Profi
Nepatřím ke stádu, ale nechápu tě, proč máš pořád tendenci někoho opravovat a poučovat.
ale tak, když si vezmeš, kolik tady trávíš času na nesmyslné diskuzi diskutováním s magorama, které stejně ví mnohdy o autech maximálně, že má volant a měkčené plasty, tak by to třeba smysl mělo.
Ono je to těžký, doba je hektická a plná masovostí. Většina lidí chce krátké věcné zprávy a ne dlouhé elaboráty, to pak nečtou, protože je to dlouhý. Oni to mají moc dobře spočítané na sledovanosti, na co lidi nejčastěji a jak dlouho koukají.
Ono je to těžký, doba je hektická a plná masovostí. Většina lidí chce krátké věcné zprávy a ne dlouhé elaboráty, to pak nečtou, protože je to dlouhý. Oni to mají moc dobře spočítané na sledovanosti, na co lidi nejčastěji a jak dlouho koukají.
ono vyhoviet vsetkym sa tu bohuzial neda... ani vyzivnostou informacii ani formou pisania ani spracovanim tabuliek alebo vyzorom stranky ako takej .... vzdy proste najdes nieco co niekomu nevyhovuje ( to mas jak s autami ... ani golf nesadne kazdemu ) .... ovsem treba si najst to co ma zaujima a tazit z tychto informacii .. a ak informacie povazujes za nedostatocne skus inde... ved je to tak jednoduche... nejde predsa o zivot ..... ono ustavicna kritika na vsetko a zakazdym podla mna tu nic neriesi..... len tu atmosferu zhorsuje .... myslim to v dobrom ... 😉 ...
clanok je podal mna kvalitny... to ze nikde nie je spomenute polsko este neznamena ze clanok tykajuci sa hannoveru je nekvalitny 😉
netreba podla mna na vsetkom bielom hladat cierny flak....... k comu to je dobre? .... sty nadhlad a byt nad vecou uz by clovek mal zaujat.... ved nie sme male decka 😉
netreba podla mna na vsetkom bielom hladat cierny flak....... k comu to je dobre? .... sty nadhlad a byt nad vecou uz by clovek mal zaujat.... ved nie sme male decka 😉
Proč by měl být redaktor líný myslet? Je to článek o továrně v Hannoveru, tak proč sem motat Poznaň? Notabene samostatný článek o továrně v Poznani zde byl před pár dny včetně informace o tom, co tam VW vyrábí resp. bude vyrábět.
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Kvalitní novinár se snazí dodat ctenári co nejkomplexnejsí informace.
Toto neni clánek o továrne Volkswagen v Hannoveru (to by se v nem muselo psát také o jiných výrobcích tohoto závodu), ale o tom jak dobre se prodává a tedy logicky také vyrábí VW T5. Proto v tomto textu melo být nejen zmíneno ze se T5 vyrábí také v Poznani, ale také kolik se jich tam v roce 2014 vyrobilo. I polské T5 jsou totiz soucástí tech vysokých prodeju.
Ovsem zatímco o lonské výrobe v Hannoveru (vcetne presného cisla vyrobených vozu) Volkswagen pred nekolika dny zverejnil tiskovou zprávu, výrobní cislo z Polska by si redaktor musel sám zjistit. A na to je evidentne prílis líný.
Auto.cz lze jen gratulovat k velkému poctu nenárocných ctenáru, ke kterým se evidentne radís i ty.
Toto neni clánek o továrne Volkswagen v Hannoveru (to by se v nem muselo psát také o jiných výrobcích tohoto závodu), ale o tom jak dobre se prodává a tedy logicky také vyrábí VW T5. Proto v tomto textu melo být nejen zmíneno ze se T5 vyrábí také v Poznani, ale také kolik se jich tam v roce 2014 vyrobilo. I polské T5 jsou totiz soucástí tech vysokých prodeju.
Ovsem zatímco o lonské výrobe v Hannoveru (vcetne presného cisla vyrobených vozu) Volkswagen pred nekolika dny zverejnil tiskovou zprávu, výrobní cislo z Polska by si redaktor musel sám zjistit. A na to je evidentne prílis líný.
Auto.cz lze jen gratulovat k velkému poctu nenárocných ctenáru, ke kterým se evidentne radís i ty.
Gilgit
Kdyz uz tady v posledních dnech máme orgie na téma VW Transporter a dovídáme se ze "v loňském roce vyjelo z bran výrobního závodu v Hannoveru celkem 150.871 vozů Volkswagen T5", co tak jeste napsat kolik vozu Volkswagen T5 vyjelo v lonském roce z bran výrobního závodu v polské Poznani? Nebo alespon zmínit ze Volkswagen T5 se krome Hannoveru vyrábí také v Poznani? Chápu ze to nebylo v opisované predloze, ale skoda ze autor je evidentne líný myslet.
Milý MMI,
z toho co píšeš usuzuji, že jsi spíš třikrát větší vejtaha než všichni redaktoři auto.cz "dokopy". Gilgit má svoji pravdu, kterou si prostě vždy postaví tak, jak se mu to hodí, kdyby v článku bylo náhodou zmíněno, že se T5 vyrábí v Polsku, jak vehementně požadoval, tak si určitě vymyslí, že v článku chybí jméno vrátného v Poznani. Kdyby kritizoval věcné chyby, tak neřeknu ani popel. Ale on kritizuje jenom z důvodu, že se v tom vyžívá. Nějaké řeči okolo, jak se snaží pozvednout úroveň auto. cz jsou v jeho podání silně nevěrohodné, protože svoji rádoby kritiku podává s hromadou urážek jak redaktorů, tak těch co s ním nesouhlasí a to prostě normální kritik, kterému jde o věc, nedělá. A tvoje poznámky o prohazování redaktorů klíčovými dírkami jsou ze stejného soudku. Takže ti mohu dát jen jednu radu, nevysiluj se v diskuzi, protože psát jako anonym o domnělé nekvalitě redaktorů do diskuze ostatním anonymním diskutujícím je celkem o ničem, vystup ze své anonymity a napiš pod svým jménem šéfredaktorovi co bys zlepšil a jak.
z toho co píšeš usuzuji, že jsi spíš třikrát větší vejtaha než všichni redaktoři auto.cz "dokopy". Gilgit má svoji pravdu, kterou si prostě vždy postaví tak, jak se mu to hodí, kdyby v článku bylo náhodou zmíněno, že se T5 vyrábí v Polsku, jak vehementně požadoval, tak si určitě vymyslí, že v článku chybí jméno vrátného v Poznani. Kdyby kritizoval věcné chyby, tak neřeknu ani popel. Ale on kritizuje jenom z důvodu, že se v tom vyžívá. Nějaké řeči okolo, jak se snaží pozvednout úroveň auto. cz jsou v jeho podání silně nevěrohodné, protože svoji rádoby kritiku podává s hromadou urážek jak redaktorů, tak těch co s ním nesouhlasí a to prostě normální kritik, kterému jde o věc, nedělá. A tvoje poznámky o prohazování redaktorů klíčovými dírkami jsou ze stejného soudku. Takže ti mohu dát jen jednu radu, nevysiluj se v diskuzi, protože psát jako anonym o domnělé nekvalitě redaktorů do diskuze ostatním anonymním diskutujícím je celkem o ničem, vystup ze své anonymity a napiš pod svým jménem šéfredaktorovi co bys zlepšil a jak.
Autor si nezvolil téma "výroba T5", ale výroba T5 v Hannoveru" a napsal to rovnou do titulku.
Myslím, že je na novináři co uzná za vhodné zařadit do článku a co ne. Auto.cz je především server o autech a info o jejich výrobě je zde spíše doplňková záležitost, která by neměla svým rozsahem překračovat jisté meze. Myslím, že většina čtenářů spíše uvítá testy a zkušenosti s konkrétními auty než obecné informace o továrnách, které si každý může najít sám pokud ho zajímají.
Gilgit
Fakticky ta veta nesmysl není, je to nesmysl pokud se bavíme o kvalitních cláncích.
Pokud si novinár urcí nejaké téma (v tomto prípade prodej/výroba VW T5), tak jsou urcité základní informace které v kvalitním clánku na toto téma být musí (v tomto prípade výroba v Polsku) a dalsí které v nem být mohou a nemusí.
Novinár si samozrejme do clánku muze napsat co chce. Já písu o cláncích které mají urcitou kvalitu.
Ostatne tady nejde o nejaký promyslený novinárský zámer, ale proste reakci na tiskovou zprávu firmy Volkswagen.
Jeste jednou - pokud Auto.cz nemá není schopno zverejnenovat kvalitní clánky na ekonomická témata (trh, výroba atd.) a pokud to vetsinu ctenáru stejne nezajímá, tak at toho nechají.
Pokud si novinár urcí nejaké téma (v tomto prípade prodej/výroba VW T5), tak jsou urcité základní informace které v kvalitním clánku na toto téma být musí (v tomto prípade výroba v Polsku) a dalsí které v nem být mohou a nemusí.
Novinár si samozrejme do clánku muze napsat co chce. Já písu o cláncích které mají urcitou kvalitu.
Ostatne tady nejde o nejaký promyslený novinárský zámer, ale proste reakci na tiskovou zprávu firmy Volkswagen.
Jeste jednou - pokud Auto.cz nemá není schopno zverejnenovat kvalitní clánky na ekonomická témata (trh, výroba atd.) a pokud to vetsinu ctenáru stejne nezajímá, tak at toho nechají.
Gilgit
Toppere, pochop jednu vec. Jestli se moje kritika nekomu líbí nebo me je úplne jedno. Snazím se tím prispet k tomu aby Auto.cz bylo lepsí. Pokud by spolupracovníci redakce byli trochu normální, tak by na to reagovali. Ale treba se jednoho dne neco zmení.
Co se týce informací, ty já nehledám na Auto.cz. Skoro vsechny informace publikované na Auto.cz o vecech které me zajímají jsem jiz pred tím cetl v zahranicních médiích nebo tiskových zprávách.
Co se týce informací, ty já nehledám na Auto.cz. Skoro vsechny informace publikované na Auto.cz o vecech které me zajímají jsem jiz pred tím cetl v zahranicních médiích nebo tiskových zprávách.
Gilgit
Jiz první veta je docela nesmysl. Novinárská práce, jako kazdá jiná, má urcité zásady. Samozrejme je na novinári co zaradí do clánku. Podle toho co do nej zaradí je clánek kvalitní nebo nekvalitní. Na Auto.cz je nekvalitní novinarina bezným zjevem.
Pokud vetsina ctenaru spíse uvítá testy, coz je pravda, tak at se Auto.cz koncentruje na testy a clánky jako tento nezverejnuje.
Bud se delá neco porádne, nebo to radeji vubec nedelat.
Pokud vetsina ctenaru spíse uvítá testy, coz je pravda, tak at se Auto.cz koncentruje na testy a clánky jako tento nezverejnuje.
Bud se delá neco porádne, nebo to radeji vubec nedelat.
Gilgit
OK, je to marný. Skoda casu na neplodnou diskusi. Vidím ze proti nekterým obhájcum spatné práce nemám sanci.
Jak jsem jiz jednou napsal, gratuluji Auto.cz k mnozství nenárocných ctenáru kterí jsou spokojeni s tím co se jim naservíruje bez ohledu na kvalitu.
Jak jsem jiz jednou napsal, gratuluji Auto.cz k mnozství nenárocných ctenáru kterí jsou spokojeni s tím co se jim naservíruje bez ohledu na kvalitu.
Mily Gvick2.
Bol som novinar dlhsie, ako vsetci sucasni redaktori auto.cz dokopy.
Gilgit ma pravdu, tento clanok je postaveny na odpapagajovani tlacovej spravy VAG. Toto nie je novinarcina.
Tento clanok je automobilovym ekvivalentom spravy o tom, ze na Pravnickej fakulte UK pokracuju prednasky - keby to napisal nejaky elev v MF ci Lidovkach, tak leti von cez klucovu dierku.
Bol som novinar dlhsie, ako vsetci sucasni redaktori auto.cz dokopy.
Gilgit ma pravdu, tento clanok je postaveny na odpapagajovani tlacovej spravy VAG. Toto nie je novinarcina.
Tento clanok je automobilovym ekvivalentom spravy o tom, ze na Pravnickej fakulte UK pokracuju prednasky - keby to napisal nejaky elev v MF ci Lidovkach, tak leti von cez klucovu dierku.
Gilgit
Na neco takového není cas. Je úplne normální ze kazdého zajímá neco jiného. Tady jde jen o jedno: Pokud nekdo neco delá, tak to má delat porádne.
Gilgit
To není tendence. Poukazuji na chyby/zásadní nedostatky ruzných clánku na Auto.cz. Az tady budou clánky kvalitní, nebudu zcela logicky nikoho opravovat.
Druhá moznost je samozrejme drzet hubu a krok.
Druhá moznost je samozrejme drzet hubu a krok.
To by mě fakt hodně zajímalo kterej deset ubožáků dalo týhle čistě faktický informaci :no: ? A jestli aspoň jeden z nich bude schopnej vykoktat za co jako? >😁 >😒]
Ale patris... Pretoze sa zastavas stada, ktoremu staci produkcia auto.cz, a ktore nie je schopne vypocut ci prijat kritiku.
Gilgit
To není muj problém ze patrís ke stádu které s nadsením sezere vsechno co se mu predhodí.
Más tam jeste neco?
Más tam jeste neco?
Gilgit
Más pravdu. Tady ovsem nejde o délku, ale chybící informace (jako v tomto prípade) nebo chyby (jako jindy na Auto.cz). Krátký a vecný clánek je v porádku pokud je kvalitní.
Gilgit
Paki? Tak ti ríkají doma?
Projímadlo vulgo Projíku, vzhledem na tvoji inteligenci vubec nechápes o co jde a to te omlouvá. Mohl bys vyuzít nedeli a konecne se naucit jak se píse jméno auta které vlastnís.
Projímadlo vulgo Projíku, vzhledem na tvoji inteligenci vubec nechápes o co jde a to te omlouvá. Mohl bys vyuzít nedeli a konecne se naucit jak se píse jméno auta které vlastnís.
Máš 100 lidí a 100 chutí. mně třeba auto.cz vyhovuje, jak je. Mně taky zajímá jen něco a třeba test fiatu freemont ani neotevřu. To prostě nemůžeš mít někomu za zlé. každého zajímá něco jiného a internet umožňuje nemožné.
A myslím, že kdyby jsi si založil vlastní web, že by jsi s tím měl úspěch. A to myslím fakt v dobrém.