wrangler, Grandčíro, hummery, chevy hrr, pt cruiser, lincoln mkz, ford gt, pontiac soltice a saturn sky.....
18. 12. 2014 00:10
Re: Buick Mackane
300C a charger jsem zminil, mustanga jsem zapomel, to je fakt, camaro a challenger radim uz do 2010, SUVcka a pickupy zase do uzitkacu (to americanum slo vzdycky), ale se zbytkem souhlasit nemuzu. Auta to jsou odporna a rozdil mezi evropskou produkci propastny. Hlavne chevy se cinil. Vsechny ty cobalty a impaly... fuj tajbl.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 00:16
Re: Buick Mackane
Impala je nejhezčí ta první, novodobá. 2000 rok a pak až ta současná. Nejhorší je ta druhá novodobá generace.
Cobalt byl prdítko no, kokurence pro japonce a korejce.

Neon II byl výrazně hezčí.

PT cruiser byl prodejní hit nejen v usa, i v evropě jich jezdí mraky, vlastně spolu s voyagerem asi nejrozšířenejší model své doby.

Sebring convertible byl v usa nejprodávnajěší kabriolet bey rozdílu značky někdy v roce 2003 nebo 2004....

a Soltice a Sky se vyráběli v 3směnném provozu, jaká byla poptávka. Neúspěšnější model Pontiacu, než značku zrušili.
18. 12. 2014 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 19:48
Re: Buick Mackane
V rakousku byla zastavena výroba všeho, pokud ti to neuniklo. Všech modelů chrysler i jeep a tyto se nedále vozily už pouze z usa, mexika a kanady. Důvodem pro zastavení výroby byla totálně mizerná kvalita práce rakouských dělníků a zbytečné náklady.

Pt Cruiserů je jen na sauto přes 50, což asi svědčí o tom, kolik těch aut tu je, když ostatních modelů je na prodej tak 1-40 >:D

Potkávám jich po Praze denně několik a klubu jich máme taky hafo. Nevím proč mě učíte kolik aut kde je a co byl úspěšný model, když narozdíl ode mě nemáte šajna.
to mě nejvíc baví, asi jako kdych já vás učil, jaký model BMW a Audi je tady nejúspěšnější.
Vskutku komické no >:D
18. 12. 2014 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:09
Re: Buick Mackane
141 000 ks za 10 let. To je neúspěch.

podívej se laskavě ty chudáku, kolik se za tu dobu prodalo sebringu, 300c a ostatních.
Kolik chrysler čekal? že prodá 400 000 aut?

Ale jdi ty šmudlo. Ten vůz se prodával velmi dobře v evropě, druhý neprodávanější model chrysleru v eu.
A jdi se zeptat, proč se chrysler rozhodl tady nevyrábět aktuální generaci Voyageru. Nejnespolehlivější chrysler byl totiž naftový voyager montovaný v rakousku, měl 3x tolik závad, co benzíny z kanadského windsoru.

Víš o tom akorát tak velký kulový.
18. 12. 2014 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:40
Re: Buick Mackane
Kolik je úspěch? Milion?
U retro auta?

HAHAHAHA

Podívej se, kolik tu Chevrolet prodal HHR. Pak přijd a povídej nám o neúspěchu, milý zoufalče.
18. 12. 2014 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:08
Re: Buick Mackane
Jo a proč jako? HHR je taky retro model,stejny jako PT.

Námitka se zamítá, pane žalobče. Odpovězte na otázku >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:10
Re: Buick Mackane
pablbe a *** si říkaj vlastní babičce, chudáku
18. 12. 2014 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:39
Re: Buick Mackane
Tak si to piš soudruhům z reakce, jinak počítej s tím, že pokud v tom budeš pokračovat, dostanou soudruzi report.

Já tady nikoho neuraážíš, pokud chceš ty, tak si to užij >:D >:D
Jinde už bys měl ban >:D >:D
18. 12. 2014 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:52
Re: Buick Mackane
Bonzovat se nemá, ale hlásit se to musí. to tě v KGB neučili? >:D >:D
18. 12. 2014 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:14
Re: Buick Mackane
>:D >:D >:D >:-[] >:D

Nu vot argumenty, my máme argumentů plné gulagy. >:D
F.E.Džeržinsij, zakladatel Čeky >:-[] :yes:
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:58
Re: Buick Mackane
říká ten, kterého tu jiní posílají do ústavu a který se tu hádá se všemi vč. redakce. to je taky jasná diagnoza a ještě si zjištuje kdo kde bydlí a další slídíc praktiky.

A tvoje diskuze s WL, AudiRS6, mariankem a dalšími byla taky výživná, hlavně se hodně držela tématu aut.

HEHE,
18. 12. 2014 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:16
Re: Buick Mackane
My strana a vláda rozhodujeme o tom, o čem se smí diskutovat, kdo smí diskutovat a kde smí diskutovat.

My jsme stranou československého proletariátu a my se skutečně jezdíme do Moskvy učit od sovětských soudruhů. A víte co se tam jezdíme učit?

Dál už to znáš ne >:D >:D >:D
18. 12. 2014 22:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 22:30
Re: Buick Mackane
Ani smysl pro PRavou DEmokratickou Legraci už nemá, z tebou to jde z kopce, googlite >:D
Avatar - white label
18. 12. 2014 19:21
Re: Buick Mackane
"PT cruiser byl prodejní hit nejen v usa, i v evropě jich jezdí mraky..." >:D
Tak to je hlod měsíce! Tady v širokém dalekém okolí jezdí jen jeden kousek ve stříbrné barvě a majitel má díky němu image neúspěšného hráče "Černého Petra"... >:-[] ;-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 19:40
Re: Buick Mackane
To máš blbé, neb já jich viděl minulý týden pro Praze 15 a sraz Pt Cruiserů to nebyl. Dneska sem viděl Pontiac Firebird, Escalade a Mustang >:D Ale amerikama nikdo nejezdí vid, no v horní lhotě je neznaj, to je fakt.

V roce 2000 se jich jen v usa prodalo 106000, na celém světě pak cca 155 000, v roce 2011 v usa 160 000 ks, na celém světě 245 000.

Fakt neúspěšný model.

A evropské prodeje? 141 206 ks.
Pojd mi ukázat americký model, kterého se prodalo v evropě víc, krom Voyageru!
Kdybys neměl debilní cinty a ověřil si něco než zas začneš útočit, vid.
[odkaz]

Můžes se kochat, mistře.
Avatar - white label
18. 12. 2014 20:39
Re: Buick Mackane
To si celý ty Bariku, nejdřív tu dětinsky od pasu plácneš, že to byl doslova "prodejní hit" i v Evropě a pak se trapně a nekonečně snažíš obhájit fakt, že to nebyl až tak "neúspěšný model", samozřejmě pouze na poměry americké produkce na evropském trhu. >:-[]
Slovní spojení "prodejní hit" na evropském trhu se dá akceptovat u Golfu apod., u PT Cruiseru se tomu dá akorát zasmát. ;-)

P.S. Jinak ano, pražáci nemají vkus, proto je tam minimálně každé třetí auto PT Cruiser, kdežto u nás na maloměstě se PT Cruiserům naivně vyhýbáme. :*) >:D
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 20:53
Re: Buick Mackane
prodejní hit co se týče amerických aut. Já myslel že si to pochopil, halt sem asi naivní >:D
co říkáš na ten milion prodaných chryslerů v EU?

To sou věci na tý peci, milion evropanů se pomátlo a koupilo si ameriku, a spočtni si kolik lidí si koupilo jeep a další značky. To je bláznů, vid >:D

V kotěhůlkách maj lidi fabky a oktávky a nemaj páru, že vůbec nějaký chrysler či jiná amerika existuje. Tam je zázrak potkat i mazdu či toyotu, pokud není 15 let stará
Ale zas tam potkáš Audi A80 z 80. let no, možná. Jak tvrdí webpaja, já to tady neviděl 5 let a to poslední co sem viděl měli romští spoluobčané :o))
Avatar - white label
18. 12. 2014 21:10
Re: Buick Mackane
Tak se z těch kotěhůlek přestěhuj, třeba k nám. U nás jezdí i fungl nové Toyoty/Mazdy, sem tam i nějaký ten nový Jeep, nebo Voyager, ale nový PT Cruiser naštěstí nikdy žádný, jen ten stříbrný olítaný někde z okolí, a kdysi se tu ochomejtala i nějaká bazarovka v kabriu, ale asi když zjistil, že tím vzbuzuje spíš smích, než obdiv, tak se toho zřejmě zbavil. >:-[] ;-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:12
Re: Buick Mackane
U nás zas vzbuzují smích Mercedesy s majiteli v teplákovce adidas hovoříc ruským přízvukem. Tuhle na shellce stáli rovnou 3 >:D A pak dorazila Nataša s Cayenne, asi měli kucí dýchánek.

Elitní majitelé prémiových vozů >:D >:D
Avatar - white label
18. 12. 2014 21:16
Re: Buick Mackane
Tak to tě lituji, to musíš bydlet v opravdu pěkné prd.eli, to k nám naštěstí nedorazilo a doufám, že hned tak nedorazí... ;-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:26
Re: Buick Mackane
to víš, hlavní město je díra. A každý majitel prémie tady má 3 tituly z oxfordu a harvardu, zatímco amerikou jezdí jen zkrachovalí hráči pokeru a blázni.

pravdu díš, akorát mi vrtá hlavou, kde ti ztroskotanci vzali na ty 4 americké veteránu v hodně 3,5 mega, co jim stojí v garáži. A takových znam asi 15 >:D >:D
krom toho maj vilu a další neamerická auta popř. nová americká auta. Asi vybírají výpalné, vid >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:14
Re: Buick Mackane
A doby kdy jezdili Lincolnem a Cadillacem Starka, Zpěvák, Rus, Krejčíř atd sou pryč, oni klucí zjistili, že moc ční v davu a že je potřeba se schovat, tak přesedlali do audi, porsche, bmw, vw >:D >:D >:D
Avatar - white label
18. 12. 2014 21:21
Re: Buick Mackane
To víš, komu by se věčně chtělo čekat na ND, než konečně dorazí přes oceán. >:-[]
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:27
Re: Buick Mackane
Ty umíš všechno tak krásně překroutit. Neříkaj ti doma Miloši nebo Vašku?

>:D >:D >:D
Avatar - white label
18. 12. 2014 21:43
Re: Buick Mackane
Neříkají mi ani Miloši, ani Vašíku, a naštěstí ani Bariku... >:-[]
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:46
Re: Buick Mackane
Měli by. Máš stejnou rétoriku jako Vašík kuponovka Klaus a Miloš Ku**a Zeman. >:D >:D Měl bys kandidovat, říkám ti to furt.
Avatar - white label
18. 12. 2014 21:48
Re: Buick Mackane
Jako, že by mi měli říkat Bariku? Nestraš... >:-[] ;-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 21:50
Re: Buick Mackane
ale Vašíku, ty si popleta. Už sis vzal pilulku na sklerozu?

Nebo ti zapoměl poslat Karel Von šlaftrunk pilulku na stařeckou senilitu >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 20:16
Re: Buick Mackane
A ke tvé smůle v nich tepe německý motor mercedes 2,2 CRD a pak motor 1,6 benzín, ze společného vývoje BMW/Chrysler/Rover. A manuál německý Getrag, hehe, hihi, haha. Takže pokud je špatná technika, tak to asi němci odflinkli no. Jako tradičně :o)

V letech 1997-2009 se v evropě prodalo 705 000 ks Chryslerů.
Od roku 2010, kdy už se nedovážely ofiko pak dalších cca 24 000 ks. To sou strašné neúspěchy :-) :-)
[odkaz]

Další čísla:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

A to tu nejsou další modely fordu, není tu buick, pontiac, lincoln, mercury, gmc, saturn, oldsmobile, plymouth...

A nejsou tu čísla z let před rokem 1997
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 00:22
Re: Buick Mackane
A co se ti třeba nelíbí na tomhle?
To by mě taky vcelku zajímalo.... jediný co evropě krityovali byl poloměr otáčení a spotřeba. Jinak ani čárka k podvozku (laděný na nurburgringu) a ani čárka k interiéru, ve své době nejlepší us interiér ve své třídě.

[odkaz]
18. 12. 2014 00:40
Re: Buick Mackane
Jo, tak CTS je v poradku, ale taky je to rocnik 2008. Kazdopadne ty ostatni auta, co jsi vypsal, jsou jedno horsi, nez druhy. Mozna je docenim, az se ta dekada zacne idealizovat, ale zatim proste ne.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 00:47
Re: Buick Mackane
CTS II se začlo vyrábět 07. Je nespravidelvý ho tam neřadit, když tam řadíš auta, co se začly dělat 05 třeba.

říkám, že v 00 létech už docházelo k vzestupu.

Navigace, ventilovaný sedačky, hdd, televize, dvd, prímý vstřik, časování ventilů, dohc, ledky, adaptivní tempomat, xenony, brembo brzdy, alcantra, kvalitnější materiály a lépe zpracované interiéry, nižší spotřeba, 6ti stupnové převodovky atd....
Avatar - white label
18. 12. 2014 00:53
Re: Buick Mackane
Rychlá "zrůdička"... ;-)
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 01:06
Re: Buick Mackane
Tvuj názor. Někdo jiný má za zrůdičku třeba Passat.
Každý to má jinak, že.

Tohle není pro lidi co maj rádi usedlý desgn s kterým se schovaj v davu.
A taky to musí být logicky zrůdička, neb to má parametry, kterými to vůbec nezaostává za prémií, navíc se to dělá (ano stále probíhá výroba kombi a kupé) i jako kombík a kupé, navíc jako 4x4 a má to stejnou výbavu.

Takže když není co kritizovat, nezbývá než označit to za zrůdičku >:D
Avatar - white label
18. 12. 2014 14:36
Re: Buick Mackane
Samozřejmě, že to každý vidí svým okem. Ale pro evropské oko je to obvykle "zrůdička" se vším, co s tím souvisí. ;-)
18. 12. 2014 15:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 17:46
Re: Buick Mackane
Naštěstí, 15 stříbrných oktávek na parkovišti stačí, 16tou už netřeba >:D >:D
Avatar - Barrichello
19. 12. 2014 21:13
Re: Buick Mackane
Jojo, vona ta zrůdička dává prémii těžce na frak vid.

přímý konkurent CTS 3,6 V6 AWD - slavný MB E350 4Matic.
výkon: CTS 311 HP z 3,6 - MB 271 HP z 3,5 - looser je jednoznačně MB
zrychlení - CTS 6,7 a MB za 6,8 - looser je MB i přes 7st almaru
poměr výbava vs cena - looser mb jak u nových, tak u ojetin

Jo a němci nedělaj světlou kůži se světlým interiérem vs dřevo. A tohle je co?
[odkaz]

HAHAHA
Avatar - white label
19. 12. 2014 22:32
Re: Buick Mackane
"Jojo, vona ta zrůdička dává prémii těžce na frak..."
Jasně, celá D3 i s Jagem už se z ní klepe strachy. >:-[]
Napsal jsem "rychlá zrůdička", nebo "pomalá zrůdička"?
Ty si jako obvykle sám! (tendenčně) vybereš o 40PS slabšího soupeře a pak na rozdílu 0,1 s (u zrychlení 0-100km/h) "obecně demonstruješ" technickou převahu americké produkce. >:D
Vážně ti to není aspoň trochu trapné..., nebo jsi fakt jenom "děcko" slepě zamilované do US produkce? ;-)
Avatar - Barrichello
20. 12. 2014 00:50
Re: Buick Mackane
Joo, já za to nemůžu, že Mercedes vydoloval v roce 2010 ze slavného 3,5 V6 "jen" 270 kobyl, zatímco Cadillac měl už v roce 2007 311....To fakt není muj problém, a tendečně si nemůžu vybrat nic jiného, když jiný V6 stejného objemu v té době neměli.

BTW ono 5,5 V8 s 385 Hp nebo kolik to je přesně, to je oproti 5,7 HEMI s 370 HP taky náskok, že ty němci ty amíky v litrovém výkonu ale poráží. Náskok díky technice - OHV má o 15 koní méně než prestižní DOHC >:D A spotřeba je stejná, hehe, nebo o litr menší díky převodovce.

To dřevo a světlou kůži si tendenčně vynechal vid. až na stříbrný středový panel stejný interiér, jako když u GM pejskek s kočičkou vařili dort.

Jojo. Impérium vrací úder >:D
Avatar - white label
20. 12. 2014 01:27
Re: Buick Mackane
Otevři si fotky těch dvou interiérů a podívej se kolik je kde různě zplácaných barev a materiálů. Dřevo v MB navíc vypadá mnohem méně plastově..., ovšem ten lesklý finiš u dřevěného dekoru je "průser" prakticky vždycky, tenhle MB nevyjímaje.
Avatar - Barrichello
20. 12. 2014 03:02
Re: Buick Mackane
S tím dřevem souhlas - moc laku vypadá blbě u jakkékoliv značky.

Ale když odmyslíme ten středový stříbrný panel u cadillacu, jakých moc barev? 2 barevný interiér je moc barev?

To sou věci teda, takže Bentley dělá přeplácané interiéry a Mercedes a další taky [odkaz]
[odkaz]

Taky vršek palubky obšitý jinou kůží než maj sedačky a výplně dveří.
Takže jediné co je u Cadillacu tím prvkem navíc je ten stříbrný dekor.

No jenže Cadillac není Bentley a ted je otázka co je horší - klavírní lak co vypadá na pohled krásně, dokud se neumatlá nebo praktičtější stříbrnej plast, co nevypadá krásně ale zas upatlanej nevypadá tak blbě. BTW on se ten středovej panel dá snadno vyměnit za jinak barevnej třeba z cts-v nebo se dá potáhnout karbonem.

A co jinýho je tam jako splácanýho? Dřevěnej volant? A tohle je co?
[odkaz]

Měl by sis ujasnit pojmy přeplácaný.

Mohl si rovnou napsat že ti vadí stříbrný dekor a nevýmýšlet tu bludy, když němci používaj to samý.

[odkaz]

[odkaz]

Porovnej si to, co je tam krom toho stříbrnýho plastu jinýho.

Světlá kůže a plasty + dřevo. MB i Cadillac.
Mam ti dohledat interiéry BMW? At to máme komplet?
Avatar - Barrichello
20. 12. 2014 03:12
Re: Buick Mackane
A co takhle? Taky přeplácaný?
Středovej panel taky v oblíbeným klavíru, spokojenost?

[odkaz]

A co takhle?
[odkaz]

[odkaz]

Tam je u Cadillacu navíc co? Oproti Mercedesu?
Dřevo oba, tmavej vršek palubky, světlej spodek oba, střibrný lišty na dveřích oba, tmavej středovej panel oba.

Co tam máme dál?
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

Tady je tý stříbrný u MB a BMW nějak víc než u Cadillacu cooo :-)
Avatar - Pekelná Micinka
18. 12. 2014 01:11
Re: CRe: Re: Re: Buick Mackane
80's v US nejhezčí? Ona to obecně nebyla nikde žádná sláva, ale v té době vznikaly, a čest vyjímkám, velké krabice, bez nějakých pěkných detailů, bez chromu.... Pro mě rozhodně nejhorší dekáda US auto designu. Jako top to vidím do r.1975.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 01:17
Re: CRe: Re: Re: Buick Mackane
Já nějak navzdory obecným trendům ty slavné 50ky nemusím. Na mě je to moc staré a ze 60. jak co.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 12. 2014 17:08
Re: CRe: Re: Re: Buick Mackane
Já mám nejraději 60 - 75, ale i tak hodnotím 50ky daleko výše než 80.
Avatar - Barrichello
18. 12. 2014 17:52