Ženeva 2015
po delší době u Renaultu hezký interiér s pěkně zabudovanou obrazovkou, bez lesklých nebo barevných plastů. Vypadá solidně, škoda, že není vidět ještě kaplička přístrojů.
Taky koukam že interier už vypada pohledněji. Ja jen doufam že stejnym směrem pujde i novy Megane u ktereho bych nerad viděl to co v Cli👋Captur.
Auto je fakt krásný, jen škoda toho divnýho jména >😁
Jestli tohle konečně nezatopí tomu jedinýmu Japonci co se Evropě dře na vrchol tak nevím ... Protože tohle auto vypadá ve všem líp.
Jestli tohle konečně nezatopí tomu jedinýmu Japonci co se Evropě dře na vrchol tak nevím ... Protože tohle auto vypadá ve všem líp.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jméno divný, zadní profil podobný Mazdě CX-7, ale je to pěkný a interiér, i když pro mě není úplně pravý ořechový, tak vůbec nevypadá špatně, začínám být asi zvědavý na novou Lagunu :yes:
nová Laguna bude pecka!
Tohle i CX7 jsou od van den Ackera, je vidět, že si svůj "rukopis" drží...
Konečně někdo tu zadní vlnu (dle mého nadčasovou) z CX-7 zvedl ze stolu, když to Mazda takhle zbytečně podělala u CX-5... ;-\ Z designu CX-5 se bez té vlny stalo designově nudné ničím nenápadité konzervativní SUV ala Tiguan, což je škoda pro Mazdu. U Mazdy zdá se si to uvědomili a k urč. nápravě v jejich designovém jazyku dochází až u CX-3, ale to je pidiauto, které mne osobně neoslovuje... 😄 Uvidíme, co ukáže nová CX-9? 😲
- divne jmeno
- prolisy vypadajic jako by nekdo naboural
- design kol jako na trakar
- zadek z profilu vypada jako oblicej nejakeho zabaka z hvezdnych valek nebo ryba?([odkaz]
+ Renault >😁
+ Interier
+ predek
- prolisy vypadajic jako by nekdo naboural
- design kol jako na trakar
- zadek z profilu vypada jako oblicej nejakeho zabaka z hvezdnych valek nebo ryba?([odkaz]
+ Renault >😁
+ Interier
+ predek
Koukám, že dneska má Renault na Auto.cz úplný žně. Ráno test Twingo, v poledne ceny Espace a večer Kadjar. To musí mít Frankofilové veeeelkou radost, to je hotová sklizeň >😒] A do toho žádná Škodovka. Za to všechno redakci :yes:
2.2.2015 je to na auto.cz Renault day .. další očekávám tak v dubnu...tato krátká mezera bude vyplněna převážně VW koncern days.. je to totiž nutné, kdyby bylo více Renault days, lidé by si možná začali uvědomovat, že existují i hezké a kvalitní značky >😒]
Není to až moc konzervativní, ani moc vykřičené, v podařeném dobře nastoleném designovém jazyku Renaultu... Pokud bude slušný výběr motorů a opravdu příjde nová 2,0 dCi, kterou tam dají, tak by se to mohlo i prodávat. Tohle evropský zákazník lépe snese na Koleose. :yes:
Je už nějaké info o konkrétním nabídce motorů a převodovek? Totiž doufám, že bude možnost 2,0 dCi + automat + 4x4.
... jen se museli kluci od Renaultu velmi hluboce zamyslet, nez vymysleli tak debilni nazev. Ale co uz, dulezity je, ze mame tady doma v Evrope dalsi pekny kousek, ktery snad Evropany presvedci, ze neni potreba kupovat ty asijsky pastiky... 😉
taky mix capturu a kaskaja smahnuty CX7-mou od mazdy ..... dnes uz sotva pride niekto s niecim co sme uz niekde inde nevideli takze pohoda....... mozeme prehlasit.... ano.... tvary kadjara su ok... toto sa rozhodne bude predavat v eu ovela lepsie ako koleos .... tentokrat zakopnutie uz nehrozi ( kludne sa vsadim s kymkolvek ze toto uz bude uspesne auto )..... kadjar je overeny mix namiesany podla osvedceneho receptu.... pochvalit ale musim interier.... je to uz uplne ine kafe ako v capture ktory vychadza este z clia..... tu je uz konecne citit ze to auto je niekde uplne inde ... stredova konzola na mna posobi skutocne pekne cisto elegantne a hodnotne.... v 4kolke s nejakym poradnym motorom to moze byt prekapko triedy..... hodne velke prekvapko :yes:
Neviděli jste někdo Adu? Tolik článků o Renaultech a Ada nikde..... >😒] >😒] >😒]
Ada běhá s tabletem po náměstí s šíleným výrazem ve vočích a loví volnou wifinu. Z Mekáče ho totiž odpoledne vyhodili. Jen tak seděl a nic neobjednával....., prý čeká na nějakou podporu nebo tak nějak >😁
Kadjar se ma zaradit pod Koleos? Proc? Co je na Koleosu tak uzasneho?? Ani velikostne tam asi zadne velke rozdily nebudou...
Auto se opravdu povedlo (nejen oproti Koleosu) , ale zatim me Renault nepresvedcil o dustojne kvalite.
Auto se opravdu povedlo (nejen oproti Koleosu) , ale zatim me Renault nepresvedcil o dustojne kvalite.
Ano má se zařadit pod Koleos, ale velikostně, jelikož nová generace Koleosu, která příjde co nevidět bude o fous větší... 😉 Jinak co se týče stávajícího Koleosu, tak pravda designově se to (kromě posledního facu) moc nepovedlo, ale nesuď auťák pouze podle vzhledu. Jízdně v terénu to zdolá lecjakého konkurenta... :-!
To je samý záhyb, oblouk, prohlubeň...až si říkám, zda to již v Renaultu trochu nepřehnali - co perfektně funguje na Cliu a Capturu, na větších modelech fungovat nemusí. Od vozů této kategorie se, řekl bych, očekává spíše drsnější vzezření, Kadjar ale působí jako takový ocucaný bonbonek...No, nechám se překvapit, jak uspěje...Každopádně se začínám trochu obávat nové Laguny.
Auto se mi líbí, interiér je konvenční a pohledný... ale to jméno... bože! >😁 To je ještě horší, než ta Kuga od Fordu, když jsme zjistili, že to znamená mor v bosenštině😁 Nechci vědět, co znamená Kajdar.
Už jen to, že někomu řekneš, že jezdíš ve voze tohohle jména zní prapodivně. Tak hezké SUV, které Renaultu chybělo... proč?! >😁
Už jen to, že někomu řekneš, že jezdíš ve voze tohohle jména zní prapodivně. Tak hezké SUV, které Renaultu chybělo... proč?! >😁
zaujimave ze meno kadjar kazdemu pride akesi zvlastne ale este podivnejsi nazov qashqai pride kazdemu ako uplne ok...... zahada.... 😉 .... ktovie cim to je.... mne pride ze je to tym ze ide o novy nazov na ktory nie sme este zvyknuti z pocutia ... ale prejde par tyzdnov a nikto sa uz nad tym ani nepozastavi... podobne ako pri qashqai..... ktory dnes uz berieme ako uplne normalny nazov .... 😉
Quashquai je stejná kravina >😁 Ale to Kadjar zní jako Kaďit >😁 Zlaté označování číslicemi >😁 X3,Q3....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím, ale ukaž mi podobně "stupidní" názvy, moc jich nenajdeš >😁
rovnako stupidne je zahranicne nazvy prekladat si doslovne a do pismena podla svojho rodneho jazyka , takto to nefunguje 😉 slovo kadjar je naprosto v poriadku.... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jde i o jistou image.... když řekneš, jezdim v Laguně, tak to něco znamená, stejně jkao když řekneš, že jezdíš v Passatu. Tohle zní zvláštně... ano, mne to z auta trochu kazí dojem ( a jsem zvědav na výrobu v Číně ), protože to auto vypadá opravdu velmi, velmi dobře a pokud budou nastaveny zajímavé ceny a vzestupná kvalita Renaultu se udrží, tak je to jistě pro naše končiny, potažmo Evropu vůz, který se prodávat bude.
a uvedomil si si ze to chce isty cas? z laguny tiez nebolo legendarne meno za dva tyzdne.... ale muselo prejst zopar dlhych rokov a par generacii tychto aut uz mame za sebou ... za 10 rokov bude aj kadjar uplna parada... pozri kaskaj je uz ok... a tiez tu bolo tolko reci ake ma podivne meno... a dnes prave naopak z neho tazi 😉
meno kadjar si nevybral renault podla toho ako bude pasovat CZ slovniku .... s tym sa musis zmierit.... ovsem ja na tom mene nevidim nic podivne.... dnes to tak chodi ze aut je cim dalej tym viac a mien nam pribuda kazdy den ... takze ano..... obcas sa najdu v nazvoch nejake jazykolamy ale kadjar je hadam aj na CZ/SK trhu dobre vyslovitelne meno ..... ze ti to pripomina kadit je tvoj subjektivny dojem ... mne nieco taketo ani napadlo..... meno laguna mi takisto nepripomina ziadnu morsku lagunu.... a pri citroene picasso si tiez nepredstavim maliara picassa ..... divne ale je to tak... nejako si tie mena aut totiz nespajam s nicim..... beriem ich len ako hole mena....
Někde jsem kdysi četl, nebo možná viděl dokument o tom, jak si automobilka vybírá jméno a zkouší jak to zní v řeči země, ve které se bude prodávat, zdali to neni sprosté slovo, nebo podobné něčemu takovému. Takže ano, kdyby se to jmenovalo Renault Pr.del, tak to asi vyrábět nebudou >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když kouknu na interiér tak by mě ani nenapadlo, že Renault někdy vyrobil tak hnusné interiéry jako má Capture nebo Clio. Fakt povedené
Je to spojení dvou slov a to čtyřkolka a hbitý, agilní. Ono Vel Satis bylo taky Well Satisfied 😄 😉 Mi to příjde v poho - Kedík a je to 😄
Vpředu čumák s velkou pussynou, nabourané dveře a uvnitř zkažená francouzská střeva
- to snad není žádný relevantní důvod k takové skupinové ejakulaci, jakou tady předvádíte... >😒]
Abyste se rendlíkovci ráno neprobudili s rukou v nočníku :-!
- to snad není žádný relevantní důvod k takové skupinové ejakulaci, jakou tady předvádíte... >😒]
Abyste se rendlíkovci ráno neprobudili s rukou v nočníku :-!
Vzhledově dle školní stupnice: předek 1*, zadek 2, boky 3 . Oproti Koleosu >😁 každopádně pokrok.
Vzhledově nám Renault žádnou bombu nepřichystal. Připravil střední SUV s využitím současnýho firemního jazyka zepředu, využil nestárnoucí linku Mazdy CX-7 a vytvořil tak na pohled příjemný SUV.
Chleba se bude lámat u ceny a nabízených motorizací...ale troufám si predikovat, že výrazně ukousne z koláče většího ze Scéniků.
Interiér je pak bez diskuze krokem kupředu, tam Renault zapracoval.
Btw: jako uživatel jazyka českého bych vůz s podobným jménem asi vlastnit nechtěl 😉
Chleba se bude lámat u ceny a nabízených motorizací...ale troufám si predikovat, že výrazně ukousne z koláče většího ze Scéniků.
Interiér je pak bez diskuze krokem kupředu, tam Renault zapracoval.
Btw: jako uživatel jazyka českého bych vůz s podobným jménem asi vlastnit nechtěl 😉
jak by to dělal každý normální člověk se zdravým rozumem. Francouzský šarm bez bizarností. Snad to dobře dopadne i s Lagunou.
Vtípky stranou, to auto se mi líbí. Bere si to lepší z designového jazyka Renaultu (mluvím hlavně o nízkých světlech a-la-Captur, nikoli a-la-Clio... ale záď je zase víc ve stylu Clia, což je taky dobře). Interiér je taky moc pěkný, bez zbytečných kudrlinek.
V textu to nikde jasně nezaznělo, ale předpokládám, že to je prostě překabátěný Qashqai... no budiž, když už mám opisovat, tak od těch nejlepších 😄
V textu to nikde jasně nezaznělo, ale předpokládám, že to je prostě překabátěný Qashqai... no budiž, když už mám opisovat, tak od těch nejlepších 😄
Není to překabátěný QQ. Je to jen další auto postavené na alianční platformě CMF.
Máš k tomu nějaký zdroj... třeba v čem se liší?
Technické údaje jsem zatím neviděl, podle fotky [odkaz] [odkaz] mi to přijde hodně podobné...
Technické údaje jsem zatím neviděl, podle fotky [odkaz] [odkaz] mi to přijde hodně podobné...
Už jsem ti to psal. Podobný je v tom, že je postaven na CMF a v tom, že je to kompaktní crossover. Rozdíly budou stejné jako u všech nových Renaultů a Nissanů (převodovky, infotainment a různé blbosti jako jsou třeba renaulťácké karty, stahování oken u Nissanu,...
Vím co jsi psal, ale promiň, to pro mě není vyčerpávající odpověď.
Na CMF stojí i Pulsar, přesto čekám, že nový Megane bude úplně jiné auto. Kadjar ale na první pohled není úplně jiné auto než Qashqai. Že si tam dá každá značka svoje stahování okýnek je fajn, ale mě se jedná o konstrukční základ.
Můj tip je, že až se objeví technická data, bude rozvor stejný jako Qashqai a ostatní rozměry (VxŠ😁) v toleranci pár mm daných jiným tvarováním... ale je to jen tip.
Na CMF stojí i Pulsar, přesto čekám, že nový Megane bude úplně jiné auto. Kadjar ale na první pohled není úplně jiné auto než Qashqai. Že si tam dá každá značka svoje stahování okýnek je fajn, ale mě se jedná o konstrukční základ.
Můj tip je, že až se objeví technická data, bude rozvor stejný jako Qashqai a ostatní rozměry (VxŠ😁) v toleranci pár mm daných jiným tvarováním... ale je to jen tip.
Podobnost tam samozřejmně je, ale je menší než třeba u Octavie, Golfu a Leonu. Tam je to jen o designu. U Renaultu a Nissanu najdeš hodně rozdílů v technice (třeba dvouspojky oproti CVT).
Pak asi máme jinou definici slova podobnost.
Pokud vedle sebe postavíš Golf a Octavii, nic nenasvědčuje tomu, že ta auta mají něco společného.
Pokud vedle sebe postavíš Golf a Octavii, nic nenasvědčuje tomu, že ta auta mají něco společného.
No tak snad jim to půjde lépe s těma kapotama. 😉 Jinak souhlas, žádná designová bomba to není, ale to je vlastně dobře. Mně se to líbí, docela uměřený, ne však strohý vzhled, žádný podivnosti. Jo, to by šlo.
Hele, designová bomba... je to SUV... a mezi SUV špička. Jako ten jednooký... ale já to myslím v dobrém, nevidím žádné SUV (nebo dobře, Crossover) v dané třídě o kterém bych řekl, že se mi jednoznačně líbí víc - a to včetně prémie.
Omluvte mě za poněkud infantilní otázku, ale kolik z vás, když ten název prvně vidělo, si řeklo... Kaďák?
Mně to nějak nejde z hlavy... měl bych asi ještě trochu dospět...
„Čím jste to přijel?“
„Kaďákem!“
„ [odkaz]%C5%98e%C5%BE… ?“
„Ne, pardon... [odkaz] “
Jinak IMHO zatím fajnová záležitost. :yes:
Mně to nějak nejde z hlavy... měl bych asi ještě trochu dospět...
„Čím jste to přijel?“
„Kaďákem!“
„ [odkaz]%C5%98e%C5%BE… ?“
„Ne, pardon... [odkaz] “
Jinak IMHO zatím fajnová záležitost. :yes:
Vážení, tak tohle asi bude trefa roku pokud nasadí podobnou cenu... :yes: Renault zdá se má dobře našlápnuto. Interiér a exteriér z mého pohledu bezchybnej... Wow! :-! :yes:
Tak tomu rikam jizda - Renault predstvauje jedno nadherne auto za druhym. Novy designovy jazyk vozum slusi a maji ted naslapnuto na uspech. Drzim palce. Clio, Captur, Espace, Kadjar, vsechno nadherne vozy.
Myslím, že KADJAR aspiruje na titul nejkrásnějšího crossoveru / SUV ve svém segmentu!
BRAVO RENAULT, BRAVO !!!
Renault začal obnovu svojí modelové řady od malých aut a teď přichází na řadu nižší střední třída... Kadjar se super povedl, jestli Megane naváže, tak nemám obavu o budoucnost značky 😉
santafe je veľmi vydarený model, páči sa mi dizanovo, spracovaním, praktickosťou oproti ix35 je to mercedes
Renault má výborně našlápnuto, Clio je velmi vydařené, Mégane navzdory časovému přesluhování stále slušně prodejný, veleúspěšný Captur, velmi slibné Twingo, jeden z nejlepších dieselů objemové kategorie 1.6. zvládnutá technika maloobjemových TCe... K tomu všemu spolupráce s Mercedesem...
A navíc design, který stále jen rozdmýchává svoji eleganci a neustále je na vzestupu...
Taková Škoda, která se se současnou generací modelových řad jasně vymezila vůdči VW svojí laciností, by mohla Renaultu závidět :-!
Twingo - dříve ikona malých aut, dnes hračka, pokud si lidé budou chtít koupit auto do města a ukočírovat cenu, tak půjdou jinam anebo pokud mají prachy tak třeba i do DS3 půjdou
Clio - povedené, ale tvrdá konkurence
Captur - pěkný
Laguna - v porovnání s jinými ne příliš zdařilá
Koleos - v terénu schopný, dá se koupit za solidní peníze, ale většina lidí volí spíš Japonce
Megane - brzy příjde nový, stěžejní model Renaultu, líbí se mi kombi i přes pokročilý věk
Fluence, Kangoo - dobrý poměr cena/užitná hodnota
Scénic - silný hráč na poli SUV
Sumasumárum je Renault v podvědomí lidí zapsána jako méně hodnotná značka, Peugeot a Citroen jí přetlačí. Samozřejmě se to liší stát od státu, ale Renault i v porovnání se Škodou podle mne hraje plichtu. Chceš příklad UK - Škoda jasně převálcuje Renault. Rusko - tam je to ve prospěch Renaultu, ale není to tak zřetelné.
2. Celá střední třída vyklidila pozice SUV a MPV, takový je trend za posledních 20 let, drží se jen prémiovky a zubama nehtama Passat, nikdo více v podílech proedjů jednotlivých segmentů nešel nahoru, naopak dolů.
3. Trend MPV je na ústupu, proč by je měl Renault vyrábět, když jej opouštějí i jiní? Kdo představil za poslední 3 roky fungl nový model velikosti Espace?
Twingo je a bude prodejní trhák. Proč píšeš o Cliu "ale"? S Fiestou jsou dva nejprodávanější modely třídy, rozdíly jsou v řádech téměř kusů.
Co je špatnýho na tom, že je Caputre pěkný?
Laguna má své roky, v porovnání s jinými nejspolehlivější, náklady na její vývoj ale byly minimální, oproti konkurenci. Koleos stál renault pár eur, jen přelepit znáčky, proč ne, každé Euro zisku se počítá..
Peugeot a Citroen nejen na našem trhu v podílech klesá, jsou zadlužení a produkují ztrátu, u nás, i v celkových počtech, v Evropě nikdo nezíská méně z prodaného vozu než PSA, Renault je na tom přesně naopak. Škoda nešahá ani na polovinu prodejů Renaultu, o tom se nedá bavit.
3) Nový model MPV je S-Max, ne? Ostatní vsadili na různé Grandy.
4) Twingo je aktuálně daleko za 500, ale i Up!em a Pandou. Můj tip je, že dotáhne i10 a možná Pandu, ale Up! ne.
5) Poslední čísla co jsem viděl byla Evropa 1-11 a tam byla Fiesta +15.000ks...
3) Ten S-Max je svým zaměřením v podstatě velmi blízký Espace, Galaxy nebo od PSA a Fiatu už nic neexistuje, stejně tak od Opelu atd.
5) Co jsem naposledy koukal, tak to bylo o prsa, jestli byl skok, je to možné, ale není to nějak moc v těch statisícových prodejích.
3) Nejsem si jistý jestli tu větu správně chápu... S-Max je poslední novinka v dané třídě. PSA vsadilo na GrandPicasso, Opel Zafiru, shora (velikostně) útočí osobní dodávky.
5) Je to jen cca. 5%, jo... jen ten řád "téměř kusů" mě přiměl k reakci. Nevím kdys naposledy koukal, v září to bylo 16.600ks pro Fiestu.
Mrkni se na loňské prodeje a pak mluv, píšeš nesmysly a už jsem tě na to upozorňoval, PSA rostlo méně než rostl trh.
Píšu někde, že by JEN jezdily SUV? Ten pokles prodejů střední třídy je podložený čísly. Opět najdi si zdroje a nemlať prázdnou slámu.
1.Renault na evropské trhu neklesl. Naopak - rostl rychleji než konkurence
Renault Group + 13% +Nissan + 13,1%
- Renault + 9,1%
- Dacia + 23,3%
VW + 4,3%
Ford + 5,2%
Opel + 7,3%
Peugeot + 5,8%
Citroen + 1,1%
Fiat + 2,2%
Toyota + 1,1%
Hyundai + 0,5%
A takhle bych ty tvoje nesmysly mohl vyvracet bod po bodu, včetně toho Ruska a UK.
Ještě jedna rada na závěr. Pokud nemáš přehled a čísla nemáš v hlavě, tak si je někam napiš a drž se jich.
Já už fakt nevím >😒]
"...Podobný je v tom, že je postaven na CMF a v tom, že je to kompaktní crossover. Rozdíly budou stejné jako u všech nových Renaultů a Nissanů (převodovky, infotainment a různé blbosti jako jsou třeba renaulťácké karty, stahování oken u Nissanu....."
To, že na konci byla řada teček znamená, že těch rozdílů je tam mnohem víc. Spíš by jsme se měli bavit o tom, co je stejné. Ale to už jsem taky psal. Jsou to kompaktní crossovery postavené na CMF. Stejné tedy budou motory a manuální převodovky. Bude taky cca 40% shodných dílů na podvozku.
Není to překabátěný QQ. Je to jen další auto postavené na alianční platformě CMF.
S těma okýnkama jsem si trošku rýpnul, ale podle mě jsi se s popřením jakékoli podobnosti trošku unáhlil... snad ve snaze prezentovat to tak, že se jedná o vlastní vůz vyvinutý od základu Renaultem. Proč by to ale Renault dělal?
VW sourozenci mají mnohem víc odlišností. Rozdíl mezi Octavií a Golfem nejsou jen jinak zohýbané plechy, ale i změněný rozvor, s tím související změny na podvozku. Detaily typu interiér, výbava nebo soundsystém si samozřejmě řeší taky každá značka jak chce. A drobné rozdíly najdeš i v nabídce a specifikaci motorů.
Jen pro tvou informaci, Renault v UK rostll nejrychleji z TOP20 a je Skodovce mnohem blíž než Škodovka Renaultu v Rusku. Pokud jde o globální prodeje, tak pokles je daný tím, že Renault hodně prodává na trzích, kde byl velký pokles (Rusko, Jižní Amerika, Indie). Ostatním pomohla Čína. Renault má v Číně Nissan, tak si pomohl také.
Ano, Hyundai nemám rád, bytostně! Nelíbí se mi jejich marketingová kampaň, která zakládá na parazitování na Škodovce a hraní si na české auto. To bych stejně pak mohl tvrdit, že Captur a Kadjar jsou auta španělská. Nejsou, jsou to auta francouzská, stejně jako je Hyundai Korejec!
Takže, prosím, uváděj jen fakta a občas si zmíněná auta vyzkoušej v praxi a uvidíš, jak to doopravdy je 😉
Ale 100 lidí, 100 chutí 😄
[odkaz]
Renault má navýšení prodejů v součtu s Dacií jako koncern, protože levným Daciím se na rozdíl od Renaultu daří své celosvětové prodeje zvyšovat. Ovšem ostatní hráči své prodeje také zvyšují a třeba VW koncern ještě výrazně více.