Ekonomika
No skúsobne som hodil cenu priemerného Focusu, t.j. Focus kombi 1,6 16v Trend do kalkulacky a pri prepocte dnesným kurzom 27,882 CZK/EUR mi vychádza v Cechách o 2480 € (takmer 70t Cz) lacnejsie ako u nás! Asi zacnú Slováci cestovat za nákupom áut do Ciech 😉 All thumbs up pre Ford (Ford.cz) :yes:
to vieš, máte na Slovensku vyššiu životnú úroveň :-!
No ved na to narázam... Asi si podla dovozcu mozeme dovolit platit za rovnaký tovar viac.
čéče, ale to tu platí už hodnú chvíľu a nielen pri autách...slovenská povaha akosi "káže" zdierať, tá česká urobí viac pre spokojnosť zákazníka, v tomto patrí obdiv českým importérom, ktorí dokážu predávať rovnaké "ovocie" za nižšie ceny a v súčte sa im to vráti, považujem to za veľmi dobrý ťah a takýmto spôsobom majú našliapnuté k tomu, že si k nim budú chodiť po autá zákazníci z okolitých krajín :yes:
tak až tak optimisticky by som to nevidel, ale niečo pravdy na to asi bude >😒]
ono dlho bola česká koruna silná, takže tie ceny boli príjemné + konkurencia je tu asi tiež silnejšia než na Slovensku.
ono dlho bola česká koruna silná, takže tie ceny boli príjemné + konkurencia je tu asi tiež silnejšia než na Slovensku.
ono isto na tom bude kus pravdy, lebo v časoch slabnúcej českej koruny prichádzajú importéri s nižšími cenami...pre nás Slovákov je to o to atraktívnejšie, pretože pri prerátaní aktuálnym kurzom eura k czk je to viac než výhodné...nový Megane vyjde v ČR o cca 2500 eur lacnejšie...to je dosť
Jedna vec je slaby kurz CZK oproti EUR.
Druha vec je rozdiel triedy v Ford CZ a Ford SK. Za vsetko hovori 2. miesto fordu v CR a asi 5. v SR v predajnosti aut.
Stale plati, ze importer, rozsiahla siet predajcov a ich seriozny pristup spolu s cenou auta robia predaje. To by Renault nebol na SK na 2.(3.?) mieste.
Druha vec je rozdiel triedy v Ford CZ a Ford SK. Za vsetko hovori 2. miesto fordu v CR a asi 5. v SR v predajnosti aut.
Stale plati, ze importer, rozsiahla siet predajcov a ich seriozny pristup spolu s cenou auta robia predaje. To by Renault nebol na SK na 2.(3.?) mieste.
Drive byl Renault nebo VW take 2.(3.?) v CR. Ford pude urcite v SK take casem nahoru. Jako je ted v CR nebo v cele EU.
Myslím, že v oblastech na Vysočině atd...kde se nezam. přiblíží děsivým 20% je lidem fakt hoooooodně platné,kdo bude dovozcem č 1, č.2,č.3....č. N-1 a č. N,nebo ne?Jo, jsou málo schopní se o sebe postarat,by měl dodat ňákej MBA.BTW:tahle cena platí už delší dobu,např.Trend s 1,6 za 350 tis je stará věc. :-!
Je to skutečná cena nebo zase fígl s leasingem.
fígl s leasingem dela jen Citroen a VW 😉
leasing je vsude stejnej, znacka jako znacka. zrovna tak ten co ma v nazvu nulovy 😉
To rozhodne neni, kor ten znackovy 😉
hm, kolik aut jsi na leasing koupil a jakou castkou jsi se pak kochal, co ti nejakej znackovej usetril?
Myslíš, že takový trouba, jako je vejtahář už nějaký auto na leasing koupil? S pravděpodobností blížící se jedné nikdy nové auto nekupoval.
Ten sedlá tatínkového jetého fokuse. 😉
Ten sedlá tatínkového jetého fokuse. 😉
Jo, ale za holátko dokonce bez klimy. A klima dneska je zálad už i do Fabie.
V zakladu je * Elektronický stabilizační program (ESP)
* Airbag řidiče a spolujezdce a boční airbagy
* Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění
* Dálkově ovládané centrální zamykání
* Elektricky ovládaná přední okna s jednorázovým otvíráním na straně řidiče
* Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými ukazateli směru
* Zadní sedadla dělená v poměru 60:40
* Bezzátkový systém doplňování paliva s detekcí správné palivové pistole
zadne holatko 😄
* Airbag řidiče a spolujezdce a boční airbagy
* Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění
* Dálkově ovládané centrální zamykání
* Elektricky ovládaná přední okna s jednorázovým otvíráním na straně řidiče
* Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými ukazateli směru
* Zadní sedadla dělená v poměru 60:40
* Bezzátkový systém doplňování paliva s detekcí správné palivové pistole
zadne holatko 😄
Pětidveřovému Focusu 1,4 Ambiente připadá úloha nejlevnějšího modelu s cenovkou, která začíná číslicí 2. Jeho výbava obsahuje elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, čelní a boční airbagy, ESP a dělená zadní sedadla.
Trend je ve slevě hned se čtyřmi motory – 1,4 Duratec, dvojicí benzinových šestnáctistovek a 1,6 TDCi. Zvenku se Trend liší vnějšími zrcátky v barvě karoserie a s integrovanými směrovkami, lakovanými dveřními klikami a předními mlhovkami. Ve výbavě je dále navíc manuální
klimatizace, okenní airbagy a rádio s CD přehrávačem a ovládání na volantu.
= Klima je od Tredna a ten nemá Klimu. Nekecej voloviny, modrý ovále! >😒]
Trend je ve slevě hned se čtyřmi motory – 1,4 Duratec, dvojicí benzinových šestnáctistovek a 1,6 TDCi. Zvenku se Trend liší vnějšími zrcátky v barvě karoserie a s integrovanými směrovkami, lakovanými dveřními klikami a předními mlhovkami. Ve výbavě je dále navíc manuální
klimatizace, okenní airbagy a rádio s CD přehrávačem a ovládání na volantu.
= Klima je od Tredna a ten nemá Klimu. Nekecej voloviny, modrý ovále! >😒]
Ćert vem 1.4 za 300 kKč, k takovému motoru je skoro škoda podvozku Focusu. Ale ST za 630 tis. Kč, to je slovo do pranice... :yes:
to jo, kdyby to byla aspoň nejlépe vyladěná jednaštyrka pro plynulé zrychlování z 60 na 190Km/h, ale tahle... >😁
Ano, a potom sa ten majitel jedna-stvorky zobudil s hlavou v kýbli a veslami v hube >😒]
>😁 :yes😒br />
Jen pro uplnost podotykam, ze na petce... :-!
Tak to si přečti. Špičkovej test, brilantní, přesné formulace, je radost sledovat tok myšlének pana testéra :yes: Jo, konečně ta toyota vypadá zboku jako pětiletej Passat, to je na velkou pochvalu. A konečně se tu na silnicích bude majitel středního mainstreamu od TTT cítit jako respektovanej jezdec se vkusem. No... těžké dilema, nová Vectra, nový Avensis, nestárnoucí Apoštol. Tak vybírej, fronta je dlouhá... delší než ... touha.
BRAVO TEST :yes:
BRAVO TEST :yes:
Avensis má usadlý dizajn, oslovujúci skôr staršie ročníky, no vedľa nej musí aj čierny passat zblednúť závisťou. Ten šarm a moderné línie mu skrátka a dobre chýbajú. Na adekvátneho súpera so značkou VW musí Avensis ešte počkať. Snáď sa kvalitám Toyoty priblíži zase o trochu viac. 😉
Pozor, Klaudie, Apoštol se vyrábí pět let, tedy chceme-li porovnávat aktuální designové obzory, pak Vectra, Accord... v tomto kontextu nazírejme na Avensis.
Ale trt aj dva orechy. Ten tvoj apoštol už od modelu B4 využíva ten istý dizajnový jazyk. Kus chrómu sem, kus tam, pridáme jeden prelis aby to nebolo nudné, a vpodstate je to stále to samé. Ten dizajn nemá 5 rokov ale 12. A to je trochu rozdiel.
Kup si brejle, to je má rada.
Myslíš tie s vyleptaným emblémom VW cez celé sklo, čo nosíš ty? 😄
Ne, běžné brýle, pro slepce.
Vysvětli mi pls, proč nazýváš passata apoštolem...
Tvůj druhý příspěvek na diskuzích... 😄 No, chválím, jdeš správným směrem. Tomáši... jak bych ti to jen... to máš tak, jako by ses mě zaptal, proč nazývám diamant... diamantem. Prostě, tak to je snad od nepaměti, že Passat je Apoštol tvých snů. To tu ví každej.
Jinak, někde na blogu o tom píši, slovo "passátní" se má údajně dostat do dalšího vydání slovníku cizích slov, a to hned za slovo "passant" tedy samo ve významu - passátní, jako povedený zdařilý. Doufám se mě nyní nebudeš ptát proč má tohle slovo zrovna takovýto význam. No, prostě, Apoštol je passátní auto. kapiš?
Jinak, někde na blogu o tom píši, slovo "passátní" se má údajně dostat do dalšího vydání slovníku cizích slov, a to hned za slovo "passant" tedy samo ve významu - passátní, jako povedený zdařilý. Doufám se mě nyní nebudeš ptát proč má tohle slovo zrovna takovýto význam. No, prostě, Apoštol je passátní auto. kapiš?
Passat bohužel není apoštolem mých snů, v tom se pleteš. To jsou jiná auta, než je němci kritizovaný der Ewige Patient. Jinak se mi zdá, že tento vůz má s apoštolem pramálo společného, protože jak jistě víš, je apoštol jeden z učedníků, které "ten na kříži" ustanovil, aby byli s ním a aby je posílal kázat s mocí vyhánět zlé duchy. Pokud tedy každý Passat potřebuje svého apoštola, aby zaháněl zlé duchy, pak je tento tebou používaný název trefný... >😁
Atomas daj do placu svojho apoštola, resp. kto je pre Teba premiantom triedy 😉
P.S. s menšími výtkami súhlas s tým, čo si napísal 😄
P.S. s menšími výtkami súhlas s tým, čo si napísal 😄
Nepletu Tomáši, nahraj to na sebe. Jinak velmi chválím tvou vzdělanost, cítím z tvého příspěvku jistou stopu rozumné pokory. Zatím ovšem ještě citíš v nozdrách váhu otěží, ale časem, časem ani ty nebudou zapotřebí... poklekneš sám :yes:
GTI, nebuď taký krátkozraký, prečo si myslíš, že si všetci pokľaknú pred Passatom? osobne by som si mal pred tým autom pokľaknúť každý deň, ale pravdou je, že apoštol pokľakol predo mnou a napriek tomu si moje sympatie nezískal >😁
Váhu otěží nepociťuji, pociťuji náádherný pocit volnosti způsobený nulovou zaslepeností ke statkům motorovým... Tudíž není třeba ohýbat hřbet, natož si špinit kolena 😉
GTi je jen taková součást místního diskuzního folkloru, on (vydatně) ŠTĚKÁ, ale (zas tak moc) NEkouše ... (ale CHTĚL by, "mrška" jedna) 😄
Stůjte si za svým ("Der ewige Patient passat" je samozřejmě PRAVDA, ale "pravdu" někteří prostě slyšet NEchtějí ..) - a jen aby ta fakta "zastřeli", tak klidně "napadat/urážet" umějí/budou ... bůhvíproč tak činí ;-\
PS: Já "ráda", že tu také někdo "normální" je a o "autech" si spíše povídat chce (to místní "jakochlapské" "přeměřování penisového pouzdra" a "trumfování se" za každou cenu ... to mne moc NEbaví ...)
Ale jinak - "vítejte" a pěkný den 😄
Stůjte si za svým ("Der ewige Patient passat" je samozřejmě PRAVDA, ale "pravdu" někteří prostě slyšet NEchtějí ..) - a jen aby ta fakta "zastřeli", tak klidně "napadat/urážet" umějí/budou ... bůhvíproč tak činí ;-\
PS: Já "ráda", že tu také někdo "normální" je a o "autech" si spíše povídat chce (to místní "jakochlapské" "přeměřování penisového pouzdra" a "trumfování se" za každou cenu ... to mne moc NEbaví ...)
Ale jinak - "vítejte" a pěkný den 😄
Děkuji za přivítání, vy nezkrotná bojvnice za rovná práva Citrónků... Pracovně jsem často na TipCars, nešlo si Vás nevšimnout, ovšem poslední dobou tam poněkud scházíte. Nebo se pletu? 😄
NEpletete, já od nového roku maličko změny v práci a trošičku méně času mám (ale zrovna jsem před chvilkou na TipCars :yes: na 330xd psala ...)
PS: S těmi "rovnými právy" jste mi RADOST udělal, já to s citroën (a hlavně C5/6) opravdu "přesně tak" myslím 😄
PPS: NADsazování či "glorifikování" jedné značky/modelu až "NEsnáším" - ona je to také docela (velká) "hloupost", že? 😉
Pěkný den 😄
PS: S těmi "rovnými právy" jste mi RADOST udělal, já to s citroën (a hlavně C5/6) opravdu "přesně tak" myslím 😄
PPS: NADsazování či "glorifikování" jedné značky/modelu až "NEsnáším" - ona je to také docela (velká) "hloupost", že? 😉
Pěkný den 😄
Ano souhlas, na můj vkus je to poněkud infantilní... Hezký den 😉
Pak tedy, co že jsi zde? 😄
Jelikož nejsem zaslepený, tak rád vyslechnu názory jiných. Schovává se v nich spousta moudrosí, postřehů, ale i hloupostí, ba dokonce blbostí. Proto si ctím jiných názorů a utvářím si názor na věc i z jiných úhlů. Pokud bych byl jen trochu zaslepen jednou věcí, značkou, modelem, typem, byl bych o trochu méně svobodný... Komunisté taky věřili, že jejich ideologie je nejlepší a bezkonkurenční a kam to naštěstí dotáhli... 😉
Pozor, zklouzavas k racionalnim argumentum. To se tady, konkretne v pripade GTI, nenosi.
Hezké, fakt hezké. No, tak to si tady tedy... užiješ... 😄 😉
Na druhou stranu ti tak trochu rozumím. Můžeš milovat také to, co není dokonalé - stále musíš přemýšlet, proč to tak miluješ, proč tomu toleruješ tolik chyb, ale prostě ti to nedá a nikomu jednoduše nevysvětlíš, že v tvých očích je to prostě to pravý...
hmm, ty se mi líbíš kluku ušatá :yes:
jdeš na to pořádně zostra 😉
jo a jen aby bylo jasno - jak si psal o názorech jiných, tak tady to funguje asi následovně😒br /> Pravda, moudra, dobré rady - ON
polopravdy, mlžení, blbosti, lži - lůza
Jsem lůza a je mi ze mně samotného špatně :-!
jdeš na to pořádně zostra 😉
jo a jen aby bylo jasno - jak si psal o názorech jiných, tak tady to funguje asi následovně😒br /> Pravda, moudra, dobré rady - ON
polopravdy, mlžení, blbosti, lži - lůza
Jsem lůza a je mi ze mně samotného špatně :-!
Nyní tě musím lehce opravit, pokud tu píši, nejedná se o lásku k nějakému modelu, nýbrž o zcela pragmatické psaní. Já si to, že VW dělá nejlepší mainstream proboha nevymyslel... >😁 😉
Zaslepenost se dá přirovnat k lásce. A následky bývají také podobné - nejprve přijde vystřízlivění a potom následuje šok. Tvůj názor, že VW dělá nejlepší mainstream ti brát nebudu, na své názory máš nárok a já je budu respektovat. Ovšem nenuť mě v tvé názory také věřit...
Ty budeš nový GTIho nepřítel! Vítej v klubu 😄
Nechci být někoho nepřítel, pouze názorový oponent, když bude třeba. Nechci se nějak škatulkovat 😉
zaslepení jsou tu naštěstí jen dva, wolffík do fiatu a přemek. Do čeho ten, to se bojím i odhadovat... >😁
Zatím se nauč modlitbu za Apoštola, kolegové ti ji rádi pošlou.
Zatím se nauč modlitbu za Apoštola, kolegové ti ji rádi pošlou.
Tak to vypadá, že jsem se otřel o jakousi sektu uctívající Velkého Wonta >😁 Ne, děkuji, nemám zájem vstoupit do řad uctívačů jakékoliv modly. Raději zůstanu bezbožný a názorově svobodný... Vraťme se raději k meritu věci. Na začátku jsem se tázal, proč nazýváš passata apoštolem, stále ti nepřijde ten příměr hloupý ?
Zcela nemístná otázka. Nahoře jsem ti již na to poměrně podrobně odpověděl, jakmile tu bude článek o Passatu, dám speciálně kvůli tobě věškerou diskuzní "literaturu" o Apoštolovi do diskuze. To bude radosti >😁 😉
OK, nebudu ti brát apoštola tvých snů, to jsem ani neměl v úmyslu, pouze mě zajímalo, jak vznikl tento absurdní název. Stejně nebudu brát sny lidem, co by chtěli převážet lidi z letiště, nebo lidi kterým stojí jejich apoštol v servisu a říkají si poněklikáté: !to se mi snad jenom zdá!" Věřím, že se najde spousta spokojených lidí, kteří si řeknou- splnil jsem si svůj sen, nebo je to snový auto. Ale zkrátka přirovnat passata k apoštolovi tvých snů mi přijde zcestné a nesmyslné...
Milý GTi, opravdu NEvymyslel? A z "kterého" zdroje to máte (že na něj tak "dáte") a pořád dokola to opakujete?
PS: A KDO si to, proboha, tedy "vymyslel"? 😄
PPS: To "pragmatické" mi nějak "smyslově" k tomu "vw - best mainstream" NEzapadá ..
Pěkný den
PS: A KDO si to, proboha, tedy "vymyslel"? 😄
PPS: To "pragmatické" mi nějak "smyslově" k tomu "vw - best mainstream" NEzapadá ..
Pěkný den
á novic, tak vítej 😉
a hned začínáš u GTI-ho, no fajn, aspoň to budeš mít rychle za sebou 😄
zatím tě chválí, už jsou tam i náznaky rad a poučování. Budu stručný, sám uvidíš, stačí být nekonzistentní s jeho názory. Pokračovat to bude shrnutími, obecními pravdami, pak se přejde k odhadům tvého věku, sociálního statusu, politické orientace, lhaní si do kapes, potřebou zrát a učit se jazyky....
Prostě tě tipuju na komunistickou lůzu, bazarového kovboje, plejstejšnového jezdce snícího mokré sny pod plakátem svého vysněného auta a hrajícího si po škole s Bburrago. :-!
Tak tě mezi námi vítám >😒]
a hned začínáš u GTI-ho, no fajn, aspoň to budeš mít rychle za sebou 😄
zatím tě chválí, už jsou tam i náznaky rad a poučování. Budu stručný, sám uvidíš, stačí být nekonzistentní s jeho názory. Pokračovat to bude shrnutími, obecními pravdami, pak se přejde k odhadům tvého věku, sociálního statusu, politické orientace, lhaní si do kapes, potřebou zrát a učit se jazyky....
Prostě tě tipuju na komunistickou lůzu, bazarového kovboje, plejstejšnového jezdce snícího mokré sny pod plakátem svého vysněného auta a hrajícího si po škole s Bburrago. :-!
Tak tě mezi námi vítám >😒]
Jasne, bud pijes s nami, alebo proti nám >😁
Super, vsechna proflakla klise GTI jsi pojmenoval presne. Takto je na nej potreba na diskuzich pohlizet a mit s jeho nazorovou deviaci slitovani. :yes:
Dokonale řečeno. Ještě třeba upozornit na místní jedničku, se jménem Peugeota co se teď nevyrábí.
>😁 :yes: mokrý hadry Kuko mokrý hadry >😒] >😒] >😒]
Výýýýborně :-! :-! :-! :yes: :no:
spíš bravwo >😒] >😒] >😒]
musím se přiznat: svůj příspěvek jsem napsal v omámení mysle, posedlý cizí entitou (nejspíš korejské výroby).
Všechno se to semlelo hned ráno když cestou do kravína jsem na vrátnici nenafasoval mokrý hadr...To víte, je krize, musí se šetřit. No a vidíte jak to dopadlo... 😒
Všechno se to semlelo hned ráno když cestou do kravína jsem na vrátnici nenafasoval mokrý hadr...To víte, je krize, musí se šetřit. No a vidíte jak to dopadlo... 😒
kdybys jezdil do kravína GURUem tak by jsi na vratnici misto mokrych hadru rano fasoval klicky od kanclu reditele.no jo no uc se jazyky,studuj,makej na sobe... >😒] >😒]
tož předseda nám onehdá na schůzi sliboval, že pré nám nakópí ty nové GURU, 4Motion a ten nastavitelný podvozek, že abychom s tím jako po poli a pak i do hospody mohli zajet po práci, jako že služební vůz i pro sókromé účely. A pré to bude mít i do DSG či co, abychom se s tím nerozjížděli jak pakové, ale hezky plynule...
No ale zatím nic. Sám si kópil toho Apoštola a něco povídal o věčném pacientovi. Prej teď bydlí někde blízko servisu, hmm, asi jsou tam levný baráky či co 😐
>😒]
No ale zatím nic. Sám si kópil toho Apoštola a něco povídal o věčném pacientovi. Prej teď bydlí někde blízko servisu, hmm, asi jsou tam levný baráky či co 😐
>😒]
V realitách mám přehled - je to právě NAOPAK - "příservisní" oblast okolo VW servisních stanic (velkokapacitních sběren) je plně obasazena (včetně krátko- i dlouhodobých pronájmů) a zájem se ZVYŠUJE a ceny STOUPAJí ...
Na mnohých městských úřadech se již projednávají povolení pro obří kryté plochy pro "apoštoly poruchovosti" čekající na (neplánované - plánované opravy a výměna oleje výrobce doporučuje z kapacitních důvodů objednávat minimálně 6 měsíců dopředu - do budoucna plánuje zavést doporučený "provoz" modelů passat v rytmu: týden v servisu; týden u majitele) servisní zákrok... (výrobce prý do budoucna plánuje výhodně prodávat majitelům 2hý a těm co pravidelněji jezdí 3té kus, aby zbytečně nezahlcovali hromadnou dopravdu při čekání na to až na ně v servisu dojde řada /v dlouhodobém výhledu okolo roku 2020 se plánuje 4-5 náhradních kusů do každé rodiny, a TO je způsob, kterým se koncern VW chce v uvedeném roce stát světovou jedničkou ve výrobě automobilů - věru RAFINOVANÉ!!/ - momentální čekací doba na odtah se dle situace a počasí pohybuje od 2 do 4 dnů /přesáhnou-li teploty +25 nebo -5, popř. prší-li déle než 24 hodin = prodlužuje se čekací doba na 1 týden = poruchovost stoupá o další 99%/ - větší města plánují zavést mimořádné linky pro svoz majitelů vozů passat od servisů, a do budoucna požadují aby každá servisní stanice vw ve vlastní režii postavila nejdále 100 metrů od vchodu do servisu krytou autobusovou zastávku.
VWoooovw - také se vwšichni tak těšíte "na budoucvwost"? 8-s
Na mnohých městských úřadech se již projednávají povolení pro obří kryté plochy pro "apoštoly poruchovosti" čekající na (neplánované - plánované opravy a výměna oleje výrobce doporučuje z kapacitních důvodů objednávat minimálně 6 měsíců dopředu - do budoucna plánuje zavést doporučený "provoz" modelů passat v rytmu: týden v servisu; týden u majitele) servisní zákrok... (výrobce prý do budoucna plánuje výhodně prodávat majitelům 2hý a těm co pravidelněji jezdí 3té kus, aby zbytečně nezahlcovali hromadnou dopravdu při čekání na to až na ně v servisu dojde řada /v dlouhodobém výhledu okolo roku 2020 se plánuje 4-5 náhradních kusů do každé rodiny, a TO je způsob, kterým se koncern VW chce v uvedeném roce stát světovou jedničkou ve výrobě automobilů - věru RAFINOVANÉ!!/ - momentální čekací doba na odtah se dle situace a počasí pohybuje od 2 do 4 dnů /přesáhnou-li teploty +25 nebo -5, popř. prší-li déle než 24 hodin = prodlužuje se čekací doba na 1 týden = poruchovost stoupá o další 99%/ - větší města plánují zavést mimořádné linky pro svoz majitelů vozů passat od servisů, a do budoucna požadují aby každá servisní stanice vw ve vlastní režii postavila nejdále 100 metrů od vchodu do servisu krytou autobusovou zastávku.
VWoooovw - také se vwšichni tak těšíte "na budoucvwost"? 8-s
No, nedělám to zrovna rád, ale musím... musím tě moc pochválit. Tohle potěší... >😁 😉 :yes😒br />
P.S. Celě se ti to moc povedlo, včetně dokonalého závěru, má to fantastickej rytmus, to musím uznat :yes:
P.S. Celě se ti to moc povedlo, včetně dokonalého závěru, má to fantastickej rytmus, to musím uznat :yes:
TEST 911. Jasně, Porsche 911. CARRERA. Máš ho vedle v tom nejlepším možném modu. Čtení samo, no to jsou drifty na suchý okresce tam u vás za vsí. Autor evidentně umí báječně psát a narozdíl od tebe i jezdit. Totiž psaní o devětsetjedenáctce, to vyžaduje vyspělý jemnocit. Kratší, rychlé věty, takřka meziplynová sdělení, fleše. A to se povedlo. Povedlo se i závěrečné negativum... Jo, jak jezdit, tak nejezdit PORSCHE, to je... úděl.
Zvedám palce testérovi, žádnej chaos, parádní kára, parádní čtení :yes:
Zvedám palce testérovi, žádnej chaos, parádní kára, parádní čtení :yes:
To bola trefa priamo na komoru! Ale kolegu - rovnako ozrateho myslivca, nie toho divocaka co prebehol pred tebou... 😄
Ak by ti to nahodou uniklo, toto je clanok a diskusia o Focuse. Ford, vies? To je ta americka automobilka. Nie je to ani o Toyote, ani o Porsche...
Ak by ti to nahodou uniklo, toto je clanok a diskusia o Focuse. Ford, vies? To je ta americka automobilka. Nie je to ani o Toyote, ani o Porsche...
To mi náhodou neuniklo, to jen tobě klasicky uniklo, že pod (výbornými) testy zatím bohužel nemůžeme psát diskuzní příspěvky. Proto to činíme náhradním způsobem. Možná, že ty příspěvky nemůžeme psát právě kvůlivá takovým, jako jsi ty.
O Toyote tu mas clanok na uvodnej strane v sekcii "news" (aj ked nie zrovna o Avensise)😒br />
[odkaz]
A o Porsche 911 tam mas tak isto clanok😒br /> [odkaz]
Takze bud taky dobry, pis prispevky tam kam patria, a nerob z diskusii salat. Ak mas co povedat k teme, pis. Ak nie, tak radsej mlc. Ked budu diskusie plne dristov uplne mimo temu, tak nam ich zrusia aj v newsoch. Koli takym ako si ty...
A o Porsche 911 tam mas tak isto clanok😒br /> [odkaz]
Takze bud taky dobry, pis prispevky tam kam patria, a nerob z diskusii salat. Ak mas co povedat k teme, pis. Ak nie, tak radsej mlc. Ked budu diskusie plne dristov uplne mimo temu, tak nam ich zrusia aj v newsoch. Koli takym ako si ty...
Ford se opravdu snaži. Výbava trend je dostatečné pro běžné užití a podle mě volba Focus 1,6 85kw je perfetkní volba....pro závodniky doplnit o sport packet😊
Zajímavé, jak se diskuse o ceně Focusu zvrtla na Avenise.BTW:mně,kterým rudí do posudků psali kydy o kostelech atd.....tak mám trochu problém s tím, proč se auto nazývá slůvkem apoštol? Směšné a hloupé současně.Byť jinak je mi fuk, co autor píše.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Proč? Asi třeba proto, že vlastně autor tohoto pojmenování vůbec neví, co to znamená?
jj, je to možné, ale nevěřím tomu - existuje něco jako základní vzdělání a vzdělanost.
Nás kupříkladu ani na základní, ani na střední škole (gymnázium víceleté přírodovědného zaměření) nic o apoštolech, Bibli, Kristu a ničem podobném neučili. Na ZŠ snadno (komunisti) a na SŠ byl učitel taky bývalý zarytý komunista (jestli lze použít slovo bývalý).
Na vzdělání bych proto nespoléhal. Já radši doplňoval znalosti samostudiem. Tak důkladným, až jsem tam skončil >😁
Na vzdělání bych proto nespoléhal. Já radši doplňoval znalosti samostudiem. Tak důkladným, až jsem tam skončil >😁
Tak co hoši, kdo jsi bude kupovat Fokouše?
Tomuhle se, kuko, říká - výkřik do tmy... >😁 😉
Nehlas se jako prvni >😁
Trochu se to tu zvrhlo, takže ke cause Focus - Golfobijec (že já bl..c k tý klávesnici lez). Osobně mě Ford potěšil rozšířením zvýhodnění na jiný verze. Hlavně jde o dvoulitry. Ono jezdit Focusem se čtrnáctistovkou (1.6 už jde ale ono to nejni, co si budeme povídat) je jako vzít si Transita Jumbo na nákup do textilní galantérie. Prostě naprosto nevyužitej. Focuse už nemám v plánu, nějak jsem se prostě s ním minul, ale sleduju ho a je to můj Apoš...sakra, nějaký synonymum, jo, až nekriticky oblíbenej auťák. Ale já jsem si to nevymyslel.
>😁 :yes:
>😁 :yes:
Viezol ma ním bývalý šéf (kúpil si súkromne TDCi), na môj vkus dosť tvrdý podvozok, ale inak docela balada. Medzi kompaktami rozhodne nepatrí k outsiderom. Kvalita pocitovo výborná, dizajn stráviteľný, interiér sa mi páči viac ako v Golfe, forďácky motív elipsy je proste milý. Mojim potrebám by ale určite viac vyhovoval C-Max.
tiež som si dal pár tripov s 2.0TDCI ešte pred faceliftom. Podvozok sa mi tiež zdal trochu tvrdý (to vieš, keď si zadok zvykne na Renaulta, tak sa ti potom všetko zdá byť tvrdé >😁 ) ale velmi stabilný. Prekvapil ma vnútorný priestor + kufor. Palubka mohla byť lepšia, ale ušlo to. Motor bol výborný, prevodovka trošičku tuhšia.
:yes:
:yes:
Milý kuko! Když si "pudelka" zvykne na Citroën C5 C6 .... 😉
to potěšení jsem ještě neměl, ale rád bych se nechal svést tím hydro3. zatím mám zkušenosti jenom s menšími citróniky (Xsara/C4) a tam to není špatné, ale myslím že Megan je pohodlnější. U C4 je hlavně zadní náprava dost hlučná a nemá právě v oblibě zdejší tankodromy 😒
Já kdysi (před 10ti lety) Xsara VTS měla a docela "příjemné" to auto bylo (a i v nějakých 210-220 km/h překvapivě "dobře" na silnici "sedělo"), ale dnes už spíše "hydrauliku" preferuji a "vychutnávám" si a kdo jednou okusí ...
PS: Budete-li možnost mít, vyzkoušejte variantu H3+, která je ještě "lepší" a k těm "vyšším" motorizacím a výbavě Exclusive se dodává (2.2 HDi, V6 2.7 a 3.0) 😄 :yes:
PS: Budete-li možnost mít, vyzkoušejte variantu H3+, která je ještě "lepší" a k těm "vyšším" motorizacím a výbavě Exclusive se dodává (2.2 HDi, V6 2.7 a 3.0) 😄 :yes:
Není mezi přítomnými diskutéry náhodou psychiatr? Vzhledem k ůrovni GTI-ho příspěvkům si myslím, že by GTI potřeboval vyšetřit. A čistě z medicínského hlediska by byla určitě zajímavá i jeho diagnóza.
Ta by mne docela TAKÉ zajímala - "nepřitvrdil/nezměnil" se poslední dobou ještě?
Já bych ještě chápala "zaslepenost" k jedné značce, ale tak jak si v jednu chvíli pěkně dovede "hrát" se slovíčky a opravdu "zdařile" je použít (byť na "oslavu" hamburgr(u), tak ... prostě něco mi příjde "až/už moc"
PS: Jinak Focus začínající na 299 mi přijde "prima" nabídka a věřím/doufám/domnívám se že fabie/octavie apod. v prodejích zase maličko "propadnou" ..
Já bych ještě chápala "zaslepenost" k jedné značce, ale tak jak si v jednu chvíli pěkně dovede "hrát" se slovíčky a opravdu "zdařile" je použít (byť na "oslavu" hamburgr(u), tak ... prostě něco mi příjde "až/už moc"
PS: Jinak Focus začínající na 299 mi přijde "prima" nabídka a věřím/doufám/domnívám se že fabie/octavie apod. v prodejích zase maličko "propadnou" ..
Pro ukojení touhy doporučuji zapálit fabriku v MB, nebo postávání s transparentem před prodejnou Škoda v botech značky Prada
Milý Navtech(u)! A PROČ bych to dělala?
PS: Pokud si někdo za STEJNÝ peníz koupí (nedávno koupíl) raději octavia tdi, než Lexus - je to JEHO věc ... a já pak napíši "cože" si to o jeho rozhodnutí myslím .. 😉
TAKhle to funguje ... nebo vy plánujete do Rumunska do Dacia vyrazit, neb za "...." tyto vozy považujete?
PPS: Ale botičky PRADA opravdu RADA mám - to ANO 😄
PS: Pokud si někdo za STEJNÝ peníz koupí (nedávno koupíl) raději octavia tdi, než Lexus - je to JEHO věc ... a já pak napíši "cože" si to o jeho rozhodnutí myslím .. 😉
TAKhle to funguje ... nebo vy plánujete do Rumunska do Dacia vyrazit, neb za "...." tyto vozy považujete?
PPS: Ale botičky PRADA opravdu RADA mám - to ANO 😄
Úplně mi uniklo, že oktávka stojí stejně, jako lexus. Asi vee Finsku, nebo Chabarovsku?
To si PLETETE - MIMO česko je octavia LEVNOU alternativou - NEJ-DRAŽŠÍ je "doma" - to ale asi víte, ne? 😉
V Chabarovsk? Proč zrovna v tomhle (dálném) městě? Tam se možná ani neprodává ne? Ale jinak MIMO čr je octavia spíše levnější (rozhodně se NEvyrovná Lexux(u)IS, či Jaguar(u) X-type nebo dokonce S-type jako DOMA, kde je octavia opravdu HODNĚ předražená (ale v posledních měsících se to už trochu "zlepšilo").
Doporučuji ČESKÝ tisk trošičku více sledovat, v loňském roce k tomuto "paradoxu", kdy "levná/východoevropská" značka s vozem nižší střední třídy "trumfla/protla" ceny "prémiových" sedanů střední třídy Lexus a Jaguar ..
PS: To že z vedle sebe v bazaru stojících 3 3letých vozů s obdobnou motorizací s názvy Mondeo x Octavia x C5 je (bývá) ten prostřední nejdražší - to je také takový "českočernohumorný" vtípek "k popukání" 😉
PPS: Osobně jsem měla tu (pochybnou) čest se svézt v octavia první generace 4x4 TDi (nějakých 77 kW či kolik) která stála PŘES milion korun (pravda v "plné" výbavě) a doufám že: "nikdy více" 😄
Ale situace se "zlepšuje" a stejně jako ceny modelů škoda tak "padá" i jejich "ultradominantní" postavení na trhu, kde ještě nedávno více jak 50% trhu ovládali dvěma modely (proti "zbytku světa" 😉 ) - může to znamenat, že ty 2 modely ZCELA NAPROSTO TOTÁLNĚ VÝJÍMEČNÉ byly, nebo ...
V Chabarovsk? Proč zrovna v tomhle (dálném) městě? Tam se možná ani neprodává ne? Ale jinak MIMO čr je octavia spíše levnější (rozhodně se NEvyrovná Lexux(u)IS, či Jaguar(u) X-type nebo dokonce S-type jako DOMA, kde je octavia opravdu HODNĚ předražená (ale v posledních měsících se to už trochu "zlepšilo").
Doporučuji ČESKÝ tisk trošičku více sledovat, v loňském roce k tomuto "paradoxu", kdy "levná/východoevropská" značka s vozem nižší střední třídy "trumfla/protla" ceny "prémiových" sedanů střední třídy Lexus a Jaguar ..
PS: To že z vedle sebe v bazaru stojících 3 3letých vozů s obdobnou motorizací s názvy Mondeo x Octavia x C5 je (bývá) ten prostřední nejdražší - to je také takový "českočernohumorný" vtípek "k popukání" 😉
PPS: Osobně jsem měla tu (pochybnou) čest se svézt v octavia první generace 4x4 TDi (nějakých 77 kW či kolik) která stála PŘES milion korun (pravda v "plné" výbavě) a doufám že: "nikdy více" 😄
Ale situace se "zlepšuje" a stejně jako ceny modelů škoda tak "padá" i jejich "ultradominantní" postavení na trhu, kde ještě nedávno více jak 50% trhu ovládali dvěma modely (proti "zbytku světa" 😉 ) - může to znamenat, že ty 2 modely ZCELA NAPROSTO TOTÁLNĚ VÝJÍMEČNÉ byly, nebo ...
Jsme prostě národ hlupáků v oktávkách
"Národ v octávkách" (a fabiích) - to ANO, souhlasím ;-\
A já místo drahé octavie opravdu RADĚJi třeba ten Lexus ... nebo tu C5 co mám (já si opravdu myslím, že jsou "lepší" ...)
PS: Ale "zlepšuje" se to 😄 :yes😒br /> PPS: Ještě k těm cenám - momentálně koupíte (díky státní "podpoře" na staré/ojeté vozy) fabii v Deutschland již za NEcelých 6.000 € - za tu cenu - budiž (to "akceptuji") 😉
A já místo drahé octavie opravdu RADĚJi třeba ten Lexus ... nebo tu C5 co mám (já si opravdu myslím, že jsou "lepší" ...)
PS: Ale "zlepšuje" se to 😄 :yes😒br /> PPS: Ještě k těm cenám - momentálně koupíte (díky státní "podpoře" na staré/ojeté vozy) fabii v Deutschland již za NEcelých 6.000 € - za tu cenu - budiž (to "akceptuji") 😉
Ja Octavii akceptuji az ji budou davat za -6.000 € >😁 Jinak proste nemaji sanci >😁 >😁 >😁
Já věru NEjsem fanynka fabia/octavia, ale za jejich HLAVNí problém (hlavně "doma" v česku) jsem považovala (vskutku PŘEmrštěnou) cenu - to že octavia cenově "protla" nabídku jaguar a lexus to (bohužel) NEní vtip, to že i v TU chvíli si násobně více kupců pořídilo vůz škoda - to je OPRAVDU "tragikomedie" ;-\
Současné slevy a "zreálnění" cen už považuji za "normální" (i kdyŽ REZERVA směrem dolů TAM ještě JE!) a i když mi to stále NEpříjde dostatečně "motivační", tak už (alespoň) cenově NEuráží ...
Současné slevy a "zreálnění" cen už považuji za "normální" (i kdyŽ REZERVA směrem dolů TAM ještě JE!) a i když mi to stále NEpříjde dostatečně "motivační", tak už (alespoň) cenově NEuráží ...
:yes: :yes: TAKE věřím/doufám/domnívám se že fabie/octavie apod. v prodejích zase maličko i hodně "propadnou" >😁 >😁
Ano, bezesporu české prodeje škoda půjdou ještě trochu "dolů" (o tom asi pochyb NEní) - zákazníci budou čím dál "náročnější/vybíravější" (už NEbudou "automaticky" považovat vůz s logem ŠKODA za "nejlevnější/nejvýhodnější") a slovensk👋moravská konkurence kia/hyundai nabízí VELMi konkurenceschopné modely ... za "přijatelně-rozumné" ceny ...
Podíl "jakodomácí" škoda auto určitě zůstane i do budoucna "výrazný" (asi to trvale bude - a zůstane - nejprodávanější výrobce aut na českém území), ale již v "normálních" procentech ... (tak jak je tomu všude kde se auta vyrábějí/prodávají = "domácí" výrobce "mívá" NEJvětší "kus koláče")
Uvidíme jak se vw (škoda, seat) "popasuje" s "úspornými" menšími modely (kam momentálně směřují "trendy"), neb tam koncern momentálně spíše ZAOSTÁVÁ
Pěkný den 😉
Podíl "jakodomácí" škoda auto určitě zůstane i do budoucna "výrazný" (asi to trvale bude - a zůstane - nejprodávanější výrobce aut na českém území), ale již v "normálních" procentech ... (tak jak je tomu všude kde se auta vyrábějí/prodávají = "domácí" výrobce "mívá" NEJvětší "kus koláče")
Uvidíme jak se vw (škoda, seat) "popasuje" s "úspornými" menšími modely (kam momentálně směřují "trendy"), neb tam koncern momentálně spíše ZAOSTÁVÁ
Pěkný den 😉
mně je osobně putna kolik prodá Škodovka, VW, Fiat nebo Kia.
Auto si na základě statistik prodejnosti nevybírám, ani mě čísla v těch tabulkách nějak extra nerajcují.
Když to někdo bere jako důkaz kvality, prosím.
Jestli je importérem Nr.1 Ford/VW/Renault? Je mi to překvapivě taky šumák. :-!
Auto si na základě statistik prodejnosti nevybírám, ani mě čísla v těch tabulkách nějak extra nerajcují.
Když to někdo bere jako důkaz kvality, prosím.
Jestli je importérem Nr.1 Ford/VW/Renault? Je mi to překvapivě taky šumák. :-!
Diagnóza je známá. Je to VH5WH1. Lidově řečeno má VWalárii střiženou VWangínou VWektoris >😁 (česky to je "vlčí chřipka") >😁
...ze ten gti nebo VW fil nebo co to je aspon necte ....napriklad test pašika na sto tis km...kdy uz jen titulek "vetsny pacient" rika vse >😁 natoz potom cely clanek 😉 ..chapu ze nekdo ma radeji tuto znacku ci jinou....ale porad s tim prudit a nutit ostatnim jak je ten jeho VW nej 😄 a propo...co znamena Evropa v poctechprodanych KS proti celemu svetu?😉😁 huhu
Jedná se o víceméně psychologii prodeje, model za 300 tis. je stejně nepoužitelný.
PS: Pravda, ani ostatní výrobci se (občas) nedávají zahanbit - NEmyslím, že by se to týkalo JEN meganu či focus nebo ... A ještě maličkost, trošičku "lépe" to (dle mých zkušeností) funguje v "jiných" státech eu - v česku autorizované servisy občas podobně "seriozně" jak STK fungují - nemyslíte? 😄
Pěkný den (jojo, přístup servis Bristol, to je JINÁ káva ..)
Já např. "pečlivě" vybírala "vhodného" prodejce pro svůj český vůz a nakonec SPOKOJENA jsem (pravda "zázemí" a půjčovací vozy na chvíli než mi olej vymění apod. je v .... jiné, ale "no problem" - tedy jako "náhradní" vůz, mi místo třílitru C1 1.0 půjčují 😄 , ale jinak :yes: ). Ovšem v jiném (pražském - budu ještě "konkrétnější": Stodůlky) "obdobném" servisu neváhali na "připraveném" voze majitele "okrást" až to pěkné nebylo a 8000 kč "navíc" mu naúčtovat na jedné návštěvě - je to prostě o KONKRÉTNÍCH lidech - NE o značkách ...
PS: To mi připomnělo, že jedna "premiová" německá značka ještě nedávno (nevím platí-li to ještě) doporučovala při poruše vozu na území čr (raději) odtah do Deutschland/Österreich - to NEní vtip, ale "oficiální" doporučení výrobce ... mně to vskutku DRSNÉ příjde!
Mimochodem ta značka, která majitelům doporučila NEservisovat v čr (a raději porouchaný vůz převézt do Deutschland/Österreich) je jedna z těch "prémiových"
PS: To mi připomnělo další příběh z českého servisu Lexus, kde jinak spokojený zákazník si OPAKOVANĚ stěžoval na "pískání" brzd, i přes OPAKOVANÉ pokusy - nic - brzdy stále pískaly. I "nelenil" a při služebce v Deutschland do servisu zajel a HLE ... TAK to prostě "chodí" (a NEvěřím, že by zrovna servisy ford "výjimkou" byly ...)
PPS: I když možná zrovna VY to "správně" s ford myslíte, URČITĚ si iluze NEděláte, že "běžné" servisy ford po čr zákazníky neokrádají/nepodvádějí "neokecávají" (ostatně STEJNĚ to funguje i v ostatních oborech, jedno zda se bavíme o televizi/žehličce/autě - nedávno jsem na 3x vracela PROKAZATELNĚ/VIDITELNĚ vadnou, docela "luxusní" žehličku ... u zlobící televize na nás před vánoci zkusili TAKÉ "drahou" opravu, ve chvíli kdy zjistili že můj "Buřtík" se "vyzná", NAJEDNOU to byla součástka za pár desetikorun ... TAKhle to prostě přeci v česku "chodí", takže zrovna FORD asi výjimkou NEbude ..)
Pěkný den 😉
[odkaz]
dale
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Snílku 😉
"Většina evropských konkurentů v této cenové hladině nabízí objemově menší a občas i tříválcové motory." Test: Ford Fusion 1.4 (58 kW) – Nejprodávanější z dovážených
Pěkný den (a Fusion neEE - děkuji NEmusím) 😄
PS: Pro mne "zajímavá/použitelná" auta u Mazda 3 1.6 HDi (MZ-CD) "začínají" ..
PPS: TDCi a HDi asi "srovnávat" netřeba - když to STEJNÉ motory jsou (nebo?) 😉
No jak se to vezme je to spolecny vyvoj FORD-PSA ale to same to uplne neni uz proto ze maji treba trochu jinou spotrebu. 😉
Ono se občas STEJNÝ motor, maličko "jinak" chová i v seat vw škoda, že? Ale jinak TDCi a HDi opravdu srovnávat NEtřeba (použitá jiná převodovka sice trochu "změní" charakter a třeba i tu spotřebu, ale jinak ...
KDE se vám 1.6 HDi 80 kW "líbí" nejvíce? Ve volvo, citroën, mazda, peugeot, ford? To NEní (podle mne) o motoru ... (ten je stále stejný).
Zrovna tak BENZÍNový 1.6 (třeba ve verzi 150 PS) - kde vám více "vyhovuje" v citroën či v mini? V obou má trochu jinou spotřebu a máte z něho i trochu jiný "pocit", ale motor je to stále tentýž (vyráběný v Douvrin - ve fr.)
Ale v nižší střední třídě mi jako "optimum" příjde (cca) těch vámi uváděných 80-85 kW (už s autíčky maličko zkušeností mám, a čím víc jich je, tím více si jistá jsem, že JEN o číslíčkách to NEní ..) 😉
PS: Jsem ráda, že "jste rád", zajímají-li vás ještě další číslíčka, tak ... třeba 159 cm mám 😉
Pěkný den 😄
PS: A "nejPSovatější" autíčko co já řídila mělo ... ale vám je to vlastně (najednou zas) "putna" ... 8-s
Tak alespoň: Pěkný den 😄
Novy Ford Fiesta 1,25 je podle britskeho magazinu What Car? „Autem roku 2009” :yes: :yes: :yes:
[odkaz]