Neznám detaily, pouze jsem posbíral zkušenosti těch, kteří LUV vybírají a kupují, firemních referentů i OSVČ. Za úspěchem Opelu za rok 2014 v této kategorii stojí upravená cenová politika a zlepšení nabídky co do variant jednotlivých modelů. Na druhou stranu se (prý) zatím nepodařilo výrazně zlepšit kvalitu komponentů a tedy spolehlivost provozu, stejně jako jejich životnost (jmenovány konkrétně ložiska, úchyty a aretace dveří, elektronické součástky, vrzání a skřípání už po 30 tis. km a pod.).
V článku zmíněný transparentní přehled servisních nákladů je rovněž velmi kvitován. Protože se dá ale očekávat, že konkurence se rychle přizpůsobí (už se i přizpůsobila), měl by Opel zapracovat na kvalitě svých LUV. Aby se zlepšila jejich reputace podobně, jako reputace současných osobních aut s touto značkou.