Značku Borgward dnes už znají bohužel jen automobiloví nadšenci a odborníci, takže moc šancí ke znovuzrození jí nedlávám, ale i tak jim moc držím palce. Ty poslední modely z konce 50. let měly neopakovatelné kouzlo a styl. Pokud by to mysleli opravdu vážně, budou potřebovat miliardy na vývoj a co teprve budování prodejní sítě! V dnešní době si to nedovedu vůbec představit, snad kdyby masivně pomohl čínský kapitá... Každopádně jsem moc zvědavý, s čím do Ženevy příjdou! ;-)
Umím si to představit jako konkurenci pro Qoros, čínský kapitál, německá značka, to by nemuselo být špatné. navíc by konečně nebyl s tím svým kosočtvercem Renault sám
A to v tom nebude mít prsty žádnej koncern? Kde na to vemou? Držim jim palce, ale zrovna v Evropě nová větší automobilka vyrábějící ve velkých sériích bez účasti nějakýho koncernu? No nevim, neumim si to moc představit, pokud nezačnou vyrábět třeba elektromobily, jako Tesla, ale budu se těšit s čim přijdou.
Som celkom zvedavý čo to bude zač. Či nejaký superšport, luxusná limuzína alebo nejaké pekné retro? Kapitál do reinkarnácie Borgwardu vraj nalial čínsky výrobca nákladiakov.
Nevím, v dnešní době by museli přijít s něčím převratně novým jako třeba Tesla anebo se pokusit stavět nějaký supersport v malých sériích. Nicméně značka Borgward už nikomu moc neřekne. Mimo Německo jí téměř nikdo nezná - snad v Mexiku si ještě někdo vzpomene... A generace 60+ která do dnes se slzou v oku vzpomíná na Borgward Isabella asi nemůže jako jediná klientela unést novou automobilku. Sympatická ta snaha je, ale moc šancí tomu nedávám.