Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne Diesel s motorem 3.0 TDI (176 kW) za 1,631 mil. Kč

Od února 2009 bude výrobce sportovních vozů Porsche nabízet poloterénní model Cayenne se šestiválcovým turbodieselem. Cena nejpomalejšího Porsche na českém trhu je 1.631.000,-Kč.
Zpět na článek
29. 1. 2009 09:46
29. 1. 2009 22:45
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 18:58
29. 1. 2009 10:01
29. 1. 2009 10:13
neregistrovaný "neosz"
29. 1. 2009 10:36
29. 1. 2009 10:53
29. 1. 2009 13:20
29. 1. 2009 20:30
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 10:57
29. 1. 2009 20:34
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 22:50
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 20:37
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 21:05
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 21:22
neregistrovaný "Donovan"
29. 1. 2009 21:35
31. 1. 2009 19:03
neregistrovaný "507--"
30. 1. 2009 09:46
30. 3. 2009 09:42
neregistrovaný "DSboy"
29. 1. 2009 09:46
Kája na naftu
No, pořád to má výkony lepší, než 98% aut těch jeho odsuzovačů a soudců.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:04
Re: Kája na naftu
To jo, ale tohle dýzlporsche je fakt zbytečnost až ostuda, cesťák v čiplé firemní oktávce bude tomuhle Porsche mávat z levého pruhu, to je Porsche nedůstojné. :-!
29. 1. 2009 10:14
Re: Kája na naftu
Čiplá oktávka udělá i poslední M3 a její řidič v usmrděnym tesilu na mě může mávat, jak chce. Ostuda přece neni snaha dělat něco, co se dobře prodává, nebo se bude prodávat. Na nějaký nostalgie, nebo zásady už dávno neni doba.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:25
Re: Kája na naftu
Nejde o nostalgii nebo zásady, prostě Porsche image je založená čistě na sportovnosti a výkonech, není to obyčejná značka typu BMW, mě nijak neuráží porsche SUV, chápu ho jako nutnost, a rozuměl jsem mu do doby, kdy přinášelo něco navíc, něco z Porsche, tedy byly v něm pořádné Porsche motory. Už úlitba V6 3,2 byla problematická, ale aspoň benzin, V6tdi jde proti image Porsche totálně, navíc, si to samé auto můžeš koupit jen s lidovějším znáčkem na kapotě a Cayenne tdi se dostává do pozice čisté a nefalšované masírky. V SUV VW nebo Audi je ten motor stěžejní a dává smysl i když mu naloží i ta čiplá oktávka, u porsche je to jiné, a ty dobře víš, že ten "oktávkový efekt" svou roli hraje, vzpomeň na debatu kolem jaguaru XF.
29. 1. 2009 10:35
Re: Kája na naftu
Nojo, máš sice pravdu, ale nejen díky době na to se.re pes. U Cayenna mi to nevadí vůbec u tý limusíny zase hodně.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:37
Re: Kája na naftu
A to proč?
29. 1. 2009 10:44
Re: Kája na naftu
Má tam být stejný motor a třeba ze 730d znám, že je to takový trápení a u takovýho auta by to mělo mít pořádný koule. Mě vadí i ten chrochtl V8 v Audi u těch SUV je mi to celkem ukradený.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:58
Re: Kája na naftu
Docela specifický pohled, bavorská sedma má mít koule a auto se znakem Porsche ne, jen proto, že je to SUV?
29. 1. 2009 11:03
Re: Kája na naftu
Jak jen že je to SUV? Já ti píšu, svůj pohled na věc, nejsem soudce koncernů. Nedovedu si tenhle motor představit v Panamera? ale u SUV je mi to šumák. Znak neznak.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 11:50
Re: Kája na naftu
Tak můj pohled je opačný, jedno jaký typ auta, ale auto se znakem Porsche musí jet.
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 22:45
Re: Kája na naftu
vidim to rovnako a som rad, ze mam jedno z tych 2% aut :-)
Avatar - da_b0mb
29. 1. 2009 11:36
Re: Kája na naftu
:yes: Presne tak, prvni co me napadlo, kdyz jsem videl nadpis clanku s cenovkou bylo, ze bych snad radsi to Audi
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2009 10:40
Re: Kája na naftu
Zisk jde nahoru a image dolů. Za deset let se možná bude říkat, že Porsche je předražený VW. Kdo si koupí pak turbo za 5 mega, když na cestách těch Porscháků bude spousta. Ferarri má snad výrobu uměle omezenou, aby se zachovala exklusivita.
29. 1. 2009 10:47
Re: Kája na naftu
To se uvidí za deset let, ale určitě to maj nějak vymyšlený. Z mýho pohledu bych tohle čekal při uvedení modelu, jako takovýho a nic se nestalo. Porsche je pořád Porsche.
Ferrari je exclusivní, ale když nějaký budeš chtít, tak ti do hodiny stojí před barákem.
29. 1. 2009 18:58
Re: Kája na naftu
a do dvou hodin zase zmizí >:-[]
29. 1. 2009 10:59
Re: Kája na naftu
Prodeje jsou jistě smyslem existence každé automobilky. Nadruhou stranu Porsche v dnešní době nabízí už 3litrovou naftu v Q7 a Tuaregovi. Taky si myslím, že ve světle tohoto faktu mohli nechat Cayennovi trochu výlučnosti.
29. 1. 2009 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 2. 2009 19:32
Re: Kája na naftu
To ale ta M3 nesmí mít nastartováno >:-[]
29. 1. 2009 09:50
těžší a těžké časy
Bohužel, doba bude čím dál tím nemilosrdnější (zákony) ke sportovním vozům a značkám a euro-ekoligické tlaky budou sílit.
Porsche už se snaží ( samozřejmě i s ohledem na zisk ) nějakým způsobem reagovat. Uvidíme v budoucnu, jak tvrdá bude regulace emisí a jak se s tím ryze sportovní automobilky vypořádají.
Neumím si představit, jak tento tlak ovlivní Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani atd.
Porsche prodává a prodává ( což je jedině dobře ), ale punc exkluzivity se nám postupně vytrácí, takže do dalších let by se dalo vykročit s neveselím sloganem: Porsche do každé rodiny 8-s
Rozbalit vlákno
13
29. 1. 2009 09:53
Re: těžší a těžké časy
Že by každá rodina měla 1.6? Kdyby začali dělat nějakej "roomster" za 4 kila, tak bych to možná chápal.
29. 1. 2009 10:05
Re: těžší a těžké časy
Ten slogan nemyslim tak uplně přesně na tenhle model, ale na postupný vývoj Porsche.
Jsem opravdu zvědav, čeho se ještě v horizontu třeba 10ti let dočkáme.
Bohužel chápu i důvody, které k tomu Porsche vedou.
29. 1. 2009 10:15
Re: těžší a těžké časy
Dočkáme se všeho, co jim přinese zisk, nebo je udrží nad vodou.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:36
Re: těžší a těžké časy
To jistě, ať vyrábějí klidně i lidové porsche, něco pod caymanem, a klidně ať to stojí na platformách VW, ale musí tam být něco navíc z Porsche, musí být prostě dodržována zásada, že Porsche je v dané kategorii nejsilnější nejrychlejší nejsportovnější, jedině tak bude držet svou image. Jestli udělají auto velikosti oktávky a dají do něj 2,0tdi se stejným výkonem jako má ta oktávka, a budou si myslet, že to zachrání design á la 911, tak si kopou hrob. Kolik takto rozmělněných značek už jsme zažili, některé měli sílu své image slabší (lancia) některé srovnatelné s Porsche (MG) a dnes?...jo můžeš si koupit jakési deltabravo, za které nikdo není ochoten dát víc peněz než za auto obyčejné značky z východního bloku a to MG si můžeš pořídit jen čínským techničákem. Ne, image se musí držet a pěstovat, při souč. stavu techniky, auta jsou tak vyrovnaná, to je jeden z hlavních důvodů, proč je někdo v zisku a jiný brečí v koutě.
29. 1. 2009 10:43
Re: těžší a těžké časy
:yes:
29. 1. 2009 10:50
Re: těžší a těžké časy
Píšu to nahoře, věřim, že to maj vymyšlený a pokud tedy ustáli Cayenne, jako takovýho, tak můžou dělat i kombajny na pole.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 10:56
Re: těžší a těžké časy
Věřit můžeš, pokud se ale podíváš kolem sebe, jak je na tom spousta automobilek, o kterých bys před pár lety řekl, že nemůžou mít žádný problém, a dnes, image v kanále, modelové rozpaky, a netroufnul bych si říct, že v jejich managementu seděli nějací hlupáci, co to neměli vymyšlené. Cayenne smysl dával, praktické porsche, stejně jako ho může dávat i to malé lidové autíčko, se kterým pravděpodobně přijdou, mě jde jen o to, že musí zůstat zachován ten porsche přídavek u každého modelu, Cayenne V8 ho má, Cayenne tdi, ne.
29. 1. 2009 11:07
Re: těžší a těžké časy
Já ti rozumim, ale asi s tim nic nenaděláme. Ani s tim, když jsem včera u sámošky potkal spolužáka po letech se 190E a křičí na mě, že máme stejný auta. Uvidíme, jak to dopadne.
Avatar - Dinar
29. 1. 2009 11:51
Re: těžší a těžké časy
>:D Taks to jeho strčil do kufru a odjel, ne?
Avatar - Martin911Turbo
29. 1. 2009 12:59
Re: těžší a těžké časy
Trochu offtopic ale Navtechu kdo se furt má dívat na ten Tvůj příšernej avatar s tou politickou loutkou, dyť to je do očí bijící!!! jinak mě osobně diesel i v Cayenne vadí... když už tedy, měli dát mnohem silnější, dyť ten nafťák má jen o krapet silnější výkon než můj youngtimer, který má 1300 kg...
29. 1. 2009 14:45
Re: těžší a těžké časy
Jednak mě vůbec nevadí, protože ho nemám a pokud se ti nelíbim, tak si najdi jinýho kluka, no... :-O
29. 1. 2009 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 2,7 RS
29. 1. 2009 23:32
Re: těžší a těžké časy
:yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2009 10:01
Prachy
Berme to tak, že je to stroj na výrobu peněz na 911ku. Stejně je to sranda, Porsche pro šetřílky PHM. Dám měsíčně 50 tisíc za leasing, ale ušetřím 1000 za PHM.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "neosz"
29. 1. 2009 10:13
Re: Prachy
To jsi to fakt trefil,taky mi to přijde postavené na hlavu,mít ty prachy tak spotřebu neřeším a beru ho v benzínu.
29. 1. 2009 10:36
Re: Prachy
Nechci Vas zarmoutit, ale nazor "Mit ty prachy tak spotrebu neresim", je typickej nazor lidi, co nikdy takove penize ci ani ten milion na auto nevydelaji.

Jsou stovky lidi co maji ci jsou ochotny vyhodit oknem takovou castku za auto, jenze dalsi naklady "zivotni" jako Dum , druhy dum - auto pro manzelku, deti do soukrome skoly + skolene, podpora milenky ...atd.

To by jste meli oci na stopkach kdyby jste meli moznas zazit jak lide co vydelaji okolo 1-2-3 milionu rocne hlidaji kazdou korunu.
>:D
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2009 10:53
Re: Prachy
Jsou takoví jak říkáš a pak jsou takoví, co mají normální selský rozum. Kdyby jsi takové lidi aspoň znal, tak bys to věděl.
29. 1. 2009 13:20
Re: Prachy
Ja znam jet ty setrilky ;-). Pote znam ty co to neresi, a ke konci mesici propousti vlastni lidi z firmy aby zaplatil leasing na tri aut kazdy po 2 mega.
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 20:30
Re: Prachy
No a to je dobře,nebo ne?Co s lidima...??? Musí makat grátis,to je jejich povinnost a poslání, šmejdi jedni bolševický...Je třeba být Sám, Vlastnit Tuto Planetu Jen Pro Sebe,Sám Samotinký a zbytek lidí zrušit :no: Přece moderní MBA uvažování :-! V poho,ne? :yes:
Avatar - Ji/Ri
29. 1. 2009 10:57
Mizerie
Čekal bych více života od Porsche...zrychlení někde na hranici 6 a 7sec. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 20:34
Re: Mizerie
7 sec je k smíchu. Pak se nedá stihnout nabitý den, vše zorganizovat a pak tu máme krize, fix alelujah...Já někde kolem 5,55 až 5,89 sec,max!!!! Jinak o HO#NU :no:
29. 1. 2009 17:02
Souhlas s Navtechem
Pánové, v tomto souhlasím s Navtechem. Byla to skutečně jen otázkou času než Porsche do nějakého modelu nacpe naftu. A udělali to nejméně bolestivě jak mohli - do SUV-čka. Myslím, že tím, že tam dali jenom V6 chtějí zároveň otestovat, co na to lidi, teda myslím jako kupci těch aut. A jestli jim to sežerou (a já myslím že ano) tak tam postupně strčí i V8 a V12.
Do SUV-čka mi přijde nafta taková přirozená. Když jim to má zabezpečit prachy, aby mohli nadále produkovat 911 v benzinu, tak prosím.
Image - ta se taky v čase vyvíjí. Myslíte, že jím Porsche tímto krokem stratí? Já ne. Mně vždy v souvislosti s Porsche napadne jako první 911.
Porsche se podle mně chová úplně normálně - v Evropě je velká poptávka po nafťácích, tak je pro ty Evropany prostě vyrobila. Srovnávat to s Ferrari je pro mně trošku problematické, přece jen Ferrari je skoro "kusovka" a jejich modely jsou víc extrémní.
Já teda Porsche ještě nekupoval, ale pochybuju že někdo když ho kupuje, přemýšlí nad tím, jestli ho nádodou v dlouhým táhlým nedá načipovaná Okta.
:-!
Rozbalit vlákno
11
29. 1. 2009 17:12
Re: Souhlas s Navtechem
To je od tebe hezké! Asi si otevřu lahvinku na oslavu! ;-) Takový to "šetřílkovství" je celkem u majetných občanů obvyklá věc a s V8, se na pořizovací ceně i spotřebě asi moc neušetří.
neregistrovaný "babo"
29. 1. 2009 22:50
Re: Souhlas s Navtechem
ak nie V8, chcelo to aspon nejake V6 biturbo, nieco "fikanejsie", hodne porsche. Nie vysovlene prebrany motor aj s chlpami.
29. 1. 2009 23:38
Re: Souhlas s Navtechem
Chtělo by to V6 hexaturbo. Na každý válec turbo!
30. 1. 2009 09:32
Re: Souhlas s Navtechem
nebo rovnou hexabiturbo, + jedno turbo do kabiny, do kterého může foukat spolujezdec :-!
30. 1. 2009 09:35
Re: Souhlas s Navtechem
Tak co lahvinka byla? ;-)

Jinak já jsem si toho už taky všiml, že se celkem shodneme. Prostě Porsche TDI je Ok, Kia Soul vypadá jako pro Borka Stavitele a SAAB že je nejlepší ;-)
30. 1. 2009 09:37
Re: Souhlas s Navtechem
Lahvinka nebyla. Jedu teď do Brna, tak potřebuju mít na ty "čipaře" jasnou hlavu.
30. 1. 2009 10:34
Re: Souhlas s Navtechem
hmm, koukám že si chceš užít výprask v dlouhým táhlým plně při smyslech >:D
30. 1. 2009 14:22
Re: Souhlas s Navtechem
Nikdo mě nevypráskal a ani nevypráská :-! Leda ty R36, ale ty sem ještě neviděl ;-)
30. 1. 2009 15:33
Re: Souhlas s Navtechem
tak jestli tě nikdo nevypráskal, tak je jasné že jsi do Brna jel služební Oktávkou >:D

a to že ty jsi R36 neviděl, ještě neznamená, že oni neviděli tebe ;-)
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 20:37
Re: Souhlas s Navtechem
A co tahle čiplý cedník? Ha?Proč zrovna kokta a ne kija, třeba čiplý Hočimin? Nebo soul,nebo jak se to jmenuje,ta krabice :-)
30. 1. 2009 09:30
Re: Souhlas s Navtechem
Čiplý Síd samozřejmě dá i tu čiplou Oktu ;-)

Ale nechtěl jsem to vytahovat, Navtech má poslední dobou z Kie strach (oprávněný >:-[] ),tak ho nechci strašit v tomto tematu ;-)
neregistrovaný "exctenar"
29. 1. 2009 21:05
facelift
[odkaz]
přímý konkurent :-! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
29. 1. 2009 21:22
Souhlas s Dinarem
Pánové, ja zase musím souhlasit s Dinárem. Tohle je první Porsche, které není tak rychlé, sportovní a "enthusiasts-friendly", jak by mělo Porsche být. Jasně, prodá se jich spousta, protože se sveze na image Porsche (i když to už vlastně Porsche, nebo aspoň to, co si pod tímhle slovem představuji já, vůbec není). Jenže to je dvousečná zbraň, protože nejen Cayenne TDI se sveze s image Porsche, ale také image Porsche se "sveze" s Cayenne TDI. Obávám se, že z dlouhodobého hlediska by tohle mohla být chyba. Jo, klidně vemte platformu Octavie, dejte pod kapotu boxer o 280 koních, pohon 4x4, vychytejte podvozek, design... ok. Je to Porsche jako řemen. Ale dát do 911ky diesel z Octavie, to prostě fungovat nebude. Dinar to napsal přesně :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
30. 1. 2009 09:50
Re: Souhlas s Dinarem
:yes: ;-)
29. 1. 2009 21:35
Cayenne TDI
volba znalce >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
29. 1. 2009 23:28
Přes tři sta...
Porsche... Porsche Turbo... Křídlo větší než celej svět...A drž se, brácha mi povídal, že prej tyhle auta jezděj přes tři sta... Jo, bylo mi tak 6, půlka osumdesátejch... V tu chvíli jsem netušil, že tahle slova a vzpomínky už budu mít navždy spojeny se jménem Porsche... Co na tom, že tou třístovkou začali poršáci jezdit až o něco později, však jsme kluci a občas rádi přeháníme, ne? Tak takhle se mi ta kára, to Porsche, dostalo navždy pod kůži... Vlastně mám pocit, že takhle hloupě se nechat okouzlit jde jen tak dlouho, dokud jsi dítětem - a díky za to... Nejsem si jistej, co přesně dneska řeknou starší bráchové těm mladším, až pojedou kolem auta s nápisem Porsche TDI, jenom vím jistě, že to nebude něco o třístovce... Tak nezbývá než doufat a přát si, aby ti caparti dřív zahlédli nějakou tu gététrojku... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
30. 1. 2009 09:47
Re: Přes tři sta...
:yes: ;-)
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 19:03
Re: Přes tři sta...
Cez tristo môžu ísť. Ale leda tak lieteť vo vzduchu.
30. 1. 2009 07:16
Mlynček na peniaze
Nič viac a nič menej. Kombinácia auta a motoru vyžiadaná trhom. Je doba áut, ktoré sa budú predávať jak horúce rožky, nie srdcoviek pre fajnšmekrov. Cayenne nie je Porsche a v diesli už vôbec nie. Aj pre mňa sú to len dve tony hriešnej ocele a stádo zbytočných koní. Ale tí, čo majú peniaze, také autá chcú a o to ide. A poršáci by boli blbí, keby nevyrábali autá, ktoré budú ľudia kupovať. Aj keď pri tom mnohí asi zatínajú zuby.
Rozbalit vlákno
1
30. 1. 2009 09:40
Re: Mlynček na peniaze
tak nejak :yes:

aj keď verím, že takí akcionári zuby zatínať nebudú >:D
Avatar - Dinar
30. 1. 2009 09:46
Já to říkal
a už je to tady. TDi efekt v Cayenne už začíná fungovat, objevují se jeho první pokořitelé. A neudiví, že jejich prapor pozvedl všem dobře známý řidič supersportu zakletého do fiatu bravo, Wolff, nejrychlejší z vlků, který si na své závodní dráze v Pisáreckém tunelu dal k obědu už nejednoho frajírka v nějaké trapné plečce třeba typu A4 3,2. Jo, Bravo jednačtyři v turbu, voe, s tím určitě ve Stutgartu nepočítali. >:D >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2009 12:37
Teď ještě do Porsche TDI namontovat mříž a zaslepená zadní b
... a rázem máme splněný sen českých podnikatelů - nafťák s odpočtem DPH >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2009 00:11
"Zívačka" a "nuda" ...
... řekla bych já - TOHLE (ppporsche) mne tedy opravdu NEbere - když diesel tak raději dvouturbový 3.0 HDi V6 v/od Citroën - ten LEPŠí je! ;-) :yes:
PS: TOHLE ppporsche ;-\ :no:
PPS: Ale kdyby mi tu někdo Cayman(ka) S chtěl koupit - pro TO bych měla "pochopení" :-)
Rozbalit vlákno
2
1. 2. 2009 00:41
Re: "Zívačka" a "nuda" ...
Napiš do Porsche, ty se tam z tvojí nabídky úplně položí >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2009 10:42
Re: "Zívačka" a "nuda" ...
.... jako že "Cayman(ka)" ANO a Cayenne NE?
No pravdu máte - jim "fuk" ;-\ to je a klidně i tu "naftoobludu" prodávat budou, jen aby kasička se plnila ... (ale mne tím ZKLAMALi - proč to NEříct)
PS: No dobře, zapomenu na porsche a i na ("svou") novou C5 se těším ... :-)
neregistrovaný "DSboy"
30. 3. 2009 09:42
Koniec exkluzivity
Obetujú image značky za peniaze, to je dosť smutné však tam majú Tuarega Q5, Q7 úplná zbytočnosť.
Rozbalit vlákno
0