Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
Vyrábějí se s odstupy např. 2-3 let, ale nikoliv ne 7-8 lety. Generace modelů od jednotlivých automobilek, které si navzájem konkurují jsou jasně definovány rokem vzniku, koncepcí, výkonem a dalšími faktory. 458 Italia vs MP4-12C, Gallardo Superleggera, 458 Speciale vs 650S, Huracán, SLS AMG Black Series a 911 GT3, 488 GTB vs 675L-T, budoucí Huracán Superleggera, LaFerrari vs P1, 918, Enzo vs Carrera GT, MC12, Zonda F, SLR a tak dále.
To tvoje 988 nikdy nevznikne a pokud přeci jen ano, hra už bude mnohem dál a na světě budou ostré verze nejnovějších supersportů.
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
Cayman GT4 na 5 let starou 458 nestačí. 988 projekt byl zastaven a kdyby se náhodou zas rozjel, tak to auto půjde LOGICKY proti 488 GTB, které si s ním spolehlivě vytře zadel. Pokud by 988 vyjelo (což nevyjede, protože se Porsche konkurence bojí) tak nejdříve v roce 2017-2018 a ty bys ho srovnával s Ferrari z roku 2009? A potom kdo tu spadl přímo na palici...
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
Pokud si chceš udržet alespoň minimální respekt ze strany diskutérů, tak by ses měl vzdát jakýkoliv výpadů plných urážek. Teď jsi předvedl, že jsi ubohé diskuzní hovínko, které zde funguje jako neškodný troll, kterých je na internetu mraky. Je mi tě líto.
Jinak atmosférických motorů je plno, jen o nich vědět...nesmíš hltat ty komerční katastrofální fráze o tom, jak jde automobilismus do záhuby. Jeremy by se mnou do hospody určitě zašel rád, po setkání s tebou by měl milion návrhů na jeden z jeho trefných článků o stupidních lidech :-)
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
Ne, je to nástupce 458, jen to není zbrusu nové auto do posledního šroubku jako byla 458 Italia nebo v minulosti 360 Modena, na kterou zas navazovala F430, která rozhodně novým modelem (a hlavně nástupcem!) byla. Tohle je stejný příběh, nové auto využívající některých základů předchozího modelu, které vylepšuje, či modifikuje. Máš v tom pěkný bordel.
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
R8 bude nanejvýš opět poddimenzovaný chudý příbuzný Huracánu, stejně jako to je u stávající R8 a Gallarda. Precizní, ale technicistní, nudné auto bez jakékoliv aury výjimečnosti. R8 je na všestrannost, ale za řidičovo srdce chytá Huracán.
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
1. Auto ještě ani nebylo ani oficiálně představeno v Ženevě a ty už posuzuješ jaké je a nebo není? Jak se ti s ním jelo? Ty jsi opravdu případ...
2. Podle papírových údajů a technických parametrů je technicky i designově zbrusu nové, základ šasi ze 458 bude díky velkým změnám téměř neznatelný. Motor je úplně nový (nikoliv V8 ze 458 a k tomu turba, ale V8 z Cali T), spoustu nové elektroniky a technologie (nový E-diff, 2. generace SSC, systém vektorování toč. momentu, atd.), design není bodykit, ale karoserie s originálními linkami, která obklopuje nový základ. Interiér je v určitých detailech podobný, ale po bližším zkoumání si všimneš jiné stylizace a ergonomie. Je to celkově posun než revoluce a auto nové od posledního šroubku, ale dost pokrokové na to, aby se o něm mohlo mluvit jako o novém modelu. Stejné to bylo s F348 a F355, 360 Modena a F430.
Vtipné něco takového číst od někoho, kdo se tak těší na ''novou'' R8, která bude jen čistým faceliftem a evolucí, jak automobilka sama přiznává...navíc pokud je to reálné, tak neskutečně nepovedenou a ošklivou revolucí: [odkaz]
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
Dovolím si poupravit pár věcí ohledně "nové R8". Nová R8 bude tak nová jako je nové F488 vůči F458. Design obou vozů se vůči předchozí generaci moc lišit nebude, to souhlasím, ale ten zbytek již ne.
Nové R8 dostane novou podvozkovou platformu, nový systém pohonu s novou generací elektronických diferenciálů, nové zavěšení, nové brzdy, nové převodovky a zcela nové motory a to jak V8 tak V10.
Nevím tedy odkud vycházíte z toho, že i sama automobilka hovoří jen o evolucí a faceliftu, já nic takového nezagestrivoal, ale je pravda, že nesleduji každé vyjdáření, ale již při prostém výčtu nových věci se mi to jako evoluce/facelift moc nezdá. Z tohoto pohledu je jen evolucí každá nová generace a do značné míry to tak je.
Jinak R8 je přeci jenom určením trochu jiné auto, než je Ferrari či Lambo. Už jen cenou končí tam, kde zmínění ani nezačínají. Je to velmi zajímavé auto a pokud zákazník nemá snahu dostávat maximum na okruhu, poslouží a zbaví v běžném životě určitě minimálně stejně jako zmíněné vozy. Samozřejme ve verzi V10. V8 je přeci jenom taková cesta pro zákazníky, aby zůstali u značky. Když mohu srovnat dlouhodobější zkušenosti F430 a V10 R8 tak pro běžný život je R8 lepší. Je jistější, vyžaduje menší pozornost při řízení apod. Nehodnotím to z pohledu, jaký čas dokáže zajet to či ono na okruhu, to netuším tam jsem s nimi nikdy nebyl a ani nebudu. Ano Ferrari dokáže více okouzlit okolí a je to prostě ikona v tom nemá Audi šanci.
Samozřejmě každý má rád něco jiného a každému vyhovuje něco jiného. Zkoušel jsem na podzim i na pár dnů Huracan a to je prostě správný "poděs" a 458 byla také super auto. Ale jsou prostě jiné a pokud bych šel opět k dané značce, tak určitě bych vynechal už tyto "malé angličáky" a šel jednoznačně do F12, protože to je pro mne idální auto na víkendy, dovolené, zábavu a stále ještě komfortní jízdu.
Řekněte mi někdo už, jaký smysl mají X-Tomiho photoshopy a jaký smysl má dále šíření těchto výtvorů, které v podstatě vznikají slepením dvou až tří vozů dohromady? A proč jej redakce po celé Evropě mají tak rády?
PR na VW T5 a X-Tomi - zlatý to grál spamu auto.cz.
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
ja z vlastnej skúsenosti poviem len tolko...ja som tú chybu raz spravil a preto radím používatelovi Petrolhead..vykašli sa na Bojedu a ani naňho nereaguj...ten chlapec totiž zožral všetko múdrosť automobilového sveta a všetko čo povie on je svätá pravda..nikdy v živote som ho nevidel si priznať že sa môže mýliť, proste vždy má pravdu..
k tomu že 488 je len faceliftová 458 sa asi vyjadrovať netreba..sú ludia ktorí autám rozumejú, ľudia ktorí nevedia všetko preto sa nechajú poučiť a na samom konci Bojeda..bohužiaľ...
čo sa týka debaty Porsche vs Ferrari, v tomto mám svoj názor vyprodukovaný na základe istých skúseností a pre mňa je Porsche o kúsok lepším, fuknčnejším autom..Ferrari je super, ale mne Porsche sedí viac...čo sa týka tej R8 zase ale musím uznať, že nenechádzam ani jednu oblasť v ktorej by sa mohla R8 postaviť nad Ferrari..možno o niečo jednoduchší interiér ale inak je Ferrari lepšie auto..zvuk, výkon, ovládanie..
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
488 GTB je nástupce 458 stejně jako bylo F430 nástupcem 360 Modena. Další revoluční model přijde zas za 5 let, který bude od prvního do posledního šroubu nový a nebude z menší či větší části založen na předchůdci.
To já spíš čekám nějaký novinky o VW T5, nějak jsem o něm dlouho nečetl, a rád bych se dozvěděl něco nového. :-)
Celkově mi už dasAuto.cz přijde jako jeden PR výsměch všem, kdo sem chodí číst. Když test, tak absolutně neobjektivní, když novinky, tak VW T5, když není co, je tady nějakej X-Tomi... Zlatej VWaVWerka... :-(
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
NE 488 není nástupce 458 stím se nesmířím, ale je to vlastně dobrá zpráva protože 458 je nejlepší supersport všech dob , tak 458 žije vlastně dál s jiným motorem a bodykytem
i když už to bohužel není atmosféra ;-\
mě to přišlo hned divný že by tak brzo přišly s úplně novým modelem
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
tak já se bavím hlavně o designu, ale i ten vnitřek bude hodně podobnej když to má stejný rám, podvozek, co je jiný je motor s turbem a bodykyt
488 mi spíš příjde jako tuning verze 458ky, v žádném případě bych 488 neoznačil za nový model, ale chápu že investice do 458 nebyly malé, tak si Ferrai nemůže dovolit hned tak přijít s novým modelem, tak upraví ten co má a označí ho za nový model
Re: 488 není moc nové auto je to jenom 458 s turbem a jiným
citace: základ šasi ze 458 bude díky velkým změnám téměř neznatelný - spadl jsi ze stromu a praštil ses do hlavy - ty seš mimo
488 je 458 s novým oturbeným motorem a jiným bodykytem, moc zásadních změn to auto neprodělalo a to je dobře, protože 458 je dokonalost sama, jenom jsem překvapený, protože se mluvilo o nástupci 458 a tohle nástupce není, je to jenom jak jsem už psal 458 s turbem a novým bodykytem