Ve své cenové kategorii nejspíše je a proto je nejprodávanější. S F12, FF popř. DB9 se vypořádá kdykoliv a kdekoliv. LaF je samozřejmě schopnější, ale také jiná cenová.
tie "lave" (W12) asi ozaj skoncia. Sam niesom zastanca VR konstrukcie - nevyvyzenost chodu -> potreba vyvazovacich hriadelov, a stale to nieje ono, oproti klasickym V- motorom vyssia spotreba...akurat ze kratsia zastavbova dlzka.
Ja som mal moznost osedlat aj W12 v A8 - tam to este vcelku uslo - ticho bolo riadne, sevelenie bolo tiez...Ale passat B 5,5 W8 bol pre mna brutalne negativny sok ! - kamarat to chcel pred asi 6 rokmi kupit, boli sme sa na tom previezt - motor bez charakteru, vykon len "papierovy" - proste nic ! - presadol do mojej A6 4.2 quattro - co teda vobec nieje lepsie vyvazene auto, ale bol z toho uplne v inom zivle! :-)
Takze W8 dal nazad a casom kupil S6 4.2 mojej generacie >:D
Ved vies - nepasovalo to do konceptu vsetko pred prednou poloosou... :-!
A aku B5, B6 pred S6 ? - zase Alpinu ? 8-s - tu sa jednalo nie o funglaca, ale nejaky ten "rychlo premiestnovac" s 8 hrncekmi pod kapotou. No a na to stacila aj S6 v pohode ;-)
Já vim že by se nevešel ale dělat kvůli tomu W no nic to už je pryč..
Nic proti S6 ale mě je prostě B5/6 tak nějak sympatičtější no :-)
A po hodně dobrym pocitu z 450h sem docela zvědavej na [odkaz]
Tohle prostě neni moje cesta [odkaz] ;-)