Tak nevim nevim ale pokazdy kdyz vyhraje Skanska tak ma na vse subdodavatele Ti pak udelaj vse co nejvic levne a pak ta dalnice podle toho taky vypada. staci se podivat k Ostrave. To mluvi za vse a nejen tam. Vlnobití na dalnicich je vice a zase u vetsiny byla Skanska.
Pokud se nemýlím, jedná se o úsek od křížení dálnice u Lipníku nad Bečvou po část Předmostí v Přerově...viz. informace na oficiálních stránkách ŘSD
[odkaz]
Mohla by se naskytnout otázka, zda ve výhře Skansky nemá prsty nynější ministr dopravy Dan Ťok, který společnost dříve vedl. Vzhledem k období vyhlášení zakázky však tato možnost padá.
Proč padá? Já si myslím, že vůbec nepadá. Ba naopak si myslím, že je to velmi pravděpodobné. Co má období vyhlášení zakázky společného s výhrou? Snad je to, že jde o datum. ;-)
nechci se Ťok zastávat, neznám je, ale v tak vysoké manžérské pozici už se nejedná o to, že pracoval ne Skansce. Proč by to Skansce "dohazoval", když už tam nepracuje, nevlastní ji? Však není ničím neovyklým, že po pár letech tito manažeři mění firmy a jde spíše o jejich kontakty.
Babiš v Agrofertu taky "nepracuje", Ťok jako ministrem dopravy a teď bude Skanska stavět všechno, stejně jako Agrofertu rok po Babišově nástupu do politiky za poslední rok stoupl obrat o 20% procent a to z naší kapsy, ale ovečkám tyto do očí bijící střety zájmu nevadí, ba co je obhajují, případně souvislosti ani vidět nechtějí:). Je to sranda, kam se hrabou Veverky s Bártou, tohle je jiná liga. Jak říkáš, jde o kontakty, a to už nebude malá domů, ale velká domů, lidi fakt jste tak naivní?
Kdybych měl šanci rozhodovat já,tak bych jim nenechal postavit ani prasečí chlívek,moje zkušenosti s touto fušerskou firmou jsou tragické.Pět reklamací a stejně to pořád stojí za h.vno.Ale Andrej Bureš a jeho parta to zřejmě vidí jinak. :no:
4 roky a 14 km ? To je 3,5 km za rok !
Hlavně mi chybí obchvat Přerova.
Když pojedu od Zlína přes Přerov do Hranic na Moravě, tak to budu mít rychleji projeté přes Kozlovice, Grymov, Prosenice, než projet celý Přerov a napojit se na dálnici.