Kde je řadicí páka? :no: Ruční brzda? :no: Manuální převodovka? :no: Proč jsou ta kolka tak hypertrofovaná? :no: Proč není vyšší světlá výška? :no: Proč není zasklená plocha vyšší a ponton nižší? :no:
Co tu pobrekáváš, joudo, o jakých argumentech tu plácáš? :-O Blue.sun zahlásil na konto Evoque, že je to čínský tuning, ptám se proč a ve srovnání s čím. Odpověď? Bůů, béé nemá cenu nic říkat, mlácení slámy... Ano, mlátí prázdnou slámu, s tím se dá souhlasit, ale nikdo mu nebrání, naopak od své první rekce ho vyzívám, aby nějaké argumenty předvedl. :-!
ado neblazni..... evoque predava vyse 50 000 aut v europe rocne... vzhladom na svoju cenu a postavenie v triede mi to pride ako megauspech .... ;-)
nemusi sa ti pacit ..... ale nepovedene auto to rozhodne nie je...... prave naopak... ;-) pozeras sa na luxusny superseller :yes: RR ukazla vsetkym ako sa to ma robit
Taktak. LR byl zničen domácími odbory, když se stal součástí státní BL. MGRG zkrachovala v roce 2005 a byla rozprodána mezi Číňany a Indy. Indové opravdu s LR zaúřadovali. Měli kliku, že se odbory po divokých 70-80 létech uklidnily. Ale jinak Indům všechna čest. :yes:
Zkus k té větě přihodit druhou půlku, "... proti tomu tohle xy vypadá skvěle". Docela by mě zajímalo, co bude tím xy, když ti evoque připadá jako čínský tuning.
Hm, pokud pomineme to, že fl na evoque jsou skutečně jen retuše, pak pořád chybí nějaký ten etalon se kterým srovnáváš. Copak je v této třídě tou krasavicí/krasavcem?
no ja ho nepoznam a tak nebudem sudit ... obcas popiseme ...... vsetko sa da.... samozrejme kazdy mame svoj pohlad na veci... on preferuje dizel ja zase benzin ale obcas sa zhodneme v istej veci... ani mne obsencia rucnej brzdy nepride ako dobry krok pri tychto novych autach.... neriesim kto aky je.... nie som tu kvoli tomu..... ;-) ... skor si vymienam poznatky o inych temach
Znovu, z hlediska vzhledu je RRE opravdu na výši. Pokud ho přiřadíme k malým SUV (X1, Q3) tak je opravdu drahej, pokud o kategorii výš, je malej a chybí šestiválec. Design to vše posouvá k hranici solitéra.
...FL obsahuje i přeladěný podvozek s novými tlumiči.
A prodejní úspěch je o to větší, že se jedná podvozkově o Freelander...tedy relativně minimální náklady, když to srovnám s prodejními cenami, tak spíš než úspěch by se dal nazvat kasovním trhákem. Pro JLR samosebou.
No kvoli tebe tu rozhodne nie som, a hoci ja ti minusky nedavam, tvoje pripadne palce dole su mi putna. Nas dvoch nic nespaja o com by som vedel. Doslovne cista nula. Ale pozor, ja som otvoreny aj tebe a sucasny stav nasho "bezbreheho priatelstva" s tebou je mozne zmenit/zlepsit. Ci sa tak stane alebo nestane mi zily netrha. Skusim ale najst nieco spolocne: Akemu sportu sa venujes? Musim ist na to takto, lebo zatial som nic v teme automobilizmus nenasiel. Mozno ked zistime spolocny menovatel, hrany sa obrusia a konverzacia bude lepsia. Teraz ti odpoviem na otazku (pricom ti prezradim malo, lebo naco povedat vsetko a naco povedat vsetko zrovna tebe, ze jo?): chodim sem pre par ludi, ktori ma potesili (nie rovnakym nazorom ale ludskym pristupom).
Nema tu ziaden vyznam nieco obhajovat pri istych jedincoch. Kolko krat sa mi stalo, ze som daval pracne zozbierane argumenty, k nicomu to nebolo. Bud niekto (kto evidentne precital mnozstvo hrubych knih) zautocil na gramatiku a dobre ze ma neudal Narodnemu ustavu pravopisu, alebo sa nasiel taky (casto krat viaceri sucasne), co vsetky argumenty zmiatol bohorovnym slovnym spojenim - "to je blbost", ale nikdy neuviedol ako protiargument nic okrem svojho nazoru plneho pysnej nadutosti a samolubosti, alebo som sa tu stretol s takymi, ktori vypichli mikrosubcast z mojej argumentacie a nasledne sa znazili viest rozhovor inym smerom ako som zacal, alebo su tu taki zreli jedinci, co sa rovno vysmievaju. Ale ironicky poviem, ze vsetci (tu pritomni superexperti, ktori sa tu drzia spolu za spotene roztrasene teple ruky) si skutocne stoja vlastnym nazorom. Ved je taky jednoduchy: "je to tak ako hovorim ja, dokazy nepotrebujem, sprosty si ty." Kontrolna otazka: Aky typ marketingu pouzil vyrobca pri LF tohto auta?
Placas akurat ty. Nezahlasil, ze je to cinsky tuning, ale ze to vyzera ako nepodareny cinsky tuning. Nikto tu nie je povinny nikomu nic dokazovat, za seba poviem, ze tu mam tie najhorsie skusenosti s diskusiou. Mlatenie slamy znamenalo, ze on sa moze uargumentovat a k nicomu to nepovedie, lebo ma prax s tym, ze argumenty sa odbijaju hlupostami, zosmiesnovanim, nadavanim, sprostymi recami.
Já tu svůj názor i zdůvodnění napsal a vy stále jen melete to samé, něco o srovnání s něčím. Proč bych měl srovnávat, vytahovat jinou značku nebo cojávím, když řeším vzhled Evoque?
Prostě neumíte zkousnout, že každému vámi adorovaná prééémije není po chuti.
A co konečně místo té prosklené střechy dát posuvnou jako má RR Sport, Jepp G.Cherokee, atd...? To mi na tom chybí, protože všechny moje auta to měly. A nechci slyšet něco o tom , že tam mám klimatizaci...tak na co okno....
Tak, tak. Není důležité "starat se", ale spíše nechat (a financovat) tvůrčí tým tak, aby měl svobodu a byl správně podporován marketingovými specialisty. Pozadí dnešního fungování JLR neznám ani trochu, ale dělá to na mě dojem, že Ratan opravdu ponechal "volné ruce" velmi šikovným inženýrům a manažerům. Úspěch JLR po z mrtvých vstání (Ford) je opravdový příběh na knihu.
P.S. Chudák SAAB....
Napsal jsi, "posazená tuningová kapota do mračítek", "monstrtuningový nárazník", to mají být argumenty vysvětlující větu "vypadá to jak nepovedený čínský tuning"??
Vždyť ten facelift s kapotou ani s velikostí nárazníku nic neudělal!
A otázka na to s čím srovnáváš je logická, jestli vidíš design fl evoqua jako čínský tuning, pak v případě, že jde o auto, které je prodejně úspěšné zejména díky svému designu se musím ptát, co je pro tebe etalonem v této třídě.
Ale tak nějak tuším, že opět zůstaneme bez odpovědi mimo rámec blábolení o "nás" a prémiiii atd. atp.
Taky nejsem Topper, abych něco s něčím poměřoval. Prostě to vypadá jako vzatý základ auta a na něj posazená tuningová kapota "do mračítek", monstrtuningový nárazník a další a další šílenosti.
Ale že o "prémii" se tu nesmí ani otřít i kdyby udělala sebehorší šílenost, na to si asi nezvyknu.
uvidime ako zareaguje najblizsia konkurencia ;-) aj ked popravde kto je najblizsi konkurent jeho velicenstva? pride mi ze to auto snad ani nema konkurenciu.... dokonalost ma meno RR evoque :yes:
PS: ten dizajn je tak neskutocny ze stale mi to pride ako pohlad na vitaznu studiu SUV pre rok 2033.... neskutocne auto ...... kategoria sama pre seba ... proste bozsky range
Ja som nikdy nestretol takych chlapov ako su tu. Pridu mi zozensteni, bez nazoru, ustrachani, podlizovacni, excentricki, egoisticki, afektovani, jesitni. Je tu skutocne iba par ludi, ktori su kultivovani, slusni, rozumni. Zda sa, ako keby niektori jedinci tu na fore presli z puberty rovno do senility.
? :-O
Neviem ci to bolo na mna, ak ano, tak to trosku lepsie zadefinuj, lebo akosi to nemozem pochopit. Ak to bola ironia, tak potom fakt diky >:D Ak nie - a si teda za lepsi motor do neho, tak :yes:
mozno sa chcu len odlisit..... neviem..... a mozno to ma aj nejake skryte vyhody ktore clovek oceni az po dlhsom fungovani s takymto autom, tazko povedat.... ak to ale z funkcneho hladiska nie je problem tak je to ok..... ako vravim... ciste vizualne mi napriklad to kolecko pride viac zaujimave ako paka... o paku napriklad vies zavadit povedzme brasnou alebo zena kabelkou... pri kolecku sa to nestane.... ale to je asi len jedna z mala vyhod tohto riesenia.... ale ak funguje tak je to ok..... vsetko je uz len vecou zvyku....
Evoque jsem drandil v Kopřivnici v rámci LL dne čtyřkolek. Dlouho, a proto mi přišel čím dál menší a menší... uvnitř. Proto mě více zajímá Discovery Sport!
Ještě ho v RRE nikdo nejel. I v testovacích XE JLR oznamoval, že ještě nejde o finální odladění. Bylo by ale smutný, pokud by nebyl na stejný úrovni jako poslední R4 konkurence.
Toto jsou zatím dvě jediný dostupný jednotky v rámci Ingenium, zážehový a další nafťáky budou až ve druhý polovině roku. priorita je uspokojit poptávku po XE. SUV se v dnešní době prodávají v zásadě sama, proto u nich to zdržení. ;-)
Pajo, kedze vidim, ze by si asi mal mat nadpriemerny prehlad o tychto "ostrovanoch", povedz mi, preco do FL nezahrnuli aj tie silnejsie naftove R4 motory, ktore budu v novom Jagu XE. ;-)
Dnes som jeden predfejsliftový videl prefrčať z profilu pred oknom a sláva to nebola, biely, menšie kolesá a tuším mal čierny spodok, s nadsádzkou dojmom taká kia soul (ale viem, že evok je závislý na kolesách a celkovom vyladení). Fejslift je vydarený a evok pofrčí.
Svůj názor ano...v prvním příspěvku. Vůbec ti neberu tvůj vkus, jen mě zajímalo, co pro tebe v týhle kategorii není čínskej tuning a co považuješ za hezký auto.
Místo toho jsi předvedl zbytečnou pěnu u huby... ;-)
ty si to zobral hodne doslovne...... prave takychto reakcii som sa obaval...... chytanie za slovicka ... a uz je to tu..... pritom som to napisal tak .... ze ten sikovnejsi pochopi ako som to myslel... a kam som tym mieril
Mám nejake fotky sacieho potrubia brutalne najlepsieho dizlu na svete po 80 tis. Km, je to trojliter, klapku skoro cez karbon nie je vidno. Je to bezkonkurencne najvacsi ofajc na zákazníkoch. Ale to vo SM neuvidis.
Doplnenie pre toho zbabelca (jazdiaceho staby patnasty majitel Favoritu LX s karburatorom)ktory mi dal minusku: daj mi adresu, ochotne ti to poslem. Denne vidim tie vase pokazene a zadrete modly, chalani v servisoch sa nevedia zastavit pre tie vase dizlove etalony spolahlivosti.