nějak nerozumím tomu, proč si 90% lidí na auto.cz myslí, že má patent na rozum a jenom ten jejich názor je správný. Když se někomu líbí Škoda tak ať si ji koupí, když se někomu líbí Peugeot ať si ho koupí, když se někomu líbí cokoliv jiného tak ať si to koupí. Ale proto ještě nemusí být slabomyslný v očích těch druhých ne? Bylo to moje rozhodnutí, velmi pečlivě zvážené a s autem budu jezdit já, tak o co vám/ti jde? Když nechcete tak si kupte to co je vašemu srdci bližší a je to. Hezký večer :-)
je mi to totálně jedno, já si nekupuju auto abych se líbil ostatním, ale pro svoje potřeby. S tím linkem sorry, je tam třeba být přihlášený a já si to neuvědomil... Mám toto:
Superb II FL 2.0TDI 125kW 4x4 DSG Elegance
K výbavě Elegance jsem doobjednal:
Paket Elegance + - interiér kůže/Alcantara, stínící rola na zadní okna, sunset, rezerva
boční airbagy vzadu
el. ovládání sedadla spolujezdce z místa řidiče
paket pro špatné cesty
nezávislé topení
3ramenný volant
prodloužená záruka
závěs
barva černá s béžovým interiérem
Slusne ;-):yes:
Jo, ked vidim ten paket na zle cesty - ako je to so Supom ? - ma zdvihnuty podvozok o 10 mm,mäksie tlmice/pruziny a zakrytovany spodok auta ? ( kryt pod motorom plechovy, alebo nieco viac nez standardny...? )
A koža / Alcantara - :yes: ( koža asi nebude Nappa? :-( )
myslím že jo, já ji ani nechtěl, ale ukecal mě prodejce :-), byla v paketu s nějakýma věcma co jsem chtěl a tak to vyšlo na směšné peníze. Tak jsem nakonec kývnul :-)
Ja mávam sem-tam dočinenia so Superbom Combi Laurin&Klement (pred fl), čierna metalíza, tiež 2.0TDI 4x4 ale s manuálom a je to veľmi príjemný povoz. Interiér s klavírovým obložením a panoramatickou strechou, všetko fajn, no kožené sedadlá (Nappa?) v lete nedýchajú a človek sa na nich potí aj pri silnejšie pustenej klíme.
protože to někomu jinému zajímavé připadá a v práci to nenafasuje? Já chtěl 4x4, automat a potřebuju velký kufr. Cena 750.000 bez DPH, nemám rád francouze a korejce, najdeš něco stejného?
no právě, mondeo nemělo 4x4 a VW jsem nechtěl po katastrofálních zkušenostech s tiguanem. Vím, že Superb je technicky to samé, ale přesvědčil mě majitel autosalonu (můj kamarád) že když bude jakýkoliv problém tak to vyřešíme v rámci dobrých vztahů k mojí spokojenosti.K VW jsem nechtěl z principu
... a co jsi mel za tiguana? resp. co se ti tam sr@lo? ja mam 4x4. 2,0 tdi, 3 roky a (klepu na drevo - tedy kdekoliv na svem tele ;-) ) zatim vubec zadny problem, o slabinach tusim vim, takze se jim prizpusobuju z hlediska servisu/provozu, atd...
odešlo: měnič napětí, uložení axiálního ložiska, nějaký podtlakový ventil na turbu, váha vzduchu, ložisko na kardanu (musí se měnit celý kardan) a možná jsem ještě na něco zapomněl... to vše do 80.000km a 3,5 let auta postupně. Nejvíc mě naštval ten kardan, je to vyhozených 30.000,- kvůli tupému konstrukčnímu řešení uložení ložiska. U TSI jsem měnil všechny výrobní průsery VW na své náklady - nastavovač vaček, rozvody, prasknuté písty. Auto mělo 46.000km
no tak to je husty. to uz je celekem asi i pech. zivotnost turba (a tech serepeticek okolo) se do urcite miry da ovlivnit (tim nechci rict, ze sis ho odhucel), ale lozisko na kardanu a vaha vzduchu tezko. ja mam tedy zatim jenom 32000 km (jezdim soubezne dve auta). jen se obavam, ze vsechno, cos vyjmenoval, mas na superbu v blede modrem. preju ti, abys mel vetsi kliku nez s temi tiguany. kamarad v servisu je vzdycky fajn, ale at je to jakkoliv, mit auto v servisu sere vzdycky. s 1,4 tsi mame v rodine take zkusenost, uvolneny rozvodovy retez po 10000 km... tyhle veci uz nejsou na reklamaci, ty jsou pomalu na zalobu. nejvetsi for je, jak koncern vsechno svalil na dodavatele a nejaky jeho opotrebovany nastroj. pravda byla ale uplne jina - nevhodna konstrukce napinaku, poddimenzovany retez, chybejici kryty, chybejici ochrana proti preskoceni. jsem zvedav na nove rady motoru. misto retezu maji rozvodovy remen, zato ho nove mazou olejem, tak jsem zvedav, jak dluoho to ty remeny vydrzi.
ono to vacsinou tak byva, ze nakoniec zavazia najviac osobne preferencie, trebars aj ten autorizovany servis. Superba ti okolie minimalne nebude tak zavidiet ako Passata >:D:yes:
Nevím, kdo osobně věřil tomu, že by škodovka v tomto segmentu těsně šlapala na paty bestselleru z Vlkohradu už po dvou letech. ;-)
Dejme ji čas, osobně moc nevěřím tomu, že by se jim na stávajících trzích podařilo dosáhnout tohoto výsledku v dohledné době. Nicméně cíle si mají dávat motivující, tak proč ne.
Jak dlouho je Citroën světová značka a jak dlouho Škoda? Citroën měl od začátku relativně velký trh, Škodovka měla 40 let Československo a to, co se dostalo do zahraničí bys napočítal na prstech. Řekl bych, že dohnání Citroënu je celkem dobrý ukazatel toho, že Škodovce se stále daří rozvíjet a oslovovat nové zákazníky, zatímco Citroën dlouhodobě stagnuje
To je bohužiaľ pravda. Rad DS bol podľa mňa správnym krokom, lenže aj tak v tom majú akosi chaos. Céčkové Citroeny s názvom a nie číslom mali plniť úlohu tých lacných, ktoré by boli schopné atakovať low-cost typu Dacia. S Cactusom im to už nevyšlo, tak to šupli pod označenie C4. Aircross sa už v tichosti vytráca z ponuky... A kľúčové modely majú už najlepšie roky za sebou. Neviem, taký trochu rozpačitý pocit. Ale držím im palce.
Zasloužili si to sami. Teda zasloužil se vo to minulej management automobilky >:-[]
Co vim tak se zrovna Cactus prodává dost dobře a plán budoucích modelů nepůsobí zas tak špatně. Samozřejmě za zdroj informací nemůžeš brát auto.cz:-)
Rodina Peugeotov proste nechcela aby bol Citroen lepsi, kvalitnejsi a zaujimavejsi ako Peugeot. To sa dalo cakat. Ale ze to pozenu az do takeho extremu ... pre mna Citroen znamena minimalne hydropneumatiku, sarm a charizmu. To sa momentalne trochu obracia, uvidime do buducna.
Jj Citroen byl docela zajímavá alternativa běžnejm mainstreamovejm plečkám ale ta doba je asi pryč. Uvidíme co DS jestli se rozvine tak jak jí plánujou
Škodovka nic nerozvíjí. Prostě se techniky VW s logem škoda prodalo víc hlavně v Ćíně :-)
A docela dost tomu pomohla tamní černá listina pro japonský auta ;-)
Čtyři smajlíci? Ty seš z toho že Škodovka v prodejích dohnala aspoň Citroen nějak rozjuchanej >:D
Buď rád že tam minulý vedení podělalo skoro na co sáhlo, jinak bys s tim juchánim eště tak pětiletku musel počkat >:-[]
Neřikej mi kylie jo? Blbý vedení se nerovná špatnej produkt. To bys moh řikat že dobrý vedení se automaticky rovná skvělej produkt ;-)
Škodovka má slušný vedení ale moc produktů co mi trhaj žíly teda fakt ne >:-[]
hele, kajlí, a jak se ten tvuj novy nick cte? ***nasaku? ... nic ve zlem, jem jak te mam titulovat.... co se tech rovnic tyce tak jenom rozvijim tu tvou tezi o blbem managementu citroenu... mne jsou obe tyto automobilky ukradene, citroen je pro me extravagance pro plesouny (od dob fantomase), skodovka zase pseudocesky odlehceny VW. At si kazdy kupuje, co chce. Mne je po tom kulovy, spise me bavi takove ty citove vazby k ruznym automobilkam, co tu ruzni diskuteri predvadeji. A jedtli si nekdo koupi Skodovku nebo Citroena, protoze chtel poridit auto, tak udelal dobre! Blbost by byla poridit treba pocitac nebo lednicku, kdyz chci auto, ze jo, ale dohadovat se tu o tom, jaky jsem vul, ze mam vw a ne skodu (coz mi onehda vysvetlil petrumr ;-), to je usmevne. ja mu jeho picasso ze srdce preju. a tobe tvou c5tku.
Škodovky se dobře prodávají a to je jen fajn.Horší je,že se hodně krade.Přejí fabrice ,aby to číslo šlo ještě nahoru.K tomu vám dopomáhej Škodárňácký Bůh. :-!