Profi
Ronault.
3
A má to nějaký přínos, že někdo dojede na jižní pól traktorem? Jedno z mála míst, kde ještě člověk toho málo zničil a poznamenal...
Přejít do diskuze
No nevím jestli je nejvhodnější na takovém místě spálit takové množství paliva.. Je to nutný? Co takhle tank..ten by tam nedojel? Nebo důlní nakladač..co? Na pol jedině po svejch..jinak je to o ničem. :no:
Článek je to zajímavý, ale "výkon" pilotky traktoru podporovaný celým štábem dalších lidí to řadí hodně nízko. Pokud máte téměř neomezené množství paliva pro pohon a vytápění tak, že můžete řídit v tričku a bermudách, vezete si tuny potravin, satelitní telefony pro případnou poruchu a zavolání letecké pomoci... I ten výkon traktoru nemusí být kdovíjaký, když bude neustále v běhu nebo při odpočinku zahříván pomocným vytápěním. Kdejaký stroj na Sibiři vyrobený před x lety, pohybující se při stejných teplotách a startující hořením novin, to má těžší...
No, mne se to libi.
Ale mozna to dela ten zemedelec hluboko v pameti...
Ale minimalne jako doklad toho, ze i 77 kW uplne staci je to fajn.
Ale mozna to dela ten zemedelec hluboko v pameti...
Ale minimalne jako doklad toho, ze i 77 kW uplne staci je to fajn.
presne tak, je to ciste promo vyrobce traktoru - 80 ti lety traktorista z horni dolni by to dal taky....