Jen pár dní po oznámení konce výroby Hondy S2000 zveřejnila japonská automobilka informace o závěrečné speciální sérii nazvané Ultimate Edition. Veřejnosti se představí v březnu v Ženevě a téměř okamžitě půjde do prodeje.
Já myslím že S2000 zvlášť za tu cenu pod 900 tisíc je velmi dobrá koupě. Bohužel vždycky bude násobně víc neřidičů než řidičů a proto auta jako tahle Honda nemají nárok na komerční úspěch. Prodejně ideální je, když auto vypadá víc sportovně a drsně, než ve skutečnosti je a pak ještě aby v něm bylo dost místa a nejlíp umělo samo řadit a korigovat smyk >:D
Souhlasím s tebou do posledního písmene. Opravdu hlavní důvod proč ho nemám je, že si ho momentálně nemůžu s potřebnou bezstarostností dovolit :-)
Tezko rict...Nevim jak je na tom s prodeji konkurence v teto kategorii aut...Kazdopadne jako margetingovej nastroj by to nemuselo bejt spatny (ten motor je unikat :-) ). Na druhou stranu je tu treba Mazda MX-5 nevim kolikaty generace a urcite bude generace dalsi...Ja treba od Hondy nechapu ani to, ze se rozhodli ukoncit vyvoj NSX. Vzdyt do toho museli narvat takovyho kapitalu...
Ani ja asi na taky nebudem nikdy mat, ale nemyslel som tym chladnicku prenasat, ale nieco medzi tym...
Nikdy sme v takych autach nesedeli a mudrujeme tu o tom... Ja som len chcel zrealnit aktualnu situaciu krizovu...
Honda to vie sama najlepsie. Ty by si rusile nieco uspesne ako spravny podnikatel?
Tak ted nevim jestli se mam urazit nebo ne :-) Mne jen jde o to, ze prece kdyz chces vuz z kategorie "roadster", tak te zajima jakej ma motor a podvozek a ne jestli odvezes lednicku...Nebo myslis, ze treba bavorska Z4 je na tom s prakticnosti lip?
Tak vidis, ze kvoli par golfovym ludom aj tak nedokazu na to auto zarobit...
Ja to berem iba realisticky a nie ako to tu beru vsetci ti, ktori na to pozeraju imageovo a nikdy na to nebudu pravdepodobne mat, lebo aj keby malio, tak by rizmyslali presne tak ako ti co si ju nekupili.
Bavime se o roadsteru...tam prece tezko muzes myslet na prakticnost...jo dobre, tenisova raketa a bagl s botama se tam vleze, mozna i ty hole na golf :-)
No jo Porsche, to jsme zase trosku jinde cenove...
Ricardo to dole napsal dobre
Ano to je největší plus S2000 a zároveň to to auto velmi omezuje. Proto nikdy nemůžu dosáhnout úspěchu Porsche (stejně ale jako jakékoliv jiné sportovní auto). Je to klasický roadster čistě pro zábavu a požitek, prostě auto na víkendy, třetí-čtvrté-páté... auto do rodiny. Mně je Honda S2000 od samého počátku velmi sympatická. Bohužel zatím nejsem v situaci kdy bych ji mohl pořídit, a co je hlavní - kdy bych ji mohl dávat neustále do těla jak si zaslouží a pak ji mohl dopřát péči v odpovídajícím rozsahu a kvalitě.
Predajnosť asi potvrdzuje moje slová. Koľko km denne potrebuješ ísť denne do šmyku v zatačkách a driftovať?
Ľudia si kúpia radšej PORSCHE a má to do práce, do hypermarketu, na zábavu, proste všade. H2000 iba na jedno.
Motor a podvozek neni dneska vsechno? Jak to myslis? Zrovna u auta typu S2k je podvozek a motor vsechno...zadokolka, design bych rekl stale atraktivni...Co vic bys od roadsteru chtel?