Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
nebezpecnavosa
Jak na Nový rok, tak s Foktem celý rok. Bohužel, tohle se letos asi splní.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Uživatel_5340709
to jen frantík si myslí, že může v této kategorii nabízet přerostlou meganovsko-C3kovu techniku. :-!
To je sice blbost ale asi vim co myslíš 😄
Čekám negativní ohlasy. 😉
/a jak se ukazuje, ani nízká cena není to pravé co zákazníky přitáhne/
/a jak se ukazuje, ani nízká cena není to pravé co zákazníky přitáhne/
To neni vo negativních ohlasech ale žes napsal blbost. Jinak myslim že se dokonce přiblížila doba kdy značky jako Opel, Ford nebo frantíci budou mít velkej problém i s obyčejnou střední třídou
Klaudius
Ja si myslím, že na väčšie a luxusnejšie autá ako je Insignia Opel má. Koniec-koncov, už to dokázal, bola doba, keď šliapal na päty aj Mercedesu...
Ale súčasné rozhodnutie je pochopiteľné, Opel sa potrebuje pozviechať a vykročiť vpred. Ponuka v nižších triedach nie je zrovna dokonalá a image zvonka veľkých a zvnútra malých áut nie je ideál. Ostatne asi to sami dobre vedia a k dokonalosti ich vozidlám nechýba veľa, techniku majú na úrovni. Tak už len chytiť to za správny koniec. A nabudúce už to budú aj plány vo vyššej strednej a podobne. Opel :yes: .
Ale súčasné rozhodnutie je pochopiteľné, Opel sa potrebuje pozviechať a vykročiť vpred. Ponuka v nižších triedach nie je zrovna dokonalá a image zvonka veľkých a zvnútra malých áut nie je ideál. Ostatne asi to sami dobre vedia a k dokonalosti ich vozidlám nechýba veľa, techniku majú na úrovni. Tak už len chytiť to za správny koniec. A nabudúce už to budú aj plány vo vyššej strednej a podobne. Opel :yes: .
v ktorej dobe sliapal opel na paty mercedesu?
postacia roky... od - do ... lebo my "mladsi" si to akosi nepamatame 😉 ..... osobne rad sa priucim
postacia roky... od - do ... lebo my "mladsi" si to akosi nepamatame 😉 ..... osobne rad sa priucim
Diplomat byl svého času považován za jedinou opravdovou konkurenci pro S-Klasse (byť tenkrát se ještě označení S-Klasse oficiálně nepoužívalo). Rekord a zejména pak luxusnější Commodore pro změnu konkuroval řadám W114/W115 a W123. Pravda, bylo to v době, kdy tvoji oblíbenci lezli ještě po stromech, takže se dá pochopit, že to i odborníkovi tvého kalibru uteklo. >😒]
tak tuto "davnu minulost" uz ozaj neriesim ... vies kde bola kedysi lancia? a pozri kde je dnes....
pamatam si este vcelku dobre casy opla omega, peugeotu 605 ci nissana maximy QX ....
pamatam si este vcelku dobre casy opla omega, peugeotu 605 ci nissana maximy QX ....
Záléží na tom, jak definuješ pojem "opravdová konkurence". Diplomat byl sice tehdejší vlajkovou lodí Opelu, ovšem z hlediska značky to pro MB až tak "opravdový" konkurent nebyl.
Mít na masce v kruhu třícipou hvězdu, nebo jen blesk, nebylo ani tehdy vnímáno rovnocenně.
Mít na masce v kruhu třícipou hvězdu, nebo jen blesk, nebylo ani tehdy vnímáno rovnocenně.
Myslim že podstatná neni rovnocennost ale to že se dřív větší auta neprémiovejch výrobců normálně prodávaly a teď je tomu definitivně šmidlec
Práve v tej dobe vcelku áno, istý čas (presné časové obdobie teraz neviem) mali u Mercedesu aj pár vrások navyše, lebo Ople boli modernejšie, s podobnou kvalitou a za nižšiu cenu - a predávali sa, zatiaľ čo Mercedesy stáli vo výkladoch.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Co čekat od Američanů. Opel dělal skvělá auta ve vyšší střední, ano sice dost těžil z GM, ale dělal to dobře. Myslím si, že Opel měl být více tlačen do Číny místo Buicku, tomu se tam sice daří, ale když vezmeme v úvahu že Buick a Opel téměř jedno jsou, tak by Opel tam zřejmě taky válel. Navíc je to německá automobilka a ty jsou v Číně v kursu, ať už je to Audi nebo VW. Je vždycky snazší prodávat prémiové zboží z Evropy než z Ameriky nebo odjinud. Mnohdy nejde o to, jak dobré je, ale odkud je. Třeba rozdíl mezi kalhoty z USA a z Itálie nebude tak závratný, ale v ceně určitě. >😁 Hold finest zboží téměř vždy pochází z Evropy. A ohledně keců, že Opel je pro GM ztrátový, tak to je blbost. GM neumožnil Opelu se rozvíjet na všech důležitých celosvětových trzích, plno modelů a motorů klíčových aut GM bylo vyvinuto v Německu, např. Cruze má podvozek z Astry a plno dalších vychytávek, zkrátka GM neumí dobře management, klidně bych některé funkce nechal přesídlit do Německa.
GM je zastoupen absolutně na všech světových trzích, jen různýma značkama. Nemůže tahat do číny Opel, když by to byla konečná pro Buick.
V jižní americe je zas zastoupen hlavně Chevroletem, v Koreii taky. V evropě Má Vauxhall, Opel a Cadillac.
USA a Canada jsou jasné. V arabii má taky úspěch. V uastrálii maj Holden. Tak co jako...
V jižní americe je zas zastoupen hlavně Chevroletem, v Koreii taky. V evropě Má Vauxhall, Opel a Cadillac.
USA a Canada jsou jasné. V arabii má taky úspěch. V uastrálii maj Holden. Tak co jako...
No právě ta Čína měla být pro Opel. Buick krom Číny prodá auta tak v USA, jasně je to prémiová značka, ale Američané vidí prémii i tam, kde moc není. Buick žije z podstaty, podobně jako Mercury, Saturn, Hummer a Pontiac předtím. Třeba ten Mercury byl zaměřením shodný jako Buick, entry-level luxury car, ale postupem času se to tak málo lišilo od běžných Fordů až to nakonec skončilo.
Jenže Buick by jen se severoamerickými prodeji nepřežil. Nebýt číny, tak GM obětovalo Buick místo Pontiacu, to je veřejný tajmeství, Buick přežil jen díky silné pozici v číně, nemít ji, skončil by.
V číně se těch Buicků totiž ročně prodá mnohem víc, než v usa a kanadě dohromady.
Saturn byl uměle vztovřená značka bez historie, saha o konkurenci japoncům.
Hummer dojel tehdá na vysoké ceny benzínu a tlak ze stran ekospolků atd.
Pontiac a Oldmsobile skončily bohužel díky chybám GM ve strategii a díky malým investicém do obnovy modelové řady.
V číně se těch Buicků totiž ročně prodá mnohem víc, než v usa a kanadě dohromady.
Saturn byl uměle vztovřená značka bez historie, saha o konkurenci japoncům.
Hummer dojel tehdá na vysoké ceny benzínu a tlak ze stran ekospolků atd.
Pontiac a Oldmsobile skončily bohužel díky chybám GM ve strategii a díky malým investicém do obnovy modelové řady.
No a o tom mluvím, 800 000 aut z cirka 1 miliónu prodá Buick v Číně, zbytek hlavně v USA, z toho se dá vyvodit, že pro Američany tato značka moc neznamená resp. moc je neoslovuje, proto jí měli zrušit v období krize a ty 2 větší modely zařadit do portfólia Opelu, kterému by se dařilo na čínském trhu asi stejně jako Buicku. A těch 200 tisíc aut, které by se prodaly mimo Čínu by kompenzovaly prodeje Opelu v Evropě, Rusku, popřípadě by zákazníci Buicku si v SA vybrali něco ze značek GM, výsledkem by podle mne bylo lepší finanční postavení Opelu, šetření nákladů a jasnější rozdělení značek na světových trzích.
Jenže mít z GM jen Cadillac, Chevrolet a GMC by bylo dost smutný.... Takže proto do toho asi nešli. A nepůjdou.
Tak ono je to vždy těžké rozhodnutí, asi bych byl taky pro Buick před Pontiacem, ale v budoucnu se auta budou lišit čím dál méně, Caddy, GMC, Chevy a Opel s Vauxhallem by podle mne stačili, popřípadě něco vymyslet s Buickem.
Caddy a Chevy se budou lišit určitě, naopak GMC se nelišilo nikdy od Chevroletu nijak zasadně a Buick halt musí spolupracovat s Oplem, jinak to nepůjde.
euro89
Kdyby u GM nebyli ***i, tak by Opel nemusel nikam prorážet, neboť ještě před pár lety byl ve vyšší střední dobře zavedenou značkou. A není to zase tak dlouho, kdy byl zavedenou značkou i mezi limuzínami... Většina dnešních lidí to má asi jinak, ale mě se při vyslovení slova Opel jako první vybaví řada KAD, dále pak Rekord/Commodore nebo Senator/Monza. Rozhodně ne nějaká Corsa, Mokka, Agila a podobná "autíčka". :-!
sucasna stredna trieda je rozmerovo uz na urovni vyssej strednej triedy spred par rokov dozadu ... co je mozno jeden z klucovych dovodov preco sa uz znacky nehrnu vyssie ... uprimne kto by si kupil 5metrovy peugeot alebo mazdu? asi malokto.... ved sucasna 508micka uz dokaze plnohodnotne nahradit ( aj komfortom aj motorom aj imidzom ) starsiu 607micku ktora bola kedysi zaradena o triedu vyssie ako dnesna P508
Vnější rozměry rostou, ale hlavně kvůli nárokům na bezpečnost, odhlučnění atd... Ale v interiéru je to stále stejné, u některých aut mám pocit, že snad i horší. Strejda má tady 5er E60 a bratranec F10, v obou jsem už vyzkoušel všechny místa (řidič, spolujezdec, vzadu) a když porovnám z. B. vnitřní prostor s mojí Themou, tak mám pocit na všech místech mnohem stísněnějšího interiéru oproti mé Themě, přestože vnější rozměry mají obě BMW o dost větší. Je to dáno masivním obestavěním interiérů nových aut. Stačí když porovnám výplně dveří nebo palubní desku...
ano to je pravda..... so vsetkym sa da suhlasit ( fabia I je tiez rozmerovo vacsia ako starsia felicia ale vnutri je pritom od feldy priestorovo mensia )
ale napriklad razvor maju dnesne auta strednej triedy uz o dost vacsi ako mnohe auta z vyssej strednej triedy spred par rokov dozadu... tento paramater sa zvacsil a to znamena ze aspon pozdlzny priestor v kabine by uz mohol byt vacsi .....
ale napriklad razvor maju dnesne auta strednej triedy uz o dost vacsi ako mnohe auta z vyssej strednej triedy spred par rokov dozadu... tento paramater sa zvacsil a to znamena ze aspon pozdlzny priestor v kabine by uz mohol byt vacsi .....
Ten Topper je zlý člověk, nejprve ti řekne, že nemáš pravdu, ale potom když ho "posadíš" , tak se chce zalíbit >😁 Aneb místy má dobré komentáře, ale z principu mu dávám palec dolů a není to kvůli tomu, že má rád Kiu.
Jenže většině lidí se vybaví tak maximálně poslední Omega, na zbytek už si ani nevzdechnou nebo to ani vůbec neznaj. Přecenuješ obzčejné motoristy, jejich přehled značek a modelů je dost omezený. Takovou lancii půlka z nich takz vůbec nezná nebo jen tuší že kdysi něco dělali.
Poněkud nešťastně ale vyznívá Neumannovo vyjádření o budoucnosti Zafiry: její prostornost je nyní příkladná a zmenšovat ji v další generaci nemusí být tím pravým krokem. Chápu, že po vzoru nissanů a renaultů půjde taky do motorického downsizingu, ale zde hrozí, že ji Hyundai a Kia snadno vystrnadí z trhu....
Doby kdy Scorpio 2.9 byla kára snů sou definitivně pryč
Podstatná se mi ale zdá ta celková změna klimatu kdy tenhle typ auta definitivně skončil. Aspoň v Evropě
Mně přijde trend kdy z evropskýho trhu mizej auta jako hnissan Maxima a dneska už i Accord atd. varovnej a docela smutnej
Jasne, ze pomedzi to vsetko prislo este kde-co do ruky. 😉
To ...sakro na konci vyznieva tak az vulgarne. Skusme to podla Gilgita - krstne meno "Hamunalie" a druhe Kiesakra nebudeme pouzivat 😄
A Cadillac je dražší o 10% jak němci. jasně, ale naklikej si do něce stejnou výbavu co má Cadillac a ten němec je o 30% dražší rázem.
Musíš srovnávat srovnatelné, amigo >😁
A Buick skutečně prémie je, v číně. a i v USA stojí výše než třeba značka VW.