Ford vytvořil v posledním čtvrtletí loňského roku ztrátu 5,9 miliardy, za celý rok pak 14,6 miliardy dolarů. Americký koncern zopakoval, že o státní pomoc žádat nebude.
si fakt chudák, ako vidíš opravil som to a nič opakujem nič to nemení na fakte č.1 že si arogantný drbo a na fakte č.2 že tvoj oblúbený ford je v uplej sračke >:-[] a ako to tu tak čítam ten bod č.1 si tu všimli už viacerí
nerozumiem, prečo ma tu urážaš, ja som písal, že je to za rok...predstav si mám vysokú školu a veľmi dobre viem,čo je kvartál, a nič to nemení na holom fakte, že ford ako všetky automobilky je v peknej sračke, bez ohľadu na to či ma tu urážať budeš, alebo nie... kde ti chýbajú argumenty uchyluješ sa k urážkam, ja som len poukazoval na dvojaký meter, ktorý tu vládne...a nikoho tu nepresvedčíš, že ak niekto je v miliardových stratách, že je na tom lepšie, ako ten čo má zisk..to ten truhlík je tu asi niekdo iný...a tú poslednú vetu o pastvinách netreba komentovať...je to už len trapné..
a jak je to s tou moralni zodpovednosti do budoucnosti ?? Tam se u vetsiny konzernu zda, ze jaksi zadna neexistuje a tak je nekdy nutno se podivat do minulusti... :-O
jednou mi tak kolegině vyprávěla, že v předchozím zaměstnání měla kolegyni z Chile. A Chile je původ z Evropy jakýmsi vyjádřením lepšího sociálního statusu.
Takže se tady v naší malé multikulti Evropě pochválila, že její předkové přišli do Chile po válce z Reichu a byla na to patřičně hrdá.
No, bylo jí jemně naznačeno, že multikulti evropa není právě vhodné místo na zvyšování statusu touto formou, že někdo by to mohl třeba špatně, takříkajíc politicky nekorektně pochopit. >:-[]
Zpochybňoval jsi pravdivost informací uváděných v článku: "naozaj to pravda neni, lebo je to dokonca 15mld". Jenže v článku se mluví o 5.9 za _kvartál_. (Ne, "kvartál" opravdu neznamená "rok", truhlíku.)
Že je na tom FoMoCo lépe než někdo, kdo má miliardové zisky, jsem samozřejmě netvrdil. Ukaž mi, kde jsem něco takového tvrdil. Dej se do toho, moc rád si na to počkám! (Pokud to nedokážeš, je to další důkaz toho, že jsi lhář. Je to na Slovensku normální?)
Z Big3 mají ztráty všichni tři. A v kontextu velké trojky je na tom FoMoCo podle mnoha lidí nejlépe. A to dokonce i kdyby měl za 4. kvartál ztrátu z Big3 největší; protože momentální ziskovost/ztrátovost zdaleka nejsou to jediné, podle čeho se automobilka hodnotí.
To sexuální harašení si šetři domů na Slovensko, tam se to mezi hochy na pastvinách možná nosí. Se mnou z toho nic nebude, sry.
ale ved ja som myslel stratu za celý rok...prd vieš ty, lebo aj sedliackym rozuimom je jasné, že niekto kto má miliardové straty nemôže byť na tom lepšie ako nietko kto má milionové zisky..odvolávať sa tu na nejaké hodnotenie je smiešne, lebo to ešte nikto nevedel o kríze ...trh a čísla hovoria jasnou rečou...a neviem prečo si arogantný, asi jazdíš na forde čo?? neboj všetky automobilky si prejdú teraz sračkou, len pre mna je úsmevné ako sú tu niektorí nekritický, niekto má stále zisky a je to na krach a niekto je v mínuse a ešte k tomu dosť dlho a je to vlastne super za to, že je to môj liebling že >:-[] Ford má veľkú časť odbytu v USA a preto by som až tak optimistický nebol...tam to vyzerá napriek "najkrajšiemu" a ešte neviem akom prezidentovi na štátny krach a je teraz už len na Europe aby sa pôžičkami do tohto krachu touto "ekonomickou veľmocou" nedala stiahnuť...život na dlh, nekryté hypotéky, kreditky, zisky firiem len zo špekulácii to sa niekde muselo objaviť, len prečo máme byť v sračke aj my 8-s
pardon samozrejme to nebol zisk, ale celkový obrat, zisk automobilovej divízie Fiat bol 691 milionov euro čo je o 112 milionov euro pokles oproti roku 2007....
tady ta "morální" zodpovědnost je největší kravina jakou naše multikultiblábolivová společnost vymyslela. Co tak rozebrat pyramidy, Velkou zeď, zasypat kanály na Volze etc.? Ty společnosti řídili lidé, kteří byli za své činy předvedeni před Norimberský tribunál. Šmitec.
ešte sa čuduješ wolff??:-) ale podme k tým "nepriaznivým" číslam: celkový zisk skupiny Fiat za rok 2008:59,4 bilionov euro, automobilovej divízie Fiat Group aut. 26,9 bilionov euro čo je +0,5% oproti roku 2007, dokpy predaných 2,152 500 automobilov...ale tu má niekto miliardové sekery a pomaly je to ekonomický zázrak...aj ked samozrejme asi všetky automobilky budú tento rok v poriadnej sračke, uvidíme ako sa bude dariť VW aj ked znižuje výrobu a predaje je asi na tom momentálne najstabilnejšie...otázne je ako zareaguje trh..osobne si myslím, že superluxusný segment sa báť nemusí (Ferrari, Masserati, Lambo, Mercedes,...) ale otázny je osud prémie BMW?? Audi??? kríza postihne predovšetkým strednú triedu, ktorá je v civilizovanej europe (u nás vlastne neni) hlavným kupcom premie...čo to spravý s "ludovými vozmy"??? či budú mať bežný ludia na to aby si kúpili napr. Punto či Fábiu??? uvidíme, či stredná vrstva nepresedlá skôr na lacnejšie vozy...
Rozlišoval bych mezi značkami, které vznikly přímo s válkou, které se podílely na principu vyvražďování (jako BASF) a mezi těmi, které dělaly, dělají a budou dělat zbraně nikoliv z ideologických požadavků. (což se o mišizbuši, BMW a dalších říct opravdu nedá)
První kdo vykázal účetní rozvahu za minulý rok s výhledem do budoucna byl Fiat. Museli sme si tady přečíst spousty sobů o tom, jak Fiat končí, jak je to špatné, že mu klesl !!!!zisk!!!!. Ano Ford má miliardové !ztráty! a taky přežije. Ono těch s těmi úbytky bude víc, takže bych se neplašil... Jen to chce vyčkat jako husa klasu...
Zajimava fikce...
No az na to ze za druhe svetove ridil FMC syn Edsel Ford, a Ford Motor Company pracoval stejne na US armadnich zakazkach pro US Army. Napriklad tanky s motorem Ford.... M26 Pershing, M4A3 Sherman. T20, T29 ATD.
O proti tomu Citroen(uz vlastnil Michelin) pri okupaci Francie vyrabel pro Wehrmacht. Neboli Service du Travail Obligatoire nebo tovarny Citroen ve fasistickem Spanelsku.
Jistě máš po ruce odkaz, kde "Vejtahář" tvrdí, že FoMoCo nevykáže ztrátu. Je to sice občas trochu fanatik, ale takovouhle blbost prostě nenapsal - a to se klidně vsadím.
Což z tvého taky-příspěvku dělá pouhé kvíkání.
Rozhodně to není poslední "nemalá" ztráta FoMoCo nejmíň do roku 2010. Takže si připrav další podobný plácání třeba hned na další kvartál.
Tohle je vážně esence zoufalství. Že vám Deadlift nezřídka dává důvod zrovna ho nemilovat, snad neznamená, že tu ze sebe musíte dělat idioty - jak to právě předvedl nextrom.
Naozaj to pravda je. [odkaz]
Prostě jenom neumíš číst, takže motáš dohromady ztrátu za kvartál se ztrátou za celý rok.
Ad ten nesmyslný dovětek: Že sis myslel, že hodnocení FoMoCo coby výrobce s nejlepší kondicí z Big3 znamená "už žádné ztráty", jen ilustruje, jaké prd o věci víš. FoMoCo neočekává ziskovost ani v roce 2009.
FAIL.
No mozna mel Ford vztek i na bratry Dodge, jednak je potreboval jako schopny inzenyrsky a pak by to davalo nekde i smysl, kdyz se clovek podiva na to, co mely drivejsi Dodge jako svuj znak - totiz dva do sebe zamotane trojuhelniky...
Dnes uz Fordismus nehraje takovou(zadnou) roli, ale to, co driv sir Henry planoval v Paraguay, to bylo dost silny kafe... ;-\
Tak to musis asi k Citronum... Ale bojovalo se tenkrat vsude, akorat Andre Citron ( ;- ) stal na druhe strane bojiste, takze jde jen o to, kde kdo tenkrat stal a jestli to dava dnes jeste nejaky smysl. Podnikatel CITROËN byl po matce Polak a po otci holandsky zid. Ford potreboval asi zidovske penize (Oldsmobil) a tak mel asi pekny vztek 8-s
Ježiši na tuhle blbost člověk musi reagovat, jak pravil klasik s blbostí se musí bojovat:)Ty hlupáku přečti si nějaké knížky....Jestli nevíš kde je prodávají, tak je to tam hned vedle co chodíš s klukama z kolbenky o polední puze do bufáče na sváču.... >:D Jestli tady chceš někoho ohromovat těma kydama o vyznamenáni AH, tak si něco přečti a nebo aspoň když to papouškuješ poslouchej pořádně...A poradím ti jezdi na koni a podívej se aby neměl v rodokmenu nějaké německé jméno a nebo si kup psI a vlečku hlupáku >:-[] >:-[] >:-[]
Ono v tych casoch jaksi nikto nemal prilis ciste ruky. Ani VW, ani BMW, ani Audi/NSU, ani Mitsubishi. Vsetci robili pre armadu, a velmi sa nezamyslali nad tym, na co sa ich vozidla/lietadla dalej pouzivaju...
Hitler tak dobre opisoval az s Ferdinandem Porsche zalozil Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH neboli VW.
...jejichz majitele byli prave presne naopak polovani nez Sir Henry...
To by mne zajimalo kteri? Rovnou si muzeme skrtnout auta od Japoncu, Italu a Nemcu.
Brat si almuznu od statu to by nebylo zrovna v nejlepsi tradici Henry Forda ;-), vazeneho obcana Spojenych Statu, nositele (ne)radu Velkeho kříže Řádu německé orlice >:D , velkeho antisemitisty, autora knihy "Muj Zivot" (mam to tady a jeste jsem se k tomu nedostal)z ktere udajne opisoval i Adolf H. .
Pred zabranim Sudet prevzala tehdejsi Wehrmacht 1000 fordovych nakladaku ...hmmmmmm jaky to musel byt vzacny clovek i s tim celym posranym fordismem...
Ale co naplat, i ja dnes vlastnim jeden vyrobek z Fordova domu a je v nem jeste trochu citit i ten Forduv konzervatismus :-) coz se musi na druhe strane kompenzovat vyrobky z jinych domu, jejichz majitele byli prave presne naopak polovani nez Sir Henry...
naozaj to pravda neni, lebo je to dokonca 15mld dolárov(www.autoblog.it, www.auto-motor-sport.de) a za posledné 3 roky 30mld euro....a niekto tu pochovával inú automobilku >:-[]