Ekonomika
s 1,4 T jet.... absolutna dokonalost.... uz len zobrat partiu najblizsich, dozadu hodit batozinu a hura s nim kdesi na Mangartsko sedlo ..... to by bol paradny trip ..... prec z tohto mestskeho sialenstva
mozno by to chcelo nejake decentne oplastovanie na takyto trekking aky si predstavujem s tymto autom ale aj bez neho by to slo to som presvedceny, cesty maju slovinci vyborne ...... velmi pekne a moc prakicke auto..... skutocne pecka auto :yes: moc moc sa mi paci..... len skoda ze by som jeho prepravne schopnosti vyuzil tak maximalne 2 krat za rok .... kazdopadne ale auto je bez chyby :yes:
mozno by to chcelo nejake decentne oplastovanie na takyto trekking aky si predstavujem s tymto autom ale aj bez neho by to slo to som presvedceny, cesty maju slovinci vyborne ...... velmi pekne a moc prakicke auto..... skutocne pecka auto :yes: moc moc sa mi paci..... len skoda ze by som jeho prepravne schopnosti vyuzil tak maximalne 2 krat za rok .... kazdopadne ale auto je bez chyby :yes:
A co se týká ceny - v týhle kategorii má podobný dvoulitr už jen VW a ten je s ním 2x tak drahej, tak nevím, jestli nehledáte mouchy za každou cenu
Vození vzduchu - má se to tak: mám Doblo maxi 2,0JTD 2011 a naložím do kufru 5 jízdních kol. ukládám je tak, že je otočím koly vzhůru, vyndám přední kolo z vidle a dám ho do auta příčně za zadní sedačky. V létě jsme pořizovali 2. auto a zkoušeli, zda se kola takto vejdou do Berlinga, ne, do Kanga, taky ne a VW je předraženej, tak konec a zase Fiat, nic jinýho na výběr není. Takže ten "vzduch" není samoúčelný
se podle mě docela povedl. Pryč jsou vykulená přední světla, spíš na mě kouká usměvavý předek. Cena se slušným motorem 2.0 MultiJetem a nejvyšší výbavou je pořád celkem slušná - 489k Kč. Dobrá alternativa ke střednímu MPV :yes:
Netvrdím že interiér ale je to ten topánkovitý tvar, s neurčito vycerenou maskou, čiernymi A-stĺpikmi a vertikálnymi svetlami a výklopnou stenou vzadu. Nič viac. 😄
Novinky?
No je to facelift... a z toho to vyplývá.
Jsou značky, prot které by to byla VIII. generace - ale tady ne.
😉
Jo, líbí se mi to.
No je to facelift... a z toho to vyplývá.
Jsou značky, prot které by to byla VIII. generace - ale tady ne.
😉
Jo, líbí se mi to.
Ale to si nerozumíme. Já mluvím o prostoru nad hlavama cestujících a jeho využití.
Jinak máte pravu Fiat teď nabízí zajímavé akční ceny, i ten dvoulitr už není tak nedostupný. Tak beru zpátky.
Jinak máte pravu Fiat teď nabízí zajímavé akční ceny, i ten dvoulitr už není tak nedostupný. Tak beru zpátky.
Ako rodinné auto je to fajn s kopou priestoru a celkom slušným podvozkom.
Len nechápem, prečo ho fiat nedal na testy EURO NCAP, veď staré doblo bolo (hoci to nebol žiadny zázrak). Takže je na mieste otázka, či ho nedali práve kvôli tomu... 8-s
Len nechápem, prečo ho fiat nedal na testy EURO NCAP, veď staré doblo bolo (hoci to nebol žiadny zázrak). Takže je na mieste otázka, či ho nedali práve kvôli tomu... 8-s
Mame Doblo Maxi 1,6 diesel 77kw a absolutna spokojnost. Uz sme si dali urobit kalkulaciu na nove
. Inak oproti Caddy 1,6 diesel s 5st. prevodovkou a podobnou vybavou o dost nizsia cena.
. Inak oproti Caddy 1,6 diesel s 5st. prevodovkou a podobnou vybavou o dost nizsia cena.
Mame Doblo Maxi 1,6 diesel 77kw a absolutna spokojnost. Uz sme si dali urobit kalkulaciu na nove
. Inak oproti Caddy 1,6 diesel s 5st. prevodovkou a podobnou vybavou o dost nizsia cena.
. Inak oproti Caddy 1,6 diesel s 5st. prevodovkou a podobnou vybavou o dost nizsia cena.
Ja som to tiež nemyslel nijak zle. 😄
No dal som si narozdiel od redakcie tú námahu trochu preskúmať novinky Dobla. Je tam samozrejme nový multimediálny systém s päť palcovou obrazovkou, asistent rozjazdu do kopca ale čo je najzaujímavejšie je viacprvková zadná náprava Bi-link "ktorá je exkluzívna pre tento model a tvoria ju nezávisle zavesené kolesá, stabilizátor, zadné tlmiče s dvojitou kalibráciou (kalibrované odpruženie a kompresia pre čo najlepšie ovládanie, komfort, klopenie a stabilitu) a vysoko výkonné pružiny pre lepšie odpruženie na každom type vozovky."
Stačilo si pozrieť prezentačné video... [odkaz]
No dal som si narozdiel od redakcie tú námahu trochu preskúmať novinky Dobla. Je tam samozrejme nový multimediálny systém s päť palcovou obrazovkou, asistent rozjazdu do kopca ale čo je najzaujímavejšie je viacprvková zadná náprava Bi-link "ktorá je exkluzívna pre tento model a tvoria ju nezávisle zavesené kolesá, stabilizátor, zadné tlmiče s dvojitou kalibráciou (kalibrované odpruženie a kompresia pre čo najlepšie ovládanie, komfort, klopenie a stabilitu) a vysoko výkonné pružiny pre lepšie odpruženie na každom type vozovky."
Stačilo si pozrieť prezentačné video... [odkaz]
Dobrá, já jsem to nemyslel špatně.
😉
A přiznám se, že nevím. Sám čekám na informaci, jestli s faceliftem přijde i možnost objednat Traction control.
😉
A přiznám se, že nevím. Sám čekám na informaci, jestli s faceliftem přijde i možnost objednat Traction control.
No dobre, tak na príklade Renaulta Kangoo, s faceliftom do ponuky pribudol multimediálny systém MediaNav, asistent rozjazdu do kopca a neviem čo ešte. Preto ma zaujímalo aké novinky prináša facelift Dobla. Ak sú nové prvky vymenované v článku vrámci výbav, tak v poriadku, len mi to nebolo jasné. Toť čo chcel básnik povedať...
Naopak. Zvenčí je dosti neforemní a ošklivé. Krabicoidní tvary, vysoká a dlouhá hranatá příď, to není právě vzor automobilové krásy.
Mezery má také ve využití vnitřního prostoru. Doslova ním plýtvá, známé "vození vzduchu" je právě u Fiatu (a Oplu), Volkswagen, PSA i Renault mají své vozy vyřešeny lépe.
Taky by šlo zlepšit výbavy a nabídku pohonných ústrojí, solidnější motor si nechají zaplatit víc než by se slušelo.
Mezery má také ve využití vnitřního prostoru. Doslova ním plýtvá, známé "vození vzduchu" je právě u Fiatu (a Oplu), Volkswagen, PSA i Renault mají své vozy vyřešeny lépe.
Taky by šlo zlepšit výbavy a nabídku pohonných ústrojí, solidnější motor si nechají zaplatit víc než by se slušelo.
Inak celkom pekné. Tak nejak mi to začalo pripomínať Kiu Soul...