Design
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já taky, konečně se shodneme, bohužel DS byl ale poslední jeho dobrý počin............../to by ale líp shrnul Áda 😄 /
za mě teda na desáté místo původní mini místo Lamborghini, Mustang a 911 by si vyměnili pořadí, stejně jako bych dal na první místo 250 GTO
Ja som dal hlas Alfe33 😉 - ten voz ma asi najvacsiu podobnost s mnou najuznavanejsim supersportom tych cias - McLarenom M6 GT ( vyrobene len 2ks, dnes je mozne objednat z USA cely kit...)
To bol proste len minimalne upraveny zavodak na cesty - a pravy zakladatel kategorie "supersport" ! 😉
To bol proste len minimalne upraveny zavodak na cesty - a pravy zakladatel kategorie "supersport" ! 😉
nějak mi nejde vložit video, takže prostě na youtube zadej Forza Horizon 2 - Alfa Romeo 33
www.youtube.com/watch?…
www.youtube.com/watch?…
Tak jestli tohle ma byt to nejlepsi, co automobilovy prumysl nabidl, tak se zacinam divit, proc vubec mam rad auta.
Škoda, že neumíš číst a ani chápat naprosto základní slova. Není to o nejlepších autech, ale o nejhezčích. Máš to i v nadpisu.
Jaxi to udelal?
Word / unsigned short int 2 bajty 0 až 65 535?
Word / unsigned short int 2 bajty 0 až 65 535?
O te pocitacove hatmatilce nic nevim, ale tech petasedesat tisic palcu beru jako dukaz, ze se to lidem libi >😒]
Jedno auto sem nezapada podla mna, a to je ten mustang zaujimave je ale najkrajšie to podla mna nie asi je najkrajšie podla autora članku.Mustang to je auto americkych buranov. 😄
Přesně tak, vůbec se mezi ostatní nehodí. Má tuctový až úplně slabý design.
Samozrejme...a ešte existujú výlučne mužské a ženské autá, SUV sú len pre chlapov s malým penisom a Audi TT len pre gayov.
Že to ešte niekoho baví! 8-s
Že to ešte niekoho baví! 8-s
To že mustang je pre americkych buranov som myslel hlavne ako žart a hlavne som tym chcel povedat že nema taky design aby zapadol medzi najkrajšie auta.
Asi ta v Ziline budem musiet zoznamit s par chlapmi, ktori ti asi radi vysvetlia velkost svojho penisu :-! A s TTckom mam tiez 1 kamosa, ktory by ta za podobne oznacenie doslova zosrotoval :-!
Všiml si někdo, jak je téměř každé auto krásně kulaté, pohodovej líbivej design, nádhera. Žádne českej kubizmus jako dneska... Jsem zvědavej, kam ten dnešní směr dojde.
Výber Mustangu do ankety je samozrejme len vecou autora, ale zrovna Shelby GT 500 je podľa mňa príkladom ako z pekného základneho tvaru urobíte...nepekný základný tvar! 😄
Všetky tie prieduchy, a nasávacie otvory - mimochodom zväčša nefunkčné, robia z auta smiešny tuzerský cirkus.
Pre autora_modelový ročník 68 je totožný so 67-mičkou. Určite teda aspoň tvarom masky.
Hlas som dal Porsche.
Všetky tie prieduchy, a nasávacie otvory - mimochodom zväčša nefunkčné, robia z auta smiešny tuzerský cirkus.
Pre autora_modelový ročník 68 je totožný so 67-mičkou. Určite teda aspoň tvarom masky.
Hlas som dal Porsche.
Prvně, chválím redakci za to, že je článek napsán jako jeden celek. :yes😒br />
Co se mi nelíbí je udělování nějakého pořadí jednotlivým vozům, a proč se každému autu nedostalo tolik prostoru jako E-Typu.
Jelikož jsou víceméně všechna auta ze stejného období, uvítal bych podobné články i v budoucnosti, například nejhezčí vozy sedmdesátých, či osmdesátých let.
Hlasoval jsem za 911. Další favoriti - Gullwing, E-Type, Miura. 😄
Co se mi nelíbí je udělování nějakého pořadí jednotlivým vozům, a proč se každému autu nedostalo tolik prostoru jako E-Typu.
Jelikož jsou víceméně všechna auta ze stejného období, uvítal bych podobné články i v budoucnosti, například nejhezčí vozy sedmdesátých, či osmdesátých let.
Hlasoval jsem za 911. Další favoriti - Gullwing, E-Type, Miura. 😄
Pokud je řeč o uměleckých dílech na kolech tak za mě jedině Lamborghini Miura. Vylučujícím faktorem u všech ostatních vozů je odfláknutý interiér (čest výjimce E-type).
..kazdemu ocku lahodi ina skola designu, ..kazdopadne automobilova historia ponuka neporovantelne vyznamnejsie modely ako "Mustang" ci "911" ...bez urazky pani a damy ... :-!
Z ponuky clanku jednoznacne Bugatti
Z ponuky clanku jednoznacne Bugatti
..než jen v Evropě , např. v USA: Chevrolet Impala ´58, Cadillac Eldorado, Buick Riviera, Ford Thunderbird, Tucker Torpedo, Chevrolet Corvette ´63, Ford GT40, Dodge Charger ´69, Pontiac GTO,... Nebo v Japonsku: Datsun 240z, Nissan Skyline ´72 nebo Toyota 2000GT,.. 😄
Ovšem když už se bavíme o uměleckých dílech tak mi tam chybí naše Tatra. Alespoň jedna by si to zasloužila. Osobně preferuji 603.
S volbou prvního místa pochopitelně problém nemám, ale celkově mám pocit, že článek je spíše shrnutím nejikoničtějších vozů, než těch nejkrásnějších, byť v mnoha případech to byl zejména vzhled, který stál za vzniknutím ikony. PS. je zajímavé, jak ty bíloboké gumy posílají auto vizuálně do padesátých let. Z mého pohledu E-Typu nesluší. Hardtop jsem nikdy na vlastní oči neviděl, ale hodně se mi líbí.Mustang v této podobě, 911 a asi ani Bugatti Atlantic, pokud Bugatti tak jednoznačně Type 41. Naopak bych tam zařadil ještě XK 120 OTS. Osobně se mi pak velmi líbí Iso Grifo.
protože daleko, daleko hezčí je "šilhák" - verze s krytými zapuštěnými světly. Mustang mi tam taky nesedí, jako spoustě dalších diskutérů - jeho design je oproti ostatním zde prezentovaným až humpolácký. Nota bene ve verzi Shelby. Se zbytkem víceméně souhlasím a chválím za článek v jednom kuse. :yes:
Díky :yes:
Tímto jej zdravím a doufám, že hned opět nechytne nervy. :-!