Videa
Ada je zase tady
3
jak je důležité mít u auta dostatečnou světlou výšku :yes:
XTad
10
Presne tak, co kdyby clovek nahodou skoncil v kolejisti >😁
Hammunasakra
16
Eště důležitější je nebejt blb 😉
Informátor
0
Tak stane se 😉
Hammunasakra
0
Beru tě za slovo a posuzuju to já >😒]
Informátor
0
>😒] :yes:
_Karel_
1
>😒] :yes:
Informátor
4
No spíš bych řek, jak je důležité koukat na cestu, a ne na mobil nebo po holkách 😉
Hammunasakra
7
Tohle bych spíš tipnul na předjíždění, zkracování cesty nebo něco takovýho než na koukání po holkách 😉
RADEK1
3
Jak píši dole mě se stalo v Praze něco podobného. Z hlavní cesty jsem odbočil do leva a okamžitě jsem měl odbočit do prava. Přitom jsem prejižděl tram.pás.No a když jsem byl na tom pásu myslel jsem, ze už mám odbočit do prava.Po kousíčku jízdy po přejezdu ten skončil a mě spadla přední náprava do kolejiště. Vyskrabal jsem se z toho sám, ale srdce bylo až v krku. Stalo se to v noci a při hustém sněžení. Chci tím říct, že ten řidič nemusí být masový vrah.
Hammunasakra
2
Viděl bych docela rozdíl mezi v noci za hustýho sněžení a krásný slunný dopoledne na videu 😄
RADEK1
3
Jo máš pravdu. Ještě dnes se mě sevře hrdlo, když si na to vzpomenu 8-s
co tam s tim skocil je kterej?
Mě stačí vidět Učko na SPZ a je mi to jasné, i dle statistik v Praze nejvíc bourají řidiči z Ústeckého kraje, pak z JIhořeského a až pak Pražáci a Sředočeši.
Pán chtěl asi ušetři 10-20s a místo toho zablokoval dopravu na víc jak pl hodiny :😉
Pán chtěl asi ušetři 10-20s a místo toho zablokoval dopravu na víc jak pl hodiny :😉
Ja mam U-cko na spz a treba dnes mi 4x v praze nedal prednost s spz A....4x to byla pinda co kecala se svou kamoskou a pritom jednou se rozcilovala, ze sem ji tam vjel, no jenze pani nezna bohuzel pravidlo z prava. To by cumela kdybych nezabrzdil a ona si rozbila cumak 😄 takze spis to neni o spz, ale o tom kdo tam sedi 😄 protoze u nas v kraji je plno A a S co sem jezdi s firemnimi auty a ridi jak dementi a stejne tak je to v Praze.... 😄 a to nemluvim o 7 minutovem predjizdeni kamionu mezi sebou po dalnici 😄 obe dve registrace T 😄 ale porad jde o to, kdo sedi mezi pedaly a volantem 😄 o SPZ to fakt neni 😊
Evidentně ten starší šedivý vlasy hnědá bunda džíny co stojí hned za autem a kouří
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Snad mu dali pokutu aspoň za to parkování a odtah >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč by ho měli pokutovat za kouření?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zákon č. 379/2005 Sb. zakazuje kourit na nastupistich
Spis se podivej na 305/2009 Sb.😉
petrumr
Peto, priteli, kamarade s retro automobilem, to, ze jsi trosku blbej, jeste neznamena, ze bys mel bejt zbytecne utocnej..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asi proto, že mu to na těch kolejích sedlo na břicho 😉 Anebo proto, že s tam nebyl, abys mu to poradil 😉
Po tomhle zásahu je podvozek na kaši, výfuková soustava je tutově urvana, ochrana podvozku je někde popadaná na kamenech, potrhaný plasty a uchycení převodovky má také umíráček.
Myslim, ze nebude tak zle. Nevypada, ze by z toho cokoliv padalo, myslim, ze ani nejak brutalne nedrel o ty koleje, mozna trochu prednim naraznikem v posledni fazi vytahovani. Ono to vypada hrozne, ale nedivil bych se, kdyby autu nic nebylo. Jednou jsem jel po vymlete polnacce a prakticky celou dobu drel o spodek, kdyz jsem se zasekl, tak jsem couvnu a zkusil to znova. Rikal jsem si, ze auto musi bejt na odpis, ale kupodivu bez ujmy.
Já taky nemluvím o tom vytahování, to si to tam tak maximálně pěkně odřel. Ale když tam spadnul, tak to muselo dostat pořádně zabrat. Obzvlášť ve předu, podle mě to trefil na levé straně na uložení ramen a to už je pořádná raketa, speciálně u volva a jeho složité nápravy.
...na Volvu scházel v manuálu varovný odstavec, že Volvo neslouží k jízdě po kolejové trati >😒]
Poučení pro Volvaře - jízda po kolejových tratích se nedoporučuje >😒] :-!
P.S. Fabia Combi 1.0 MPI by tohle určitě zvládla sama, má přeci 😁S >😁 >😁 >😁
Poučení pro Volvaře - jízda po kolejových tratích se nedoporučuje >😒] :-!
P.S. Fabia Combi 1.0 MPI by tohle určitě zvládla sama, má přeci 😁S >😁 >😁 >😁
ako sa dotycnej osobe podarilo dostat do tejto nie zrovna zavidenia hodnej situace .... nejako mi to pride ze normalnou jazdou po ceste to totiz vobec nie je mozne
ono keby clovek aj chcel tak sa mu taketo nieco nepodari ... kazdy obcas moze spravit chybu ... zle odbocit ... alebo nieco podobne ale taketo nieco som este nevidel... snad sa autu nic vazne nestalo 😢
ono keby clovek aj chcel tak sa mu taketo nieco nepodari ... kazdy obcas moze spravit chybu ... zle odbocit ... alebo nieco podobne ale taketo nieco som este nevidel... snad sa autu nic vazne nestalo 😢
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Asi si v nějakém testu přečetl "jede jako po kolejích" a vzal to doslova. 😄
Další důvod, proč do města vyrážet jedině v pořádném SUV.
Další důvod, proč do města vyrážet jedině v pořádném SUV.
No jo no, kdyby měl Quattro, Xdrive, Alltrack, 4motion nebo Htrack, tak by se tutově vyhrabal .
Btw jak by se k tomu stavěla pojišťovna? Hradila by to z havarijka (to teoretické poškození podvozku)?
Btw jak by se k tomu stavěla pojišťovna? Hradila by to z havarijka (to teoretické poškození podvozku)?
Vždy je to len o zlom značení alebo hlúposti vodiča. U nás je križovatka za ktorou ak sa vodič drží príliš vpravo, tak vletí rovno do koľajiska. Je to tak už pár rokov, viacerí na to kompetentných upozorňovali, stále nepribudlo značenie a tak tam každoročne vbehne pár áut. Tu sú odfotené len dva prípady z minulého roka: [odkaz]
[odkaz]
No a potom sa nájdu chytráci, čo bol podľa mňa aj prípad Volva vo videu. Jeden korunovaný, ktorý si neuvedomil, že ide do "pasce" v podobe zafúkaného no nezakrytého koľajového zvršku zastavil dopravu na pol hodinu😒br /> [odkaz]
[odkaz]
No a potom sa nájdu chytráci, čo bol podľa mňa aj prípad Volva vo videu. Jeden korunovaný, ktorý si neuvedomil, že ide do "pasce" v podobe zafúkaného no nezakrytého koľajového zvršku zastavil dopravu na pol hodinu😒br /> [odkaz]
Na to bmw si pamätám, to sú už 2 roky ? Myslel som že to bolo minulý rok, ale vlastne, minulá zima bola teplá, napadalo len pár mm poprašku. To pri trnavskom mýte nepochopím ako tam môže niekto vbehnúť.
Tady je to normálně vyznačené - přikázaný směr objíždění vpravo na začátku zastávky, kdyby někomu nebylo jasné, že auta patří na silnici a ne na koleje, a přes koleje je ohromná zebra, jestli si dobře pamatuji. Na druhé straně křižovatky je železniční most, kde jedou auta po kolejích. Ten se relativně běžně snažili podjet řidiči s příliš vysokými nákladními vozy. I když tam dali fyzické zábrany, tak se našli jedinci, kteří je objeli a nacpali to tam, strhli trolej a na několik hodin způsobili lokální kolaps dopravy.
Nechápu, proč se teď v Praze pro tramvaje na spoustě míst dělají železniční koleje, které nejsou zároveň s okolním povrchem. Takováhle situace je tu každou chvíli a celá tramvajová trať kvůli tomu desítky minut stojí. A ještě horší je to v okolí nemocnic - např. u podolské porodnice nemůže spěchající sanitka předjet šňůru osobáků po tramvajovém pásu, protože ho chytráci předělali právě na takovouhle past :no:
Tramvaj na nich nadělá méně hluku, proto se používají.
Hlavně je to levnější 😉
Jsi si jistý? Mám takový pocit, že je tohle dražší řešení. Nemluvě o tom, že tahle trať byla myslím před několika lety rekonstruovaná - levnější by tedy mělo být tam nechat, co tam bylo.
Jo [odkaz] 😄
Já tyhle věci moc nesleduji, ale bývalý spolužák je přes vlaky a tramvaje a ten mi říkal, že je tohle na výstavbu dražší. Pravda, mluvil o zatravněných svršcích a existuje více než jeden druh (možná tedy mluvil o něčem jiném 😄 ), ale tyhle by měly být myslím také časem zatravněné. Předchozí úsek už zatravněný byl, když jsem byl naposledy v Praze. Původně byl také otevřený.
Můžeš nějak ty úspory při výstavbě rozvést. Asi budeš mluvit o dlouhodobějších nákladech na vlastnictví. Není mi totiž jasné, jak by kompletní přestavba kolejiště mohla být levnější než oprava kolejí a případná výměna panelů. Nebo jsou ty koleje o tolik levnější? 😉 A jaké jsou tam vůbec použité? Jsou tam totiž i relativně prudké zatáčky, něco je ještě v panelech, něco v asfaltu. Teď si nevzpomenu, jestli někde neponechali ještě dlažbu.
Můžeš nějak ty úspory při výstavbě rozvést. Asi budeš mluvit o dlouhodobějších nákladech na vlastnictví. Není mi totiž jasné, jak by kompletní přestavba kolejiště mohla být levnější než oprava kolejí a případná výměna panelů. Nebo jsou ty koleje o tolik levnější? 😉 A jaké jsou tam vůbec použité? Jsou tam totiž i relativně prudké zatáčky, něco je ještě v panelech, něco v asfaltu. Teď si nevzpomenu, jestli někde neponechali ještě dlažbu.
ne, mimojiné, že je to levnější a ta tramvaj na tom dělá méně hluku, tak když ta kolej není obklopená panely, tak nedochází k vymlácení kolejí taky deformací kol....a v zimě to nerupne mrazem, protože ty koleje tam nejsou úplně festovně.