Design
tím nechci říct že je to špatné auto, je fantastické, jenom si nemyslím že je to nový model
1. Auto ještě ani nebylo ani oficiálně představeno v Ženevě a ty už posuzuješ jaké je a nebo není? Jak se ti s ním jelo? Ty jsi opravdu případ...
2. Podle papírových údajů a technických parametrů je technicky i designově zbrusu nové, základ šasi ze 458 bude díky velkým změnám téměř neznatelný. Motor je úplně nový (nikoliv V8 ze 458 a k tomu turba, ale V8 z Cali T), spoustu nové elektroniky a technologie (nový E-diff, 2. generace SSC, systém vektorování toč. momentu, atd.), design není bodykit, ale karoserie s originálními linkami, která obklopuje nový základ. Interiér je v určitých detailech podobný, ale po bližším zkoumání si všimneš jiné stylizace a ergonomie. Je to celkově posun než revoluce a auto nové od posledního šroubku, ale dost pokrokové na to, aby se o něm mohlo mluvit jako o novém modelu. Stejné to bylo s F348 a F355, 360 Modena a F430.
Vtipné něco takového číst od někoho, kdo se tak těší na ''novou'' R8, která bude jen čistým faceliftem a evolucí, jak automobilka sama přiznává...navíc pokud je to reálné, tak neskutečně nepovedenou a ošklivou revolucí: [odkaz]
2. Podle papírových údajů a technických parametrů je technicky i designově zbrusu nové, základ šasi ze 458 bude díky velkým změnám téměř neznatelný. Motor je úplně nový (nikoliv V8 ze 458 a k tomu turba, ale V8 z Cali T), spoustu nové elektroniky a technologie (nový E-diff, 2. generace SSC, systém vektorování toč. momentu, atd.), design není bodykit, ale karoserie s originálními linkami, která obklopuje nový základ. Interiér je v určitých detailech podobný, ale po bližším zkoumání si všimneš jiné stylizace a ergonomie. Je to celkově posun než revoluce a auto nové od posledního šroubku, ale dost pokrokové na to, aby se o něm mohlo mluvit jako o novém modelu. Stejné to bylo s F348 a F355, 360 Modena a F430.
Vtipné něco takového číst od někoho, kdo se tak těší na ''novou'' R8, která bude jen čistým faceliftem a evolucí, jak automobilka sama přiznává...navíc pokud je to reálné, tak neskutečně nepovedenou a ošklivou revolucí: [odkaz]
citace: základ šasi ze 458 bude díky velkým změnám téměř neznatelný - spadl jsi ze stromu a praštil ses do hlavy - ty seš mimo
488 je 458 s novým oturbeným motorem a jiným bodykytem, moc zásadních změn to auto neprodělalo a to je dobře, protože 458 je dokonalost sama, jenom jsem překvapený, protože se mluvilo o nástupci 458 a tohle nástupce není, je to jenom jak jsem už psal 458 s turbem a novým bodykytem
488 je 458 s novým oturbeným motorem a jiným bodykytem, moc zásadních změn to auto neprodělalo a to je dobře, protože 458 je dokonalost sama, jenom jsem překvapený, protože se mluvilo o nástupci 458 a tohle nástupce není, je to jenom jak jsem už psal 458 s turbem a novým bodykytem
Ne, je to nástupce 458, jen to není zbrusu nové auto do posledního šroubku jako byla 458 Italia nebo v minulosti 360 Modena, na kterou zas navazovala F430, která rozhodně novým modelem (a hlavně nástupcem!) byla. Tohle je stejný příběh, nové auto využívající některých základů předchozího modelu, které vylepšuje, či modifikuje. Máš v tom pěkný bordel.
hov-no. 360 bylo nový auto, 430 bylo nový auto, 458 bylo nový auto a 488 je oturbéná 458 s jiným bodykytem
F430 vycházelo z 360. Pokud nechceš být za diskuzního trapáka, tak si nejdřív zjisti základní fakta Bójedo.
360 a 430 jsou jiný auta tečka. 458 a 488 jsou stejný auta stím rozdílem že 488 má menší obsah a výkon nahoněný turbem a má jiný bodykyt
trapák seš ty a Gilgit
trapák seš ty a Gilgit
Nemáš pravdu v ničem, tečka. Per se tu za ty své šílené nesmyslné hlody klidně dál :-!
360 a 430 jsou jiný auta magore
F430 vychází z 360tky, to, že má jiný styling ještě neznamená, že je to úplně nové a jiné auto. Nemáš ani ponětí o tom jak se věci mají.
ale jo 360 a 430 jsou si trochu podobné,ale
458 a 488 jsou mnohem víc
458 a 488 jsou mnohem víc
Designově možná, ale jinak jsou 458 a 488 odlišné mnohem víc než 360 a F430.
tak já se bavím hlavně o designu, ale i ten vnitřek bude hodně podobnej když to má stejný rám, podvozek, co je jiný je motor s turbem a bodykyt
488 mi spíš příjde jako tuning verze 458ky, v žádném případě bych 488 neoznačil za nový model, ale chápu že investice do 458 nebyly malé, tak si Ferrai nemůže dovolit hned tak přijít s novým modelem, tak upraví ten co má a označí ho za nový model
488 mi spíš příjde jako tuning verze 458ky, v žádném případě bych 488 neoznačil za nový model, ale chápu že investice do 458 nebyly malé, tak si Ferrai nemůže dovolit hned tak přijít s novým modelem, tak upraví ten co má a označí ho za nový model
A kdy má přijít ten nástupce Ferrari 458 ?
( to že je 488 nástupce 458 beru jako špatný vtip)
( to že je 488 nástupce 458 beru jako špatný vtip)
488 GTB je nástupce 458 stejně jako bylo F430 nástupcem 360 Modena. Další revoluční model přijde zas za 5 let, který bude od prvního do posledního šroubu nový a nebude z menší či větší části založen na předchůdci.
Nová R8 bude dělo a všichni co pomlouvají R8, jsou zamindrákovaní chudáci, co mají tak nanejvíš focus RS,nebo oktávku RS
R8 bude nanejvýš opět poddimenzovaný chudý příbuzný Huracánu, stejně jako to je u stávající R8 a Gallarda. Precizní, ale technicistní, nudné auto bez jakékoliv aury výjimečnosti. R8 je na všestrannost, ale za řidičovo srdce chytá Huracán.
miluju ty ***y jako seš ty a tobě podobní co říkají že R8 nemá Auru a podobný nesmysly co jim padají z huby
R8 bude mít navíc ještě pořád atmosferický motor,což je v dnešní době skoro rarita
jak by řekl Jeremy stebou by v hospodě byla sranda
R8 bude mít navíc ještě pořád atmosferický motor,což je v dnešní době skoro rarita
jak by řekl Jeremy stebou by v hospodě byla sranda
Pokud si chceš udržet alespoň minimální respekt ze strany diskutérů, tak by ses měl vzdát jakýkoliv výpadů plných urážek. Teď jsi předvedl, že jsi ubohé diskuzní hovínko, které zde funguje jako neškodný troll, kterých je na internetu mraky. Je mi tě líto.
Jinak atmosférických motorů je plno, jen o nich vědět...nesmíš hltat ty komerční katastrofální fráze o tom, jak jde automobilismus do záhuby. Jeremy by se mnou do hospody určitě zašel rád, po setkání s tebou by měl milion návrhů na jeden z jeho trefných článků o stupidních lidech 😄
Jinak atmosférických motorů je plno, jen o nich vědět...nesmíš hltat ty komerční katastrofální fráze o tom, jak jde automobilismus do záhuby. Jeremy by se mnou do hospody určitě zašel rád, po setkání s tebou by měl milion návrhů na jeden z jeho trefných článků o stupidních lidech 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A na 458 už stačí i Cayman GT4, takže jakmile udělá Porsche model 988 s 458 je ámen
Cayman GT4 na 5 let starou 458 nestačí. 988 projekt byl zastaven a kdyby se náhodou zas rozjel, tak to auto půjde LOGICKY proti 488 GTB, které si s ním spolehlivě vytře zadel. Pokud by 988 vyjelo (což nevyjede, protože se Porsche konkurence bojí) tak nejdříve v roce 2017-2018 a ty bys ho srovnával s Ferrari z roku 2009? A potom kdo tu spadl přímo na palici...
v tom je ten zakopaný pes, že všechny modely od různých značek se vyrábějí v různém čase proto je jejich srovnávání zkreslující
Vyrábějí se s odstupy např. 2-3 let, ale nikoliv ne 7-8 lety. Generace modelů od jednotlivých automobilek, které si navzájem konkurují jsou jasně definovány rokem vzniku, koncepcí, výkonem a dalšími faktory. 458 Italia vs MP4-12C, Gallardo Superleggera, 458 Speciale vs 650S, Huracán, SLS AMG Black Series a 911 GT3, 488 GTB vs 675L-T, budoucí Huracán Superleggera, LaFerrari vs P1, 918, Enzo vs Carrera GT, MC12, Zonda F, SLR a tak dále.
To tvoje 988 nikdy nevznikne a pokud přeci jen ano, hra už bude mnohem dál a na světě budou ostré verze nejnovějších supersportů.
To tvoje 988 nikdy nevznikne a pokud přeci jen ano, hra už bude mnohem dál a na světě budou ostré verze nejnovějších supersportů.
ja z vlastnej skúsenosti poviem len tolko...ja som tú chybu raz spravil a preto radím používatelovi Petrolhead..vykašli sa na Bojedu a ani naňho nereaguj...ten chlapec totiž zožral všetko múdrosť automobilového sveta a všetko čo povie on je svätá pravda..nikdy v živote som ho nevidel si priznať že sa môže mýliť, proste vždy má pravdu..
k tomu že 488 je len faceliftová 458 sa asi vyjadrovať netreba..sú ludia ktorí autám rozumejú, ľudia ktorí nevedia všetko preto sa nechajú poučiť a na samom konci Bojeda..bohužiaľ...
čo sa týka debaty Porsche vs Ferrari, v tomto mám svoj názor vyprodukovaný na základe istých skúseností a pre mňa je Porsche o kúsok lepším, fuknčnejším autom..Ferrari je super, ale mne Porsche sedí viac...čo sa týka tej R8 zase ale musím uznať, že nenechádzam ani jednu oblasť v ktorej by sa mohla R8 postaviť nad Ferrari..možno o niečo jednoduchší interiér ale inak je Ferrari lepšie auto..zvuk, výkon, ovládanie..
k tomu že 488 je len faceliftová 458 sa asi vyjadrovať netreba..sú ludia ktorí autám rozumejú, ľudia ktorí nevedia všetko preto sa nechajú poučiť a na samom konci Bojeda..bohužiaľ...
čo sa týka debaty Porsche vs Ferrari, v tomto mám svoj názor vyprodukovaný na základe istých skúseností a pre mňa je Porsche o kúsok lepším, fuknčnejším autom..Ferrari je super, ale mne Porsche sedí viac...čo sa týka tej R8 zase ale musím uznať, že nenechádzam ani jednu oblasť v ktorej by sa mohla R8 postaviť nad Ferrari..možno o niečo jednoduchší interiér ale inak je Ferrari lepšie auto..zvuk, výkon, ovládanie..
Dovolím si poupravit pár věcí ohledně "nové R8". Nová R8 bude tak nová jako je nové F488 vůči F458. Design obou vozů se vůči předchozí generaci moc lišit nebude, to souhlasím, ale ten zbytek již ne.
Nové R8 dostane novou podvozkovou platformu, nový systém pohonu s novou generací elektronických diferenciálů, nové zavěšení, nové brzdy, nové převodovky a zcela nové motory a to jak V8 tak V10.
Nevím tedy odkud vycházíte z toho, že i sama automobilka hovoří jen o evolucí a faceliftu, já nic takového nezagestrivoal, ale je pravda, že nesleduji každé vyjdáření, ale již při prostém výčtu nových věci se mi to jako evoluce/facelift moc nezdá. Z tohoto pohledu je jen evolucí každá nová generace a do značné míry to tak je.
Jinak R8 je přeci jenom určením trochu jiné auto, než je Ferrari či Lambo. Už jen cenou končí tam, kde zmínění ani nezačínají. Je to velmi zajímavé auto a pokud zákazník nemá snahu dostávat maximum na okruhu, poslouží a zbaví v běžném životě určitě minimálně stejně jako zmíněné vozy. Samozřejme ve verzi V10. V8 je přeci jenom taková cesta pro zákazníky, aby zůstali u značky. Když mohu srovnat dlouhodobější zkušenosti F430 a V10 R8 tak pro běžný život je R8 lepší. Je jistější, vyžaduje menší pozornost při řízení apod. Nehodnotím to z pohledu, jaký čas dokáže zajet to či ono na okruhu, to netuším tam jsem s nimi nikdy nebyl a ani nebudu. Ano Ferrari dokáže více okouzlit okolí a je to prostě ikona v tom nemá Audi šanci.
Samozřejmě každý má rád něco jiného a každému vyhovuje něco jiného. Zkoušel jsem na podzim i na pár dnů Huracan a to je prostě správný "poděs" a 458 byla také super auto. Ale jsou prostě jiné a pokud bych šel opět k dané značce, tak určitě bych vynechal už tyto "malé angličáky" a šel jednoznačně do F12, protože to je pro mne idální auto na víkendy, dovolené, zábavu a stále ještě komfortní jízdu.
Nové R8 dostane novou podvozkovou platformu, nový systém pohonu s novou generací elektronických diferenciálů, nové zavěšení, nové brzdy, nové převodovky a zcela nové motory a to jak V8 tak V10.
Nevím tedy odkud vycházíte z toho, že i sama automobilka hovoří jen o evolucí a faceliftu, já nic takového nezagestrivoal, ale je pravda, že nesleduji každé vyjdáření, ale již při prostém výčtu nových věci se mi to jako evoluce/facelift moc nezdá. Z tohoto pohledu je jen evolucí každá nová generace a do značné míry to tak je.
Jinak R8 je přeci jenom určením trochu jiné auto, než je Ferrari či Lambo. Už jen cenou končí tam, kde zmínění ani nezačínají. Je to velmi zajímavé auto a pokud zákazník nemá snahu dostávat maximum na okruhu, poslouží a zbaví v běžném životě určitě minimálně stejně jako zmíněné vozy. Samozřejme ve verzi V10. V8 je přeci jenom taková cesta pro zákazníky, aby zůstali u značky. Když mohu srovnat dlouhodobější zkušenosti F430 a V10 R8 tak pro běžný život je R8 lepší. Je jistější, vyžaduje menší pozornost při řízení apod. Nehodnotím to z pohledu, jaký čas dokáže zajet to či ono na okruhu, to netuším tam jsem s nimi nikdy nebyl a ani nebudu. Ano Ferrari dokáže více okouzlit okolí a je to prostě ikona v tom nemá Audi šanci.
Samozřejmě každý má rád něco jiného a každému vyhovuje něco jiného. Zkoušel jsem na podzim i na pár dnů Huracan a to je prostě správný "poděs" a 458 byla také super auto. Ale jsou prostě jiné a pokud bych šel opět k dané značce, tak určitě bych vynechal už tyto "malé angličáky" a šel jednoznačně do F12, protože to je pro mne idální auto na víkendy, dovolené, zábavu a stále ještě komfortní jízdu.
Celkově mi už dasAuto.cz přijde jako jeden PR výsměch všem, kdo sem chodí číst. Když test, tak absolutně neobjektivní, když novinky, tak VW T5, když není co, je tady nějakej X-Tomi... Zlatej VWaVWerka... 😒
PR na VW T5 a X-Tomi - zlatý to grál spamu auto.cz.