je stejně s podivem že od doby jeho vzniku neměl v podstatě konkurenta ve všech ohledech kdoví jaký bude nástupce. Jasně že byla pohodlnější nebo rychlejší auta ale žádný nemělo kombinaci obojího. Jednou se VW zase zapsal do dějin
Hammunasakra
0
Myslim že to naopak neni vůbec divný. Byl to šíleně prodělečnej podnik a náklady na provoz sou za hranicí úchylnosti. Reálná prodejní cena byla vod začátku někde kolem 70 milionů bez daně a stejně šílený sou další náklady. Nový disky s kolama stojej skoro 2 miliony a disky musíš kupovat každý 3. přezutí nebo když jednou atakuješ maximálku. Normální serviska s výměnou oleje stojí skoro půl mega atd. To sou i pro bohatý slušný peníze jestli jeden Veyron co dál žere prachy jak šílenej nebo radši Rollse a Range Rover a pár Ferrari a ty všechny dohromady za nižší servisní náklady >😒]
hedvin
0
Kdo chce opicu musí mít na banány to je starý přísloví. Zase na druhou stranu tím že to auto máš dáváš najevo, že na to máš a nebo ho postavíš do garáže a chodíš se na něj jen dívat
Hammunasakra
0
Ale jasně že jo a nakonec se jak vidno všechny prodaly. Otázka je proč mít jedno s fakt úchylnejma provozníma nákladama když můžeš mít na komfort Rolls do terénu Range Rover na sport třeba McLaren nebo Pagani a k tomu třeba něco se stahovací střechou. A i tahle božská sestava tě možná celkově vyjde míň než jeden Veyron
hedvin
0
Z ekonomickýho hlediska máš určitě pravdu, ale zase třeba RR se vyrobí určitě víc jak 450 tak ty auta potom ztrácí punc exkluzivity. A propo majitel veyronu asi nějakýho RR mít taky bude
DJB
0
Jo, čtyřistapadesátá masáž ega skončila. Teď už může zase Seat začít růst a Škodovka mít lepší techniku. Je to určitě technická lahůdka, ale za ty prachy.....
Tymkoo
1
Já si teda stejně pořád myslím, že Veyron nemá svým způsobem žádnou konkurenci. Všechno co jede víc jak 350 km/h je karbonový kostitřas, který je nepohodlný, hlučný, bez výbavy a krom vysoký rychlosti se k ničemu nehodí. Kouknu na interiér Veyronu a spíš než hypersport ve mě evokuje celkem pohodlné GT.
hedvin
0
Tak nikdo jinej než VW neměl na vývoj něčeho takovýho peníze. Nebo na to neměli ostatní gule
Hammunasakra
0
Tak samozřejmě by to zaplatili i jiný automobilky ale proč? To auto bylo stejně jako Phaeton prodělečný a nejen drahý ale i s totálně absurdníma dalšíma nákladama. Do toho prostě nikdo soudnej nepude
hedvin
0
Třeba se zrodí další takovej ředitel jako Ferdinand Piëch a bude chtít nejlepší auto urvat pro jinou automobilku ať to stojí co to stojí
flyboyeda
0
řekl bych že ti straší ve věži
hedvin
0
Lidé jsou různí a někdo se z té moci zblázní
flyboyeda
0
prodávají to docela dlouho, vsadím se že nějaký určitě zbydou
JapanPower
0
to by si tu stavku prehral, vsetko sa preda/predalo
https😐/www.youtube.com/watch?……