Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
Ha, ha,
| 11. 2. 2015 09:15
video - boží!!! >:D
Ha, ha,
| 11. 2. 2015 10:24
Parkovací senzory mě dostaly >:D
Ha, ha,
| 11. 2. 2015 15:12
Souhlas pobavilo :yes: :-)
Avatar - Elder
Ha, ha,
| 11. 2. 2015 20:25
Připojuji se. Páni redaktoři, toto se vám fakt povedlo :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hittman
Pokud
| 11. 2. 2015 09:25
nejsem metroš, tak za ty prachy raději větší fábku či jiné auto z této třídy, než takovou minikrabičku k ničemu.
Avatar - Ozzman
Pokud
| 11. 2. 2015 09:29
Mne přijde daleko lepší volba sesterské Twingo, které lépe vypadá zvneku i zevnitř.
Pokud
| 11. 2. 2015 10:12
Hlavně bude o "půlku" levnější. ;-)
Pokud
| 11. 2. 2015 10:27
ale tu je reč o fóre 2, pri 4 by som už aj ja ťažko hľadal argumenty v prospech smartu.
Avatar - Barrichello
Pokud
| 11. 2. 2015 09:35
Za mě radši Smart, než Citigo atd.
Tohle má a vždy mělo aspon nějaký styl.
Pokud
| 11. 2. 2015 10:13
Za tebe, hlavně, ty sis za tu cenu koupil úplně jiný auto. >:D
Avatar - Barrichello
Pokud
| 11. 2. 2015 10:43
no to by sis musel ještě proti smartu krapet připlatit >:D >:D
Pokud
| 11. 2. 2015 10:50
Jde vidět, že jsi to nepochopil. Tedy vysvětlím. Zrovna ty v malých autech nejezdíš. ;-)
Avatar - Barrichello
Pokud
| 11. 2. 2015 14:47
Protože je nepotřebuju, kdybych potřeboval denně jezdit po Praze a okolí, tak bych to asi zvážil.
To nemění nic na tom, že se mi nějaké malé auto může líbit a jiné ne.

Stejně tak nejezdím v SUV a ii tka se mi může nějaké líbit, ne? >:D
Avatar - Ozzman
Pokud
| 11. 2. 2015 15:10
Neverim :-) I po Praze bys jezdil s něčim velkým s minimální V6 a pak na diskuzi poučoval ze ve dvě ráno na jižní spojce umíš jet za 7litru a se skvělými parkovacími asistenty Made in USA zaparkujes i do díry pro Fabii:) >:D nemam pravdu? :-)
Avatar - Barrichello
Pokud
| 11. 2. 2015 15:30
HAHAHA.

Tak sem se zasmáli.

Určitě bych se proháněl ucpanýma uličkama Prahy nejméně 5,5 m Towncarem vid.

Ono něco jiného je městem projet a něco jiného městem jezdit. protože městem jen projíždím, tak jezdím čím jezdím.
Nebudu jezdit po okreskách ve Smartu >:D
Pokud
| 11. 2. 2015 18:36
Hahaha. Už tě vidím, jak nutně potřebuješ (jakýmkoliv) autem do úplného centra Prahy. >:D :yes:
Pokud
| 11. 2. 2015 21:01
Tam pôjde len mestkou hromadnou dopravou, ranná špička by mu zdvihla priemernú spotrebu jeho osemválca >:-[]
Avatar - Barrichello
Pokud
| 11. 2. 2015 21:56
Žádnej osmiválec aktuálně nemam, ale měl sem 3 >:D
Avatar - Elder
Pokud
| 11. 2. 2015 20:26
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Pokud
| 11. 2. 2015 09:36
1. fabie je o tridu vys a za 2. s fabii taky zaparkujes vsude tam kde s timto smartem?
Avatar - Blue Sun
Pokud
| 11. 2. 2015 10:40
Při průměrných parkovacích schopnostech "pilotů" smartů? Jo. Když vídám, kam to lidi parkují, aby si ho náhodou nepoťukali...
Pokud
| 11. 2. 2015 10:48
Bezne potkavam smarty zaparkovane cumakem k chodniku na miste kde by se jine auto neveslo. Zvlast ve velkych mestech, jak i poznamenal autor, neni dalsi auto ktere by to umelo a z tech malych auta ciste do mesta timto dava smysl.
Pokud
| 11. 2. 2015 10:59
robím to tak aj ja, fakt to má zmysel, nielen vo veľkých mestách ako rím, aj v malom meste často potrebuješ zaparkovať niekde, kde je málo miesta, kde sa proste nikto nenatrepe a preto je tam voľno. Ale neni to len o tom, so smartom je sranda a tá s fabkou nie je ani keby som ju natrel na forkolor.
Avatar - Blue Sun
Pokud
| 11. 2. 2015 19:50
Jo, to jde s jedničkou... ale ne s tímhle přerostlým monstrem.
Pokud
| 11. 2. 2015 13:52
Třídu? To už je Smart tak velký?
otázky
| 11. 2. 2015 09:29
videl som už aj na živo a veľmi sa mi páčil, je taký masívnejší, plnší, pôsobí sebavedomejšie. Prekvapilo ma, že v galerke nie je foto kufra, ani žiadna skúška, je to klasická téma u Smarta a bez foto, bez ukážky... Alebo som niečo prehliadol? V mojom smarte sa dá sklopiť predné operadlo, dá sa aj tu? Ani zmienka. Keď sa sklopí predné operadlo a posuniem si sedadlo trochu dopredu, tak sa vytvorí prekvapujúco veľký priestor na prevoz ikea bez preháňania a zadok sa odvára delením, takže sa dá po meste v poho jazdiť s vyklopeným sklom. Tu je to ako? V teste sa píše, že na miniauto nadpriemerný batožinový, povrch až nad 300l a v mínusoch je symbolický? Keď sa na mojom dá dole plató (jednoducho), tak sa batožinový výrazne zväčší až po operadlá, je to aj tu tak? Nezdá sa mi obmedzený priestor na nohy aspoň podľa foto je tak miesta jak v nižšej strednej a bez masívnej stredovej konzoly možno aj viac. Cena je vyššia logicky, Smart nebol nikdy lacák v zmysle kto nemá na celé, nech si kúpi polovičné, toto robí mnohým problém pochopiť.
otázky
| 11. 2. 2015 22:22
Napsal jsi to přesně,kdo to nevyzkoušel nepochopí.Manželka je naprosto spokojená a jiné auto by nechtěla.Kufr je v pohodě a vejde se tam toho dost na nákup ideální.
Mají to ti francouzští šemíci blbé...
| 11. 2. 2015 09:29
Když českých 44kw stačí dle tohoto serveru na fabii a to i při naložení 5 lidmi, ale 44 kw líných francouzských... je dýchavičných ve 2-místné městské krabičce :(.

Jinak smart i twingo bude dobré jako elektro-auto - pohon zadku, snad lépe rozložené hmotnosti, ve městě dobrý odpich, dobrý rejd..
Avatar - Barrichello
Mají to ti francouzští šemíci blbé...
| 11. 2. 2015 09:34
u Fabie stačí i 30 koní a pojede to jak dráha a ještě to bude mít sportovní příchut, to s nevěděl?

Ale běda jak sou to koně jiné než (české)německé,to je pak málo i 200 >:D >:D
Avatar - J@...
Mají to ti francouzští šemíci blbé...
| 11. 2. 2015 09:36
Mimo rejdu, je u těchto krabiček do města úplně jedno, jestli je to předokolka nebo zadokolka, reči o rozložení hmotnosti a nedejbože o zábavnosti či nezábavnosti auta, jsou dost mimo.
Avatar - Delfin2
Mají to ti francouzští šemíci blbé...
| 11. 2. 2015 11:09
Fábia s trojvalcom je seriózne rodinné auto, kde výkonu je na rozdávanie :yes: Smart je zdochlina s tými 52kw.
Mají to ti francouzští šemíci blbé...
| 11. 2. 2015 18:31
Ne, ze bych nutne musel hajit fobii, ale podivejte se na udaje o zrychleni - fabia tu dynamiku proste dela kratkou prevodovkou.
Avatar - Blue Sun
Polo
| 11. 2. 2015 09:35
Poloauto s nároky normálního... Prostě pozérský stroj, nic více.
Polo
| 11. 2. 2015 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
Polo
| 11. 2. 2015 10:38
Máš k tomu i argument, křupane?
Prostorově to úsporné už není. Spotřeba paliva na úrovni malého auta. Ovladatelnost sice fajn ve městě, ale kdekoli jinde nic moc. Ze 70% je to Twingo, takže stylovost je taky ošemetná. A hezké to taky moc není.
Avatar - cerrbion
Polo
| 11. 2. 2015 10:10
přesně, auto, tedy auto..., pro pozéry případně pro masochisty.

asi takhle [odkaz]
Manual v 100% mestskom aute?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 2. 2015 10:08
Uvazovat o manualnej prevodovke v aute, ktore je nie primarne, ale absolutne, urcene do hustej mestskej premavky v prepchatych metropolach, a na manevrovanie v minipriestore, je volovina.

Naozaj to tam montovat je debilita na entu.
...
| 11. 2. 2015 10:09
Vidím asi tak 441 895 důvodů, proč si to nekoupit...
Fiat 500 se slabším TwinAirem udělá lepší službu, metr navíc vem čert. Nehledě na to, že za cenu tohohle auta by měl 105 koní, xenony, automat, "kůži", polepy barvách trikolory, hi-fi a asi milion dalších věcí. A aspoň nějaký styl.
Avatar - cerrbion
...
| 11. 2. 2015 10:12
všechny tyhle pidi auta jsou nesmysl pokud stojí to co stojí. Původně, v 60tých letech, se tyhle prckové dělali jako levné přibližovalda pro nemajetné, dnes jsou to předražené "stylovky" pro pozéry, pesudoegology a podobnou svoloč a jen svědčí o neskutečné rozežranosti společnosti.
...
| 11. 2. 2015 10:19
Tak tyhle stylovky s běžnou produkcí srovnávat nejde - Smart ale imho styl nemá vůbec žádný, přijde mi, že ho navrhoval tým lidí, kteří se nikdy nepotkali...
...
| 11. 2. 2015 10:37
Trochu přehnané tvrzení, ani "nemajetní" v 60tých letech si nemohli dovolit levné přibližovadlo typu Fiat 500.
...
| 11. 2. 2015 10:16
Máš možno aj pravdu. Voľakedy nemal smart konkurenciu a z miniáut tu bol len smiešny matiz, dnes je to tam husté a tá napr. tá 500 je krutá konkurencia
...
| 11. 2. 2015 10:23
U toho Smartu o smyslu rozhoduje schopnost zaparkovat naštorc. Jak tuhle schopnost v druhé generaci ztratil, není proč ho kupovat (s výjimkou Paříže, Splitu a poloviny italských a jihofrancouzských měst).
Všude jinde se při parkování láme chleba někde u 3,80 metru (místa, která konfekce v čele s Fabiemi a Corsami už musí nechat) - a tam F500, Aygo, Citigo nebo Twingo s kulatými rohy nadvakrát narvu taky.
Avatar - Blue Sun
...
| 11. 2. 2015 10:33
No právě, nadvakrát... Přeci průměrný, myšlenkově však už podprůměrný, Evropan nebude dělat něco nadvakrát. Přeci u toho nebude přemýšlet...
Stačí občas vidět, jak někdo není schopen nacpat Fabii do díry po Q7 (pražská realita)...
...
| 11. 2. 2015 10:39
Nejen pražská.....
...
| 11. 2. 2015 10:35
áno
...
| 11. 2. 2015 10:45
By si sa divil, ale ten meter naviac v meste moze byt dost dolezity. Kde so Smartom zaparkujes do radu aut popri ceste aj kolmo ku krajnici, tam si to uz s F500 nedovolis (ak nechces zablokovat jeden jazdny pruh)...
...
| 11. 2. 2015 10:51
To ano, ale s tím, jak Smartu vyčuhuje z řady zadek bych se bál, že ho i tak někdo urve. Navíc v Praze by to bylo občas problematické i kvůli tramvajím, ne všude jezdí 3 metry od chodníku.
Ale samozřejmě, pro kurýry a rozvoz pizzy může být Smart nedocenitelný. :-)
...
| 11. 2. 2015 11:02
tak pri Q7 mi zadok netrčí :-) ale mám ešte druhú gen
Avatar - iudex
...
| 11. 2. 2015 13:00
A ak zaparkuješ priečne, ako otváraš dvere? Neprovokujem, myslím reálne, pretože pri pozdĺžnom parkovaní sa parkuje natesno a viem si predstaviť, že ľudia si neuvedomia, že Ty tam so Smartom stojíš naprieč a musíš ešte otvoriť dvere.
...
| 11. 2. 2015 14:31
Zatiaľ ma nikto nezavrel. Asi im to dochádza, lebo kolmo zaparkovaný smart si ľudia všimnú, ale mne stačí 40 cm na dvere a nemám problém. Navyše v mojom smartíku prakticky neexistuje stredová konzola, takže úplne v poho nastúpim aj cez spolujazdca a keby bol fakt problém, tak to dám cez kufor >:D
...
| 11. 2. 2015 15:21
Ostatni, ktori parkuju pozdlzne, potrebuju viac miesta pred/za autom aby vobec vysli z radu, nez majitel Smartu na nastupenie/vystupenie. To auticko ma kratke (ale pomerne vysoke) dvere, takze sa donho nastupuje dobre.

Mame vo firme jedneho Smartika na behanie po meste, a fakt je to sikovne auto. Zaparkuje tam, kde ine auta nemaju sancu...
...
| 11. 2. 2015 17:28
Lenze, ked sa pred teba natesno a kolmo napcha Smartak, tak by si mu pri vychadzani s parkoviska najradsej nakopol ten jeho "ksicht".
...
| 12. 2. 2015 10:31
ak zaparkuje ako * môžeš si poslúžiť, ja nezavieram suseda len aby som to tam dal.
Avatar - Blue Sun
...
| 12. 2. 2015 07:13
Nevím, jestli vystoupíš ze Smartu do třiceticentimetrové mezery, která mi stačí před i za autem, abych v pohodě vymanévroval. Nehledě pak na to, že Smart tím, že je delší, než šířka běžného auta, ve skutečnosti to vyjetí daleko více komplikuje.
a) není přes něj tak dobře vidět, když tu svou krabicovou záď vystrčí do ulice
b) hůř se objíždí.
...
| 12. 2. 2015 08:28
30cm uplne staci na vystupenie/nastupenie. Aspon teda ludom s priemernou postavou. A co sa tyka tej dlzky, nezabudni si odpocitat predny previs (opriem kolesami o obrubnik), to je aj u smartu aspon 20cm.

Na druhej strane, bezne auto so sirkou ~2m zas nezastane tak tesne pri chodniku, ze oprie bocnicu pneumatik o obrubnik (ak si ich nechce poskodit). Mozem sem nebuduce pastnut fotku ako to vyzera, ale ver tomu, ze smart zaparkovany kolmo ku krajnici nevycnieva z radu aut, zaparkovanych pozdlzne...
...
| 12. 2. 2015 09:44
Foceno včera odpoledne v Nerudovce.

[odkaz]

Když mi takhle vyčuhoval v centru čumák při podélném stání (víc jsem to tam nenacpal), dostal jsem flastr za špatné parkování...
...
| 12. 2. 2015 10:33
tak to jo, táto gen už má problém, s mojím som na čiare :-!
Avatar - 3_diamanty
ovela viac sa mi paci
| 11. 2. 2015 16:06
f500 s tym klasickym stvorvalcovym 1,2 litrovym motorom, nevidim ziaden zmysel noveho smartu a dokonca uz to ani taky prcek nie je ako kedysi... kolmo ku chodniku s tym parkovat uz mozne asi nebude ... ( co inak bola dodnes jedina vyhoda tohto nezmyslu na kolesach ) .... zlaty f500 , jak dizajnovo tak imidzom aj motoricky a charizmou... je to uplna ina liga ako smiesny hrackarsky posobiaci a umelo vytvoreny smart.... zo smartu bohuzial necitit absolutne nic.. to uz aj stary fiat seicento ma vacsiu charizmu ... nema dalej zmysel smart rozoberat

v podstate zbytocny testik zbytocneho a pre mna osobne aj skaredeho auta ..... nezmyselnejsi od smartu je snad uz len veyron s X6-tkou

f500 :yes:
Avatar - rohYpnol
Rezignace na hodnoty Smartu
| 11. 2. 2015 17:15
Dávno není ani malý, ani stylový. Proč vzít tuhle předraženou škatuli místo Twinga? No, to nejspíš netuší ani te nejvyšší :-!
Rezignace na hodnoty Smartu
| 12. 2. 2015 07:19
Tos napsal hodne slusne, on ne ze neni stylovy, on je hnusny jak vyblita mrkev.
Proc vzit tohle misto Twinga mi opravdu neni jasne - snad jen ze bych ctel zaplatit pul auta navic, aby mi realne pulka auta ubyla.
Avatar - rohYpnol
Spolehlivost Francouze?
| 11. 2. 2015 19:49
Zvláštní, u Twinga plno keců o nespolehlivém Frantíkovi a tady ani řádek :*) :*) >:-[]

No je zkrátka vidět, že nejméně spolehlivým dílem na Renaultech je ten kosočtverec na kapotě :-!
Spolehlivost Francouze?
| 11. 2. 2015 21:04
Zatiaľ si tento test nestihol prečítať Áďa s Marošom :D, dávam m deň... >:D
Já si nějak nejsem jistej...
| 11. 2. 2015 21:09
...tím kufrem.
49x99x32cm = 260 litrů?

Mám teď v sobě něco alkoholu, ale prostě mi to nesedí...
Avatar - Blue Sun
Já si nějak nejsem jistej...
| 11. 2. 2015 21:32
Zajímavé je, že na webu uvádí 190-350 litrů. A 260 u základní 45 kW verze. Na počty to sice stále nesedí, ale je to už mnohem reálnější číslo.
Já si nějak nejsem jistej...
| 12. 2. 2015 07:17
190 bych i uveril, ja jsem jen tak nahrubo po flasce vina napocital cca 155 litru a je fakt, ze to je jen vypocet z rozmeru, ktere jsou udane v testu, takze chybi kdejake skryte zakouti. A 350 po strop je snad taky moznych.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku