Ekonomika
gil54
0
V tomto případě s Tebou nesouhlasím. Nevím, co si přesně představuješ pod výrazem "nadělá daleko víc parády". Jedno je však jisté, kdyby ho Němec nepostavil na nohy, tak by Rolls dávno neexistoval. Asi tak od sedmdesátých let to s ním šlo od desíti k pěti po všech stránkách.
Přejít do diskuze
no to áno, ale len do doby keď sa na ňom niečo pokazí. A narovinu britské autá spred 30 rokov neboli práve vzorom spoľahlivosti. Ale natrafiť na dobre opatrovaný youngtimer, možno by som sa nechal nahovoriť >😁
že 30 let starý Rolls-Royce v perfektním stavu nadělá daleko víc parády než nejnovější model a stojí proti němu zlomek.
Advantage má v anbídce vše, od Camara přes Vette, Lambo, po Ferrari a rollse s Bentley.
To samý umí víc firem po čr.
To samý umí víc firem po čr.
jasně, myslel jsem založení ofic. zastoupení, takhle se kupuje rols jenom na východě..
Svým způsobem pobočku mají... V nabídce má několik Rollsů Advantage cars... Akorát nevím, jak to u nich přesně funguje...
[odkaz]
[odkaz]
Tak podnikatelé no....má ho prý Richter, možná takový Chlad - i když ten je na sportáky. A další podobní...
Je jasné, že by to nebyli lidi, co všechno získlai naprosto legálně a férově vlastním mozkem. Takových lidí je tu málo.
Je jasné, že by to nebyli lidi, co všechno získlai naprosto legálně a férově vlastním mozkem. Takových lidí je tu málo.
přecejen rols má jiný jméno, mohlo by to fungovat.. na druhou stranu si klientelu rolse u nás moc nedovedu představit
vyplatilo, už jenom těch 6 nových (pokud jsou všechny nový), vem si jenom roční serv. prohlídku, v zahraničí je rols častou součástí bmw pobočky, tam co sem byl taky prodávali lotus..
Otázakou je zda by se to vůbec vyplatilo. Kdo chce dnes rollse, doveze si ho z ciziny. A ty dovozová čísla nejsou nijak ohromující, nejvíc setu prodávaj starý káry v cenách 250-1 mega, když už....
má někdo alespon představu jaké by byly náklady na otevření pobočky v republice, případně zda je to vůbec možné..