Novinky
ZocelenyDrapalik
0
Jen v zemi, kde dalnicni lobby ridi vladu, se muze stat, ze se postavi 2 silnice dalnicniho typu, soubezne vedle sebe ve vzdalenosti cca 10km, misty i mene. Ted se ten nesmysl korunuje napojenim na rakouskou dalnici. Nestaci ze mame dalnice nejdrazsi v Evrope, jeste je musime stavet soubezne 10 minut jizdy od sebe, aby ty penize tekly proudem.
Přejít do diskuze
Mela ale nestala kvuli Rakusakum, ty debaty kudy ma vest pramenily vzdy na jejich strane a mely svuj puvod v prihranicnich malopodnikatelich, kteri se logicky obavali ze se zlepsenim dobravni obsluznosti smerem na Moravu jim ubyde zakazniku. Neprekvapilo by mne, kdyby jejich financni podpora byla skutecnou pricinou protestu ekologickych hnuti proti pripravovane variante pres Mikulov, ktera skutecne (a kazdy, kdo kraj zna, nebo se aspon koukne na mapu, to musi potvrdit) znamena mensi zasah do prirody, nez varianta Breclav. Stejna pisnicka, jak pise niz Teddy.
btw, ak clovek chce ist z CZ do Viedne, mozno je to rychlejsie zobrat cez D2/E65 po Bratislavu, potom A6/E58 a A4/E58. Sice to bude o dakych 100km viac, ale casove to bude trvat menej. A ak ide dalej na juh, vyplati sa to este viac, lebo sa nemusi tlacit cez Vieden (na juhovychode je okolo Viedne uz obchvat, S1)...
Podobne to bolo aj so stavbou A6 (odbocka z dialnice A4 Wien-Gyor na Bratislavu). Tam to blokovali komunalni politici spolkovej krajiny Burgenlan😜 najprv zdrziavali planovanim, vyberanim trasy, kadejakymi ekologickymi studiami, az napokon vysvitlo ze dovodom je obava odlivu podnikatelov na Slovensko (a tym padom aj nizsi prijem na daniach), ak spravia dobre dialnicne prepojenie AT-SK...
Oni sice ti rakusania maju plnu hubu reci o Europskej Unii, ale v podstate im tiez ide o vlastne vrecka. Nemaju problem postavit dialnicu rychlo aj pomerne lacno pokial im to vyhovuje (napr. S6 cez Semmering). Ak ale maju pocit ze z toho nebudu mat vyhody, tak dokazu pekne zdrzovat, a kaslu na celu EU, a nove clenske krajny obzvlast...
Oni sice ti rakusania maju plnu hubu reci o Europskej Unii, ale v podstate im tiez ide o vlastne vrecka. Nemaju problem postavit dialnicu rychlo aj pomerne lacno pokial im to vyhovuje (napr. S6 cez Semmering). Ak ale maju pocit ze z toho nebudu mat vyhody, tak dokazu pekne zdrzovat, a kaslu na celu EU, a nove clenske krajny obzvlast...
Já si myslím, že jiný kousky dálnic jsou důležitější (třeba Praha - Špindlerův Mlýn >😁 ) než nějaká spojka kdesi na Moravě.
PS: Ta dálnice do Vídně měla stát už 10 let.
PS: Ta dálnice do Vídně měla stát už 10 let.
Přes Břeclav by to stejně nikdo neobjížděl. Už kvůli tomu, že je na naší straně pěkná silnice a Rakušáci by stejně museli vybudovat minimálně objezdy dědinek.
Dle www.asfinag.at bude obchvat Vídně již letos a od Mistelbachu asi za rok.
Jinak souhlasím, rakouská strana je nyní hrůza.
Dle www.asfinag.at bude obchvat Vídně již letos a od Mistelbachu asi za rok.
Jinak souhlasím, rakouská strana je nyní hrůza.
Ale jo, jen chci říct, že teď se drbeš z hranic do Vídně, kdyby se dělalo i na naší straně, drbal by ses sice o dvacet kilometrů dýl jenže už jen rok. Takto se sice od příštího roku svezeš z hranic do Vídně, ale budeš se drbat zas na naší straně další tři roky. :no:
Úsek od Pohořelic do Mikulova se dá projet za 15 min do Brna za nějakých 25 min. Což je nic. Jak psal Adrian77, u nás se jede pěkně plynule po rovné cestě a dá se bez problému předjíždět. Jakmile člověk přejel čáru, cesta do Vídně trvala min hodinu. Jsme sice pozadu, ale zas takový problém v tom nevidím.
Jenže pořád z toho vyplývá, že u nich se staví a u nás ne, takže oni budou příští rok hotovi a u nás to bude trvat další tři roky.
u nás je skoro minimální zpoždění, ale v rakousku je snad nejhustší síť značek a příkazů, policejních kontrol a stále jedete 50 za kamiónem, peklo
No co jsem tam jel naposledy někdy najaře, tak se na rakouské straně stavělo jak o život.
Tuto cestu z Brna do Vídně využívám asi tak 3x do roka a musím říct, že va české straně nemám jakýkoli problém. Dálnice z Brna až k Pasohlávkám a až k hranicím pak vede krásná rovná a poměrně široká silnice s minimem obcí, přes které by vedla. Zato hned za hranicemi v Rakousku člověk prakticky permanentně brzdí, samá vesnička, silnice se taky celkem dost klikatí, samej zákaz předjetí, v souvislosti se stavbou dálnice navíc samá objížďka...