Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda S2000 Ultimate Edition: Závěrečná série po deseti letech výroby

Jen pár dní po oznámení konce výroby Hondy S2000 zveřejnila japonská automobilka informace o závěrečné speciální sérii nazvané Ultimate Edition. Veřejnosti se představí v březnu v Ženevě a téměř okamžitě půjde do prodeje.
Zpět na článek
Avatar - THE KLF ™
1. 2. 2009 11:49
End of the life in SWISS
Krásny smutný koniec kariéry v krásnych švajčiarskych alpách...
P.S: motor a podvozok nie je už dnes všetko.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - da_b0mb
1. 2. 2009 13:06
Re: End of the life in SWISS
Motor a podvozek neni dneska vsechno? Jak to myslis? Zrovna u auta typu S2k je podvozek a motor vsechno...zadokolka, design bych rekl stale atraktivni...Co vic bys od roadsteru chtel?
Avatar - THE KLF ™
1. 2. 2009 14:00
Re: End of the life in SWISS
Predajnosť asi potvrdzuje moje slová. Koľko km denne potrebuješ ísť denne do šmyku v zatačkách a driftovať?
Ľudia si kúpia radšej PORSCHE a má to do práce, do hypermarketu, na zábavu, proste všade. H2000 iba na jedno.

Praktickosť možno...
Avatar - Ricardo
1. 2. 2009 15:26
Re: End of the life in SWISS
Ano to je největší plus S2000 a zároveň to to auto velmi omezuje. Proto nikdy nemůžu dosáhnout úspěchu Porsche (stejně ale jako jakékoliv jiné sportovní auto). Je to klasický roadster čistě pro zábavu a požitek, prostě auto na víkendy, třetí-čtvrté-páté... auto do rodiny. Mně je Honda S2000 od samého počátku velmi sympatická. Bohužel zatím nejsem v situaci kdy bych ji mohl pořídit, a co je hlavní - kdy bych ji mohl dávat neustále do těla jak si zaslouží a pak ji mohl dopřát péči v odpovídajícím rozsahu a kvalitě.
Avatar - THE KLF ™
1. 2. 2009 15:36
Re: End of the life in SWISS
:yes: Vystihol si to veľmi pekne a trefne na cca 99,98%
A preto matematika nepustí ani tých majetnejších a radšej si kúpia...
P.S: kríza nepustí.
Avatar - da_b0mb
1. 2. 2009 20:13
Re: End of the life in SWISS
:yes:
Avatar - da_b0mb
1. 2. 2009 20:13
Re: End of the life in SWISS
Bavime se o roadsteru...tam prece tezko muzes myslet na prakticnost...jo dobre, tenisova raketa a bagl s botama se tam vleze, mozna i ty hole na golf :-)
No jo Porsche, to jsme zase trosku jinde cenove...
Ricardo to dole napsal dobre
Avatar - THE KLF ™
1. 2. 2009 20:22
Re: End of the life in SWISS
Tak vidis, ze kvoli par golfovym ludom aj tak nedokazu na to auto zarobit...
Ja to berem iba realisticky a nie ako to tu beru vsetci ti, ktori na to pozeraju imageovo a nikdy na to nebudu pravdepodobne mat, lebo aj keby malio, tak by rizmyslali presne tak ako ti co si ju nekupili.
Avatar - da_b0mb
1. 2. 2009 20:27
Re: End of the life in SWISS
Tak ted nevim jestli se mam urazit nebo ne :-) Mne jen jde o to, ze prece kdyz chces vuz z kategorie "roadster", tak te zajima jakej ma motor a podvozek a ne jestli odvezes lednicku...Nebo myslis, ze treba bavorska Z4 je na tom s prakticnosti lip?
Avatar - THE KLF ™
1. 2. 2009 20:32
Re: End of the life in SWISS
Ani ja asi na taky nebudem nikdy mat, ale nemyslel som tym chladnicku prenasat, ale nieco medzi tym...

Nikdy sme v takych autach nesedeli a mudrujeme tu o tom... Ja som len chcel zrealnit aktualnu situaciu krizovu...
Honda to vie sama najlepsie. Ty by si rusile nieco uspesne ako spravny podnikatel?
Avatar - da_b0mb
1. 2. 2009 20:36
Re: End of the life in SWISS
Tezko rict...Nevim jak je na tom s prodeji konkurence v teto kategorii aut...Kazdopadne jako margetingovej nastroj by to nemuselo bejt spatny (ten motor je unikat :-) ). Na druhou stranu je tu treba Mazda MX-5 nevim kolikaty generace a urcite bude generace dalsi...Ja treba od Hondy nechapu ani to, ze se rozhodli ukoncit vyvoj NSX. Vzdyt do toho museli narvat takovyho kapitalu...
Avatar - Ricardo
1. 2. 2009 21:28
Re: End of the life in SWISS
Když právě ta MX-5 není tolik hardcore, a Z4 už je zase cenou jinde a má i jiný typ motoru.
Avatar - Ricardo
1. 2. 2009 21:25
Re: End of the life in SWISS
Já myslím že S2000 zvlášť za tu cenu pod 900 tisíc je velmi dobrá koupě. Bohužel vždycky bude násobně víc neřidičů než řidičů a proto auta jako tahle Honda nemají nárok na komerční úspěch. Prodejně ideální je, když auto vypadá víc sportovně a drsně, než ve skutečnosti je a pak ještě aby v něm bylo dost místa a nejlíp umělo samo řadit a korigovat smyk >:D
Souhlasím s tebou do posledního písmene. Opravdu hlavní důvod proč ho nemám je, že si ho momentálně nemůžu s potřebnou bezstarostností dovolit :-)
Avatar - da_b0mb
1. 2. 2009 21:37
Re: End of the life in SWISS
No za 12k euro se da poridit slusne zachovala S2000...Pokud uvazujes pouze o funglovce, tak to je pak jina no ;-)