Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Peterbilt 579 Epiq za vyšší hospodárnost provozu (+video)

8 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
pěkně čisté linie, klasika a ta spotřeba je snová :yes:
jupo
Moje Volvo momentalne berie tak 37 litrov na sto. Tych 22 v clanku je absolutne nerealnych, jedine tak dole kopcom. Ale truck je to pekny.
Avatar - Anonym
Anonym
tady v čr pár us trucků jezdí, ale většinou starší modely + pár caboverů - Freightliner a International Navistar
Avatar - ladsla
ladsla
Proc nerealnych? V male zatezi ten slabsi motor muze jet pod 25 litru v pohode. Zalezi co vozis, v jakem provozu a jak clenite krajine, mezikus mezi volantem a sedackou to taky ovlivnuje.
velkoobjemove soupravy i v euro 5 nebo 6 jsou schopne v nizkych tunokilemetrech delat zajimavou spotrebu.
jupo
To je možno pravda v EU,ale nie v USA. Trucky jazdia na dialniciach priemerne 100 až 120 km/h a pri takych rychlostiach je tá spotreba nedosiahnuteľná. Ak by šiel prázdny, tam by sa to mohlo približovať realite, no udávať spotrebu pri jazde naprázdno mi príde rovnaké ako udávanie spotreby áut v Európe, kde sa čísla v reále líšia aj o 20percent od toho, čo udáva výrobca. A nič sa nedeje, v USA by sa takéto kombinácie výrobcovia nemohli dovoliť.
Avatar - honza84
honza84
průměrně 100 - 120 ? >😁 ale no tak. V utahu možná >😁
jupo
americke modely su pomerne dlhe a v europe pre nich niesu stavane cesty, aj ked jazdit v New Yorku je tiez na nervy a nikto tam dobrovolne nejde. Ten vnutorny priestor a komfort ale stoji zato, to nam mozu europski vodici tisko zavidiet 😄
Avatar - honza84
honza84
Jedině za tim tahat něco kratšího - cement silo apod. I tak by ses ale v určitějch místech blbě točil asi.