aspon sa potesia majitelia sandera...... to ma tiez 4 hviezdy [odkaz] ;-) ... aspon v tomto nebudu zakaznici dacie daleko od drahej premiovky ;-) ... obrazne povedane
A ty si vážně myslíš, že toto bude někoho mimo zasvěcené zajímat ? euroNCAP se brutálně shazuje tím, že mění metodiku pomalu před každým testem... :no:
Tady samozřejmě, ale kolik lidí tady si koupí zrovna TT - prodeje budou dělat především lidi mimo. A u kupců Sandera jsem si tím už úplně jistý, že pokud se zajímali o hvězdičky, tak budou porovnávat systémem 4 hvězdy = 4 hvězdy...
No, budu mluvit za sebe, i když TT kupovat neplánuji.
Kdybych ho zvažoval, tak by mě ty 4 hvězdy zarazily. Ano, poté co bych se dozvěděl, že jde "jenom" o sedačky pro děti, tak bych to tak neřešil, ale zvažovat ještě jiný model s 5 hvězdami, tohle by pro TT bylo mínus, i když spíše hypotetické...
Na tvou otázku - těžko říct, co zrovna zájemci o TT, ani si nejsem jistý, co je cílová skupina, jestli mladí kluci, single ženy nebo muži ve středních letech s druhou mízou v žilách. První na to možná budou kašlat, ale ty dvě další skupiny podle mého dají i na tu bezpečnost...
Teď jde o to, jestli se vůbec o nějakých čtyřech hvězdách dozví. Jestli vůbec ví o nějakém EuroNCAP a sám si výsledek najde. Nevšiml jsem si, že by Audi používalo v reklamních materiálech hvězdy (což nevylučuje, že to tam někde je). Jak často je to zmiňované v testech? Kolik lidí čte weby a periodika o autech? Nevím, jaké je v populaci povědomí o nárazových testech. Ale nečekám zázraky.
Preco ostuda? 5* neziskali len koli slabsiemu vysledku u ochrany deti. Lenze povedzme si na rovinu: bude niekto vzadu v TT-cku vozit deti v sedackach? Asi sotva. Toto auto na to nie je vobec urcene. Tak preco by ma malo trapit, ze sa dozadu niektore sedacky nedaju namontovat?
To je sice pravda, ale Audi ví, že se toto hodnotí. Je to prémiové auto a takovýto přešlap si nesmí dovolit. Je to podobný názor jako když někdo kritizuje u DS4 neotvíratelná zadní okna - někdo (singles, ale podle mne většina lidí) to taky nepotřebuje, ale je to bráno jako přešlap a nevýhoda.....
Audi však nenabízí TT jako rodinné auto. Pokud v něm někdo bude chtít vozit děti (dítě), bude muset udělat nějaký kompromis. Stejně jako u 911. Naopak by bylo na hlavu, kdyby ta auta přizpůsobovali pro potřeby přepravy dětí. Není nutné se hnát za každou cenu za plným počtem.
Nemluvě o tom, že se požadavky rok od roku mění a nemůžou vědět, kdy na to auto dojde řada (pokud si test sami nezasponzorují).
kazdopadne sucasny system udelovania hviezd ma svoje muchy.... hviezda sem hviezda tam ale v praxi ..... v praxi je to o inom...
viac by som hodnotil skelet... asistencne systemy by som posudzoval nejako osobitne a nezahrnal to vsetko do spolocneho celku .. pretoze velakrat auto s vybornym skeletom ktory posadku perfektne ochrani straca hviezdy len kvoli nejakym nalepkam pipatkam a dalsim nezmyslom ktore ti pri nehode naraz nestlmia ... a potom to vrha zle svetlo na cele auto... ktore koniec koncov moze byt bezpecnejsie ako ine auto ktore ma o hviezdu viacej.....
Ajajaj ,,, to by bol nazov clanku keby neslo o koncern stylom "prepadak", "hanba" alebo podobne komenty na ine automobilky. Audi ako premiova znacka si taketo faux pas nemoze resp. moze dovolovat,,, je to smutne ako marketing a ine formy podpory dokazu ovplyvnovat kvalitu clankov ci objektivnost nazoru bez rozdielov znaciek,,,
Ergo je mi z takchyto clankov zle 8-s :no:
Tak tu vidite nazornu ukazku slovickarenia...
Premiovy vyrobca, ktory doslova zlyhal auto.cz pise, ze aj napriek styrom hviezdam dosiahol vybornych vysledkov a tu je clanok, ze ziskal "JEN styri hviezdy"
No - tak nejprve nesplnění povinných 5* u jednoho z imagemakerů značky a pak vzhled nového R8. Na únor 2015 nebudou příznivci oooo vzpomínat vůbec v dobrém. :-!
Normálním příznivcům značky to žíly netrhá a ti fanatičtí budou opěvovat cokoli hlava nehlava. Dyť se podívej k vám do klubu, nová NSX vypadá ze předu extra tragicky a stejně ji už teď (v čele s tebou) oslavujete jako designový počin tisíciletí... >:-[]
TT je zřejmě první test z roku 2015 a vypadá to, že došlo k větším změnám v metodice. Osobně si počkám, jak si budou vést další auta testovaná podle stejných kritérií, ono 4* v roce 2015 nemusí být totéž co 4* v roce 2014.
Publikovali výsledky testů tří modelů, ale další dvě auta jsou dodávky (sourozenci Trafic a Vivaro). Jinak zvedli limity pro hvězdy, zavedli nový náraz, nicméně TT dojelo na nekompatibilitu s dětskými sedačkami. Tam oproti A3 Sb. ztratilo 10 % celkového počtu bodů v ochraně dětí (metodika by měla být stejná).
Myslím si, že niesom jediný ktorého táto správa prekvapila. Nemohol som si odpustiť jemný úsmev na tvári a ten sa postupne čítaním článku rozširoval ako sa redaktori snažili tetečko brániť .
Samozrejme nie je to žiadna tragédia, trochu ma sklamala ochrana pri náraze zo zadu, pretože lepší výsledok mala aj Škoda Rapid.
Som rád, že už to nie je také ako niekedy, že takmer každá automobilka dosahovala excelentné výsledky a že sprísnenie metodiky trochu prehĺbi vrásky na čelách konštruktérov .
Z toho, co psali, to vypadalo, že by stačilo nemít tak vzpřímená zadní opěradla. To by ale zase zřejmě omezilo prostor pro hlavu (dospělí se stejně nevejdou do 145 cm).
Já jsem si v Audi TT prožil cestu na zadních sedadlech jen kvůli mému přesvědčení, že zkusit se má všechno. 10 km jsem se vezl, zpět řídil.
Od té doby mám naprosto jasno. Na ty zadní sedadla leda tak malou tašku, rozhodně ne živého člověka jakéhokoliv vzrůstu.
V normálním třídveřáku má člověk místo na hlavu, když už ho nemá na nohy. V TT nemá ani to. Nedá se tam sednou, lehnout, kleknout, prostě nic pohodlného.
Zdejší nářky jsou jen přehlídkou neznalosti faktů. Dobře se bavím. ;-)
Zvláštní je, že v textu píší o dobré ochraně krční páteře vpředu, ale vyobrazenou mají mezní. U dětských sedaček to také vypadalo, že mají špatnou grafiku.
Že je to vzadu špatné, snad nikoho nepřekvapí. Pokud dodržíš doporučení Audi, tak tam stejně jen tak někoho neposadíš.