Niekto odfotil nemaskovaný Scénic niekde v Španielsku ako si stojí na červenej. Už tie obrázky neviem nájsť, možno ich stiahli. Ale mám ich uložené v pc :-) Ak chceš, pošlem.
Interier u novyho Megose povazuji za jeden z nejlepe ztvarnenych inerieru v soucasnosti... :yes: Pokud ty to vidis jinak, tak vez, ze jsi jeden z mala, ktery to vidi obracene! ;-)
Na večné časy so Sovietskym zväzom a nikdy inak! Kto nejde s nami, ide proti nám! Inak povedané, ak sa Ti páči, čo sa nepáči mne, si porušený. Prosím Ťa, rozmýšľaš najprv, kým niečo napíšeš? :-!
Tých podobizní nového Scénicu som videl niekoľko, pri priamom porovnaní dosť vzájomne odlišných. Lehmannovi sa veriť nedá, ten uhádne tvary iba ak náhodou. Radšej počkám a potom môžme hodnotiť. ;-)
Ako vlastník súčasného Scénicu Ti musím oponovať. To auto boduje vlastnými hodnotami. Najlepšie posúdiš, ak sa zvezieš, najlepšie s rodinou.
Pohodlie - pomerne mäkké sedačky (na rozdiel od väčšiny konkurencie) priam lákajú sadnúť si. Vpredu je skutočne ojedinelý priestor a vynikajúci výhľad. Vzadu má máloktorý konkurent tri samostatné sedadlá, všetky posuvné, s nastaviteľným sklonom operadla. Pod predným sedadlami a pod krajnými vzadu sú praktické odkladacie šuplíky, netreba odklápať sedák, ani po otvorení dvierok šmátrať dnu - vysúvajú sa celé von. V podlahe sú ďalšie štyri, pomerne objemné schránky. Naozaj veľkou klimatizovanou schránkou pred spolujazdcom sa tiež nepochváli každý. Vpredu, nad vnútorným spätným zrkadlom je ešte jedno menšie zrkadlo na sledovanie detí vzadu. Na oknách zadných dverí sú sieťové roletky proti slnku.
Veľký kufor má kubický tvar bez výstupkov, nakladacia hrana je nízko a bez prahu - úplne rovný vstup. Pritom pod jeho podlahou je plnohodnotná rezerva. Motor si každý vyberie podľa chuti, môj diesel nie je najsilnejší, ale zákonné rýchlosti zvláda vpohode a dlhodobá spotreba 5,4 litra pri väčšine jázd v meste je tiež dostatočným argumentom. Pohodlný podvozok spoľahlivo filtruje nerovnosti našich ciest bez podpisu na tvojej chrbtici.
Aj keby všetko toto Renault ešte nevylepšil, aj tak konštatovanie, že Renault môže nalákať kupcov len dizajnom a cenou, je riadny a najmä nepodložený blábol... :-!
Megan je uvnitř slušný, středová kaplička je hrozná, titěrná, nehezká!Kdo říká opak, má porušené "cítění" pro design. Na úkor kufru není v zadní řadě žádné místo,napřed si to vyzkoušejte !
...obrázky sedia. Predný nárazník bude ešte trocha iný, so strieborným prvkom podobným Twingu GT.
Nakoniec by som povedal že všetko dobre dopadlo pri pohľade na možné podoby, ktoré sa objavili na nete. Na dizajn som si hneď zvykol aj keď mi bočný pohľad na zadné svetlá pripomína novú Fiestu.
Grand Scénic bude pôsobiť vyváženejšie si myslím.
Ano, je to trochu ústup od designu, který navazoval na úchvatný Avantime. Na druhou stranu, pokud to bude minimálně stejně tak bezpečné, prostorné, variabilní a se špičkovou základní výbavou a špičkovýni motory za rozumnou cenu, jako stávající Scenic II tak o jeho prodeje nemám strach. Asi si na nový směr designu u Renaultu časem zvyknu. Pro rodinu s dětmi to je ideální auto.
...sice krásy a designové dokonalosti současného modelu ne a ne dosáhnout, nicméně profil působí harmonicky a elegantně, příď by se dala rovněž skousnout. Avšak se trochu obávám zádě, snad mé dojmy budou pozitivnější při setkání in natura...
Harmonie - ANO, elegance - ANO, nadčasovost - ANO, návaznost na stylisticky dokonalého a nepřekonatelného předchůdce - ZATÍM NIKOLI...snad po prezentaci překvapí.
Chces mi rict, ze ti ty dva moduly autoradia a klimatizace, zvlast v kombinaci se svetlou barvou spodni casti palubky a jeste k tomu se stribrnym lemovanim, prijdou oku lahodici? Brrr 8-s8-s8-s
Naopak, vidím to přesně obráceně. Zatímco středová konzole má příjemné obloučky a bude nadčasová a elegantní, kaplička má v sobě bíle podsvícený (!!) digitální tachometr. Digitální nevadí, vadí bílá plocha svítící do noci.
Jestli bude podobny jako v novem Meganu, tak ta nuda a obludnost bude platit i pro interier. Megan je hezke auto zvenci, ma zajimave resenou kaplicku, ale to, co se odehrava od kaplicky napravo a na stredovem panelu, to tam sazeli snad v nejakem tuningovem software.
Ikdž tuhle značku moc nemusím, decela bych jí přál, aby design Scénicu byl tak povedený jako Méganu. Nicméně ať koukám jak koukám, rozdíly mezi fotkou a autem pod plachtou mi nepřijdou nikterak výrazné. Ale těžko teď soudit, zakrytován je opravdu důkladné. Navíc i pár jiných detailů dokáže udělat zázraky. Vzpomeňme třeba na Octavii I před faceliftem a po něm. Pouze trošku jiné světlomety a jaký to byl rozdíl. :-)
Klid. Kdyz se podivas na proporce toho, co je pod plachtou a toho udajne "originalu" na fotkach, tak zjistis, ze krome zrcatek to ma jine proporce, hlavne ta predni kapota je uplne kratka, takze bych byl v klidu. Myslim, ze v realu to bude vypadat dobre, stejne jako novej Megane. ;-)