Ja tu vidím 4 autá, ktoré by som najradšej nikdy nevidel naživo:
Pontiac Aztek - dostal môj hlas, bez neho sa ale museli obísť obidva Ssang Yongy a aj tá fuuuuuuuuuuuuj hnusnaaaaaaaaa Mirrai 8-s8-s8-s8-s:no:
Jo, a niekomu tu chýba Multipla pred FL ? - jasné, mne tiež 8-s
Celkovo mi to príjde také čudné: miešať autá, aké sú ešte stále v premávke, s muzálnymi kúskami... :-!
Tento článok je divný ako všetky jemu podobné. Nejde o nič, len o zaplnenie mediálneho priestoru, proste čímkoľvek pritiahnuť zrak čitateľa. Preto je aj diskusia o ňom de facto zbytočná, podobne ako hlasovanie. Je to nesúrodá skupina áut s tým jediným spoločným, že sa niekomu proste nepáčia. Za mňa v tomto výbere nemá čo hľadať drvivá väčšina kandidátov, prvé miesto Hondy Insight je úplný nonsens. Jednu červenú v Bratislave vídam, a je to pekné, zaujímavé a pohľadné auto, za ktorým sa otáča veľa hláv.
A ešte jedna poznámka k Toyote Mirai - má autor predstavu o fungovaní vodíkového pohonu? Nechápem, prečo sa takýchto tém chytajú amatéri. Znalejší by takúto blbosť nenapísal : "Jenže proč přední část vypadá, jako by chtěla odsát všechen okolní vzduch?" Takže pre autora - predná časť tak vypadá preto, lebo musí nasať veľké množstvá vzduchu, palivové články sú vysokými nárokmi na chladenie špecifické.
Nasátí velkého množství vzduchu určitě není důvod k tomu aby přední část vypadala tak jak vypadá u Mirai. Honda FCV, A7 h-tron nebo Golf Hymotion musí řešit stejný problém a přitom jejich přední části vypadají zcela normálně. Myslím, že uchladit supersporty je daleko náročnější úkol než uchladit tyto hračky používající palivové články.
S A7 h-tron už jezdili někteří novináři z různých motoristických webů
[odkaz]
[odkaz]
A další jezdit ještě mají, k zapůjčení jsou nyní tři auta na každém kontinentu. Na super testery z auto.cz se nejspíš nedostane, ale nemyslím, že zahraniční novináři jsou úplné trubky, které by nepoznaly nefunkční auto.
Zatížení auta v novinářských rukou je určitě vyšší než u běžného uživatele, takže pokud by se ty prototypy přehřívaly tak to dávno prasklo. Auta s palivovými články jezdí už skoro 50 roků (první bylo u GM, řada novinářů testovala před 6 roky FCX), takže z hlediska výrobců aut zvládnutá technologie. To hlavní co čeká už 50 let na vyřešení je ekonomicky přijatelná výroba, skladování a distribuce vodíku.
ved joooo, suhlas ;-)
Ako vies, tak fandim tym "pokrokovejsim" ;-) - preto D3, Porsche, ale aj Subaru ( aj ked tam uz to ide dole vodou :-( ) a tak...
To ze sa vyjadrujem trosku emotivnejsie, nez by sa mozno na moj vek patrilo - ber to ako taku moju "odreagovacku" od dost nabiteho pracovneho programu pocas mojho pracovneho nasadenia, kedy musim dodrzovat X-milion kadejakych pravidiel, aby som si robotu urobil kvalitne.
Ak toto citaju aj ostatni, budem rad, ak budu mat pre moje emocie pochopenie aj v buducnosti ;-)
Dakujem :-)
byly nejhezčí auta dle SM, nejšílenější auta dle SM, co bude dál, časopis jsem přestal kupovat pár let dozadu a místo toho, abych měl klid, na něj naražím tady
taketo ankety ( alebo co to vlastne je ) su hodne subjektivne..... kolko ludi tolko nazorov.... mne osobne nepride honda insight ako nejaka silenost na kolech... ale ok... tieto rebricky su hodne subjektivne a asi netreba v nich hladat nejaku logiku.... ale ucel splnia.... diskusiu rozprudia a o tom to je....
ja osobne za najvacsiu "zvlastnost na kolesach" co som osobne videl povazujem plymouth powler [odkaz] .. jeden zlty pred hotelom hilton som u nas v lete neraz zazrel.... osobne sa priznam ze nic "zvlastnejsie" na kolesach som snad este ani nevidel..... hodne nizucke "cudo" a s neskutocnymi proporciami ..... pomer sirka vyska dlzka... plus tie neskutocne pneumatiky ..... taketo auto sa len tak nevidi .... u mna by bolo hadam na cele rebricka ;-) ... ale ako vravim kolko ludi tolko chuti.... clanok zrejme ucel splnil... diskusia je toho dokazom
skor nazvlastnejsi... najpodivnejsi....... mne dokonca neprisiel ani skaredy.... ale ako sialeny docela ano... hlavne v nasich podmienkach docela "sialene" auto ;-) ... ale pri pohlade zozadu je vylozene krasny ....
howler nepoznam ( zrejme ostal len ako studia ) .... ale prowler sa realne aj vyrabal... jeden zlty u nas aj beha po meste ... zvlastnejsie auto som este nevidel ;-) ... ale je to vec nazoru... kazdy mame svoj "rebricek" zvlastnosti, krasy aj skaredosti....
Prowler je naprosto famozní auto, přijde někdy na sraz amerik, až ho uvidíš naživo a budeš si ho moc detailně prohlédnout, je to špička. Bohužel karoserii neodpovídá interiér. Ale exteriér je něco unikátního, výborná myšlenka a rozhodně to není ošklivé auto.
Souhlasím, Prowler je špička. Jen je škoda že má jako jedinou motorizaci celkem slabý šestiválec s automatickou převodovkou, motorku v akceleraci nedostane :-) Jeden jezdí občas v Brně - Bystrci kolem konečné trolejbusů kamsi dozadu. Je to asi nejvýraznější sériově vyráběné auto všech dob - bohužel tomu odpovídá i cena :-( Ideální je ještě demontovat přední nárazník. https://www.youtube.com/watch?……
S dizajnom je to podľa mňa takto: Dnes je asi 10 rokov od uvedenia SsanYong Actyon. Myslím si, že v roku 2025 bude v podobnom článku napr. tento "výkvet", ktorí majú dnes puberťáci na plochách mobilov. Dokonca ešte s väčším náskokom: