Súhlas s eSkom, jednak výkon, ktorý umožňuje predsalen citeľný odskok od plebejských hothečov (základ s manuálom je im dynamikou príliš blízko), ale hlavne ten samosvor, ktorý umožní efektívnejší prenos výkonu.
S tou M4 sa úplne nestotožňujem, dynamicky sú si síce podobné, ale BMW je (aspoň pre mňa) auto, ktoré možno stretnúť bežne, kdežto Jag je imidžovo vyšší level, je to exkluzívnejší tovar.
Čeští novináři vynášejí do nebes verzi S, ale s R těžko mohou sorvnávat, když ji jim nikdo nepůjčil. Tohle auto je krásné, co mě ale zaráží je váha. A zejména pro ni prakticky v každém srovnávacím zahraničním testu s Porsche prohraje.
Tohle není vždycky jen otázka racionality, V6S oproti V8 v zásadě nic nechybí, ale to, co se mě na Ftypu líbí, ten nekorektní "chuligán faktor" ten má až s véosmičkou. Jede to jak kráva, je to uřvaný, zadkem vrtí na drc a s těmi čtyřmi laufy je k sežrání. ;-)
Libra, EUR, CZK...does not matter :-) . Zrovna dnes se mi podařilo poslat částku místo v CZK v EUR. Tak rychle někomu zavolat se mi už dlouho nepodařilo >:-[]
Vůbec se nepřu kluci...tak mě napadá, že kdyby měl někdo z JLR superkoule...tak bude na Ringu připravenej Cayman i 911 pro porovnání >:-[] (ale tyhle věci asi neudělá nikdo)
Presne tak, pridávam sa s bycharskou alternatívou, uvažoval by som o oboch. Samozrejme že sú charakterovo iné, ale je to rovnaká trieda, priami konkurenti, skrátka dve malé dvojmiestne zadokolkové kupé pre zábavu; ostatne ľudia si bežne vyberajú so širšieho spektra odlišných áut v pohode (napr. niektorí sedan strednej triedy vs. liftback nižšej strednej ;-) )
JJ, nemají evidentně důvod snižovat cenu. Z hlediska JLR určitě dobře, pro klienty hůř. Jak se to řídí s manuálem budeme vědět v dubnu...tentokrát je odstup od novinářských jízd velkej ;-\
GT4 bude nirvána, a pak opona. :-!
Já vidím ftypa trochu jinde než caymana, jedno, jaká verze, ftype je spíš nařvaný spratek na denní ježdění s tím, že na okruhu je s ním pr.del. Cayman je řidičská škola, preciznost, spojení se strojem, trochu jiná zážitková polička. ;-)
S-ko dokonca chvalia v kazdom este viac ako tu najsilnejsiu verziu..... lepsie vyuziva svoj potencial a je to vraj vhodnejsi motor aj na zabavu ako ten vacsi a silnejsi agregat
za mna osobne poprosim jedno S-ko s manualom .. a samozrejme verziu kupe v bordovej farbe ;-)
Tiež som pozeral, že manuál je len o 10 kíl ľahší, pri podstatne jednoduchšej prevodovke s menším počtom stupňov by som čakal väčšiu úsporu. Takisto nečakané je zhoršenie akcelerácie (zaujímalo, by ma, koľkokrát do stovky radí manuál a koľkokrát automat). Každopádne je fajn, že tam manuál dali, ku kupé/roadsteru s primárnym účelom zábavy je to vhodné.
Inak neviem, aké boli ceny pred FL, ale v Británii vraj síce je manuál o 1800 eur lacnejší, ako automat, ale zase automaty o tú istú sumu zdraželi, teda základ stojí toľko, koľko predtým. ;-\
S-ko dokonca chvalia v kazdom teste viac ako tu najsilnejsiu verziu..... lepsie vyuziva svoj potencial a je to vraj vhodnejsi motor aj na zabavu ako ten vacsi a silnejsi agregat
za mna osobne poprosim jedno S-ko s manualom .. a samozrejme verziu kupe v bordovej farbe ;-)
Základ nee, chce to esko, samosvor, lepší brzdy, adaptivní tlumiče, to ftype hodně postrčí, takže základ je za 2,1 ale dá se předpokládat umění cenového jemnocitu, jinými slovy oba známe jednoho, co umí na ftype domluvit velmi slušnou slevu. Jiná věc je, že za podobné love je tu M4, což je projevem podobné auto jako V6S a má navrch zadní sedačky a kufr. Pro mně dává ftype smysl pouze s osmiválcem, to je mašina vremeni, samo že jako zadokolka, s awd ftype nutně ztratí kouzlo. ;-)
Čtyřkolka, manuál... paráda. Docela koukám, že rozdíl v hmotnosti je man vs. aut je jen 10kg... a rozdíl v akceleraci a normované spotřebě dost výrazně ve prospěch automatu.
Pro mě ale klidně jedno základní s manuálem... 1.8M, sakra, to už není zase taková raketa :-)