Ale dalo hodně diskuzní práce ;-) , máme tu nové přísloví: "Seš tvrdohlavej jak Sochor!" :-)
Tímto jej zdravím a doufám, že hned opět nechytne nervy. :-!
Výber Mustangu do ankety je samozrejme len vecou autora, ale zrovna Shelby GT 500 je podľa mňa príkladom ako z pekného základneho tvaru urobíte...nepekný základný tvar! :-)
Všetky tie prieduchy, a nasávacie otvory - mimochodom zväčša nefunkčné, robia z auta smiešny tuzerský cirkus.
Pre autora_modelový ročník 68 je totožný so 67-mičkou. Určite teda aspoň tvarom masky.
Hlas som dal Porsche.
Ja minuska nedavam, a X razy som sa vyjadroval, ze to cele stoji za prd a treba to zrusit. :-! Tak teraz si vychutnavate Vy na vlastnej kozi Vas redakcny vynalez >:-[]
Jedno auto sem nezapada podla mna, a to je ten mustang zaujimave je ale najkrajšie to podla mna nie asi je najkrajšie podla autora članku.Mustang to je auto americkych buranov. :-)
Přátelé, pokud by tu byl text, podrobně - a ve všech nezbytných souvislostech - mapující design, o zhruba deseti normostranách, četl by se vám dobře v jednom kuse? Nyní nepolemizuji, jen se ptám :-)
S volbou prvního místa pochopitelně problém nemám, ale celkově mám pocit, že článek je spíše shrnutím nejikoničtějších vozů, než těch nejkrásnějších, byť v mnoha případech to byl zejména vzhled, který stál za vzniknutím ikony. PS. je zajímavé, jak ty bíloboké gumy posílají auto vizuálně do padesátých let. Z mého pohledu E-Typu nesluší. Hardtop jsem nikdy na vlastní oči neviděl, ale hodně se mi líbí.Mustang v této podobě, 911 a asi ani Bugatti Atlantic, pokud Bugatti tak jednoznačně Type 41. Naopak bych tam zařadil ještě XK 120 OTS. Osobně se mi pak velmi líbí Iso Grifo.
..než jen v Evropě , např. v USA: Chevrolet Impala ´58, Cadillac Eldorado, Buick Riviera, Ford Thunderbird, Tucker Torpedo, Chevrolet Corvette ´63, Ford GT40, Dodge Charger ´69, Pontiac GTO,... Nebo v Japonsku: Datsun 240z, Nissan Skyline ´72 nebo Toyota 2000GT,.. :-)
..kazdemu ocku lahodi ina skola designu, ..kazdopadne automobilova historia ponuka neporovantelne vyznamnejsie modely ako "Mustang" ci "911" ...bez urazky pani a damy ... :-!
Ja som dal hlas Alfe33 ;-) - ten voz ma asi najvacsiu podobnost s mnou najuznavanejsim supersportom tych cias - McLarenom M6 GT ( vyrobene len 2ks, dnes je mozne objednat z USA cely kit...)
To bol proste len minimalne upraveny zavodak na cesty - a pravy zakladatel kategorie "supersport" ! ;-)
protože daleko, daleko hezčí je "šilhák" - verze s krytými zapuštěnými světly. Mustang mi tam taky nesedí, jako spoustě dalších diskutérů - jeho design je oproti ostatním zde prezentovaným až humpolácký. Nota bene ve verzi Shelby. Se zbytkem víceméně souhlasím a chválím za článek v jednom kuse. :yes:
Spis je to prvni americke auto, ktere autora napadlo. Vzhledem k zadani clanku, tj. hezke auto = coupe ze 60. let, tak by byla vhodnejsi stingray. Jinak je samozrejme bezpocet dalsich kandidatu.
Tie označenia niesu doveryhodne, mužske a ženske auta neexistuju ani pre gayov su to len vymysli ktore splodili ludia ktori si myslia že všetko vedia .
To že mustang je pre americkych buranov som myslel hlavne ako žart a hlavne som tym chcel povedat že nema taky design aby zapadol medzi najkrajšie auta.
Pozeram, kedze na Facebooku ma ACZ nejakych 45000 likov ci coho, tak tu ich je zaregistrovanych este viac >:D takuto diskusnu zakladnu nema ani anglicky Autocar a ani nemecky Autobild ! >:-[]:yes:
Tomu hovorim byt zasluzena JEDNICKA nielen na Ceskom webe ! >:-[]
Samozrejme...a ešte existujú výlučne mužské a ženské autá, SUV sú len pre chlapov s malým penisom a Audi TT len pre gayov.
Že to ešte niekoho baví! 8-s
Citroen dostal hlas aj odo mňa, hlavne pre to aký bol na svoju dobu pokrokový, nadčasový (nielen designom) a hlavne dostupný bežným smrteľníkom. 250 GTO je fajn ale u mňa ak Ferarri tak jedine Testarossa >:D
Pokud je řeč o uměleckých dílech na kolech tak za mě jedině Lamborghini Miura. Vylučujícím faktorem u všech ostatních vozů je odfláknutý interiér (čest výjimce E-type).
Prvně, chválím redakci za to, že je článek napsán jako jeden celek. :yes:
Co se mi nelíbí je udělování nějakého pořadí jednotlivým vozům, a proč se každému autu nedostalo tolik prostoru jako E-Typu.
Jelikož jsou víceméně všechna auta ze stejného období, uvítal bych podobné články i v budoucnosti, například nejhezčí vozy sedmdesátých, či osmdesátých let.
Hlasoval jsem za 911. Další favoriti - Gullwing, E-Type, Miura. :-)
Ja bych jeste dodal z technickeho hlediska - strankovani by mi tolik nevadilo, kdyby prechod na dalsi stranku probihal bez opetovneho nacitani celeho webu - staci dotahnout pouze obsah dalsi stranky a vsechno ostatni nechat. Kdyz mam treba na chate sakra pomaly internet tak mi to dost vadi.
Pokud se můžu svobodně vyjádřit, tak 10 normostran je pro mě pořád ještě jednodušší a příjemnější prorolovat postupně dolů /včetně obrázků/, než překlikávat normostrany, kde člověk stejně musí taktéž rolovat, zvlášť když jsou vložené obrázky. Však všechny "horké" diskuze jsou většinou pod články, které kolem těch deseti stran mají. Je asi fakt, že pokud by mělo být textu víc 15-20 stran, tak se to láme a možná je lepší klasické stránkování.
Asi ta v Ziline budem musiet zoznamit s par chlapmi, ktori ti asi radi vysvetlia velkost svojho penisu :-! A s TTckom mam tiez 1 kamosa, ktory by ta za podobne oznacenie doslova zosrotoval :-!
Všiml si někdo, jak je téměř každé auto krásně kulaté, pohodovej líbivej design, nádhera. Žádne českej kubizmus jako dneska... Jsem zvědavej, kam ten dnešní směr dojde.