Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW zvažuje sportovní SUV X3 M a X4 M

Nabídka sportovní divize M se v blízké budoucnosti patrně rozšíří o další dva modely, které půjdou ve šlépějích X5 M a X6 M.
Zpět na článek
Avatar - boost.
14. 1. 2015 23:19
Re: beriem..
V mnichovském muzeu běž do části, kde jsou vystaveny trojky. Před E36 328i Coupé je text, ve kterém se píše, že už tehdy BMW si pohrávalo s myšlenkou přejmenování kupé a kabrioletu na 4er... Teď jde o to, jestli po představení nové čtyřky to tam nedopsali. >:D
Avatar - Dinar
15. 1. 2015 08:21
Smutnění "fanoušků"
Je to tu samý fanoušek BMW, jak to čtu, toho BMW, které už není tím, co bývalo, zklamalo je apod., to proto jezdí audi, mercedesy nebo bůhvíčím. >:D >:D

Když přišlo na počátku osmdesátých let BMW se svým prvním "nabušeným" sedanem, obecnou představou sportovního auta rozhodně nebyl sedan vyšší střední třídy. Jenže u zákazníků se tahle "bláznivost" chytla, vznikla M5, pokračovala v dalších generacích, vyvinula se tradice. Modely XM jsou v tomto smyslu na začátku osmdesátých let, logicky tradici nemají, proto argument M5 ano, protože tradice, je lichý. Stejně jako je lichý argument, že SUV se pro M nehodí, velikost, těžiště atd., hm, on pětimetrový dvoutunový sedan je jako základ pro sportovní auto ve stejné kategorii vhodnosti. A to nemluvě o "sportovních" sedanech dokonce z lux. segmentu, S8 nebo S-AMG, to mají být více sporťáky než X6M? Jak se to projevuje?

Už jsem to zmiňoval výše, pro mně osobně nedávají (z hlediska pořízení si) sportovními divizemi přepracované verze konfekčních aut smysl, maximálně kupé střední třídy, a i to vidím z hlediska sport vlastností kompromis. Ale to neznamená, že smysl někomu jinému dávat nemusejí, a zjevně dávají, viz. prodeje.

Jezdil jsem s X5M i X6M i na okruhu podobně jako "splašeným" RR Sport a musím říct, že jakkoliv je to zážitek trochu jiného druhu než např. s caymanem S, zážitek to je, a právě proto, o kolik jinde jsou vlastnosti divizí M přepracovaného auta oproti běžné dýzlové X5, nevidím důvod, proč by měl být znak M na kapotě pro ni nějakou degradací. ;-)
14. 1. 2015 23:00
Re: beriem..
to jo s tymto musim len súhlasiť..taká M135i, zadohrab, manuál..to mi príde viac HH než A45 AMG..ako nie je to taký čistý masaker ako FF RS alebo Megane RS ale HH to rozhodne je..a z mojho pohladu lepší než A45
Avatar - Kolouš
14. 1. 2015 22:09
Re: beriem..
Stromy driv mely delsi stin. Trava byla zelenejsi...
Avatar - boost.
14. 1. 2015 18:38
Re: X4 M
To je z říše snů. Pro tebe by tu možná byla X5 Le Mans s motorem V12, manuální převodovkou a RWD. Bohužel, stojí v nějakých utajených halách kdesi u Mnichova. :-)
14. 1. 2015 18:09
beriem..
že môj názor pánov v BMW nebude zaujímať ale pre mňa osobne je X3/4 M nehoráznosť..nechcem byť zlý a určite si odnesiem kopu negatívnych ohlasov ale pre mňa ako pre verného fanúšika BMW a hlavne divízie M sú takéto premotorované obludy nehoráznosť..logo M majú nosiť autá výnimočné, záživné, obratné a hlavne autá s istou dávkou charakteru...M mi sedí na M4,M5, M6 ale dať toto písmeno na X5/6 príp X3/4 je pre mňa vrchol...netvrdím, kludne, nech osadia tieto autá nejakým výkonným motorom ale nech z toho nerobia Mko..pre týchto ludí v BMW by asi nebolo na škodu si pozrieť čo toto písmeno M symbolizovalo a aké autá ho niesli pretože nacapením Mka na všetko čo vyjde z linky reputácia M v mojich očiach skôr klesá ako stúpa...

;-\
Avatar - white label
16. 1. 2015 11:59
Re: Smutnění "fanoušků"
O.K., beru zpět, pochopil jsem to závěrečné souvětí jinak, než jsi to myslel, to se občas při neverbální komunikaci stává...
Jinak si taky nemyslím, že je S8 větší "sporťák" než X6M, i proto by bylo její případné označení RS8 "ze stejného soudku" jako u X5M/X6M, nebo M7. Myslím si, že dosavadní hranice na úrovni M5/M6, RS6/RS7, byla pro použití loga typu ///M, /RS minimálně "na hraně" a směr k X5 (případně ke Q7 apod.) ji jen dál zbytečně překračuje.
Avatar - Dinar
16. 1. 2015 07:13
Re: Smutnění "fanoušků"
Degradace pro ni, tzn. pro divizi M, myslím, že je to z té věty celkem jasné, zkus ten příjimač opravdu poladit. ;-)
Avatar - white label
16. 1. 2015 02:02
Re: Smutnění "fanoušků"
Vážně máš pocit, že si tu někdo myslí, že logo ///M degraduje samotnou X5M, resp. je "pro ni nějakou degradací."? Já tady právě naopak vidím případy, kdy si někdo myslí, že použití loga ///M na autě typu X5 do jisté míry "degraduje" samotné logo ///M, což osobně považuji za docela zásadní rozdíl ve výkladu vztahu údajné "degradace" loga/logem ///M.
Avatar - white label
16. 1. 2015 01:30
Re: Takže dál a houšť...
To ses jenom překlikl, nebo se ti někdo naboural do profilu? Tady opravdu něco nehraje, jenže problém není na mém vysílači, stačí si v klidu (bez zbytečných emocí) přečíst, co jsem tu k tomu napsal.
Napsal jsem např."
"SQ5 je logicky spíš obdoba případné X3 ///M d", nebo:
"To ///M u X5 //M 50d mi zřejmě vadí víc, než u X5M, kde tomu aspoň odpovídá Motorizace a celkově upravená technika."
Ty se sice "tváříš", že se mnou nemůžeš souhlasit, ale v podstatě píšeš to samé co já, jen v bledě modrém, cituji:
"Píšu, že SQ5 je na půl cesty, reálné úpravy žádné, jen silnější motor a předstíráme sport. Ano, X5 M 50d je ze stejného soudku, tady neřeknu ani popel."
Takže kde vidíš, že bych tvrdil opak, tedy něco ve smyslu, že SQ5 odpovídá případné X3M apod.? Naopak jsem napsal:
"... obdobu případného X1 M už Audi vlastně má v podobě Q3 RS s motorizací ala RS3 a sportovně upraveným podvozkem. ",
což opět zcela koresponduje s tím, co píšeš ty, takže kde je problém?
Tebe naprosto zbytečně "rozhodila" moje původní reakce, která by ovšem byla úplně stejná i v případě, že by podobně Audi ohlásilo příchod RS Q5 a RS Q7, což se samozřejmě taky (časem) může stát, ale "radost" z toho budu mít stejnou, jako u BMW.
Logo /RS na zvýšeném "minibusu" u současné Q7, by bylo podobně "vkusné"/vhodné, jako //M na současné "X5 Mbedně".
A pokud vnímáš současnou 5er a X5/6 jako úplně stejně vhodné pro ///M model, já ti to neberu, ale mohu si snad dovolit s tím nesouhlasit, aniž by bylo nutně lacině zpochybňováno mé duševní zdraví. ;-)
Takže pro jistotu ještě jednou, RS Q3 je obdoba případné X1M, kdežto SQ5 je technicky obdoba případné X3 ///M --d (nikoli X3M). Rozdíl je pouze v označení, kde se SQ5 neoznačuje jako Q5 RS TDI (podle současného systému značení u BMW), ale jen jako SQ5.
Které z těchto dvou označení na tebe působí přijatelněji nechám na tobě, ale mě by už samotná připomínka nafty (TDI) u loga RS vadila stejně, jako to "d" u loga ///M.
A jak jsem už také napsal, u SAC mi přijdou M modely stravitelnější, než u značně "krabicovitějších" SAV, takže se s tím klidně mohli omezit jen na sudé X modely (X6, X4, případně časem X2).
Že BMW umí udělat mimořádně schopné/rychlé auto na základě prakticky čehokoli (třeba i včetně MPV, viz i má narážka v úvodu na případné M2AT), nikdo nezpochybňuje, ale má to vždycky/pokaždé smysl, a musí se to v každém případě označit logem ///M (nebo /RS u Audi)?
15. 1. 2015 14:09
Re: beriem..
HB muze mit motor kde chce, pokud poznavas ve sve karosarske ucebnici karoserie podle umisteni motoru, tak si ji priste kup jinde, nez u tamanu ve stanku.
BMW1er je z karosarskeho pohledu normalni hatchback.
Avatar - praděda7
15. 1. 2015 13:25
Re: beriem..
Základními poznávacími znaky pro hatch back je motor vpředu napříč, přední náhon, krátký motorový prostor pro zvětšení kabiny, useknutý zadek s třetími, dnes už i s pátými dveřmi. 1er do toho popisu nezapadá. Sorry.
Avatar - praděda7
15. 1. 2015 10:36
Re: beriem..
.........pohrávalo s myšlenkou........a to jako proč? Měli strach aby jim to číslo 4 někdo nevypíchl? Řekl bych, že ho měli již dávno zaregistrované. Ale kdo ví?
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 10:35
Re: beriem..
ako vidis, naskok vdaka technike je zaruceny ! >:-[]
Avatar - fOE
15. 1. 2015 09:36
Re: beriem..
Ja vim ze ne, A4 uz jezdi i na dva valce i bez BMW >:-[]
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 09:16
Re: Takže dál a houšť...
s tym pouzivanim "XM" trosku opatrnejsie - prijde citronova lejdy, alebo pánko, a bude problém >:D >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 09:06
Re: beriem..
óóóó, aká to pocta ! >:D - ked uz sa ide kopirovat moj štýl >:D >:D >:D >:D
dakujeme, taku inspiraciu nepotrebujeme >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Dinar
15. 1. 2015 08:28
Re: Takže dál a houšť...
Trochu schizofrenie, ne. Píšu, že SQ5 je na půl cesty, reálné úpravy žádné, jen silnější motor a předstíráme sport. Ano, X5 M 50d je ze stejného soudku, tady neřeknu ani popel, jenže X5M je předěláno velmi, tady ta práce M divize je, a je to znát je to rozdíl. Tedy nechápu tvůj postoj, XM je nesmyls, pseudo úpravy u Audi "S" ok, pseudo úpravy u BMW "Mperformance" naprd. Tady něco nehraje. >:D
Avatar - fOE
15. 1. 2015 08:00
Re: beriem..
Takze abych si zahral na AUDIRS6 styl: Aspon vidno kto ma(l) naskok vdaka technike! Aspon ma audi co inspirovat. >:-[]
Avatar - fOE
15. 1. 2015 07:57
Re: beriem..
Jakto ze BMW do dnes nema opravdov HH? A kdo z konkurence BMW HH tedy ma a jaky?
Avatar - white label
15. 1. 2015 00:31
Re: beriem..
Tak to bych se nesvezl určitě... >:-[]
Avatar - boost.
15. 1. 2015 00:18
Re: beriem..
Mám to na fotce. :-)

Taktéž mám fotku nadpisu jednoho časopisu z let sedmdesátých, který říká, že s příchodem tehdy nové E21 (myslím, z hlavy si to nepamatuji) se BMW vrátilo k radosti z jízdy. Takže je vidět, že se ty odloučení a návraty k pravým BMW táhnou několik desítek let. 8-s

Ve Weltu měli modrou Isettu a mohl jsi do ní nasednout jako spolujezdec a povozit se na pár minutek. Podmínkou bylo prostorově méně výrazné tělo.
Avatar - white label
15. 1. 2015 00:02
Re: beriem..
Motor Isetty byl revoluční v tom, že se jednalo o první "Trasformance":
[odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 1. 2015 23:53
Re: beriem..
>:-[] :yes:
Plus - aspon vidno, ako daleko moze zajst downsizing v podani BMW !
- tam bol 1 VALEC ! - tak sa aspon mozu odvolavat na historiu! >:-[]
Avatar - white label
14. 1. 2015 23:49
Re: beriem..
Možná se nakonec podobně dozvíme, že Isetta se původně měla jmenovat "Active Tourer Mini" a měla jezdit opačným směrem (chodilo by se do ní zadními dveřmi), takže vlastně "tradičně" vše vpředu jako dnešní AT. >:-[]
[odkaz]
Avatar - white label
14. 1. 2015 23:37
Re: beriem..
>:D :yes:

P.S. Nebylo to tam dopsáno nápadně čerstvým inkoustem? ;-)
Avatar - white label
14. 1. 2015 23:36
Re: beriem..
SB určitě ano (viz 23:31), ovšem logicky jen u 3dv. verze.
Avatar - AUDIRS6
14. 1. 2015 23:33
Re: beriem..
>:D >:D >:D >:D :yes:
si zabil !!!! >:-[]
Avatar - white label
14. 1. 2015 23:31
Re: beriem..
S 5dv. ho (s přimhouřeným okem) můžeš za kratší kompaktní kombi brát, podobně jako třeba A3 Sportback. A není snad jen proto S3sb/RS3 opravdový hh?
A se třemi dveřmí má 1er zase zatraceně blízko k shooting brakeu, viz Z3 coupé.
Řešit dnes hranice samotné karoserie (nejen) u hb můžeš (až na výjímky) skoro všude. Spousta dnešních 3dv. hh jsou tzv. pseudokupé , tedy nejčastěji něco na pomezí 3dv. hb a sh.br., viz MRS, AOPC, Scirocco R atd.
Avatar - boost.
14. 1. 2015 23:20
Re: beriem..
Lehce mi to připomíná shooting brake (tím pravým SB podle mě byla tzv. Clownshoe, Z3 kupé). Ale kombík? To fakt ne. ;-)
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 23:06
Re: beriem..
Sorry, ale nesouhlasím. V mojí karosářské učebnici 1er patří mezi kombíky.
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 23:01
Re: beriem..
Ještě k té 4ce. Také si myslím, že BMW udělalo chybu. M3 mohlo klidně "žít" jako předešlý model, SD i coupé. Ale tady dozajista zapracoval ten nešťastný marketing, který potřeboval doplnit číselnou řadu, tak tam picli to trojkové coupé. Nic jiného v tu chvíli bohužel neměli. A stále nemají. To samé udělali i s jedničkou a dvojkou.
Avatar - white label
14. 1. 2015 22:55
Re: beriem..
Podle mě 1er s benzínovými R6 jsou opravdovými hh, pro mě teda mnohem opravdovější, než třeba všechny Ačka od MB.
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 22:47
Re: beriem..
Jasný, ale pozor! V 90tých létech si BMW vystačilo s M3kou a M5kou, protože tu ještě nebyla patřičná konkurence. No a to se v posledních létech hodně změnilo. Nastoupily HH, které sebraly BMW prodeje. Nastoupilo Audi a MB se svými hot modely. BMW dodnes nemá opravdový HH. Proto se BMW rozhodlo jít cestou, kterou jde doposud. Ale nemyslím si, že u toho zůstane. Určitě bedlivě sledují Audi i MB, kteří jim čím dál víc ujídají z kdysi jen jejich koláče. BMW bude muset brzy změnit modus operandi, jestli chtějí dlouhodobě přežít. To samé platí o MB, protože i jim chybí široká výrobní základna jakou má Audi prostřednictvím VW.
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 22:28
Re: Takže dál a houšť...
No právě. Já už je mám a teď už ty pakety můžou zrušit.... >:D
Avatar - white label
14. 1. 2015 21:36
Re: beriem..
Zatím je to 2 : 1 = X5M/X6M : RS Q3.
Jestli bude v dohledné době nějaké další RS SUV od Audi, těžko říct, u příští Q5 zatím není známo a u nové Q7 je zatím ohlášena "jen" SQ7/V6 el. BiTDI.
Avatar - AUDIRS6
14. 1. 2015 21:31
Re: beriem..
RS8 za nich urobil Mayer :
[odkaz]
:yes: :yes: :yes: :yes:
14. 1. 2015 21:29
Re: beriem..
jo vidíš na RS Q3 som zabudol..moja chyba no..ale celkovo je portfólio RS SUV u Audi menšie než u BMW...plus ak bude X3/4 M tak BMW si náskok len zvýši..

no tak ale S8 je tradícia..vždy to bolo S8..pretože taká S6 takej M5 alebo E AMG nemôže konkurovať, RS6 už áno..ale S8 sa zase v poriadku vyrovná S AMG takže.. :-)
14. 1. 2015 21:27
Re: beriem..
no aspoň že ten sedan ostal M3..ako mne je jasné že človek sa nemôže oháňať minulosťou ale práve v divizií M by som čakal že aj napriek modernej dobre budú chcieť zachovať kúsok z toho čím M bolo...ako ja mam BMW stále rád ale niektorými výtvormi u mňa trochu klesli i keď je pravda že každá značka má nejaké to svoje škaredšie auto...ako ja by som nevidel problém v samotnej X6..ako jasné, z môjho pohladu zbytočné auto..ale ok..BMW to prospelo..mne ale ide skôr o samotné M..ako ja beriem..spravte X6 so silným motorom..kludne..ale nech to označia ako napr. X6 Sport, niečo iné len nie X6 M..je síce rýchle v priamke ale čo sa týka jazdy samotnej ja som sa ako v M necítil a to je trochu problém..aspoň pre mňa..

a čo ma doráža úplne..BMW M550d..proste naftové M..nestačilo len BMW 550d,? na čo tam museli pchať to M?? proste neviem no..
Avatar - white label
14. 1. 2015 21:13
Re: beriem..
Ale Audi už má RS Q3. A S8 sice je, ale RS8 naopak ne. ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2015 21:07
Re: beriem..
ja si napriklad stale nemozem zvyknut na fakt ze bmw 3 coupe sa premenovalo na bmw 4 .... proste tradicie sli do kopru ..... marketing vsetko zmenil..... nedivil by som sa keby M-ko sa objavilo aj v i3ke ... dnes uz sa tradiciou a historiu nemozes ohanat... zvyky a tradicie su dnes "len pre zaostalych" su nemoderne ... archaicke .... nedrzia krok s dobou ... nova doba si ziada nove nazvy, nove riesenia... ucta k tradiciam uz nema miesto v tomto materialistickom svete .....

uplne sa mi spotvorili bmw ... pritom koncom 90tych rokov v casoch krasnej 3ky.... som tuto znacku mal rad.. lenze to este neexistovali ziadne X6tky... ziadne premotorovane zrudicky... a podobne zverstva ... boli to krasne roky krasnych aut.... v jednoduchosti bola krasa... uz nic nebude tak ako predtym musis sa s tym zmierit....
14. 1. 2015 20:54
Re: beriem..
no to je pravda..marketing je dnes všade..ono problém je ale v tom že ja dokážem pochopiť to že BMW ako také vyrába všelijaké MPV, a GT-čka len pre to aby zarobili a predali viac..s tým som zmierený ale divízia M by mala byť niečo špeciálne..tak ako Audi má svoje RS na RS3,4,5,6,7 tak ja BMW by to mohlo nechať na M3,4,5,6,6GC..ok stačí..ako ja netvrdím že tá X6M nie je rýchla ale ani zďaleka nesymbolizuje to čo písmeno M stelesňuje..Mká boli vždy inými autami, dnes sú ale chlapci z BMW schopní nalepiť toto legendárne písmeno na hocičo..fakt už len čakám na M2AT a nech to je zažehnané..

ešte jedna vec..keď už to pchajú na SUV, prečo teda nevyrobia aj niečo ako M7?? ako viem že majú 760li ale tak Mko by nebolo na škodu keď už je XJR, S8 a S AMG..
Avatar - boost.
14. 1. 2015 20:51
Re: Takže dál a houšť...
Však se na tzv. M Performance paket omezili. Základem je M paket, M Perf. jen přidává nějaké detaily co se vzhledu týče, kola, a pak úpravy na podvozku atd., pokud se nemýlím. Vím, že u jedničky a pětky bylo procento změn oproti standardním verzím celkem velké.

No, hlavně, že M paket a M Performance doplňky sis na svou X5 koupil. >:-[] ;-)
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 20:41
Re: beriem..
Souhlas! Ale jak jsem již napsal někde nahoře. Marketing a účtárna jsou dnes bossové a nějací zastánci tradicí a symbolů můžou jít a skočit z mostu... ;-\
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 20:34
Re: Takže dál a houšť...
X5M50d. Souhlas. Tady udělal Bimer fundamentální chybu. S Mky měli zůstat u benzinů a když už, tak se měli omezit na Mperformance paket, ikdyž ani z těch Mpaketů velkou radost nemám. Určitá devalvace M značky tu díky těm paketům nastala. Alternativou mohlo být označení msportpaket nebo mperformance. Ale poslední slovo asi měli marketing a účtárna. Jako vždy. ;-)
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 20:19
Re: X4 M
That´s a jolly good idea... :-) (Ale spokojím se i s R6 a 400 poníky) ;-)
Avatar - white label
14. 1. 2015 20:13
Re: Takže dál a houšť...
Ale dřív jednak nebyly SUV (SAV/SAC) a nebyly ///M Performance s dieselem. ;-)
Avatar - boost.
14. 1. 2015 19:41
Re: Takže dál a houšť...
No, s tím označením M Performance modelů to podle mě nemělo BMW jednoduché. Museli vměsnat někam ///M, označení motorizace a dostatečně to odlišit od standardních a M GmbH modelů.

Dříve to bylo jednodušší - pokud se nepletu, tak třeba trochu ostřejší verze E30, E36 a později i E90 měly příponu "s" (-si, -is; pro USA byly i 135is a 335is). Takový jednoduchý, ale celkem výstižný a znalý věděl, oč jde.

Mně se vize M Performance líbí. Škoda, že s ním BMW přišlo až teď, po tolika letech ničeho. 135i E82/88 si o nějaké vylepšení ve stylu dnešní M Performance přímo říkala - lepší podvozek, nějaké ty detaily, brzdy měly třicetpětky jiné už tehdy. A hlavně, samosvor! Samosvor by neměl být za příplatek dvou tisíc, nýbrž u těchto aut standardem.
Avatar - white label
14. 1. 2015 19:13
Re: Takže dál a houšť...
SQ5 je logicky spíš obdoba případné X3 ///M d a
obdobu případného X1 M už Audi vlastně má v podobě Q3 RS s motorizací ala RS3 a sportovně upraveným podvozkem.
S rozdílem M3 vs M5 samozřejmě souhlasím, ale X6M má už samotné těžiště jinde, než M5, takže tam to na úplné rovnítko nevidím, nehledě na tradici M5.
To ///M u X5 //M 50d mi zřejmě vadí víc, než u X5M, kde tomu aspoň odpovídá Motorizace a celkově upravená technika.
Avatar - AUDIRS6
14. 1. 2015 19:12
Re: Takže dál a houšť...
Ale no tak, dalsi Audi kritik ?
Ked sa na to pozries jak z komercneho, tak uzivatelskeho hladiska, tak v Audi davaju zmysel obe verzie - jak S, tak RS. A nieje to len nejakymi plastami a pritvrdenym podvozkom a 4-itym vyfukovym zakoncenim. Je to aj lepsimi brzdami, sedackami, vybavou...proste taky sportovy vybavovy paket. No a ako vidis, Bawo aj Medo v tom tiez vidia moznost, preto ma Bawo M### a Medo "trieda"###AMG.
A pojdem do extremov - myslis, ze S1, TT-S alebo S3 su zle "sportove" auta ? ;-)
S4 je uz stara,SQ5, S6 a S8 hraju skor na tu "rychlu luxusnu" notu... ;-)
Avatar - Dinar
14. 1. 2015 18:53
Re: Takže dál a houšť...
Je otázka, jestli zůstat na půl cesty "S" a sport předstírat plasty, výfukem a tvrdým podvozkem nebo jít dál a M-překopáním auta zlepšit vlastnosti směrem ke sportu podstatně více. Mně jako zákazníka M verze s výjimkou M3 neoslovovaly nikdy, X6 umí být jako emko v rámci své třídy velmi impresivní stejně jako M5 v té své, ale M5 prostě není sporťákem o nic víc než X6M.
Avatar - boost.
14. 1. 2015 18:43
Re: Takže dál a houšť...
Souhlas... Bohužel, asi to tak lidi chtějí. A co lidi chtějí, BMW - zdá se - udělá.

Ještě, že aspoň oficiálně (resp. spíš s křížkem po funuse) ohlásil M2.

A mimochodem: Věta "Nabídku BMW M (na rozdíl od AMG) v blízké době obohatí verze s pohonem všech kol i pro "ne-SUV" modely..." je blbost, protože právě Mercedes už má u AMG verzí E, CLS a S 4Matic.
Avatar - white label
14. 1. 2015 18:22
Re: Takže dál a houšť...
Nepíšu přece nikde, že z něčeho podobného nejsem nadšený jen u BMW (ale píšeme teď pod BMW), na druhou stranu ekvivalentem "M" u BMW je u Audi až "RS" (S není RS) a s tím zatím u Audi naštěstí dál šetří.
Když vidím současné krkolomné označení některých modelů, tak z toho mám docela zvláštní pocit: [odkaz]
Avatar - Dinar
14. 1. 2015 18:05
Re: Takže dál a houšť...
Čím menší model, tím větší smysl M verze dává. Navíc je to v podstatě jen dotahování konkurence, Audi už úchylku v podobě "Sboudy" typu Q5 má. ;-)
Avatar - white label
14. 1. 2015 17:26
Takže dál a houšť...
Ještě X1 a 2AT a máme to koMplet... 8-s
Dělat další "eMboudu" typu X3 mi přijde trochu "úchylné"..., když už, tak to aspoň mohli omezit na SAC (X6/X4).
Avatar - praděda7
14. 1. 2015 17:17
X4 M
Tak na tuto věcičku jsem moc zvědavý. Správně jsem tušil, že když se dnes "nosí" vyplňování všech možných mezer, tak tato bude vbrzku také zaplněna. Uvítal bych samozřejmě V8, třeba i bez foukadla, ale pochybuji, že v X3 chassis by bylo pro něj dost místa. Ještě tak s manuálem s předešlé M3.... ;-)