Ekonomika
sir
0
...ze ten gti nebo VW fil nebo co to je aspon necte ....napriklad test pašika na sto tis km...kdy uz jen titulek "vetsny pacient" rika vse >😁 natoz potom cely clanek 😉 ..chapu ze nekdo ma radeji tuto znacku ci jinou....ale porad s tim prudit a nutit ostatnim jak je ten jeho VW nej 😄 a propo...co znamena Evropa v poctechprodanych KS proti celemu svetu?😉😁 huhu
Přejít do diskuze
Diagnóza je známá. Je to VH5WH1. Lidově řečeno má VWalárii střiženou VWangínou VWektoris >😁 (česky to je "vlčí chřipka") >😁
A co NEJhůř - narozdíl od běžných/častých "bajekapověstí" to VŠEchno PRAvdA bud(j)e 😉
Tak nejen Áda má svojí diagnózu, už i Kuko. Flegmatik ze zásady. A přitom rozčílit se (např. nad tabulkami prodejů) je údajně zdravé. >😒]
VY jste "začal" 😉 s tím "masírováním" ... a "pro mne zajímavá" ... já JEN odpověděla 😄
PS: A "nejPSovatější" autíčko co já řídila mělo ... ale vám je to vlastně (najednou zas) "putna" ... 8-s
Tak alespoň: Pěkný den 😄
PS: A "nejPSovatější" autíčko co já řídila mělo ... ale vám je to vlastně (najednou zas) "putna" ... 8-s
Tak alespoň: Pěkný den 😄
mně je osobně putna kolik prodá Škodovka, VW, Fiat nebo Kia.
Auto si na základě statistik prodejnosti nevybírám, ani mě čísla v těch tabulkách nějak extra nerajcují.
Když to někdo bere jako důkaz kvality, prosím.
Jestli je importérem Nr.1 Ford/VW/Renault? Je mi to překvapivě taky šumák. :-!
Auto si na základě statistik prodejnosti nevybírám, ani mě čísla v těch tabulkách nějak extra nerajcují.
Když to někdo bere jako důkaz kvality, prosím.
Jestli je importérem Nr.1 Ford/VW/Renault? Je mi to překvapivě taky šumák. :-!
Já kdysi (před 10ti lety) Xsara VTS měla a docela "příjemné" to auto bylo (a i v nějakých 210-220 km/h překvapivě "dobře" na silnici "sedělo"), ale dnes už spíše "hydrauliku" preferuji a "vychutnávám" si a kdo jednou okusí ...
PS: Budete-li možnost mít, vyzkoušejte variantu H3+, která je ještě "lepší" a k těm "vyšším" motorizacím a výbavě Exclusive se dodává (2.2 HDi, V6 2.7 a 3.0) 😄 :yes:
PS: Budete-li možnost mít, vyzkoušejte variantu H3+, která je ještě "lepší" a k těm "vyšším" motorizacím a výbavě Exclusive se dodává (2.2 HDi, V6 2.7 a 3.0) 😄 :yes:
to potěšení jsem ještě neměl, ale rád bych se nechal svést tím hydro3. zatím mám zkušenosti jenom s menšími citróniky (Xsara/C4) a tam to není špatné, ale myslím že Megan je pohodlnější. U C4 je hlavně zadní náprava dost hlučná a nemá právě v oblibě zdejší tankodromy 😒
Ano, bezesporu české prodeje škoda půjdou ještě trochu "dolů" (o tom asi pochyb NEní) - zákazníci budou čím dál "náročnější/vybíravější" (už NEbudou "automaticky" považovat vůz s logem ŠKODA za "nejlevnější/nejvýhodnější") a slovensk👋moravská konkurence kia/hyundai nabízí VELMi konkurenceschopné modely ... za "přijatelně-rozumné" ceny ...
Podíl "jakodomácí" škoda auto určitě zůstane i do budoucna "výrazný" (asi to trvale bude - a zůstane - nejprodávanější výrobce aut na českém území), ale již v "normálních" procentech ... (tak jak je tomu všude kde se auta vyrábějí/prodávají = "domácí" výrobce "mívá" NEJvětší "kus koláče")
Uvidíme jak se vw (škoda, seat) "popasuje" s "úspornými" menšími modely (kam momentálně směřují "trendy"), neb tam koncern momentálně spíše ZAOSTÁVÁ
Pěkný den 😉
Podíl "jakodomácí" škoda auto určitě zůstane i do budoucna "výrazný" (asi to trvale bude - a zůstane - nejprodávanější výrobce aut na českém území), ale již v "normálních" procentech ... (tak jak je tomu všude kde se auta vyrábějí/prodávají = "domácí" výrobce "mívá" NEJvětší "kus koláče")
Uvidíme jak se vw (škoda, seat) "popasuje" s "úspornými" menšími modely (kam momentálně směřují "trendy"), neb tam koncern momentálně spíše ZAOSTÁVÁ
Pěkný den 😉
Já věru NEjsem fanynka fabia/octavia, ale za jejich HLAVNí problém (hlavně "doma" v česku) jsem považovala (vskutku PŘEmrštěnou) cenu - to že octavia cenově "protla" nabídku jaguar a lexus to (bohužel) NEní vtip, to že i v TU chvíli si násobně více kupců pořídilo vůz škoda - to je OPRAVDU "tragikomedie" ;-\
Současné slevy a "zreálnění" cen už považuji za "normální" (i kdyŽ REZERVA směrem dolů TAM ještě JE!) a i když mi to stále NEpříjde dostatečně "motivační", tak už (alespoň) cenově NEuráží ...
Současné slevy a "zreálnění" cen už považuji za "normální" (i kdyŽ REZERVA směrem dolů TAM ještě JE!) a i když mi to stále NEpříjde dostatečně "motivační", tak už (alespoň) cenově NEuráží ...
Jen "abyste věděl", já si momentálně "masíruji sebevědomí" (abych vás citovala) 211 PS a celkem "spokojena jsem" 😄
Ale v nižší střední třídě mi jako "optimum" příjde (cca) těch vámi uváděných 80-85 kW (už s autíčky maličko zkušeností mám, a čím víc jich je, tím více si jistá jsem, že JEN o číslíčkách to NEní ..) 😉
PS: Jsem ráda, že "jste rád", zajímají-li vás ještě další číslíčka, tak ... třeba 159 cm mám 😉
Pěkný den 😄
Ale v nižší střední třídě mi jako "optimum" příjde (cca) těch vámi uváděných 80-85 kW (už s autíčky maličko zkušeností mám, a čím víc jich je, tím více si jistá jsem, že JEN o číslíčkách to NEní ..) 😉
PS: Jsem ráda, že "jste rád", zajímají-li vás ještě další číslíčka, tak ... třeba 159 cm mám 😉
Pěkný den 😄
Ten s tím "společným vývojem" znám, ten je "povedený" ... 😄
Ono se občas STEJNÝ motor, maličko "jinak" chová i v seat vw škoda, že? Ale jinak TDCi a HDi opravdu srovnávat NEtřeba (použitá jiná převodovka sice trochu "změní" charakter a třeba i tu spotřebu, ale jinak ...
KDE se vám 1.6 HDi 80 kW "líbí" nejvíce? Ve volvo, citroën, mazda, peugeot, ford? To NEní (podle mne) o motoru ... (ten je stále stejný).
Zrovna tak BENZÍNový 1.6 (třeba ve verzi 150 PS) - kde vám více "vyhovuje" v citroën či v mini? V obou má trochu jinou spotřebu a máte z něho i trochu jiný "pocit", ale motor je to stále tentýž (vyráběný v Douvrin - ve fr.)
Ono se občas STEJNÝ motor, maličko "jinak" chová i v seat vw škoda, že? Ale jinak TDCi a HDi opravdu srovnávat NEtřeba (použitá jiná převodovka sice trochu "změní" charakter a třeba i tu spotřebu, ale jinak ...
KDE se vám 1.6 HDi 80 kW "líbí" nejvíce? Ve volvo, citroën, mazda, peugeot, ford? To NEní (podle mne) o motoru ... (ten je stále stejný).
Zrovna tak BENZÍNový 1.6 (třeba ve verzi 150 PS) - kde vám více "vyhovuje" v citroën či v mini? V obou má trochu jinou spotřebu a máte z něho i trochu jiný "pocit", ale motor je to stále tentýž (vyráběný v Douvrin - ve fr.)
tiež som si dal pár tripov s 2.0TDCI ešte pred faceliftom. Podvozok sa mi tiež zdal trochu tvrdý (to vieš, keď si zadok zvykne na Renaulta, tak sa ti potom všetko zdá byť tvrdé >😁 ) ale velmi stabilný. Prekvapil ma vnútorný priestor + kufor. Palubka mohla byť lepšia, ale ušlo to. Motor bol výborný, prevodovka trošičku tuhšia.
:yes:
:yes:
Děkuji za důvěru a nabídku příjímám!
Jako první bych si asi měl vybrat služební vůz, že?
Tak co navrhujete?
Co tak Apoštola? >😒]
Jako první bych si asi měl vybrat služební vůz, že?
Tak co navrhujete?
Co tak Apoštola? >😒]
Imho se tu dostáváme k masírování vlastních sebevědomí typu "aspon mizerných 85kw", "pro mne zajímavá ..". Jsme rádi že to víme.
Skutečně se domníváš, že diskuse vedená na základě racionálních argumentů má v tomto případě šanci na úspěch?
Snílku 😉
Snílku 😉
nie, v rámci EÚ je predsa voľný pohyb tovarov a služieb 😉 ak by si platil DPH v ČR i v SR, tak to znamená dvojité zdaňovanie, a to je predsa neprípustné 😄
Viezol ma ním bývalý šéf (kúpil si súkromne TDCi), na môj vkus dosť tvrdý podvozok, ale inak docela balada. Medzi kompaktami rozhodne nepatrí k outsiderom. Kvalita pocitovo výborná, dizajn stráviteľný, interiér sa mi páči viac ako v Golfe, forďácky motív elipsy je proste milý. Mojim potrebám by ale určite viac vyhovoval C-Max.
"srovnávat" netřeba??
No jak se to vezme je to spolecny vyvoj FORD-PSA ale to same to uplne neni uz proto ze maji treba trochu jinou spotrebu. 😉
No jak se to vezme je to spolecny vyvoj FORD-PSA ale to same to uplne neni uz proto ze maji treba trochu jinou spotrebu. 😉
:yes: :yes: TAKE věřím/doufám/domnívám se že fabie/octavie apod. v prodejích zase maličko i hodně "propadnou" >😁 >😁
"Národ v octávkách" (a fabiích) - to ANO, souhlasím ;-\
A já místo drahé octavie opravdu RADĚJi třeba ten Lexus ... nebo tu C5 co mám (já si opravdu myslím, že jsou "lepší" ...)
PS: Ale "zlepšuje" se to 😄 :yes😒br /> PPS: Ještě k těm cenám - momentálně koupíte (díky státní "podpoře" na staré/ojeté vozy) fabii v Deutschland již za NEcelých 6.000 € - za tu cenu - budiž (to "akceptuji") 😉
A já místo drahé octavie opravdu RADĚJi třeba ten Lexus ... nebo tu C5 co mám (já si opravdu myslím, že jsou "lepší" ...)
PS: Ale "zlepšuje" se to 😄 :yes😒br /> PPS: Ještě k těm cenám - momentálně koupíte (díky státní "podpoře" na staré/ojeté vozy) fabii v Deutschland již za NEcelých 6.000 € - za tu cenu - budiž (to "akceptuji") 😉
To si PLETETE - MIMO česko je octavia LEVNOU alternativou - NEJ-DRAŽŠÍ je "doma" - to ale asi víte, ne? 😉
V Chabarovsk? Proč zrovna v tomhle (dálném) městě? Tam se možná ani neprodává ne? Ale jinak MIMO čr je octavia spíše levnější (rozhodně se NEvyrovná Lexux(u)IS, či Jaguar(u) X-type nebo dokonce S-type jako DOMA, kde je octavia opravdu HODNĚ předražená (ale v posledních měsících se to už trochu "zlepšilo").
Doporučuji ČESKÝ tisk trošičku více sledovat, v loňském roce k tomuto "paradoxu", kdy "levná/východoevropská" značka s vozem nižší střední třídy "trumfla/protla" ceny "prémiových" sedanů střední třídy Lexus a Jaguar ..
PS: To že z vedle sebe v bazaru stojících 3 3letých vozů s obdobnou motorizací s názvy Mondeo x Octavia x C5 je (bývá) ten prostřední nejdražší - to je také takový "českočernohumorný" vtípek "k popukání" 😉
PPS: Osobně jsem měla tu (pochybnou) čest se svézt v octavia první generace 4x4 TDi (nějakých 77 kW či kolik) která stála PŘES milion korun (pravda v "plné" výbavě) a doufám že: "nikdy více" 😄
Ale situace se "zlepšuje" a stejně jako ceny modelů škoda tak "padá" i jejich "ultradominantní" postavení na trhu, kde ještě nedávno více jak 50% trhu ovládali dvěma modely (proti "zbytku světa" 😉 ) - může to znamenat, že ty 2 modely ZCELA NAPROSTO TOTÁLNĚ VÝJÍMEČNÉ byly, nebo ...
V Chabarovsk? Proč zrovna v tomhle (dálném) městě? Tam se možná ani neprodává ne? Ale jinak MIMO čr je octavia spíše levnější (rozhodně se NEvyrovná Lexux(u)IS, či Jaguar(u) X-type nebo dokonce S-type jako DOMA, kde je octavia opravdu HODNĚ předražená (ale v posledních měsících se to už trochu "zlepšilo").
Doporučuji ČESKÝ tisk trošičku více sledovat, v loňském roce k tomuto "paradoxu", kdy "levná/východoevropská" značka s vozem nižší střední třídy "trumfla/protla" ceny "prémiových" sedanů střední třídy Lexus a Jaguar ..
PS: To že z vedle sebe v bazaru stojících 3 3letých vozů s obdobnou motorizací s názvy Mondeo x Octavia x C5 je (bývá) ten prostřední nejdražší - to je také takový "českočernohumorný" vtípek "k popukání" 😉
PPS: Osobně jsem měla tu (pochybnou) čest se svézt v octavia první generace 4x4 TDi (nějakých 77 kW či kolik) která stála PŘES milion korun (pravda v "plné" výbavě) a doufám že: "nikdy více" 😄
Ale situace se "zlepšuje" a stejně jako ceny modelů škoda tak "padá" i jejich "ultradominantní" postavení na trhu, kde ještě nedávno více jak 50% trhu ovládali dvěma modely (proti "zbytku světa" 😉 ) - může to znamenat, že ty 2 modely ZCELA NAPROSTO TOTÁLNĚ VÝJÍMEČNÉ byly, nebo ...
Myslíš, že takový trouba, jako je vejtahář už nějaký auto na leasing koupil? S pravděpodobností blížící se jedné nikdy nové auto nekupoval.
Ten sedlá tatínkového jetého fokuse. 😉
Ten sedlá tatínkového jetého fokuse. 😉
Milý Navtech(u)! A PROČ bych to dělala?
PS: Pokud si někdo za STEJNÝ peníz koupí (nedávno koupíl) raději octavia tdi, než Lexus - je to JEHO věc ... a já pak napíši "cože" si to o jeho rozhodnutí myslím .. 😉
TAKhle to funguje ... nebo vy plánujete do Rumunska do Dacia vyrazit, neb za "...." tyto vozy považujete?
PPS: Ale botičky PRADA opravdu RADA mám - to ANO 😄
PS: Pokud si někdo za STEJNÝ peníz koupí (nedávno koupíl) raději octavia tdi, než Lexus - je to JEHO věc ... a já pak napíši "cože" si to o jeho rozhodnutí myslím .. 😉
TAKhle to funguje ... nebo vy plánujete do Rumunska do Dacia vyrazit, neb za "...." tyto vozy považujete?
PPS: Ale botičky PRADA opravdu RADA mám - to ANO 😄
Pro ukojení touhy doporučuji zapálit fabriku v MB, nebo postávání s transparentem před prodejnou Škoda v botech značky Prada
Trochu se to tu zvrhlo, takže ke cause Focus - Golfobijec (že já bl..c k tý klávesnici lez). Osobně mě Ford potěšil rozšířením zvýhodnění na jiný verze. Hlavně jde o dvoulitry. Ono jezdit Focusem se čtrnáctistovkou (1.6 už jde ale ono to nejni, co si budeme povídat) je jako vzít si Transita Jumbo na nákup do textilní galantérie. Prostě naprosto nevyužitej. Focuse už nemám v plánu, nějak jsem se prostě s ním minul, ale sleduju ho a je to můj Apoš...sakra, nějaký synonymum, jo, až nekriticky oblíbenej auťák. Ale já jsem si to nevymyslel.
>😁 :yes:
>😁 :yes:
Ta by mne docela TAKÉ zajímala - "nepřitvrdil/nezměnil" se poslední dobou ještě?
Já bych ještě chápala "zaslepenost" k jedné značce, ale tak jak si v jednu chvíli pěkně dovede "hrát" se slovíčky a opravdu "zdařile" je použít (byť na "oslavu" hamburgr(u), tak ... prostě něco mi příjde "až/už moc"
PS: Jinak Focus začínající na 299 mi přijde "prima" nabídka a věřím/doufám/domnívám se že fabie/octavie apod. v prodejích zase maličko "propadnou" ..
Já bych ještě chápala "zaslepenost" k jedné značce, ale tak jak si v jednu chvíli pěkně dovede "hrát" se slovíčky a opravdu "zdařile" je použít (byť na "oslavu" hamburgr(u), tak ... prostě něco mi příjde "až/už moc"
PS: Jinak Focus začínající na 299 mi přijde "prima" nabídka a věřím/doufám/domnívám se že fabie/octavie apod. v prodejích zase maličko "propadnou" ..
Není mezi přítomnými diskutéry náhodou psychiatr? Vzhledem k ůrovni GTI-ho příspěvkům si myslím, že by GTI potřeboval vyšetřit. A čistě z medicínského hlediska by byla určitě zajímavá i jeho diagnóza.
Já sice VíM jaký je rozdíl mezi benzínem a naftou, ale shodou okolností opravdu TYTO dvě vozítka v mém "dosahu" jsou (a PRAVDU jsem o nich napsala - a "vnouček" až tak z vozu Fusion 1.4 nadšený NEní ... popravdě PROČ je v česku až TAK dobře prodávaný já TAKÉ nechápu ...)
PS: Pro mne "zajímavá/použitelná" auta u Mazda 3 1.6 HDi (MZ-CD) "začínají" ..
PPS: TDCi a HDi asi "srovnávat" netřeba - když to STEJNÉ motory jsou (nebo?) 😉
PS: Pro mne "zajímavá/použitelná" auta u Mazda 3 1.6 HDi (MZ-CD) "začínají" ..
PPS: TDCi a HDi asi "srovnávat" netřeba - když to STEJNÉ motory jsou (nebo?) 😉
Ano prave ze bude, Ford resi reklamace dobre po cele Evrope i v CR proti konkurenci. Nerikam ze neni vubec co zlepsovat v kvalite servisu, ale raklamace fugnuji. Vlastni zkusenost bez problemu.
[odkaz]
[odkaz]
... znám jednoho "vnoučka" co má služební Fusion 1.4 (benzín) a jeho "babičku" co má vlastní Citroën C3 1.4 HDi (nafta) a mne tato kategorie vozů "nebere/nezajímá/nerozumím", ale od této dvojice VíM, že vnouček babičce "závidí" a "měnil by" (a ona ne 😉 )
Pěkný den (a Fusion neEE - děkuji NEmusím) 😄
Pěkný den (a Fusion neEE - děkuji NEmusím) 😄
Fusion 1,4 16V 80 k je uplne v pohode i mimo mesto.
"Většina evropských konkurentů v této cenové hladině nabízí objemově menší a občas i tříválcové motory." Test: Ford Fusion 1.4 (58 kW) – Nejprodávanější z dovážených
"Většina evropských konkurentů v této cenové hladině nabízí objemově menší a občas i tříválcové motory." Test: Ford Fusion 1.4 (58 kW) – Nejprodávanější z dovážených
Chcete říci, že ZROVNA u (českého) Ford se neděje to co (víceméně) všude jinde? To zní dost NEuvěřitelně ...
Mimochodem ta značka, která majitelům doporučila NEservisovat v čr (a raději porouchaný vůz převézt do Deutschland/Österreich) je jedna z těch "prémiových"
PS: To mi připomnělo další příběh z českého servisu Lexus, kde jinak spokojený zákazník si OPAKOVANĚ stěžoval na "pískání" brzd, i přes OPAKOVANÉ pokusy - nic - brzdy stále pískaly. I "nelenil" a při služebce v Deutschland do servisu zajel a HLE ... TAK to prostě "chodí" (a NEvěřím, že by zrovna servisy ford "výjimkou" byly ...)
PPS: I když možná zrovna VY to "správně" s ford myslíte, URČITĚ si iluze NEděláte, že "běžné" servisy ford po čr zákazníky neokrádají/nepodvádějí "neokecávají" (ostatně STEJNĚ to funguje i v ostatních oborech, jedno zda se bavíme o televizi/žehličce/autě - nedávno jsem na 3x vracela PROKAZATELNĚ/VIDITELNĚ vadnou, docela "luxusní" žehličku ... u zlobící televize na nás před vánoci zkusili TAKÉ "drahou" opravu, ve chvíli kdy zjistili že můj "Buřtík" se "vyzná", NAJEDNOU to byla součástka za pár desetikorun ... TAKhle to prostě přeci v česku "chodí", takže zrovna FORD asi výjimkou NEbude ..)
Pěkný den 😉
Mimochodem ta značka, která majitelům doporučila NEservisovat v čr (a raději porouchaný vůz převézt do Deutschland/Österreich) je jedna z těch "prémiových"
PS: To mi připomnělo další příběh z českého servisu Lexus, kde jinak spokojený zákazník si OPAKOVANĚ stěžoval na "pískání" brzd, i přes OPAKOVANÉ pokusy - nic - brzdy stále pískaly. I "nelenil" a při služebce v Deutschland do servisu zajel a HLE ... TAK to prostě "chodí" (a NEvěřím, že by zrovna servisy ford "výjimkou" byly ...)
PPS: I když možná zrovna VY to "správně" s ford myslíte, URČITĚ si iluze NEděláte, že "běžné" servisy ford po čr zákazníky neokrádají/nepodvádějí "neokecávají" (ostatně STEJNĚ to funguje i v ostatních oborech, jedno zda se bavíme o televizi/žehličce/autě - nedávno jsem na 3x vracela PROKAZATELNĚ/VIDITELNĚ vadnou, docela "luxusní" žehličku ... u zlobící televize na nás před vánoci zkusili TAKÉ "drahou" opravu, ve chvíli kdy zjistili že můj "Buřtík" se "vyzná", NAJEDNOU to byla součástka za pár desetikorun ... TAKhle to prostě přeci v česku "chodí", takže zrovna FORD asi výjimkou NEbude ..)
Pěkný den 😉
OK, nebudu ti brát apoštola tvých snů, to jsem ani neměl v úmyslu, pouze mě zajímalo, jak vznikl tento absurdní název. Stejně nebudu brát sny lidem, co by chtěli převážet lidi z letiště, nebo lidi kterým stojí jejich apoštol v servisu a říkají si poněklikáté: !to se mi snad jenom zdá!" Věřím, že se najde spousta spokojených lidí, kteří si řeknou- splnil jsem si svůj sen, nebo je to snový auto. Ale zkrátka přirovnat passata k apoštolovi tvých snů mi přijde zcestné a nesmyslné...
Pětidveřovému Focusu 1,4 Ambiente připadá úloha nejlevnějšího modelu s cenovkou, která začíná číslicí 2. Jeho výbava obsahuje elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, čelní a boční airbagy, ESP a dělená zadní sedadla.
Trend je ve slevě hned se čtyřmi motory – 1,4 Duratec, dvojicí benzinových šestnáctistovek a 1,6 TDCi. Zvenku se Trend liší vnějšími zrcátky v barvě karoserie a s integrovanými směrovkami, lakovanými dveřními klikami a předními mlhovkami. Ve výbavě je dále navíc manuální
klimatizace, okenní airbagy a rádio s CD přehrávačem a ovládání na volantu.
= Klima je od Tredna a ten nemá Klimu. Nekecej voloviny, modrý ovále! >😒]
Trend je ve slevě hned se čtyřmi motory – 1,4 Duratec, dvojicí benzinových šestnáctistovek a 1,6 TDCi. Zvenku se Trend liší vnějšími zrcátky v barvě karoserie a s integrovanými směrovkami, lakovanými dveřními klikami a předními mlhovkami. Ve výbavě je dále navíc manuální
klimatizace, okenní airbagy a rádio s CD přehrávačem a ovládání na volantu.
= Klima je od Tredna a ten nemá Klimu. Nekecej voloviny, modrý ovále! >😒]
Ja mel 1 rok novyho fusiona 1,4 a ten motor je opravdu to minimum co muze auto mit.Lze z tim jezdit max.po meste a jeste sam.Focusa 1,4 jsem 2-3ridil a je to mnohem horsi nez z Fusionem.Tento motor nema ve Focusu vubec co delat!Taky je to mozna i tim,ze je Fusion o neco lehci nez Focus.Pro Fusion 1,4 ok.na jezdeni po meste,ale pro Focus alespon tu mizernou 1,6 Ti-VCT-85Kw..
hm, kolik aut jsi na leasing koupil a jakou castkou jsi se pak kochal, co ti nejakej znackovej usetril?
V zakladu je * Elektronický stabilizační program (ESP)
* Airbag řidiče a spolujezdce a boční airbagy
* Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění
* Dálkově ovládané centrální zamykání
* Elektricky ovládaná přední okna s jednorázovým otvíráním na straně řidiče
* Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými ukazateli směru
* Zadní sedadla dělená v poměru 60:40
* Bezzátkový systém doplňování paliva s detekcí správné palivové pistole
zadne holatko 😄
* Airbag řidiče a spolujezdce a boční airbagy
* Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění
* Dálkově ovládané centrální zamykání
* Elektricky ovládaná přední okna s jednorázovým otvíráním na straně řidiče
* Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými ukazateli směru
* Zadní sedadla dělená v poměru 60:40
* Bezzátkový systém doplňování paliva s detekcí správné palivové pistole
zadne holatko 😄
ale no tak.... koukni se do tech ceniku, nez zacnes strilet. za 359 myslim na trhu poridim mnohem hur. ehm.
Za 50-60 000 Kč je to 359 000 Kč, to už není 299 000 Kč, navíc bez klimy? To nestojí za to.
V realitách mám přehled - je to právě NAOPAK - "příservisní" oblast okolo VW servisních stanic (velkokapacitních sběren) je plně obasazena (včetně krátko- i dlouhodobých pronájmů) a zájem se ZVYŠUJE a ceny STOUPAJí ...
Na mnohých městských úřadech se již projednávají povolení pro obří kryté plochy pro "apoštoly poruchovosti" čekající na (neplánované - plánované opravy a výměna oleje výrobce doporučuje z kapacitních důvodů objednávat minimálně 6 měsíců dopředu - do budoucna plánuje zavést doporučený "provoz" modelů passat v rytmu: týden v servisu; týden u majitele) servisní zákrok... (výrobce prý do budoucna plánuje výhodně prodávat majitelům 2hý a těm co pravidelněji jezdí 3té kus, aby zbytečně nezahlcovali hromadnou dopravdu při čekání na to až na ně v servisu dojde řada /v dlouhodobém výhledu okolo roku 2020 se plánuje 4-5 náhradních kusů do každé rodiny, a TO je způsob, kterým se koncern VW chce v uvedeném roce stát světovou jedničkou ve výrobě automobilů - věru RAFINOVANÉ!!/ - momentální čekací doba na odtah se dle situace a počasí pohybuje od 2 do 4 dnů /přesáhnou-li teploty +25 nebo -5, popř. prší-li déle než 24 hodin = prodlužuje se čekací doba na 1 týden = poruchovost stoupá o další 99%/ - větší města plánují zavést mimořádné linky pro svoz majitelů vozů passat od servisů, a do budoucna požadují aby každá servisní stanice vw ve vlastní režii postavila nejdále 100 metrů od vchodu do servisu krytou autobusovou zastávku.
VWoooovw - také se vwšichni tak těšíte "na budoucvwost"? 8-s
Na mnohých městských úřadech se již projednávají povolení pro obří kryté plochy pro "apoštoly poruchovosti" čekající na (neplánované - plánované opravy a výměna oleje výrobce doporučuje z kapacitních důvodů objednávat minimálně 6 měsíců dopředu - do budoucna plánuje zavést doporučený "provoz" modelů passat v rytmu: týden v servisu; týden u majitele) servisní zákrok... (výrobce prý do budoucna plánuje výhodně prodávat majitelům 2hý a těm co pravidelněji jezdí 3té kus, aby zbytečně nezahlcovali hromadnou dopravdu při čekání na to až na ně v servisu dojde řada /v dlouhodobém výhledu okolo roku 2020 se plánuje 4-5 náhradních kusů do každé rodiny, a TO je způsob, kterým se koncern VW chce v uvedeném roce stát světovou jedničkou ve výrobě automobilů - věru RAFINOVANÉ!!/ - momentální čekací doba na odtah se dle situace a počasí pohybuje od 2 do 4 dnů /přesáhnou-li teploty +25 nebo -5, popř. prší-li déle než 24 hodin = prodlužuje se čekací doba na 1 týden = poruchovost stoupá o další 99%/ - větší města plánují zavést mimořádné linky pro svoz majitelů vozů passat od servisů, a do budoucna požadují aby každá servisní stanice vw ve vlastní režii postavila nejdále 100 metrů od vchodu do servisu krytou autobusovou zastávku.
VWoooovw - také se vwšichni tak těšíte "na budoucvwost"? 8-s
Zcela nemístná otázka. Nahoře jsem ti již na to poměrně podrobně odpověděl, jakmile tu bude článek o Passatu, dám speciálně kvůli tobě věškerou diskuzní "literaturu" o Apoštolovi do diskuze. To bude radosti >😁 😉
Tak to vypadá, že jsem se otřel o jakousi sektu uctívající Velkého Wonta >😁 Ne, děkuji, nemám zájem vstoupit do řad uctívačů jakékoliv modly. Raději zůstanu bezbožný a názorově svobodný... Vraťme se raději k meritu věci. Na začátku jsem se tázal, proč nazýváš passata apoštolem, stále ti nepřijde ten příměr hloupý ?
No, nedělám to zrovna rád, ale musím... musím tě moc pochválit. Tohle potěší... >😁 😉 :yes😒br />
P.S. Celě se ti to moc povedlo, včetně dokonalého závěru, má to fantastickej rytmus, to musím uznat :yes:
P.S. Celě se ti to moc povedlo, včetně dokonalého závěru, má to fantastickej rytmus, to musím uznat :yes:
zaslepení jsou tu naštěstí jen dva, wolffík do fiatu a přemek. Do čeho ten, to se bojím i odhadovat... >😁
Zatím se nauč modlitbu za Apoštola, kolegové ti ji rádi pošlou.
Zatím se nauč modlitbu za Apoštola, kolegové ti ji rádi pošlou.
tož předseda nám onehdá na schůzi sliboval, že pré nám nakópí ty nové GURU, 4Motion a ten nastavitelný podvozek, že abychom s tím jako po poli a pak i do hospody mohli zajet po práci, jako že služební vůz i pro sókromé účely. A pré to bude mít i do DSG či co, abychom se s tím nerozjížděli jak pakové, ale hezky plynule...
No ale zatím nic. Sám si kópil toho Apoštola a něco povídal o věčném pacientovi. Prej teď bydlí někde blízko servisu, hmm, asi jsou tam levný baráky či co 😐
>😒]
No ale zatím nic. Sám si kópil toho Apoštola a něco povídal o věčném pacientovi. Prej teď bydlí někde blízko servisu, hmm, asi jsou tam levný baráky či co 😐
>😒]
Nás kupříkladu ani na základní, ani na střední škole (gymnázium víceleté přírodovědného zaměření) nic o apoštolech, Bibli, Kristu a ničem podobném neučili. Na ZŠ snadno (komunisti) a na SŠ byl učitel taky bývalý zarytý komunista (jestli lze použít slovo bývalý).
Na vzdělání bych proto nespoléhal. Já radši doplňoval znalosti samostudiem. Tak důkladným, až jsem tam skončil >😁
Na vzdělání bych proto nespoléhal. Já radši doplňoval znalosti samostudiem. Tak důkladným, až jsem tam skončil >😁
Tatro nech toho! Já si to že Tatra dělala nejlepší T613 proboha nevymyslel, já to jenom pragmaticky popisuju >😒]
Nechci být někoho nepřítel, pouze názorový oponent, když bude třeba. Nechci se nějak škatulkovat 😉
Milý GTi, opravdu NEvymyslel? A z "kterého" zdroje to máte (že na něj tak "dáte") a pořád dokola to opakujete?
PS: A KDO si to, proboha, tedy "vymyslel"? 😄
PPS: To "pragmatické" mi nějak "smyslově" k tomu "vw - best mainstream" NEzapadá ..
Pěkný den
PS: A KDO si to, proboha, tedy "vymyslel"? 😄
PPS: To "pragmatické" mi nějak "smyslově" k tomu "vw - best mainstream" NEzapadá ..
Pěkný den
ale makám na sobě, učím se jazyky a zraju, jo Tatro, svý teplý místečko si dlouho neužiješ! :-!
Zaslepenost se dá přirovnat k lásce. A následky bývají také podobné - nejprve přijde vystřízlivění a potom následuje šok. Tvůj názor, že VW dělá nejlepší mainstream ti brát nebudu, na své názory máš nárok a já je budu respektovat. Ovšem nenuť mě v tvé názory také věřit...
kdybys jezdil do kravína GURUem tak by jsi na vratnici misto mokrych hadru rano fasoval klicky od kanclu reditele.no jo no uc se jazyky,studuj,makej na sobe... >😒] >😒]
"Infantilní" se mi moc NElíbí 😐 , ale "DonQuijotovské" - to uznávám - to ano 😉
PS: Zvláště když NEJvíce se "hodnotí/mluví" o "vytvarování" plechů karoserie a dle TOHO se také vůz hodnotí... ;-\
Pěkný den (já už ale asi "jiná" nebudu 😄 )
PS: Zvláště když NEJvíce se "hodnotí/mluví" o "vytvarování" plechů karoserie a dle TOHO se také vůz hodnotí... ;-\
Pěkný den (já už ale asi "jiná" nebudu 😄 )
Nyní tě musím lehce opravit, pokud tu píši, nejedná se o lásku k nějakému modelu, nýbrž o zcela pragmatické psaní. Já si to, že VW dělá nejlepší mainstream proboha nevymyslel... >😁 😉
Zajímavé, jak se diskuse o ceně Focusu zvrtla na Avenise.BTW:mně,kterým rudí do posudků psali kydy o kostelech atd.....tak mám trochu problém s tím, proč se auto nazývá slůvkem apoštol? Směšné a hloupé současně.Byť jinak je mi fuk, co autor píše.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ona "záruka" funguje (pochopitelně) vždy/všude a "navše" - je to NE o "značce", ale o konkrétním dealer(ovi)/prodejci - a také o tom co SI necháte "líbit" ..
Já např. "pečlivě" vybírala "vhodného" prodejce pro svůj český vůz a nakonec SPOKOJENA jsem (pravda "zázemí" a půjčovací vozy na chvíli než mi olej vymění apod. je v .... jiné, ale "no problem" - tedy jako "náhradní" vůz, mi místo třílitru C1 1.0 půjčují 😄 , ale jinak :yes: ). Ovšem v jiném (pražském - budu ještě "konkrétnější": Stodůlky) "obdobném" servisu neváhali na "připraveném" voze majitele "okrást" až to pěkné nebylo a 8000 kč "navíc" mu naúčtovat na jedné návštěvě - je to prostě o KONKRÉTNÍCH lidech - NE o značkách ...
PS: To mi připomnělo, že jedna "premiová" německá značka ještě nedávno (nevím platí-li to ještě) doporučovala při poruše vozu na území čr (raději) odtah do Deutschland/Österreich - to NEní vtip, ale "oficiální" doporučení výrobce ... mně to vskutku DRSNÉ příjde!
Já např. "pečlivě" vybírala "vhodného" prodejce pro svůj český vůz a nakonec SPOKOJENA jsem (pravda "zázemí" a půjčovací vozy na chvíli než mi olej vymění apod. je v .... jiné, ale "no problem" - tedy jako "náhradní" vůz, mi místo třílitru C1 1.0 půjčují 😄 , ale jinak :yes: ). Ovšem v jiném (pražském - budu ještě "konkrétnější": Stodůlky) "obdobném" servisu neváhali na "připraveném" voze majitele "okrást" až to pěkné nebylo a 8000 kč "navíc" mu naúčtovat na jedné návštěvě - je to prostě o KONKRÉTNÍCH lidech - NE o značkách ...
PS: To mi připomnělo, že jedna "premiová" německá značka ještě nedávno (nevím platí-li to ještě) doporučovala při poruše vozu na území čr (raději) odtah do Deutschland/Österreich - to NEní vtip, ale "oficiální" doporučení výrobce ... mně to vskutku DRSNÉ příjde!
hmm, ty se mi líbíš kluku ušatá :yes:
jdeš na to pořádně zostra 😉
jo a jen aby bylo jasno - jak si psal o názorech jiných, tak tady to funguje asi následovně😒br /> Pravda, moudra, dobré rady - ON
polopravdy, mlžení, blbosti, lži - lůza
Jsem lůza a je mi ze mně samotného špatně :-!
jdeš na to pořádně zostra 😉
jo a jen aby bylo jasno - jak si psal o názorech jiných, tak tady to funguje asi následovně😒br /> Pravda, moudra, dobré rady - ON
polopravdy, mlžení, blbosti, lži - lůza
Jsem lůza a je mi ze mně samotného špatně :-!
Myslím, že v oblastech na Vysočině atd...kde se nezam. přiblíží děsivým 20% je lidem fakt hoooooodně platné,kdo bude dovozcem č 1, č.2,č.3....č. N-1 a č. N,nebo ne?Jo, jsou málo schopní se o sebe postarat,by měl dodat ňákej MBA.BTW:tahle cena platí už delší dobu,např.Trend s 1,6 za 350 tis je stará věc. :-!
musím se přiznat: svůj příspěvek jsem napsal v omámení mysle, posedlý cizí entitou (nejspíš korejské výroby).
Všechno se to semlelo hned ráno když cestou do kravína jsem na vrátnici nenafasoval mokrý hadr...To víte, je krize, musí se šetřit. No a vidíte jak to dopadlo... 😒
Všechno se to semlelo hned ráno když cestou do kravína jsem na vrátnici nenafasoval mokrý hadr...To víte, je krize, musí se šetřit. No a vidíte jak to dopadlo... 😒
NEpletete, já od nového roku maličko změny v práci a trošičku méně času mám (ale zrovna jsem před chvilkou na TipCars :yes: na 330xd psala ...)
PS: S těmi "rovnými právy" jste mi RADOST udělal, já to s citroën (a hlavně C5/6) opravdu "přesně tak" myslím 😄
PPS: NADsazování či "glorifikování" jedné značky/modelu až "NEsnáším" - ona je to také docela (velká) "hloupost", že? 😉
Pěkný den 😄
PS: S těmi "rovnými právy" jste mi RADOST udělal, já to s citroën (a hlavně C5/6) opravdu "přesně tak" myslím 😄
PPS: NADsazování či "glorifikování" jedné značky/modelu až "NEsnáším" - ona je to také docela (velká) "hloupost", že? 😉
Pěkný den 😄
Na druhou stranu ti tak trochu rozumím. Můžeš milovat také to, co není dokonalé - stále musíš přemýšlet, proč to tak miluješ, proč tomu toleruješ tolik chyb, ale prostě ti to nedá a nikomu jednoduše nevysvětlíš, že v tvých očích je to prostě to pravý...
Pozor, zklouzavas k racionalnim argumentum. To se tady, konkretne v pripade GTI, nenosi.
Dokonale řečeno. Ještě třeba upozornit na místní jedničku, se jménem Peugeota co se teď nevyrábí.
Ale jo, nejlepsi a nejvyladenejsi 1,4ka od kluku z Wolfsburgu to zvlada levou zadni - zeptej se GTI... >😁 >😁 >😁
Drive byl Renault nebo VW take 2.(3.?) v CR. Ford pude urcite v SK take casem nahoru. Jako je ted v CR nebo v cele EU.
Děkuji za přivítání, vy nezkrotná bojvnice za rovná práva Citrónků... Pracovně jsem často na TipCars, nešlo si Vás nevšimnout, ovšem poslední dobou tam poněkud scházíte. Nebo se pletu? 😄
Jelikož nejsem zaslepený, tak rád vyslechnu názory jiných. Schovává se v nich spousta moudrosí, postřehů, ale i hloupostí, ba dokonce blbostí. Proto si ctím jiných názorů a utvářím si názor na věc i z jiných úhlů. Pokud bych byl jen trochu zaslepen jednou věcí, značkou, modelem, typem, byl bych o trochu méně svobodný... Komunisté taky věřili, že jejich ideologie je nejlepší a bezkonkurenční a kam to naštěstí dotáhli... 😉
Jedna vec je slaby kurz CZK oproti EUR.
Druha vec je rozdiel triedy v Ford CZ a Ford SK. Za vsetko hovori 2. miesto fordu v CR a asi 5. v SR v predajnosti aut.
Stale plati, ze importer, rozsiahla siet predajcov a ich seriozny pristup spolu s cenou auta robia predaje. To by Renault nebol na SK na 2.(3.?) mieste.
Druha vec je rozdiel triedy v Ford CZ a Ford SK. Za vsetko hovori 2. miesto fordu v CR a asi 5. v SR v predajnosti aut.
Stale plati, ze importer, rozsiahla siet predajcov a ich seriozny pristup spolu s cenou auta robia predaje. To by Renault nebol na SK na 2.(3.?) mieste.
O č. 1 i v roce 2009 nejde jde o podil 10% ceského trhu!!!! >😁
Novy Ford Fiesta 1,25 je podle britskeho magazinu What Car? „Autem roku 2009” :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Novy Ford Fiesta 1,25 je podle britskeho magazinu What Car? „Autem roku 2009” :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Tak tie slepecké okuliare tiež nechcem, tie nosíš zase pri pohľade na autá značky VW... >😁
Ešte by mi niekto vytkol, že kopírujem tvoj štýl...
Ešte by mi niekto vytkol, že kopírujem tvoj štýl...
Super, vsechna proflakla klise GTI jsi pojmenoval presne. Takto je na nej potreba na diskuzich pohlizet a mit s jeho nazorovou deviaci slitovani. :yes:
Ford se opravdu snaži. Výbava trend je dostatečné pro běžné užití a podle mě volba Focus 1,6 85kw je perfetkní volba....pro závodniky doplnit o sport packet😊
no to je jasné, buď si dáš slivovicu alebo borovičku!
Je iba pár mimoriadnych osobnostní, ktoré dokážu piť oboje zároveň! :-!
Je iba pár mimoriadnych osobnostní, ktoré dokážu piť oboje zároveň! :-!
Tohle je zrovna "dispiclína", kde KRALUJE vw - si myslím já 😉
PS: Pravda, ani ostatní výrobci se (občas) nedávají zahanbit - NEmyslím, že by se to týkalo JEN meganu či focus nebo ... A ještě maličkost, trošičku "lépe" to (dle mých zkušeností) funguje v "jiných" státech eu - v česku autorizované servisy občas podobně "seriozně" jak STK fungují - nemyslíte? 😄
Pěkný den (jojo, přístup servis Bristol, to je JINÁ káva ..)
PS: Pravda, ani ostatní výrobci se (občas) nedávají zahanbit - NEmyslím, že by se to týkalo JEN meganu či focus nebo ... A ještě maličkost, trošičku "lépe" to (dle mých zkušeností) funguje v "jiných" státech eu - v česku autorizované servisy občas podobně "seriozně" jak STK fungují - nemyslíte? 😄
Pěkný den (jojo, přístup servis Bristol, to je JINÁ káva ..)
Nezapomen si pricist k tomu levnemu Meganu +50.000 Kc na servisni opravy, ktere ti neuznají u Renaultu v zaruce!!!! >😁
GTi je jen taková součást místního diskuzního folkloru, on (vydatně) ŠTĚKÁ, ale (zas tak moc) NEkouše ... (ale CHTĚL by, "mrška" jedna) 😄
Stůjte si za svým ("Der ewige Patient passat" je samozřejmě PRAVDA, ale "pravdu" někteří prostě slyšet NEchtějí ..) - a jen aby ta fakta "zastřeli", tak klidně "napadat/urážet" umějí/budou ... bůhvíproč tak činí ;-\
PS: Já "ráda", že tu také někdo "normální" je a o "autech" si spíše povídat chce (to místní "jakochlapské" "přeměřování penisového pouzdra" a "trumfování se" za každou cenu ... to mne moc NEbaví ...)
Ale jinak - "vítejte" a pěkný den 😄
Stůjte si za svým ("Der ewige Patient passat" je samozřejmě PRAVDA, ale "pravdu" někteří prostě slyšet NEchtějí ..) - a jen aby ta fakta "zastřeli", tak klidně "napadat/urážet" umějí/budou ... bůhvíproč tak činí ;-\
PS: Já "ráda", že tu také někdo "normální" je a o "autech" si spíše povídat chce (to místní "jakochlapské" "přeměřování penisového pouzdra" a "trumfování se" za každou cenu ... to mne moc NEbaví ...)
Ale jinak - "vítejte" a pěkný den 😄
Váhu otěží nepociťuji, pociťuji náádherný pocit volnosti způsobený nulovou zaslepeností ke statkům motorovým... Tudíž není třeba ohýbat hřbet, natož si špinit kolena 😉
á novic, tak vítej 😉
a hned začínáš u GTI-ho, no fajn, aspoň to budeš mít rychle za sebou 😄
zatím tě chválí, už jsou tam i náznaky rad a poučování. Budu stručný, sám uvidíš, stačí být nekonzistentní s jeho názory. Pokračovat to bude shrnutími, obecními pravdami, pak se přejde k odhadům tvého věku, sociálního statusu, politické orientace, lhaní si do kapes, potřebou zrát a učit se jazyky....
Prostě tě tipuju na komunistickou lůzu, bazarového kovboje, plejstejšnového jezdce snícího mokré sny pod plakátem svého vysněného auta a hrajícího si po škole s Bburrago. :-!
Tak tě mezi námi vítám >😒]
a hned začínáš u GTI-ho, no fajn, aspoň to budeš mít rychle za sebou 😄
zatím tě chválí, už jsou tam i náznaky rad a poučování. Budu stručný, sám uvidíš, stačí být nekonzistentní s jeho názory. Pokračovat to bude shrnutími, obecními pravdami, pak se přejde k odhadům tvého věku, sociálního statusu, politické orientace, lhaní si do kapes, potřebou zrát a učit se jazyky....
Prostě tě tipuju na komunistickou lůzu, bazarového kovboje, plejstejšnového jezdce snícího mokré sny pod plakátem svého vysněného auta a hrajícího si po škole s Bburrago. :-!
Tak tě mezi námi vítám >😒]
GTI, nebuď taký krátkozraký, prečo si myslíš, že si všetci pokľaknú pred Passatom? osobne by som si mal pred tým autom pokľaknúť každý deň, ale pravdou je, že apoštol pokľakol predo mnou a napriek tomu si moje sympatie nezískal >😁
Nepletu Tomáši, nahraj to na sebe. Jinak velmi chválím tvou vzdělanost, cítím z tvého příspěvku jistou stopu rozumné pokory. Zatím ovšem ještě citíš v nozdrách váhu otěží, ale časem, časem ani ty nebudou zapotřebí... poklekneš sám :yes:
Atomas daj do placu svojho apoštola, resp. kto je pre Teba premiantom triedy 😉
P.S. s menšími výtkami súhlas s tým, čo si napísal 😄
P.S. s menšími výtkami súhlas s tým, čo si napísal 😄
Passat bohužel není apoštolem mých snů, v tom se pleteš. To jsou jiná auta, než je němci kritizovaný der Ewige Patient. Jinak se mi zdá, že tento vůz má s apoštolem pramálo společného, protože jak jistě víš, je apoštol jeden z učedníků, které "ten na kříži" ustanovil, aby byli s ním a aby je posílal kázat s mocí vyhánět zlé duchy. Pokud tedy každý Passat potřebuje svého apoštola, aby zaháněl zlé duchy, pak je tento tebou používaný název trefný... >😁
Tvůj druhý příspěvek na diskuzích... 😄 No, chválím, jdeš správným směrem. Tomáši... jak bych ti to jen... to máš tak, jako by ses mě zaptal, proč nazývám diamant... diamantem. Prostě, tak to je snad od nepaměti, že Passat je Apoštol tvých snů. To tu ví každej.
Jinak, někde na blogu o tom píši, slovo "passátní" se má údajně dostat do dalšího vydání slovníku cizích slov, a to hned za slovo "passant" tedy samo ve významu - passátní, jako povedený zdařilý. Doufám se mě nyní nebudeš ptát proč má tohle slovo zrovna takovýto význam. No, prostě, Apoštol je passátní auto. kapiš?
Jinak, někde na blogu o tom píši, slovo "passátní" se má údajně dostat do dalšího vydání slovníku cizích slov, a to hned za slovo "passant" tedy samo ve významu - passátní, jako povedený zdařilý. Doufám se mě nyní nebudeš ptát proč má tohle slovo zrovna takovýto význam. No, prostě, Apoštol je passátní auto. kapiš?
ono isto na tom bude kus pravdy, lebo v časoch slabnúcej českej koruny prichádzajú importéri s nižšími cenami...pre nás Slovákov je to o to atraktívnejšie, pretože pri prerátaní aktuálnym kurzom eura k czk je to viac než výhodné...nový Megane vyjde v ČR o cca 2500 eur lacnejšie...to je dosť
tak až tak optimisticky by som to nevidel, ale niečo pravdy na to asi bude >😒]
ono dlho bola česká koruna silná, takže tie ceny boli príjemné + konkurencia je tu asi tiež silnejšia než na Slovensku.
ono dlho bola česká koruna silná, takže tie ceny boli príjemné + konkurencia je tu asi tiež silnejšia než na Slovensku.
čéče, ale to tu platí už hodnú chvíľu a nielen pri autách...slovenská povaha akosi "káže" zdierať, tá česká urobí viac pre spokojnosť zákazníka, v tomto patrí obdiv českým importérom, ktorí dokážu predávať rovnaké "ovocie" za nižšie ceny a v súčte sa im to vráti, považujem to za veľmi dobrý ťah a takýmto spôsobom majú našliapnuté k tomu, že si k nim budú chodiť po autá zákazníci z okolitých krajín :yes:
Ale trt aj dva orechy. Ten tvoj apoštol už od modelu B4 využíva ten istý dizajnový jazyk. Kus chrómu sem, kus tam, pridáme jeden prelis aby to nebolo nudné, a vpodstate je to stále to samé. Ten dizajn nemá 5 rokov ale 12. A to je trochu rozdiel.
No mozno, ked más urcitý vplyv, mohol by si za to zalobovat v redakcii. Urcite by Ti to rozsírilo fan-club.
O Toyote tu mas clanok na uvodnej strane v sekcii "news" (aj ked nie zrovna o Avensise)😒br />
[odkaz]
A o Porsche 911 tam mas tak isto clanok😒br /> [odkaz]
Takze bud taky dobry, pis prispevky tam kam patria, a nerob z diskusii salat. Ak mas co povedat k teme, pis. Ak nie, tak radsej mlc. Ked budu diskusie plne dristov uplne mimo temu, tak nam ich zrusia aj v newsoch. Koli takym ako si ty...
A o Porsche 911 tam mas tak isto clanok😒br /> [odkaz]
Takze bud taky dobry, pis prispevky tam kam patria, a nerob z diskusii salat. Ak mas co povedat k teme, pis. Ak nie, tak radsej mlc. Ked budu diskusie plne dristov uplne mimo temu, tak nam ich zrusia aj v newsoch. Koli takym ako si ty...
To mi náhodou neuniklo, to jen tobě klasicky uniklo, že pod (výbornými) testy zatím bohužel nemůžeme psát diskuzní příspěvky. Proto to činíme náhradním způsobem. Možná, že ty příspěvky nemůžeme psát právě kvůlivá takovým, jako jsi ty.
Pozor, Klaudie, Apoštol se vyrábí pět let, tedy chceme-li porovnávat aktuální designové obzory, pak Vectra, Accord... v tomto kontextu nazírejme na Avensis.
To bola trefa priamo na komoru! Ale kolegu - rovnako ozrateho myslivca, nie toho divocaka co prebehol pred tebou... 😄
Ak by ti to nahodou uniklo, toto je clanok a diskusia o Focuse. Ford, vies? To je ta americka automobilka. Nie je to ani o Toyote, ani o Porsche...
Ak by ti to nahodou uniklo, toto je clanok a diskusia o Focuse. Ford, vies? To je ta americka automobilka. Nie je to ani o Toyote, ani o Porsche...
TEST 911. Jasně, Porsche 911. CARRERA. Máš ho vedle v tom nejlepším možném modu. Čtení samo, no to jsou drifty na suchý okresce tam u vás za vsí. Autor evidentně umí báječně psát a narozdíl od tebe i jezdit. Totiž psaní o devětsetjedenáctce, to vyžaduje vyspělý jemnocit. Kratší, rychlé věty, takřka meziplynová sdělení, fleše. A to se povedlo. Povedlo se i závěrečné negativum... Jo, jak jezdit, tak nejezdit PORSCHE, to je... úděl.
Zvedám palce testérovi, žádnej chaos, parádní kára, parádní čtení :yes:
Zvedám palce testérovi, žádnej chaos, parádní kára, parádní čtení :yes:
Avensis má usadlý dizajn, oslovujúci skôr staršie ročníky, no vedľa nej musí aj čierny passat zblednúť závisťou. Ten šarm a moderné línie mu skrátka a dobre chýbajú. Na adekvátneho súpera so značkou VW musí Avensis ešte počkať. Snáď sa kvalitám Toyoty priblíži zase o trochu viac. 😉
to jo, kdyby to byla aspoň nejlépe vyladěná jednaštyrka pro plynulé zrychlování z 60 na 190Km/h, ale tahle... >😁
model za 300 je uplne stejne pouzitelnej, jako byl za tuhle cenu fusion se stejnym motorem a plusminus stejnou vybavou pred rokem - rokem a pul. cili bych zas nehledal mouchy tam kde nejsou, za 50 - 60 tk navic si vyberes mezi 1,6 a neschazi ti nic (pokud ovsem nechces vsecky ohromovat coby silnic kral).
Tak to si přečti. Špičkovej test, brilantní, přesné formulace, je radost sledovat tok myšlének pana testéra :yes: Jo, konečně ta toyota vypadá zboku jako pětiletej Passat, to je na velkou pochvalu. A konečně se tu na silnicích bude majitel středního mainstreamu od TTT cítit jako respektovanej jezdec se vkusem. No... těžké dilema, nová Vectra, nový Avensis, nestárnoucí Apoštol. Tak vybírej, fronta je dlouhá... delší než ... touha.
BRAVO TEST :yes:
BRAVO TEST :yes:
Ćert vem 1.4 za 300 kKč, k takovému motoru je skoro škoda podvozku Focusu. Ale ST za 630 tis. Kč, to je slovo do pranice... :yes:
No skúsobne som hodil cenu priemerného Focusu, t.j. Focus kombi 1,6 16v Trend do kalkulacky a pri prepocte dnesným kurzom 27,882 CZK/EUR mi vychádza v Cechách o 2480 € (takmer 70t Cz) lacnejsie ako u nás! Asi zacnú Slováci cestovat za nákupom áut do Ciech 😉 All thumbs up pre Ford (Ford.cz) :yes: