Pro Evropu má Pilot bohužel jeden zásadní problém - Honda pro něj nemá motor. Leda že by přišla hybridní verze, ta by ale asi moc na dračku nešla. Jinak ale souhlasím - s ohledem na konec Accordu v Evropě a naopak vznik SUVčkového lineupu HR-V, CR-V by Pilot byl zajímavý vrchol nabídky. Je to sice obrovské auto, ale Kia tu nové Sorento prodává taky.
Sorento je o celou třídu níže... S Pilotem se srovnává Borrego. A to se v Evropě neprodává, stejně jako Pilot. Zato se prodávají v Rusku, oba. Zde je možné zhltnout testy i fotky: [odkaz] .
Upd: tak sorry, už se nevyrábí a neprodává, Borrego. Škoda, vydařený full-size SUV.
Také se mi líbí... i když Highlander je pořád o nějaký ten kousek designu i materiálů lepší. Velmi mě ale zaráží "SUV-čková nemoc": velmi krátká opěradla u sedadel ve 2. řadě. To mají snad všechny off-roady a SUV dané třídy, paradoxně té nejvyšší. Stačí mrknou na Nissan Armada, KIA Borrego, Toyota LandCruiser atd. A teď i Honda Pilot. A další paradox: opěradla sedadel ve třetí řadě jsou o.k, což pro změnu žádný z konkurentů nenabízí! Co inženýry vede k tomu, že "neumí" udělat opěradla ve 2. řadě správně vysoká, to opravdu nevím.
Není to optický klam? Na mě to dělá dojem, že opěradla všech tří řad končí ve stejné výšce. jak moc to je nebo není krátké, to nedokážu posoudit,v Highlanderu jsem nikdy neseděl a v Pilotu taky ne. V LC mi krátké nepřišly.
Myslím, že tím básník chtěl říci, že jde o revoluční design z pohledu modelu Pilot. ;-) Čekal jsem, že Honda bude držet styl současné generace, je to poměrně specificky stalizované auto a prodává se dobře, ale moc se mi nelíbila. Tohle se mi naopak líbí moc. Jsem obecně spíš na hrany, než obliny, takže kvituji jak příď, tak profil s výrazným prolisem a zadní partie se určitě originální. Mimochodem - že by se ta osvětlená "céčka" stala teď na něajkou dobu markantou značky? Má to Civic 2015 a teď i Pilot. Ten "zásek" na boku je zase spřízněný s Jazzem. :-):yes:
Ne, to si nemyslím. Podle mě chtěl básník říci, že všichni ostatní zblednou závistí, konkurence roztrhá výkresy připravovaných modelů a začne znovu tak, jak jim Honda ukázala cestu. Tyhle kecy jsou u všech značek stejné, jen si teda Honda z té záplavy klišé vybrala to, které se k UniSUV hodí asi nejmíň.
Jaks na to přišel? Honda auto ještě oficiálně nepředstavila, tyhle fotky byly někde na Edmunds a teď je převzalo auto.cz. Tak proč do toho mícháš, co si Honda myslí nebo říká? Přesně takhle vzniká ta averze je všemu, co se tu s logem H objeví. :-!
Vycházím z věty "Honda o voze mluví jako o SUV s revolučním designem"
Mně obdobné kecy od jakékoli značky nechávají v klidu, prostě to k tomu patří... každý nový foťák musí přece nutně způsobit úplnou revoluci ve fotografování, protože proč by jinak Franta prodal svůj tři roky starý Nikon?
Tak jsem schválně zapátral a na jednom US webu čtu: According to Honda, "the new Pilot represents a dramatic shift in design, while showcasing new standout technologies, versatility, and dynamics currently unavailable in the mainstream SUV segment".
Takže dramatická změna designu, což nepochybně je, nikoli "revoluční design". Bujné fantazii autora budiž přáno. ;-)
Možná bude jezdit zadkem napřed, nechme se překvapit, je to Honda, nějaká revoluce tam být prostě musí, přece by nedali na trh jen tak obyčejné "nerevoluční" auto... ;-)
Děláš dobře, že mě čteš pozorně a snažíš se vše si pečlivě zapamatovat. ;-)
Kdy tedy přijdou, do běžné produkce, "revoluční" benzínové turbomotory a dvojspojkové převodovky od Hondy. Vypadá to, že než to bude in pro Hondu, už to bude pro ostatní spíš retro... >:-[]
Copak ty ještě nevíš, že to co je revoluční pro Hondu, je pro konkurenci běžné.
To, o čem Honda teprve uvažuje, konkurence už má..., nějak se jim to heslo převrátilo naruby. >:-[];-)