Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bugatti v Ženevě oslaví vůbec poslední Veyron, je to kus číslo 450

16 komentářů

Avatar - hedvin
hedvin
Já na dalšího krále tipuju Koenigsegg ONE:1
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Cenovej král určitě s tim vostatnim to tak jednoznačný neni 😉

https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - hedvin
hedvin
je stejně s podivem že od doby jeho vzniku neměl v podstatě konkurenta ve všech ohledech kdoví jaký bude nástupce. Jasně že byla pohodlnější nebo rychlejší auta ale žádný nemělo kombinaci obojího. Jednou se VW zase zapsal do dějin
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim že to naopak neni vůbec divný. Byl to šíleně prodělečnej podnik a náklady na provoz sou za hranicí úchylnosti. Reálná prodejní cena byla vod začátku někde kolem 70 milionů bez daně a stejně šílený sou další náklady. Nový disky s kolama stojej skoro 2 miliony a disky musíš kupovat každý 3. přezutí nebo když jednou atakuješ maximálku. Normální serviska s výměnou oleje stojí skoro půl mega atd. To sou i pro bohatý slušný peníze jestli jeden Veyron co dál žere prachy jak šílenej nebo radši Rollse a Range Rover a pár Ferrari a ty všechny dohromady za nižší servisní náklady >😒]
Avatar - hedvin
hedvin
Kdo chce opicu musí mít na banány to je starý přísloví. Zase na druhou stranu tím že to auto máš dáváš najevo, že na to máš a nebo ho postavíš do garáže a chodíš se na něj jen dívat
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale jasně že jo a nakonec se jak vidno všechny prodaly. Otázka je proč mít jedno s fakt úchylnejma provozníma nákladama když můžeš mít na komfort Rolls do terénu Range Rover na sport třeba McLaren nebo Pagani a k tomu třeba něco se stahovací střechou. A i tahle božská sestava tě možná celkově vyjde míň než jeden Veyron
Avatar - hedvin
hedvin
Z ekonomickýho hlediska máš určitě pravdu, ale zase třeba RR se vyrobí určitě víc jak 450 tak ty auta potom ztrácí punc exkluzivity. A propo majitel veyronu asi nějakýho RR mít taky bude
DJB
Jo, čtyřistapadesátá masáž ega skončila. Teď už může zase Seat začít růst a Škodovka mít lepší techniku. Je to určitě technická lahůdka, ale za ty prachy.....
Tymkoo
Já si teda stejně pořád myslím, že Veyron nemá svým způsobem žádnou konkurenci. Všechno co jede víc jak 350 km/h je karbonový kostitřas, který je nepohodlný, hlučný, bez výbavy a krom vysoký rychlosti se k ničemu nehodí. Kouknu na interiér Veyronu a spíš než hypersport ve mě evokuje celkem pohodlné GT.
Avatar - hedvin
hedvin
Tak nikdo jinej než VW neměl na vývoj něčeho takovýho peníze. Nebo na to neměli ostatní gule
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak samozřejmě by to zaplatili i jiný automobilky ale proč? To auto bylo stejně jako Phaeton prodělečný a nejen drahý ale i s totálně absurdníma dalšíma nákladama. Do toho prostě nikdo soudnej nepude
Avatar - hedvin
hedvin
Třeba se zrodí další takovej ředitel jako Ferdinand Piëch a bude chtít nejlepší auto urvat pro jinou automobilku ať to stojí co to stojí
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
řekl bych že ti straší ve věži
Avatar - hedvin
hedvin
Lidé jsou různí a někdo se z té moci zblázní
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
prodávají to docela dlouho, vsadím se že nějaký určitě zbydou
JapanPower
to by si tu stavku prehral, vsetko sa preda/predalo