Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Qoros 3 City SUV se představí v Ženevě (+video)

17 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a ma to aj rucnu brzdu.... adovi by sa to mohlo pacit.... ovsem vidim tu pre adu jeden zadrhel a to je motor..... 😉

popravde mne ale benzin vyhovuje.... a auto sa mi paci.... :yes:
hnup
Hej, keby to bola naozaj benzínová 1,6 litrová atmosféra, tak s tým výkonom by to bol zázrak. Lenže v skutočnosti to atmosféra nebude...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano je to turbo ... turbo benzin ... :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
po záplavě škodovek konečně článek o autu vítězného lidu, vhůru soudruzi, v předvečer vítězného února opět zvítězíme a porazíme nepřítele jeho zbraněmi. Necht žije čínská lidová republika

:yes: :yes:
Avatar - nalimer
nalimer
to auto sa akurat skrutkuje v Číne
kapitál je z Izraela, vývoj je v Rakúsku, kreslili to Nemci, komponenty do toho robili v Kanade
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vitapb
A že tam neemigruješ? Česká, potažmo Evropská ekonomika je postavená na autech, pokud se i auta budou dovážet z Číny (čehož se snad nikdy nedožiju), tak pravděpodobně i ty budeš hladovět. :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vitapb
A to, že se výroba přesouvá do Číny je snad správný vývoj? Nezavrhuju úplně výrobu v Číně, ale pokud si něco kupuju, tak chci mít na výběr, jestli je to vyrobený tam, nebo tam.. V současnosti si nemůžu koupit třeba mobil/počítač vyrobenej v EU, protože se to všechno už vyrábí v Číně. Ta sem pak chrlí hromady plastovejch šmejdů, který jsou tak levný, že si jich lidi ani neváží a končí třeba po roce v koši (Př. levný čínský tablety).

To je jedna věc stránky. Druhá věc stránky je to, že pokud na našem území je továrna, tak tu továrnu musí někdo postavit, někdo vybavit, někdo v ní musí pracovat... Pokud se tohle všechno přesune do Číny, tak ČR potažmo EU, potažmo my všichni přicházíme o to, že při každém úkonu, při každém vyfakturovaném materiálu, při každé výplatě by byla zde odvedena daň... Jenže pokud se tohle odehraje v Číně, tak z toho neni na daních ani koruna a ještě to sem jalová EU dovoluje zasílat bez cla......
Gangrel
Tak se jdi zeptat těch "výrobců" z EU a USA, proč vyrábí své tovary v Číně, že by je k tomu čínská vláda tlačila?

Pročpak asi všichni vyrábí v CN? A až se stanou číňané nenažranými, tak ti budou chodit výrobky z Bangladéše... zvykej si, nebo jdi změnit kapitalistické myšlení s transparentem v ruce :-! >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Při každé výplatě by zde sice byla odvedena daň, ale o ceně práce asi nic nevíš. Tohle je jak číst příspěvek na novinkách 8-s
esso
z parametru motoru mohlo autora trknout ze se nejedna o atmosferu 😉

Dle specifikaci výrobce je to "Turbo Charger DVVT DOHC L4 16 Valve MPI"
Balsam
Jenom další nepraktická nesmyslná příšera...
Avatar - cri-cri
cri-cri
Lidi nebojte se, sám jsem poměrně pro činský, ale činských aut (neplest si ze součástkama) se v budoucí pětiletce vubec nebojím. Kukněte na ceny (540 Kč), to v EU koupí jen prodejci a par exotu jinak nikdo kdo umí počítat, jen schválně kolik je zustatková cena po 3 letech???
Čínané rozhodně dokážou vyrobit kvalitní auto, když budou chtít, ale problém je v tom, že už nebude nijak levnější než stejně kvalitně vyrobené auto v turecku/maroku. A zákazníci v EU nebudou v budoucích min. dvou pětiletek tolerovat aby činské auto stálo tolik co na stejné urovni Megane a td.
Jinak parametrove v pružnosti a urychleni to konkuruje C4 s turbem [odkaz] až na to že neni oplastované, ale kdo by bral činana, když po slevě C4 bude o dost levnější a i lepší a zůstaková cena po 3 letech bude dvojnásobná oproti Qorosu