Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Starší pár zůstal 13 hodin zamčen ve voze kvůli nezvládnutí bezklíčovému systému

Ve svém novém voze zůstal na 13 hodin uvězněn starší pár z Nového Zélandu. Auto se s nimi samo zamklo poté, co do něj nasedli bez klíčku s vysílačem.
Zpět na článek
21. 12. 2014 11:42
21. 12. 2014 11:50
21. 12. 2014 11:54
21. 12. 2014 12:03
21. 12. 2014 12:03
21. 12. 2014 12:12
21. 12. 2014 12:18
21. 12. 2014 18:23
21. 12. 2014 18:35
21. 12. 2014 11:56
21. 12. 2014 11:52
21. 12. 2014 11:58
21. 12. 2014 14:38
21. 12. 2014 12:20
21. 12. 2014 12:30
21. 12. 2014 12:33
21. 12. 2014 12:45
21. 12. 2014 12:47
21. 12. 2014 13:17
21. 12. 2014 14:37
21. 12. 2014 18:38
21. 12. 2014 12:46
21. 12. 2014 12:47
21. 12. 2014 22:33
22. 12. 2014 12:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 11:56
21. 12. 2014 12:00
21. 12. 2014 13:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 13:21
21. 12. 2014 14:35
21. 12. 2014 14:41
22. 12. 2014 10:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 12:01
21. 12. 2014 12:05
21. 12. 2014 12:08
21. 12. 2014 12:14
21. 12. 2014 12:22
21. 12. 2014 12:24
21. 12. 2014 12:58
21. 12. 2014 13:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 12:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 12:09
21. 12. 2014 12:19
21. 12. 2014 12:26
21. 12. 2014 12:41
21. 12. 2014 12:45
21. 12. 2014 13:24
21. 12. 2014 13:28
21. 12. 2014 13:45
21. 12. 2014 16:20
21. 12. 2014 12:21
21. 12. 2014 12:34
21. 12. 2014 12:46
21. 12. 2014 13:16
21. 12. 2014 13:17
21. 12. 2014 13:26
21. 12. 2014 14:32
21. 12. 2014 14:37
21. 12. 2014 15:00
21. 12. 2014 12:54
21. 12. 2014 12:24
21. 12. 2014 12:32
21. 12. 2014 12:56
21. 12. 2014 13:02
21. 12. 2014 13:03
21. 12. 2014 13:16
21. 12. 2014 13:17
21. 12. 2014 13:21
21. 12. 2014 13:24
21. 12. 2014 13:26
21. 12. 2014 13:30
21. 12. 2014 13:34
21. 12. 2014 13:38
21. 12. 2014 13:43
21. 12. 2014 13:46
21. 12. 2014 13:48
21. 12. 2014 13:56
21. 12. 2014 14:11
21. 12. 2014 14:18
22. 12. 2014 04:25
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
21. 12. 2014 13:45
22. 12. 2014 04:29
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:12
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
21. 12. 2014 13:35
21. 12. 2014 13:21
21. 12. 2014 13:21
21. 12. 2014 13:29
21. 12. 2014 13:31
21. 12. 2014 13:36
21. 12. 2014 13:40
21. 12. 2014 13:35
21. 12. 2014 13:50
21. 12. 2014 13:05
21. 12. 2014 13:06
21. 12. 2014 13:09
21. 12. 2014 13:11
21. 12. 2014 13:19
21. 12. 2014 20:06
22. 12. 2014 05:26
21. 12. 2014 13:20
21. 12. 2014 13:23
21. 12. 2014 13:39
21. 12. 2014 13:51
21. 12. 2014 14:14
21. 12. 2014 14:19
21. 12. 2014 14:22
21. 12. 2014 14:24
21. 12. 2014 14:28
21. 12. 2014 14:17
21. 12. 2014 15:10
21. 12. 2014 16:27
21. 12. 2014 13:30
21. 12. 2014 14:15
21. 12. 2014 13:38
21. 12. 2014 13:53
21. 12. 2014 13:33
21. 12. 2014 14:49
21. 12. 2014 14:51
21. 12. 2014 17:55
22. 12. 2014 04:03
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:08
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
21. 12. 2014 13:02
21. 12. 2014 13:53
22. 12. 2014 10:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 15:03
21. 12. 2014 16:33
21. 12. 2014 16:46
21. 12. 2014 17:09
21. 12. 2014 17:33
21. 12. 2014 17:54
21. 12. 2014 18:05
21. 12. 2014 21:08
21. 12. 2014 21:15
21. 12. 2014 18:01
21. 12. 2014 18:37
21. 12. 2014 19:07
21. 12. 2014 21:13
21. 12. 2014 21:18
22. 12. 2014 05:10
21. 12. 2014 21:07
21. 12. 2014 18:49
22. 12. 2014 04:30
23. 12. 2014 08:40
21. 12. 2014 22:34
21. 12. 2014 21:14
21. 12. 2014 21:55
21. 12. 2014 22:33
22. 12. 2014 04:33
22. 12. 2014 03:09
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
Avatar - Uživatel_5340709
21. 12. 2014 11:39
A to jsem si myslel,
že topor s googlitem jsou největší troubové na světě.......... >:D
Rozbalit vlákno
3
21. 12. 2014 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 20:25
Re: A to jsem si myslel,
ty * *
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 11:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 11:50
Re: ok
Kdyby sis ten článek přečetl celý a ne jen titulek, tak bys nemlel kraviny.
21. 12. 2014 11:54
Re: ok
Ale stejně by mě zajímalo, proč je to auto vůbec pustilo dovnitř, když nebyl klíč v dosahu...
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 12:03
Re: ok
Kdo ví co tam ti dva důchodci dělali, to v první řadě. A pak pokud zaparkovali odemčené v garáži, vystoupili, odnesli kabát, nezamykali, sedli zpátky do auta a zavbouchli za sebou dveře, tak se auto samo zamklo vzhledem k časovému odstupu. Některá auta (tuším i Fabie I) to tak mají nastavené, že se zamknou sama.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:18
Re: ok
Nevim, jak Fabia I, ale její koncernová sestřička Cordoba se zamkla za (cca 15s ) pokud si zabouchl dveře. Takže, pokud si seděl v autě a klíč měl někdo jiny, zamklo tě to uvnitř.... ALE to auto šlo odemknout zevnitř tlačítkem >:D
Avatar - skejpa
21. 12. 2014 18:23
Re: ok
Což tady šlo taky :-)
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 18:35
Re: ok
Poklud zaparkovali a odnesli kabát s klíčema někde mimo dosah, tak by asi nenastupovali zpět do auta >:-[] ;-)

Celé je to podle mě kravina, kdo ví jak to vlastně bylo...
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 12. 2014 11:52
Re: ok
Já to říkám furt, že ten skleník od citroenu je nejlepší auto na světě. >:D :-!
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 14:38
Re: ok
A ja blbec si koupil vetsi, s lepsim motorem a stejne drahe MPV. No jsem to ale jelito.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:20
Re: ok
Ona už neni nejlepší Fabia II HTP? :-O
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:33
Re: ok
A nejlepší auto na světě je MPV? Radši na něj napiš recenzi pořádnou, když už ho taháš do každé diskuze >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:47
Re: ok
Myslíš, že třeba majitel Sharanu si hodí mašli, až zjistí, že mohl mít daleko lepšího Citrona? >:D
21. 12. 2014 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 18:38
Re: ok
Co Sharan, chudák co vysypal éčka za V-classe. Myšlenka, že mohly být v garáži rovnou dvě až tři C4GP ... >:D >:D >:-[]
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:47
Re: ok
Ten příspěvek nereagoval na tebe, ale na J@Wa :-)
21. 12. 2014 22:33
Re: ok
aaa pan bude specialista a znalec bezklic. system vsech znacek a pak jeste odbornik na to, co kdo nekupuje nebo kupuje a proc.... priste o tom, co videtelne neznas nemluv - nebudes za vola
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 11:53
NEPRAVDIVÝ TITULEK
Starší pár nezůstal zamčen ve svém voze kvůli bezklíčovému systému, ale kvůli své hlouposti. A právě kvůli takovýmto uživatelům a takto stupidním a idiotským titulkům se mezi hlupáky (viz petrmur výše) šíří nepravdivé poplašné zprávy o nefunkčním keyless systému,. který člověka v autě uvězní. :no:

Až mi je líto, že k takovému titulku se snížil Ondra... :-(
Rozbalit vlákno
29
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 12:06
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
"Řešení šlamastiky přitom bylo velmi snadné, stačilo použít vnitřní zámky u kliky. Jenže vystresovaný pár to nenapadlo, navíc měli v hlavě onu větu prodejce, že bez vysílače v klíčku systém nefunguje."

Chápeš už to? Zprčení a zmatení důchodci vystrašení z nové techniky.

Můj exšéf si taky koupil Insigniu za skoro 1M s plnou výbavou a dodnes neumí polovinu věcí ovládat. Tlačítko pro vypínaní ESP považoval za nastavení podvozku na výmoly... a takových zmatených starších lidí je spousta. Nechápu, že se o tom píšou články.

A s bezklíčovým zamykáním jsem měl zkušenosti dříve než tys věděl, že něco takového existuje.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:22
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Pak to taky může dopadnout takhle [odkaz]

>:-[]
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:28
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Stačí, aby odešlo čidlo, nebo pojistka a i to Picasso zaparkuje freestyle a že u Citroenu taková závada neni nic neobvyklého ti snad nemusim řikat >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:15
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Jo, vypadla by pojistka a rozsvítila se palubka jako vánoční stromeček a mimo ručky by nešlo ještě 10 věcí ... já taky měl francouzsky auto neboj >:D Ale aspon vypadalo jako auto a jezdilo jako francouzsky auto v tom nejlepším slova smyslu.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 12. 2014 00:06
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
kto ti povedal, ze u renaultu musis strkat kartu do tej strbiny? Ak mas keyless ta vytahujes kartu z penazenky iba ked menis baterku.
21. 12. 2014 12:57
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Dokáži pochopit, že tomu nerozuměli. Ale že za těch 13 hodin ani nepřelouskali manuál. Nebo nezavolali pomoc. V krajním případě nerozbili okno. To už se mi chápe hůř.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:19
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Rozbít okno pro důchodce, který je v šoku asi neni nejlehčí úkol, ale že nevyzkoušeli tu kliku, to trochu nechápu, nebo že neměli mobil v dnešní době. Používá ho i moje 92 letá babička.
21. 12. 2014 14:08
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Neříkám, že je to snadné, když na to nemáš vhodný nástroj, ani kondici. Chápu, že nečekané uzamknutí auta člověka rozhodí. Na druhou stranu, nejde o bezprostřední ohrožení života. Skutečná panika by se spíš měla dostavit časem, kdy vyčerpáš možnosti a dostane se k tobě, že může trvat týdny, než tě někdo najde. Přijde mi také zvláštní, že na tom byli po 13 hodinách tak špatně (to by chtělo více informací).

Teď jde o to, jak ty zámky přesně fungují. Japonská auta mívají přepínač přímo u kliky. Je možné, že ho musíš manuálně odemknout. Vzít za kliku je přirozená reakce. Těžko si představit, že někdo uslyší zámky a prostě přijme fakt, že se dveře nedají otevřít, aniž by to vyzkoušel.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:13
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Je málo informací, ale osobně si myslím, že důchodci museli být ve špatné fyzické kondici už při vstupu do auta, nemocní, oslabení.. ani neni znám jejich věk, ale člověk, který je schopný řídit auto musí umět logicky uvažovat :-)
21. 12. 2014 14:44
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Ještě k tomu rozbití okna - těžko říct, jestli by pro staršího člověka bylo těžší ho rozbít, nebo jím pak vylézt. Mohl by to být také argument pro švihadla. :-)
21. 12. 2014 14:18
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Ale jinak je možné, že si zapomněli mobilní telefon, brýle na čtení, nemají SOS tlačítko, mají nějaké další zdravotní problémy, které jim situaci ztíží, atd.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:31
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
No, někdy se sejde takhle blbá souhra náhod :-) Ještě že přežili >:D
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:06
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Jelikož se staršími lidmi pracuji, jak "klienti", tak spolupracující, tak mi to až tolik zvláštní nepříjde.
Avatar - fOE
21. 12. 2014 12:26
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
:yes:
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:31
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Já tipoval Renault, aby se tu povozili Ádové a jiní choromyslní.. na druhou stranu za to ani auto nemohlo...
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:18
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
A neni to snad jedno? >:D
21. 12. 2014 14:20
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Pravda, nevyzněl úplně správně, upravil jsem jej snad do lepší podoby.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:34
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Lepší, mnohem lepší, Ondro :yes: :yes: :yes:

Nebylo by fér obviňovat techniku, když selhal lidský faktor ;-)
21. 12. 2014 14:41
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Nezlobte se, ale dává Vám to teď vůbec smysl? Taková zkomolenina, která je stylisticky úplně blbě, Kristova noho. Když už, tak:

Starší pár zůstal 13 hodin zamčen ve voze. Nezvládli bezklíčový systém.

Nikde není psáno, že v titulku nemůže být tečka. Navíc, když už tedy musíme použít to podstatné jméno, tak "nezvládnutí bezklíčového systému" - autor asi původně myslel pouze "kvůli bezklíčovému systému" (což by bylo lepší) a pak tam teprve vložil to "nezvládnutí".
Avatar - fOE
21. 12. 2014 20:17
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
:yes:
Avatar - Katikakus
21. 12. 2014 22:21
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Spatne, uplne spatne. Ten titulek je nesmyslny. Kdyz uz, tak by tam melo byt "kvuli nezvladnuti bezklicoveho systemu", ale i tak by ten titulek stal za starou backoru.
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 12. 2014 07:26
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
No evidentně už by sis měl dát vánoční offline... >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 12. 2014 12:47
Re: NEPRAVDIVÝ TITULEK
Nemate tam nahodou gramaticku chybu? :-)

"Starší pár zůstal 13 hodin zamčen ve voze kvůli nezvládnutí bezklíčovému systému"

Co takto:

"Starší pár zůstal 13 hodin zamčen ve voze kvůli nezvládnutí bezklíčového systému"
Avatar - Frasier
21. 12. 2014 11:56
Zaujímavé
Teda neviem ako u Mazdy, ale v Lagune II s bezkľúčovým systémom sa dá aj pri zamknutom vozidle z vnútra auto otvoriť pomocou kľučky. Párkrát sa mi stalo, že ako spolujazdec som sedel v aute a pri benzínke šofér (aj s kľúčom) vystúpil. Natankoval, potom odišiel platiť a auto sa zamklo. Ja som klasicky bezproblémovo vystúpil, nemusel som nič stláčať ani odomykať. Zaujímavé, že u Mazdy to takto nefunguje....
Rozbalit vlákno
15
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 13:03
Re: Zaujímavé
No, clanok dopisany ci nedopisany... uz sme to tu minule preberali - keby si sa nespoliehal len na auto.cz, clanok by si zachytil aj v zahranicnych mediach. Uz pred niekolkymi dnami.

A bolo by ti uz pri precitani titulky absolutne jasne, ze auto.cz, tradicne, titulkom zavadza.
21. 12. 2014 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 12. 2014 10:18
Re: Zaujímavé
Napr. by si sa dozvedel, ako to skutocne bolo ;) Teraz myslim to zamykanie.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 12:01
Re: Zaujímavé
Čtěte i text článku a ne ten idiotský titulek:

"Řešení šlamastiky přitom bylo velmi snadné, stačilo použít vnitřní zámky u kliky. Jenže vystresovaný pár to nenapadlo, navíc měli v hlavě onu větu prodejce, že bez vysílače v klíčku systém nefunguje."

Tady jde krásně vidět jak redaktor dokáže zavádějícím titulek manipulovat čtenářem.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 12:08
Re: Zaujímavé
Nesmysl, můj příspěvek je vložený dříve než Frasierův a já to četl, takže dle posloupnosti to tam bylo když jsem to četl já, tedy dříve než to Frasier četl.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 12:22
Re: Zaujímavé
Jestli hodinu přemýšlíš nad tím co píšeš a potom vytvoříš pokaždé takovou kravinu, tak je mi tě vážně líto.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:24
Re: Zaujímavé
To si radši asi psát neměl, jestli z tebe pak padaj takový moudra, tak nechci vědět, co bys psal bezporstředně >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 13:04
Re: Zaujímavé
Tak este raz... auto.cz sa da obvinit z vela veci, ale za tvoju hlupost naozaj nemozu.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 12. 2014 12:59
Re: Zaujímavé
Keby si si precital clanok, ty , zistil by si, ze to v Mazde funguje.

Akurat dochodcovksemu paru to nenapadlo.
21. 12. 2014 12:09
tak tohle
je totalni kravina
Rozbalit vlákno
18
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:26
Re: tak tohle
A taky sou tam všichni komunisti a fašisti a budhisti.... tety ségry bráchy manželka jednou koukala na australskej film, tak to ví!

Prosimtě, jejich vozový park je lepší, než v půlce východní Evropy a k těm skrvnám na slunci se snad ani vyjadřovat nebudu..
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:45
Re: tak tohle
Pochybuji že důchodci v nové Mazdě byli z chudé čtvrti. Obecně však mají vyšší HDP a kvalitu života, než v ČR. Chudí a bohatí budou vždy a všude... jen někde jsou různé poměry.
21. 12. 2014 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:28
Re: tak tohle
Tomu se říká Kroměřížská předehra >:-[] >:-[] >:-[]

Tady je nějak veselo dneska >:D
21. 12. 2014 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
21. 12. 2014 16:20
Re: tak tohle
Růžena z prasečáku říkala.......
Avatar - IbizaFR
21. 12. 2014 12:21
Re: tak tohle
jestli tam náhodou 13 hod. nedělali úplně něco jiného a museli si najít nějakou záminku >:D >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 12:46
Re: tak tohle
A ty už si své sněhobílé MPV zasvětil?
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:17
Re: tak tohle
A zasvětil si ji, nebo ne?
21. 12. 2014 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 15:00
Re: tak tohle
Tuším i v obýváku. >:D
21. 12. 2014 12:54
Re: tak tohle
Protože každý majitel Mazdy rozumí veškerým systémům ve svém voze. A ani náhodou nemůže zpanikařit. :-)
21. 12. 2014 12:24
...
Na hlúposť sa vždy umieralo a aj bude, je to predsa prirodzené ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2014 12:56
Petrumr
Teda, kdo se chce zasmát, tak mi od petrumra přišla soukromá zpráva. A ta zní:

"po dohodě s t.kovaříkem jdu na policii si stěžovat na nadávky tebou, nebot po poradě jsme zjistili, že ty jsi začal nadávat a cos napsal bylo ponecháno a moje odpověd byla smazána. Auto.cz dá k dipsozici iniciály a budeme předvoláni k vysvětlení jestli se nejedná o počítačovou šikanu. Musíš mět tady známý a nejde smazatmůj příspěvek, který nic neporušil a tvoje nadávky zůstanou."

No není ten petrumr nemocnej??? >:D

PS: Takže ten blbec se dohodl s redakcí, a ta přitom jeho příspěvky maže. :-D Super. Už se těším. Mimochodem, moje iniciály k "dipsozici" ACZ opravdu nemá... Ale pokud budou chtít, rád je dám k dispozici. :-D
Rozbalit vlákno
60
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:16
Re: Petrumr
Kolik že ti je let?
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:21
Re: Petrumr
Jen, že takhle se chovaj děti v 5. třídě... ale tak :-) Na vánoce si to tady docela rozproudil >:D To se jentak nevidí >:-[] :yes: >:-[]
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:26
Re: Petrumr
Ne, nemáme >:D Já jsem peřce te komunista jak si psal v pátek, já tomu vůbec nerozumim >:D
21. 12. 2014 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:34
Re: Petrumr
Jen bych dodal, že nemám za potřebí vůbec mačkat nějaký bonz tlačítko, natož si dopisovat s redakcí. Z toho mi jasně plyne, že petrumr trpí nějakou vážnou psychickou poruchou. Nejvíc mi na to sedí asi stihomam. >:D

Co na to pan Kovařík? :-)
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:11
Re: Petrumr
Jestli ti je 23, tak jsi na vojně nebyl. Povinná vojenská služba byla zrušena dávno před tvýma domnělýma osmnáctinama.
21. 12. 2014 14:18
Re: Petrumr
23 určitě ne, když na rajčeti má fotky ze srazu gerontů, pardon, spolužáků asi po 30ti letech.

Jen se divím, že pan Kovařík to ponechává bez odezvy, a to i přesto, že by suprově zataženej do neexistující kauzy...
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:25
Re: Petrumr
Dobrý den, bez odezvy jsem to v žádném případě neponechal. Nicméně moje absence u počítače z důvodu dovolené zapříčinila jistou prodlevu v odpovědi.
To, co během soboty vypadalo jako "běžná" diskuze, do které jsem jen vzhledem k obsahu některých označených příspěvků musel zasáhnout, se během neděle stala neexistující kauza. Svůj postoj k celé věci jsem vyjádřil v samostatné odpovědi, aby byla jasně viditelná. Názor si z ní udělejte sám...
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:29
Re: Petrumr
Vážený pane, protože já jsem jediný, kdo zná obě strany mince, nechápu, z jakého důvodu urážíte nick Futurista. Žádám vás tímto, abyste od toho okamžitě upustil, je to v rozporu se zásadami slušného vyjádřování v diskuzích na Auto.cz.

Děkuji, že toto budete akceptovat.

Tomáš Kovařík, Auto.cz
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:12
Re: Petrumr
Jak jsem již psal, vyjádřil jsem se k této kauze v samostatném vláknu.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:21
Re: Petrumr
Ne, ale jestli mě chceš nahlásit, tak můžeš :-) Za šikanu už jsem jednou na základce poznámku dostal do žákovský, takže to zkousnu i podruhé >:-[]
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:36
Re: Petrumr
Nadal nenadal, Federer je lepší. :-)
21. 12. 2014 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:35
Re: Petrumr
Hele, ty jsi vlastně recidivista. To bude braný podle druhýho odstavce, tam je minimálně doživotí. >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:11
Re: Petrumr
No soutěž o krále místních imbecilů dávno a s přehledem vyhrál, tak už by moh trochu polevit...
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 20:06
Re: Petrumr
Já nepotřebuju mačkat nějaký tlačítka.. Že jsi kret.én ti napíšu klidně sem. >:D
22. 12. 2014 05:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 13:20
Re: Petrumr
Kdepak, ještě není ve formě. Se musím zeptat Gilgita, na toho už taky volal policii. >:D

PS: Mně spíš přijde, že chce vyhrát celoroční soutěž o nejčastějšího diskutujícího... Tak bacha, aby nesebrali ještě tebe. :-D
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 13:23
Re: Petrumr
No už se blíží cílová rovinka, tak se začlo sprintovat do cíle! Bojim se, že na krále z Košic to ale nemá a po právu vystoupá na pomyslný stupínek vítězů. Třeba za to od redakce dostane možnost svezení v Ceedu >:D konečně.... >:D
21. 12. 2014 13:39
Re: Petrumr
No nevím, Topr aspoň někdy napíše něco rozumnýho, a to i přesto, že moc zkušeností nemá. Tenhle pošuk mi příjde o tři levely vejš. >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:14
Re: Petrumr
A jaký je rozdíl mezi komunistickým a nekomunistickým bonzováním? Jestli ti je 23, tak jsi komunismus nezažil.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:19
Re: Petrumr
Nemá náhodou více než 40ti letou praxi v řízení? To tu jednou taky psal >:D Ten věk nějak nesedí... ale ty bys mohl určitě znát takové případy, kdy je pacient fyzicky stár, ale mozek se zastavil v 4. třídě >:D
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:22
Re: Petrumr
My jich tolik nemáme, ale pravda, kousek odtud je ústav sociálních služeb a občas někdo upadne a přivezou, to je pak radost a veselo 8-s >:D
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:24
Re: Petrumr
Třeba si tam měl i Petrumra a ani to nevíš:D
21. 12. 2014 14:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:17
Re: Petrumr
Hele když už jsme u té ukřivděnosti, ty si mne v pátek nařkl ze sympatií ke komunismu, když jsem se tě zeptal proč, tak si mi také neodpověděl... máš prostor:
21. 12. 2014 15:10
Re: Petrumr
A já jsem od tohoto pátku ***. Alespoň to tvrdí Petrum . :yes:
Asi se přiznám manželce.
21. 12. 2014 16:27
Re: Petrumr
Na druhou stranu se ti ulevi. Ono tajit to tolik let, to je na obycejneho cloveka velky tlak.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:15
Re: Petrumr
Ty palce mu nahoru dáváme všichni a tobě zase naopak dolů.
21. 12. 2014 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 14:49
Re: Petrumr
A to se nam tu nekdo solidne vybarvuje. No jsem rad, ze konecne jsi se odkopal a kazdy, kdo alespon chvili cte diskuse na Auto.cz vi, ze tebou clouma nejaka dusevni porucha. Doporucuji leceni, myslim ze mas slusnou sanci se z toho dostat.
21. 12. 2014 14:51
Re: BEZPOCHYBY!
Bezpochyby jsem včera redakci na už zcela neakceptovatelnej, urážlivej styl Petrumra upozornil já.

Pokud tedy nějaký předvolání bude, prosím jej adresovat na mou osobu. ;-)
21. 12. 2014 15:44
Re: BEZPOCHYBY!
Nekaž mi radost, já se těším, až mi přijde předvolání na adresáta Futurista. :-) A nebo jsi ten můj druhej nick, jak ten blázen píše. >:D
21. 12. 2014 15:45
Re: BEZPOCHYBY!
Koukám, že těch předvolání bude asi víc. :-) Ten to teda rozjel. Doporučoval bych mu kolečku v jeho citronu okolo podpultový haťapky. :-) Pro uklidnění. Tabletky už asi nezabíraj.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 17:55
Re: BEZPOCHYBY!
To jsi až druhý, já už jsem taky jednou redakci an jeho chování upozorňoval, bude to ale už tak několik měsíců.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:03
Re: BEZPOCHYBY!
Dobrý den, vyjádřil jsem se k danému tématu ve zvláštním vláknu.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 04:08
Re: BEZPOCHYBY!
Vyjádřil jsem se k danému tématu ve zvláštním vláknu.
21. 12. 2014 12:58
jediné riešenie
Na toto existuje jediné riešenie.Dôchodcom odoberať vodičáky (a pre istotu aj volebné právo) >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
21. 12. 2014 13:02
bezklíčový vstup
škoda že se to nestalo v Japonsku. Ti důchodci v té Mazdě mohli aspoň spáchat seppuku >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ptk
21. 12. 2014 13:02
Mazda 3
Bola to mazda 3, keď ich našiel sused, žena už bola v bezvedomí a v nemocnici zostala 3 dni, muž už z posledných síl lapal po dychu. Vraj sa snažil rozbiť okno a nešlo mu to. Taktiež trúbil ale v ten deň bol sviatok a susedia púšťali pyrotechniku ( to je zákon schválnosti) takže trúbeniu nevenovali nejakú pozornosť. A umrieť pred vlastnou garážou / v garáži kôli takej blbosti - neviem si predstaviť ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - hedvin
21. 12. 2014 13:53
Re: Mazda 3
Chudáci, to auto budou proklínat a už si ho znovu nekoupí
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 12. 2014 10:23
Re: Mazda 3
Auto je v tom nevinne.
Avatar - jozephko
21. 12. 2014 13:52
Chybou auta to asi nebude...
V dvojkovej Octavii sa dvere u vodiča tiež dajú otvoriť, aj keď je auto zvnútra zamknuté. Stačí dvakrát potiahnuť páčku na otvorenie auta...
Predpokladám, že podobne to funguje aj na mazde...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:16
Re: Chybou auta to asi nebude...
Tak to má jen PSA.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:42
Re: Chybou auta to asi nebude...
Abys mohl zamknout zloděje v autě aby neutekl do příjezdu policie? >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:22
Re: Chybou auta to asi nebude...
Ještě před chvílí si psal, že za to může Mazda >:D Tak kdo?
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:32
Re: Chybou auta to asi nebude...
Přestaň mě palcovat a vysvětli mi, na základě čeho si mne v pátek nařkl k sympatii ke komunismu.... prosím... máš možnost :
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 14:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 14:50
Re: Chybou auta to asi nebude...
Jedna se o dvojite zamknuti, ktere ve vybave nema kazde auto. Umel to uz Ford Escort.
Avatar - pumpkin
21. 12. 2014 13:53
Natural selection
Nechcem byť zlý, ale toto by sa už hádam dalo nominovať na Darwinovu cenu. S ich uvažovaním a schopnosťami asi bezkľúčový systém ani nebol podstatný. Nikde som sa nedočítal, že by boli ťažko invalidní, no verím, že aj vozičkár by si vedel za pomoci heveru rozbiť okno. Ako to, že sa to im nepodarilo? Má nová Mazda 3 nerozbitné okná? A čo tak sa behom 13. hodín upokojiť a skúsiť si aspoň prelistovať manuál k autu? Nie, fakt. Ak by som takýmto spôsobom dostal svoju manželku na tri dni do nemocnice tak už radšej v tichosti vrátim vodičák...
Rozbalit vlákno
5
21. 12. 2014 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:19
Re: Natural selection
Sklopit sedadla by neměl být problém ani zevnitř. Pravda omezená pohyblivost starších lidí je omezuje. Každopádně já vždy tvrdím, že pokud neumáíš kvalitně parkovat a v tomto případě ani odemknout auto, tak nepatříš na silnici, protože každá jízda začíná a končí parkování (to je narážka na některé neumětely, co předvádí an parkovišti) a v tomto případě i odemykáním auta.
Avatar - pumpkin
21. 12. 2014 14:59
Re: Natural selection
Hever mám pod rohožou v kufri, čo je ale jedno, lebo ako som inde čítal, oni sa k heveru nejak dostali.
V aute mám napríklad vždy erárny dáždnik. Snáď by sa dal jeho hrot zaprieť do štrbiny kam sa okno sťahuje. Alebo ako petrumr píše, použiť opierku hlavy podobným spôsobom. Ak by sa auto napríklad potápalo, tak chápem, že na vymýšľanie nie je veľa času, no 13 hodín?
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
21. 12. 2014 14:03
a jedno vtipné zamknutie...
Nedávno bol prípad v Bratislave, kedy slečna vytiahla auto z dvora v centre, nechala ho na koľajniciach a išla za sebou zatvoriť bránu. Jej pes ostal v aute a zamkol sa. >:D Nastal menší kolaps v električkovej premávke kým došla odťahovka.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 14:21
Re: a jedno vtipné zamknutie...
Tohle se ale bohužel stát může každému, ne jen slešně... i mě... teda mě ne, do mého auta zvířata, děti, lidi s jídlem... nesmí >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 14:29
Re: a jedno vtipné zamknutie...
Proto radsi vozim psa v kufru >:-[] A to se mi Topper pořád směje za zbytečné litry >:D
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - salamoon
23. 12. 2014 06:52
Re: a jedno vtipné zamknutie...
krasne steniatko :-)
Avatar - Delfin2
21. 12. 2014 15:03
. . .
Ponaučenie.. Netreba si zabúdať kľúče od auta ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
21. 12. 2014 16:33
Smutne...
...co sa moze stat vystresovanym dochodcom ;-\
Rovnako smutne je aj to, do akych absurdit sa z toho moze zvrhnut diskusia... 8-s
Chvilku som mal take nutkanie stiahnut a ulozit si celu tuto "parodiu", ale kaslem na to.
Zase som si trosku ujasnil obraz, a to mi staci... :-!
A to su Vianoce za dverami...
Rozbalit vlákno
14
21. 12. 2014 16:46
Re: Smutne...
Ten offtopic jsem založil já, protože mi už nepřijde normální, jak někdo dokáže vyhrožovat po soukromé korespondenci. A vzhledem k tomu, že nejsem první, komu ten pablb vyhrožuje (aniž bych cokoliv někam hlásil, něco mačkal, nebo palcoval, nebo si psal s redakcí), chtěl jsem ukázat, co je petrumr už ne grand zač. Nejen, že je lhář, protože s redakcí jsem si nikdy nic neposlal, tudíž ani nic nemůže mít k dispozici, ale dokáže zatáhnout do kauzy i redaktora...

A nemám dojem, že se tady něco zvrtlo, dnes se diskutuje v pohodě a slušně. Teda až na jednoho, kterej plive a nadává všem kolem. Tak sorry, ber to jako pobavení. ;-)

PS: Ale po dnešku, kdy mně dokáže ten pablb napsat minimálně dvacet příspěvků, kde mi nadává do komunistů a lhářů, přemýšlím, a tu redakci asi fakt upozorním. A nenadává jen mně... Myslím, že dneska už to přehnal. Tak co, mám nebo ne? Co si myslíte?
Avatar - AUDIRS6
21. 12. 2014 17:09
Re: Smutne...
Principialne vzate: uplne by stacilo, keby sa kazdy riadil zakladnym pravidlom normalneho spolunazivania - Moja sloboda konci tam, kde zacina obmedzovat slobodu druheho.
Ani ja som tu vzdy nebol prikladne slusny - to priznavam, ale furt si tu jeden druhemu nadavat do kuminostov a fasistov... 8-s
A keby len to...
Podla mna by mozno bolo vhodne, aby to tu nejaky "admin" korigoval tak, ze ked sa mu zda, ze diskusia sa zvrtava do osobnych, alebo inych nemiestnych narazok, poslal dotycnemu SZ s upozornenim, ten dotycny by mal povinnost ospravedlnit sa, alebo uviest svoje prispevky na spravnu mieru...a tak nejako to vzdy ukocirovat.
Asi aj preto sa ja budem snazit vyhybat sa diskusiam s niektorymi nickmi, nakolko som sa presvedcil, ze to hrozi moznostou nechat sa vyprovokovat do stavu, ktory mi je pod uroven. :-!
21. 12. 2014 17:33
Re: Smutne...
Souhlasím, a nějak si furt myslím, že redaktor podepsaný pod článkem čte i ty diskuze.
A taky si myslím, že když někoho nazvu pablbem jen proto, že o věci ví evidentně kulový, a píše kraviny (viz včera diskuze o policejních supech a jeho absolutní nevědomost o systému LUK a fungování radaru), není to snad ani nadávka, protože je to fakt. Ale vyhrožovat srabsky po soukromé zprávě předvoláním na PČR, to už možná přesáhlo tu mez mezi tím, kdy je mi to jedno a myslím si svý, a tím, kdy už fakt nahlásím jeho dnešní chování.
Škoda, že se nevyjádří i pan Kovařík, protože nejsem fakt jedinej, komu vyhrožuje. U něj to prostě už je nemoc.
Avatar - AUDIRS6
21. 12. 2014 17:54
Re: Smutne...
Tvoje problemy - tvoje riesenia.
Mna by len zaujimalo, co za individuum mi za moje posledne prispevky dalo :no:
Nad tym mi ostava rozum stat 8-s
Celkovo mi to pripada ako uboziactvo - palcovat sa tu. Navrhujem redakcii, aby to uplne zrusila - ved kazdemu je jasne, ako to funguje... :-!
Pokial pride na debatu koncern/antikoncern, pripadne na ine extremy typu japan/france, je jasne, ze vzdy budu mat viac minusiek ti, ktorich je menej ;-\
A kedze predpokladam, ze sme tu vsetci muzi, nech sa teda muzsky, alebo chlapsky postavi k problemu ten, ktory mi dal to minusko a vysvetli, co sa mu na mojch nazoroch nepaci. :-!
21. 12. 2014 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 21:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 21:15
Re: Smutne...
Copak pablbe, něco se ti nelíbí? Že já tě nechám předvolat, samozřejmě po konzultaci s panem Kovaříkem, na PČR k podání vysvětlení v Kroměříži?

Myslím, že už si se ztrapnil dost, tak si přetáhni spodní ret přes hlavu a polkni. Bude to pro všechny lepší...
21. 12. 2014 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
21. 12. 2014 18:37
Re: Smutne...
V poriadku.
Potom by si mal ale aj ty ist prikladom slusneho diskutera a nenechat sa vtahovat do politickych a s temami o automobilizme inac nesuvisiacich debat.
Ako vidis, nikomu to osoh neprinieslo, ba naopak, teba tu mnohi "odsudili" na "komunistu" - za tvoje nazory ohladom aktualneho diania na vychode a neviem co este.
Pritom nase debaty boli vzdy na nie zrovna najnizsej urovni a bol by som rad, keby to tak zostalo aj do buducnosti. Narobit si nepriatelov je totiz jednoduche, urovnavat vztahy je ale o dost komplikovanejsie - nieco o tom viem - sam som casto ten, ktory urovnava konflikty medzi dvoma roznymi stranami.
Chcem len povedat to, ze tym, ze mu budes nadavat do fasistu, nic nezmenis, toboz nevyriesis.
Nie som v pozicii, aby som ti ja nieco radil. Sam musis vidiet o com to tu je, a ako je sanca aby sa nieco zlepsilo. Ja zacinam od seba - nenechat sa vyprovokovat, vyjadrovat sa k teme, ak sa tema vyvinie do zartu, pozartujem, ak by mal byt ten zart aj na moj ucet, tak ho prekusnem, pokial teda nieje nejako extra urazlivy.
Predpokladam, ze aj ty by si to mohol zvladnut. ;-)
21. 12. 2014 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 21:18
Re: Smutne...
Už zase lžeš, že já něco bonzoval? Mám dojem, že bonzuješ tady jen ty. Petrumre, ty jsi fakt pacient. Asi by tady nikoho nemrzelo, kdybys táhnul do pekel. Ale bohužel, pro tebe je i to peklo málo. Apage petrumr,
22. 12. 2014 05:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 12. 2014 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 18:49
V rytmu hnoje
Kdo ví, jak to celé bylo...

1. otázka odemčení není podle mě pravdivá, podle mě si nemohli odemčít. Pokud se auto zamkne, tak vnitřní odemykání i kliky jsou vyřazeny z funkce. Myslím, že takto to nemá jen koncern, ale i Mazda. Důvod je zcela prostý - když zamknu auto, tak nechci, aby si někdo odemčel celý vůz třeba nedovřeným okýnkem nebo vybitím bočního okna a odemčením tlačítkem nebo zatažením za kliku...

2. to neměli mobil?

3. jak je to vůbec mohlo zamknout? Pokud je klíček mimo dosah a auto nemá dovřeny všechny dveře, tak dovřením dveří by se nemělo automaticky zamknout. Navíc pokud se auto zamkne, tak se aktivuje vnitřní čidlo alarmu a jak se důchodci pohnou, tak auto začne řvát. Pokud chtějí vnitřní čidlo deaktivovat kvůi kočce/psovi, musí zmáčnutím tlačítka čidlo deaktivovat.

4. není nic jednoduššího, než si omotat ruku košilí a vybít boční okénko a vylézt...

Clelé je to p odle mě nějaký nesmysl, hodný sotva tak reportáže v TV Noha nebo titulky na TN >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
23
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 19:26
Re: V rytmu hnoje
alebo staci mat po ruke jednoducho kvalitny viacfunkcny nozik .... napriklad victorinox rescue tool [odkaz] bodakom rozbije aj sklo , bezpecnostne pasy reze ako maslo, idealny prave pri vyprostovani a zachrane ) ... pouzivaju ho aj hasici a zachranari aj skialpinisti... aj ja sam jeden mam u seba ci uz idem autom alebo s bikom, vecicka na nezaplatenie ... inak vyborny tip aj na darcek ak by niekto nevedel co podarovat rodinnemu znamemu ;-) ... tiez som ho dostal
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 20:29
Re: V rytmu hnoje
Po bitvě každý generál.
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 20:53
Re: V rytmu hnoje
preco po bitve... ja osobne mam nozik pri sebe vzdy.... a ze sa da okno vypacit nozikom alebo opierkou hlavy pripadne rozbit bodakom som vedel uz nejaky ten piatok ...... ze o tom bohuzial nevedel dotycny zivotom ostrielany starsi pan je mi luto ( ja ako mestsky clovek so sebou nosim nozik.... v divocine by to uz mala byt povinnost ) ... .. do mna za to nemusis kopat ze vravim pravdu ... nic som ti neurobil... dakujem
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 20:57
Re: V rytmu hnoje
Co nechápeš na "přísloví": "Po bitvě každý generál"?
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:34
Re: V rytmu hnoje
zkusím ho nakopnout:
"po bitke je každý generál" ;-)
22. 12. 2014 04:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2014 13:46
Re: V rytmu hnoje
A za čo? Evidentne trpíš nejakou paranoiou, že za každý príspevok, ktorý sa ti nepáči, sa treba ospravedlňovať. Mať mocní tvoju povahu, máme tu desať vojen každý mesiac...
23. 12. 2014 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 20:29
Re: V rytmu hnoje
Já teda můžu říct, že se to vždy dao odemknout ve všech autech, co jsem jel včetně koncernu. V kuncernu je na to tlačítko s klíčem, v asijských autech většinou taková kolébková tlačítka vedle kliky, tak to měly dříve i Fordy, Renault a PSA mají tlačítka. U PSA se ta tlačítka deaktivují jen pokud 2x zmáčkneš na klíči zamknout, u keyless to funguje stejně tak, pokud chceš to zamknout na jakýsi vyšší stupeň, tak musíš sám máčknout dvakrát.

Zamknout se v autě mi příjde jako totální nonsens a i v článku je to napsáno, že stačilo zmáčknout tlačítko. Bohužel smýšlení některých lidí a často starších není často logické.
A dává to i smysl. Lidské rozhodování je v průběu času ovlivňováno dvěma faktory, zkušenostmi a logikou. Mladý člověk nemá moc zkušeností, řídí se logikou, proto by se i z toho auta snáze dostal a proto jím jdou nové technologie vstřebávat lépe. S přibývajími léty se člověk více a více řídí zkušenostmi a odbourává logiku, která už taky prostě není nejlepší. To není ale na škodu, protože některé záležitosti se nedají logikou vyřešit, ale jen zkušenostmi. A pokud tomu páru třeba bylo klidně přes 80, tak jejich mozk se už řídil hlavně zkušenostmi, které říkaly "prodejce říkal", ne mladého, který nedá na zkušensoti jiných a řídí se i logikou. Ne nadarmo se říká, že např. nejlepší operatéři jsou mezi 40-50, kdy je už dostatek zkušeností a ještě pořád dostatek logického uvažování.

4. S osteoporozou? To by si tu ruku na třikrít zlomili, každý není rambo a věřím, že i tobě v kondici by to nešlo zrovna lehce.

No a samozřejmě, zavání to silně bulvárem.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:06
Re: V rytmu hnoje
Ne, opravdu ne. Pokud auto zamkneš, tak zevnitř auto ničím neodemkneš, žádným tlačítkem, žádným zatažením za kliky. Alespoň koncern to takto má u všech vozů od nepaměti a pochybuji, že Mazda (nebo kdokoliv jiný) na tom je jinak.

Vyzkoušej, i Mégane to bude mít stejně, tj pokud auto zamčeš a někdo zůstane uvnitř, tak pokud ti nezačne řvát alarm hlídající vnitřek, tak můžeš v klidu mačkat čudlíky od A do Z a tahat za kliky jako o život, auto neodemčeš.

Ale rozlišuj zamknout a zamknout. Když auto zamkneš zevnitř, tj. tlačítkem ve dveřích, tak přirozeně odemkneš buď tlačítkem nebo zatažením za kliku. Pokud ale auto zamkneš klíčkem na DO (zkrátka zvenku), tak jsi auto zamknul ve smyslu mnou zmiňovaném.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 21:10
Re: V rytmu hnoje
Megane mám velmi dobře s tímhle odzkoušený, stejně tak Laguny a dokonce i Fanouše ;-) Stejěn tak Peugeota a hned to zadám na dodatečně odzkoušení ve Fabii I, ale tu jsem nedávno taky takhle zkoušel i zevnitř, protože blbnul central u řidiče.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:20
Re: V rytmu hnoje
Já můžu mluvit za koncern a tam auto zamčené zvenku zevnitř neotevřeš. Vyzkoušej ;-)
Je to z bezpečnostního důvodu proti krádeži.
21. 12. 2014 21:13
Re: V rytmu hnoje
Tak já to schválně zkusím, a uvidíme, jak to maj frantíci vychytaný. Tohle by mě, kvůlindětem, fakt zajímalo...
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 21:20
Re: V rytmu hnoje
Nemsíš to ani zkoušet, je to tak, zkoušel jsem to tak opakovaně teď v HR, měl jsem drobný problém s reakcí čtečky a bylo jedno čím jsi zamknul jestli kartou nebo zevnitř, vždy to šlo zevnitř otevřít a stejěn tak to měla i Laguna. A bylo to tak i u jiných aut, kolikrát mě někdo z legrace z kamarádu a rodiny v autě zamknul, když jsem se mu jej snažil prozkoumat, co že si to koupil za ve výsledku krám >:D Jinak je to u PSA, tak když zamkneš a pak znovu zmáčkneš zamykání, tak se zapne superzamykání a to se pak zevnitř nedá opravdu odemknout, ale auto asi 5 vteřit rychle bliká výstražnými, ne jen 2x. U Renaultu tahle funkce není, zkoušel jsem to a i hledal v návodu.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:24
Re: V rytmu hnoje
To má koncern superzamykání hned z první? Wau, já vždy věděl, že koncern je prostě špička >:-[] >:D
21. 12. 2014 22:34
Re: V rytmu hnoje
Není to ve všech autech. A ano, mělo by to být naopak - tedy dvě stisknutí ti dají klasické uzamknutí.
Avatar - MichalSVK
21. 12. 2014 21:18
Re: V rytmu hnoje
Na mojom fluenci ktorý má rovnaký keyless systém ako megane sa dá auto otvoriť zvnútra vždy... či ho zamkneš zvonku manuálne alebo sa zamkne automaticky..
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:21
Re: V rytmu hnoje
Je možné, byť by mě to překvapilo. Ale frantíci se nekradou. Nikdo je přece nechce >:-[] ;-)
Avatar - MichalSVK
21. 12. 2014 21:24
Re: V rytmu hnoje
čo to s tým má? 8-s
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:26
Re: V rytmu hnoje
no to, že se auto nedá odemknout zevnitř je proti krádežím. A bylo to myšleno s nadhledem ;-)
Avatar - MichalSVK
21. 12. 2014 21:32
Re: V rytmu hnoje
možno proti krádežiam je to lepšie ale zase pri zrovna takýchto situáciách ako v článku je toto riešenie na nezaplatenie. A presne ako vravíš.. koneckoncov to francúzi ani nepotrebujú >:D
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:36
Re: V rytmu hnoje
tak ono ne že by to tomu koncernu pomohlo, že. Když cokoliv od koncernu otevře bez klíče pomalu i šimpanz ze zoo >:D
Avatar - Ptk
21. 12. 2014 21:14
Re: V rytmu hnoje
Ten pár má 68 a 65 rokov ale to, či boli schopní rozbiť okno alebo mali nejaké iné zdravotné problémy sa nepíše. Stačí si vygúgliť Mollieanne and Brian Smiths ale žiadne info navyše tam nie je.
Avatar - beibej
21. 12. 2014 19:41
to je na odebrání řidičáku
jestliže se někdo dostává 13 hodin z vlastního auta jak asi řeší krizovky za jízdy? Některý důchodci by už fakt řídit neměli. Občas jsou horší než opilci. Prostě si přiznat pravdu kvůli sobě i ostatním.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 19:47
Re: to je na odebrání řidičáku
[odkaz] nozickami od opierky hlavy .... aj takto sa da ( ked nemame bodak v noziku )

je dost mozne ze postarsi pan si asi za ziadnu cenu nechcel poskodit vlastne auto ( asi laska k autu az za hrob ....lebo inak si jeho bezmocnost neviem vysvetlit ) ... 13 hodin je ozaj hodne... to treba uznat .. asi by som sa uz medzitym aj po... proste hodne dlha doba
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 20:33
Re: to je na odebrání řidičáku
Tobě je něco málo přes třicet a už teď se tady v diskuzích často projevuješ tak bezradně anezkušeně, že v takových 80 už ani netrefíš do prodejny aby sis nové auto koupil.
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 21:06
Re: to je na odebrání řidičáku
bezradny je skor tvoj pokus rypnut si do mna .... tentokrat posobis ozaj bezradne... bez urazky pan Ronault ;-)
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 21:11
Re: to je na odebrání řidičáku
Kopírování ti vždy šlo, co takhle vlastní invence?
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 21:14
Re: to je na odebrání řidičáku
jo ved som "korejcan" ;-)

krupnul ;-)
Avatar - pumpkin
21. 12. 2014 23:33
Re: to je na odebrání řidičáku
S tou osemdesiatkou si ešte štedrý. >:D
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 20:31
Re: to je na odebrání řidičáku
To je dobrá poznámka. Tak jak se omezují mladí nevibití a nezkušení řidiči (ne u nás, nejspíše bohužel), tak stejně by se měli omezovat důchodci, pravidelné dvouleté prohlídky u lékaře nestačí, často je lékař taky postaven před sociální záležitosti typu "jak si dědeček s babičkou zajedou na nákup, k doktorovi, za dětma, když bydlí sami daleko od civilizace"... to je ale selhání soc. systému dané obce.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:17
Re: to je na odebrání řidičáku
Lékař má zůstat lékařem a ne být sociálním pracovníkem. Jak se děd s bábou dostanou do lidlu je sice zásadní středobod života důchodce, ale přednější myslím je, aby děd s bábou nesrazili v první křižovatce matku s kočárkem se slovy "ale já ji opravdu neviděl" :-!

U nás jezdí dva důchodci, kterým bych okamžitě sebral papíry. Jedou jak pos*raní (doslova), ale že by v křižovatce zastavili a rozhlídli se (přijíždí z vedlejší)? Kdeže, křižovatku projíží... Jezdí tak pravidelně a já jen trnu, kdy se s nima potkám.
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 21:19
Re: to je na odebrání řidičáku
lekar by nemal byt zhovievavy az natolko aby poslal "neschopneho" za volant... je to zivotu nebezpecne suhlasim ....

mozno by to chcelo zaviest od urciteho veku nejake testy z reflexov a psychotesty.... plus raz rocne urobit ocne vysetrenie na perimetri ... proste urobit kontrolu zorneho pola oka ... ( nie iba bezne vysetrenie )

ale to uz je vsetko v kompetencii lekara ... chapem ze vsetko sa da ..... aj "slepeho" poslat za volant... dnes je mozne vsetko ..... bohuzial
21. 12. 2014 21:20
Re: to je na odebrání řidičáku
Taky budeme jednou starý... A to pak bude sranda. ;-) A jak je vidět u některých diskutérů tady, i ve 47 letech už jde zblbnou úplně... >:D
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 21:26
Re: to je na odebrání řidičáku
Přesně tak. Vše má samozřejěm své hranice, ale těžko z ambulance praktika jen tak snadno odmítnout prodloužit řidičák. A má to i jiná úskalí, stačí jeden nespokojený pacient na vesnici a udělá více pomluv a lží než je možné, pak můžeš svou praxi otevírat někde jinde. Reálně to pak probíhá často tak, že praktik pošle dědečka na ORL, na oční, ke kardiologovi, klidně i ortopedovi k posouzení všech schopností a pak řekne "no dědo, vy ale opravdu neslyšíte/nevidíte, přístroje to ukazují jasně." Ale je to boj, ne každý je holt soudný.
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 21:22
Re: to je na odebrání řidičáku
Teď koukám, že jsem napsal hrubku výše - vybil, samozřejmě.

Kázání ti jde, zkus někdy praxi.
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 21:32
Re: to je na odebrání řidičáku
kazatel kalašnikov je můj oblíbený film ;-)

taky budu starý a blbý. Tedy možná se toho nedožiju. Ale až budu starý a blbý, tak chci, abych obtěžoval okolí co nejmíň a nebyl na obtíž :-!

Pokud neschopnému důchodci sebereš řidičák, je to ochrana před ním samotným. Lidi jsou totiž různí. Někteří neztrácejí sebereslexi a dokáží si věci přiznat. Jiní bohužel tu sebereflexi nemají. Jestli ji budu mít já, opravdu netuším (a raději ani nechci tušit).
Avatar - 3_diamanty
21. 12. 2014 21:41
Re: to je na odebrání řidičáku
suhlasim... ale ono to nie je len ochrana jeho sameho ( ak neschopnemu vezmes vodicak ) .... v neposlednom rade je to ochrana aj nas vsetkych naokolo ... lebo velakrat prave nevinny doplati pri nehode
Avatar - Ada je zase tady
21. 12. 2014 21:45
Re: to je na odebrání řidičáku
... "jak se omezují mladí nevibití a nezkušení řidiči"... hmmm... lékař.... >:D
Avatar - Ronault.
21. 12. 2014 22:34
Re: to je na odebrání řidičáku
Kdybys nebyl hlupák, tak bys níže četl, že jsem si svou chybu sám našel a opravil, ale co čekat od zamindrákovaného hlupáka ;-)

Lékař? Kde? Už tě jde poslat od počitače zpátky na pokoj viď? ;-) Pavilon číslo pět,, pavilon číslo pět, to je celý tvůj svět ;-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 12. 2014 21:42
Pravděpodobně
předtím jezdili s rendlíkem (vyváží se vůbec ty kreatury na NZ?) a jejich mentální schopnosti tomu odpovídaly. Takových lidí ve vozech s vaginálním znakem potkávám na silnici každý den několik. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
21. 12. 2014 22:29
Re: Pravděpodobně
:D:D:D Ty máš už z toho Renaultu noční můry co? To neni snad možné.... pod každou diskuzi, to je snad diagnóza >:D
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 22:36
Re: Pravděpodobně
to nebudou noční můry, ale mokré sny >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 12. 2014 07:27
Re: Pravděpodobně
Takovej ten sen.... kdy jdeš potemělým lesem po staré zapadlé okrsce a v dálce se rozsvítí xenony dvojkové Laguny a velmi rychle, tišě a bezpečně se přibližuje.... víš, že je s tebou konec, protože řidiče chrání 5 hvězd EuroNCAP a proto nemá zábrany >:-[] >:-[]
Avatar - rohYpnol
22. 12. 2014 11:30
Re: Pravděpodobně
To mi připomnělo jeden geniální horor Smrt přichází v bílém (2003). Úžasné, ještě teď mě mrazí...
Avatar - dolfi
21. 12. 2014 21:55
"Téma"
Pánové, pánové, nasekat více než 200 příspěvků kvůli takové "kravině", to se jen tak nevidí :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
21. 12. 2014 22:33
Re: "Téma"
hlavně že tys přidal ten 224., že >:-[] >:-[]
22. 12. 2014 04:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2014 23:49
Re: "Téma"
jeste vic se naseka kvuli vetsim kravinam. podivej na diskuze o xindlvagnech
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
22. 12. 2014 03:09
Petrumr vs. Futurista
Vážení diskutéři,

od listopadu 2012, kdy jsem od Jirky Červenky přebíral šéfredaktorství Auto.cz, jsem dosud nemusel řešit takový problém, jako teď. Omlouvám se, že reaguji se zpožděním, ale jsou skoro Vánoce, jsem se svojí rodinou, od pátku 19.12. mám dovolenou a slíbil jsem si omezit počítačovou komunikaci.

Toto moje předsevzetí vzalo za své hned v sobotu 20.12. cca v 11 hodin, kdy jsem obdržel několik SZ, jejichž obsah samozřejmě zůstane dúvěrný. Upozorňovaly na nevhodné příspěvky v diskuzi, a to pod nicky Futurista a Petrumr. Na jejich základě jsem z pozice šéfredaktora oba příspěvky smazal a agresivnějšího z nich, nick Petrumr, jsem v SZ požádal, aby dál diskutoval v klidnějším stylu, že budou přece jenom Vánoce a že nechci mezi nimi v tento čas dělat arbitra.

Více než 230 příspěvků pod článkem, které jsem přiznám se na dané téma nepředpokládal, mě v pondělí v noci přimělo se podívat do diskuze, o čem že se tu tak bavíte, a bohužel musím reagovat. A vzhledem k tomu, že se zde nick Petrumr veřejně odvolává na naší soukromou komunikaci, nedává mi tím jinou možnost než taky reagovat veřejně:

Není pravda, jak Petrumr uvádí, že se se mnou na něčem dohodl. Mám na to jasný důkaz - naší poměrně četnou mailovou komunikaci. Ta je naopak z jeho strany plná slov jako policie, počítačová šikana, davové šílenství, lhaní atd. atd.

Co je pravda, jak Petrumr na základě mých informací uvádí, že jsme v sobotu opravdu měli problém s databází, který mj. způsobil to, že se obsah některých příspěvků po určitou dobu nezobrazoval korektně, na což někteří z vás i upozorňovali (tuším že AudiRS6 a další). Bohužel se to dotklo i inkriminovaného příspěvku nicku Petrumr, což tento uživatel pochopil jako útok redakce na jeho osobu, což nebyla samozřejmě žádná pravda, on to v další SZ kolem 23:00 uznal a tím to skončilo. Alespoň pro mě...

Není pravda, jak nick Petrumr uvádí, že redakce má k dispozici nějaké iniciály nicku Futurista. Všechny registrační maily uživatelů ACZ obsahují pouze zvolený nick a registrační mail, pokud samozřejmě uživatel nesdělil více. A nás ani více osobních údajů nezajímá, k čemu taky.

Milí diskutéři, tímto vás všechny vyzývám, abyste se ve svých diskuzích vyjadřovali slušně. Doporučuji si v tomto směru přečíst pravidla chování v diskuzích, máme je k dispozici na webu. V opačném případě se nemůžete divit, že musím zasáhnout a nevhodné příspěvky mazat. A vzhledem k tomu, jak to někdy v diskuzích vypadá a že upozorňující SZ v některých případech nepomáhají, budu v tomto směru od nového roku důslednější. Chystáme potřebné kroky.

Všem bez rozdílu v předstihu přeji příjemné svátky vánoční a do nového roku na ACZ spoustu férových, věcných, obsažných a poučných diskuzí bez urážek, napadání, osočování a urážení.

Tomáš Kovařík, Auto.cz
Rozbalit vlákno
8
22. 12. 2014 09:26
Re: Petrumr vs. Futurista
Pane Kovařík, děkuji. Víc nemám, co dodat. Opravdu nemám zapotřebí někoho bonzovat, takže Vám děkuji za vyjádření. Uvidíme, jak se ne/vyjádří petrumr.

Přeju hezké, a hlavně klidné Vánoce.
22. 12. 2014 09:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
22. 12. 2014 11:22
Re: Petrumr vs. Futurista
tak tohle je na ... veřejnou omluvu petrumra :-!
22. 12. 2014 11:46
Re: Petrumr vs. Futurista
Nějak o to ani nestojím, spíš by se měl omluvit všem okolo. Myslím, že jeho lži byly dostatečně prokázány. A to, že bonzuje hlavně on, mi je jasný už dávno.
22. 12. 2014 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
22. 12. 2014 12:17
Re: Petrumr vs. Futurista
ban je ti k ničemu. I když zrušíš registraci, tak si klidně obratem zaregistruje nový profil. V podmínkách diskuse samozřejmě deklaratorní ustanovení být musí, ale realita je jinde. V ústavě ČR máš taky napsáno zlaté z nebe, bezplatnou zradovní péči atp. ;-)
22. 12. 2014 12:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2014 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.