Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda Pilot III přinese revoluční design, premiéru sledujte živě

31 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
toto je auto pro Evropu, po delší době velmi pěkná Honda zvenčí i uvnitř!
Avatar - TeeJay
TeeJay
Pro Evropu má Pilot bohužel jeden zásadní problém - Honda pro něj nemá motor. Leda že by přišla hybridní verze, ta by ale asi moc na dračku nešla. Jinak ale souhlasím - s ohledem na konec Accordu v Evropě a naopak vznik SUVčkového lineupu HR-V, CR-V by Pilot byl zajímavý vrchol nabídky. Je to sice obrovské auto, ale Kia tu nové Sorento prodává taky.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Sorento je o celou třídu níže... S Pilotem se srovnává Borrego. A to se v Evropě neprodává, stejně jako Pilot. Zato se prodávají v Rusku, oba. Zde je možné zhltnout testy i fotky: [odkaz] .
Up😜 tak sorry, už se nevyrábí a neprodává, Borrego. Škoda, vydařený full-size SUV.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Ono Sorento teď hodně povyrostlo, ale koukám na to a máš pravdu, Pilot je furt o kus větší a to počítám, že tenhle se mezigeneračně ještě zvětší.

To už by asi byl přece jen od CR-V veliký skok. Ale bylo by pěkné to tu mít, konečně pořádná rodinná kára. 😄 :yes:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Také se mi líbí... i když Highlander je pořád o nějaký ten kousek designu i materiálů lepší. Velmi mě ale zaráží "SUV-čková nemoc": velmi krátká opěradla u sedadel ve 2. řadě. To mají snad všechny off-roady a SUV dané třídy, paradoxně té nejvyšší. Stačí mrknou na Nissan Armada, KIA Borrego, Toyota LandCruiser atd. A teď i Honda Pilot. A další paradox: opěradla sedadel ve třetí řadě jsou o.k, což pro změnu žádný z konkurentů nenabízí! Co inženýry vede k tomu, že "neumí" udělat opěradla ve 2. řadě správně vysoká, to opravdu nevím.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Není to optický klam? Na mě to dělá dojem, že opěradla všech tří řad končí ve stejné výšce. jak moc to je nebo není krátké, to nedokážu posoudit,v Highlanderu jsem nikdy neseděl a v Pilotu taky ne. V LC mi krátké nepřišly.
Avatar - Emel
Emel
Úplně mi to vyrazilo dech, takhle ještě nikdy žádné SUV nevypadalo!
[odkaz]
😲

Ne, dobře, žerty stranou... pohledný čumák CRV se standardní krabicí vzadu je dobrá kombinace.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Myslím, že tím básník chtěl říci, že jde o revoluční design z pohledu modelu Pilot. 😉 Čekal jsem, že Honda bude držet styl současné generace, je to poměrně specificky stalizované auto a prodává se dobře, ale moc se mi nelíbila. Tohle se mi naopak líbí moc. Jsem obecně spíš na hrany, než obliny, takže kvituji jak příď, tak profil s výrazným prolisem a zadní partie se určitě originální. Mimochodem - že by se ta osvětlená "céčka" stala teď na něajkou dobu markantou značky? Má to Civic 2015 a teď i Pilot. Ten "zásek" na boku je zase spřízněný s Jazzem. 😄 :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když se na ten zadek zadíváš a na ta céčka, co nejsou v 5. dveřích především..... taky v tom vidíš Superba? >😒] >😒] >😒]
Avatar - Emel
Emel
Ne, to si nemyslím. Podle mě chtěl básník říci, že všichni ostatní zblednou závistí, konkurence roztrhá výkresy připravovaných modelů a začne znovu tak, jak jim Honda ukázala cestu. Tyhle kecy jsou u všech značek stejné, jen si teda Honda z té záplavy klišé vybrala to, které se k UniSUV hodí asi nejmíň.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Jaks na to přišel? Honda auto ještě oficiálně nepředstavila, tyhle fotky byly někde na Edmunds a teď je převzalo auto.cz. Tak proč do toho mícháš, co si Honda myslí nebo říká? Přesně takhle vzniká ta averze je všemu, co se tu s logem H objeví. :-!
Avatar - Emel
Emel
Vycházím z věty "Honda o voze mluví jako o SUV s revolučním designem"

Mně obdobné kecy od jakékoli značky nechávají v klidu, prostě to k tomu patří... každý nový foťák musí přece nutně způsobit úplnou revoluci ve fotografování, protože proč by jinak Franta prodal svůj tři roky starý Nikon?
Avatar - TeeJay
TeeJay
Tak jsem schválně zapátral a na jednom US webu čtu: According to Honda, "the new Pilot represents a dramatic shift in design, while showcasing new standout technologies, versatility, and dynamics currently unavailable in the mainstream SUV segment".

Takže dramatická změna designu, což nepochybně je, nikoli "revoluční design". Bujné fantazii autora budiž přáno. 😉
Avatar - Emel
Emel
Tahle věta je o něčem jiném 😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Nebuď "puntičkář", jde o Hondu, takže je nutná maximální velkorysost... 😉 >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 >😁 Já ten dech, ještě teď popadám, protažené crv, to je prostě revoluce revolucí.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Tys byl vždycky e😜ert na design. >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Ty nejsi evidentně e😜ert ani na tu hondu. >😁
Avatar - white label
white label
Možná bude jezdit zadkem napřed, nechme se překvapit, je to Honda, nějaká revoluce tam být prostě musí, přece by nedali na trh jen tak obyčejné "nerevoluční" auto... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒]
Avatar - TeeJay
TeeJay
Zadkem napřed? Pochopitelně, to Hondy umí. K Audi to ještě nedorazilo? 😲
Avatar - white label
white label
Ne, to určitě nebude umět ani nová R8, to víš koncern, konzervwativní A nUDní Inženýři..., pro "revoluci" musíš k Hondě.
Avatar - TeeJay
TeeJay
To mě mrzí. Mimochodem super slogan - a přímo od zdroje :yes: . To si budu pamatovat. >😁
Avatar - white label
white label
Děláš dobře, že mě čteš pozorně a snažíš se vše si pečlivě zapamatovat. 😉
Kdy tedy přijdou, do běžné produkce, "revoluční" benzínové turbomotory a dvojspojkové převodovky od Hondy. Vypadá to, že než to bude in pro Hondu, už to bude pro ostatní spíš retro... >😒]
Avatar - white label
white label
Copak ty ještě nevíš, že to co je revoluční pro Hondu, je pro konkurenci běžné.
To, o čem Honda teprve uvažuje, konkurence už má..., nějak se jim to heslo převrátilo naruby. >😒] 😉
Avatar - chalan66
chalan66
😒 Co je na tomto revolučné, som nepochopil !!! Je to rovnaké ako pred 10 rokmi ! Proste HNUS !
silversurfer
mimochodem, ta stavajici vypada tedy mnohem lepe...az na ten vnitrek.
Avatar - del42sa
del42sa
a v čem má spočívat ta revoluce ? :-!
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

ve srovnání s předchozí generací snad úplně ve všem 😄
Avatar - Delfin2
Delfin2
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Interiér (ošklivý) je sice jiný, také maska chladiče, ale celková stavba designu toho pontonu je jen trochu větší brácha 3.generace Mitsu Outlander