Tento článok je divný ako všetky jemu podobné. Nejde o nič, len o zaplnenie mediálneho priestoru, proste čímkoľvek pritiahnuť zrak čitateľa. Preto je aj diskusia o ňom de facto zbytočná, podobne ako hlasovanie. Je to nesúrodá skupina áut s tým jediným spoločným, že sa niekomu proste nepáčia. Za mňa v tomto výbere nemá čo hľadať drvivá väčšina kandidátov, prvé miesto Hondy Insight je úplný nonsens. Jednu červenú v Bratislave vídam, a je to pekné, zaujímavé a pohľadné auto, za ktorým sa otáča veľa hláv.
A ešte jedna poznámka k Toyote Mirai - má autor predstavu o fungovaní vodíkového pohonu? Nechápem, prečo sa takýchto tém chytajú amatéri. Znalejší by takúto blbosť nenapísal : "Jenže proč přední část vypadá, jako by chtěla odsát všechen okolní vzduch?" Takže pre autora - predná časť tak vypadá preto, lebo musí nasať veľké množstvá vzduchu, palivové články sú vysokými nárokmi na chladenie špecifické.
Ja tu vidím 4 autá, ktoré by som najradšej nikdy nevidel naživo:
Pontiac Aztek - dostal môj hlas, bez neho sa ale museli obísť obidva Ssang Yongy a aj tá fuuuuuuuuuuuuj hnusnaaaaaaaaa Mirrai 8-s8-s8-s8-s:no:
Jo, a niekomu tu chýba Multipla pred FL ? - jasné, mne tiež 8-s
Celkovo mi to príjde také čudné: miešať autá, aké sú ešte stále v premávke, s muzálnymi kúskami... :-!
Prowler je naprosto famozní auto, přijde někdy na sraz amerik, až ho uvidíš naživo a budeš si ho moc detailně prohlédnout, je to špička. Bohužel karoserii neodpovídá interiér. Ale exteriér je něco unikátního, výborná myšlenka a rozhodně to není ošklivé auto.
skor nazvlastnejsi... najpodivnejsi....... mne dokonca neprisiel ani skaredy.... ale ako sialeny docela ano... hlavne v nasich podmienkach docela "sialene" auto ;-) ... ale pri pohlade zozadu je vylozene krasny ....
howler nepoznam ( zrejme ostal len ako studia ) .... ale prowler sa realne aj vyrabal... jeden zlty u nas aj beha po meste ... zvlastnejsie auto som este nevidel ;-) ... ale je to vec nazoru... kazdy mame svoj "rebricek" zvlastnosti, krasy aj skaredosti....
byly nejhezčí auta dle SM, nejšílenější auta dle SM, co bude dál, časopis jsem přestal kupovat pár let dozadu a místo toho, abych měl klid, na něj naražím tady
taketo ankety ( alebo co to vlastne je ) su hodne subjektivne..... kolko ludi tolko nazorov.... mne osobne nepride honda insight ako nejaka silenost na kolech... ale ok... tieto rebricky su hodne subjektivne a asi netreba v nich hladat nejaku logiku.... ale ucel splnia.... diskusiu rozprudia a o tom to je....
ja osobne za najvacsiu "zvlastnost na kolesach" co som osobne videl povazujem plymouth powler [odkaz] .. jeden zlty pred hotelom hilton som u nas v lete neraz zazrel.... osobne sa priznam ze nic "zvlastnejsie" na kolesach som snad este ani nevidel..... hodne nizucke "cudo" a s neskutocnymi proporciami ..... pomer sirka vyska dlzka... plus tie neskutocne pneumatiky ..... taketo auto sa len tak nevidi .... u mna by bolo hadam na cele rebricka ;-) ... ale ako vravim kolko ludi tolko chuti.... clanok zrejme ucel splnil... diskusia je toho dokazom
Zatížení auta v novinářských rukou je určitě vyšší než u běžného uživatele, takže pokud by se ty prototypy přehřívaly tak to dávno prasklo. Auta s palivovými články jezdí už skoro 50 roků (první bylo u GM, řada novinářů testovala před 6 roky FCX), takže z hlediska výrobců aut zvládnutá technologie. To hlavní co čeká už 50 let na vyřešení je ekonomicky přijatelná výroba, skladování a distribuce vodíku.
S A7 h-tron už jezdili někteří novináři z různých motoristických webů
[odkaz]
[odkaz]
A další jezdit ještě mají, k zapůjčení jsou nyní tři auta na každém kontinentu. Na super testery z auto.cz se nejspíš nedostane, ale nemyslím, že zahraniční novináři jsou úplné trubky, které by nepoznaly nefunkční auto.
Nasátí velkého množství vzduchu určitě není důvod k tomu aby přední část vypadala tak jak vypadá u Mirai. Honda FCV, A7 h-tron nebo Golf Hymotion musí řešit stejný problém a přitom jejich přední části vypadají zcela normálně. Myslím, že uchladit supersporty je daleko náročnější úkol než uchladit tyto hračky používající palivové články.
S dizajnom je to podľa mňa takto: Dnes je asi 10 rokov od uvedenia SsanYong Actyon. Myslím si, že v roku 2025 bude v podobnom článku napr. tento "výkvet", ktorí majú dnes puberťáci na plochách mobilov. Dokonca ešte s väčším náskokom:
Souhlasím, Prowler je špička. Jen je škoda že má jako jedinou motorizaci celkem slabý šestiválec s automatickou převodovkou, motorku v akceleraci nedostane :-) Jeden jezdí občas v Brně - Bystrci kolem konečné trolejbusů kamsi dozadu. Je to asi nejvýraznější sériově vyráběné auto všech dob - bohužel tomu odpovídá i cena :-( Ideální je ještě demontovat přední nárazník. https://www.youtube.com/watch?……
ved joooo, suhlas ;-)
Ako vies, tak fandim tym "pokrokovejsim" ;-) - preto D3, Porsche, ale aj Subaru ( aj ked tam uz to ide dole vodou :-( ) a tak...
To ze sa vyjadrujem trosku emotivnejsie, nez by sa mozno na moj vek patrilo - ber to ako taku moju "odreagovacku" od dost nabiteho pracovneho programu pocas mojho pracovneho nasadenia, kedy musim dodrzovat X-milion kadejakych pravidiel, aby som si robotu urobil kvalitne.
Ak toto citaju aj ostatni, budem rad, ak budu mat pre moje emocie pochopenie aj v buducnosti ;-)
Dakujem :-)