Ekonomika
Asi stárneš...............já taky... 😄 Ale stejně si ji omrknu na živo a samozřejmě i otestuji. Měl jsem svého času Integru Type R, tož porovnám :-!
Odkaz viz níže...
[odkaz]
Byl to začátek roku 2010, v diskusi sám konstatuješ😒br /> "Je v prvotřídním stavu, dokonce i stěny válců motoru jsou jako dětská prdýlka, původní majitel vůbec nevěděl, co si koupil, podle mě to nikdy nevidělo více než 5000 otáček, soudím tak i podle jeho výrazu, když jsem auto projížděl."
=> Takže jsi kupoval z druhé ruky...
A dále😒br /> "Udělám, slibuji. I fotky bych rád lepší, tyhle jsem pořídil, ještě než jsem auto koupil, jen od té doby nebyla možnost to vylepšit. Na slunci je to skoro nemožné vyfotit a když je zataženo, je to ještě horší. Zatracená černá."
=> Pokud nebyla od roku 2003 do roku 2010 (tj. od Tebou avizované koupě) možnost vylepšit fotky, pak je to opravdu s podivem... Ale spíše je to asi tak, že jsi ho koupil těsně před Tvou recenzí - tj. někdy v roce 2009...
Podotýkám, že nevidím nic špatného na tom koupit auto z druhé ruky, ale zkrátka nechápu, proč máš potřebu tvrdit, že to bylo jinak...
[odkaz]
Byl to začátek roku 2010, v diskusi sám konstatuješ😒br /> "Je v prvotřídním stavu, dokonce i stěny válců motoru jsou jako dětská prdýlka, původní majitel vůbec nevěděl, co si koupil, podle mě to nikdy nevidělo více než 5000 otáček, soudím tak i podle jeho výrazu, když jsem auto projížděl."
=> Takže jsi kupoval z druhé ruky...
A dále😒br /> "Udělám, slibuji. I fotky bych rád lepší, tyhle jsem pořídil, ještě než jsem auto koupil, jen od té doby nebyla možnost to vylepšit. Na slunci je to skoro nemožné vyfotit a když je zataženo, je to ještě horší. Zatracená černá."
=> Pokud nebyla od roku 2003 do roku 2010 (tj. od Tebou avizované koupě) možnost vylepšit fotky, pak je to opravdu s podivem... Ale spíše je to asi tak, že jsi ho koupil těsně před Tvou recenzí - tj. někdy v roce 2009...
Podotýkám, že nevidím nic špatného na tom koupit auto z druhé ruky, ale zkrátka nechápu, proč máš potřebu tvrdit, že to bylo jinak...
Co přesně má společného supersport s HH? Hlavně že když já dal do jedné věty CTR a 911 GT3 RS, byl jsem sežrán zaživa. >😁
Jak už se říkalo, ten manévrovací prostor je poměrně úzký. Honda si může dovolit trošku vyšší cenu než Cupra, ale zároveň by měla být znatelně levnější než Golf R, Focus RS nebo případně STI... 830 se trefuje takřka ideálně doprostřed toho co jsem čekal.
Nevím proč by měl vypadat vrcholně sportovní model ušlápnutě, já nemám potřebu skrývat co mám za auto.
Když to hodím do třídy, tak pokud postavím na jeden konec HH dizajnu Golf R tak na druhém konci musí být Civic R.
U jednoho je úprav trochu málo u druhého až příliš...
U jednoho je úprav trochu málo u druhého až příliš...
Obě jsou to auta stejné značky a u obou se dá hodnotit, jestli je design optikou dané třídy spíše jednoduchý až elegantní, nebo rafinovaný až přeplácaný.
Ještě to nebal, třeba přijde druhá míza... Já si dělám zálusk na obyč. Civika 1,5 VTEC Turbo s 200 koníkama. Pro normální ježdění to bude asi fajn.
To vyzerá solídne, v prepočte na naše cca. 30 a 33t, to by bolo menej, ako som odhadoval. No ale často u nás sú ceny vyššie, ako púhy prepočet, tak uvidíme.
Myslim, ze ti z nas co mame cez 30 by sme vedeli kde jake krivky odpustit, ale to kridlo (aj napriek vsetkej ohladuplnosti k jeho ucelnosti) je proste dizajnersky prestrel. Toto je fakt ktory mozno vela ludi neprekusne a odradi ich takato extravagancia, ktora az priliz reze oko. Vyhodu budu mat ti chlapi, ktori maju doma fanusicku zehlenia, ta si hned bude pochvalovat zehliacu dosku. Po motorickej stranke vsak nove CTR vnimam ako superauto.
Ale udělaj , třeba Astra OPC stojí v DE 35,000 Eur - 945,000 CZK
v ČR 27,500 Eur - 740,000 CZK
A to u nás mají dokonce na konfigurátoru slevu asi 100,000 nevim jak němci .
:yes:
v ČR 27,500 Eur - 740,000 CZK
A to u nás mají dokonce na konfigurátoru slevu asi 100,000 nevim jak němci .
:yes:
Asi ti nerozumím. Jako že ty víš, že já mám CTR z 2009, zatímco já nevím, že ho mám z 2003, nebo jak?
Tak papírově je vše ok a pochybuji, že by u Hondy Type R udělali špatně, krom opravdu velmi individualistického designu exteriéru
ja o zmysle nepochybujem, kometoval som len to, ako velmi reze oko, pretoze zbytocne na seba puta pozornost jeho masivnost. Ja chapem, ze je velke asi kvoli pritlaku, pri tom vykone ma svoje opodstatnenie, ale naozaj by som sa asi hanbil s tymto autom niekde zaparkovat, pretoze by ma vnimali ako kolotocara a nie fanusika autosportu.
Myslím, že není být proč rozpolcen. Malorážkové atmosféry, nad kterýma by člověk ronil slzu jsou už dávno mrtvé. Turba do běžných motorů Hondě určitě pomůžou...
Tohle prostě nechápu... Máš CTR myslím od r.2009 a přesto máš potřebu tvrdit, že jsi kupoval nové... Proč?
Když je člověk postaví vedle sebe, bez znaku by neřekl, že jsou obě z jedné automobilky.
NSX je uhlazený elegán.
CTR je uhrovitý puberťák, byť z hlediska techniky a divokých zážitků se může hlásit k odkazu starého Hondy.
NSX je uhlazený elegán.
CTR je uhrovitý puberťák, byť z hlediska techniky a divokých zážitků se může hlásit k odkazu starého Hondy.
Jestli to nebude tím hdm automatem, ten se právě do GT-86 vyloženě nehodí. Nějak si nedovedu představit vážného zájemce o GT-86 s hdm automatem, to by musela být hodně rozporuplná osoba. Snad nějaká "blondýna" co se jí líbí hlavně tvar karoserie GT-86, ale nechce skákat po spojkovém pedále. Síla motoru GT-86 je na hraně už i s manuálem, natož s hdm.
Ne, že bych s tebou nesouhlasil, akorát nechápu to, že novému CTR nemáš motorově a hlavně podvozkově co vytknout..., přitom si s ním zatím nemohl jet. 😉
Funguje, ale prodeje nic moc. Jezdím s Yarisem do servisu do Zlína. Sedí jim tam GT-86 už přes rok. Je to v A/T červená - rudá, jenom to převáží s jednoho rohu do druhého. Před tím tam měli jednu v oranžové barvě, ta seděla často venku. Taky asi rok. Nabízeli ji se slevou. :-! Myslím, že s ní přišli "a little too late....´would say, ´bout 6 years too late"... :-! [odkaz]
No tak v tomto by som sa hanbil vozit. To je akoze co? Rychlo a zbesile. Uz tam chybaju len modre svetla na podvozku. Smiesne!!! :no: :no: >😒]
Co jsem tak sosal na diskuzích, Honda zřejmě nad aktuálním Civicem zlomila hůl a použitím nových motorů by si akorát vystřílela prach. Musíme prostě ještě dva roky vydržet. 1.8 i-VTEC je stále dobrý motor a hlavvně dneska už raritní atmosféra a 1.5 a 1.3 Earth Dreams snad udělají radost o to větší. Jsem takový rozpolcený, na jednu steanu jsem zvědavý, co Honda s Turbem dokáže, na druhou mi těch jejích atmosfér bude líto.
To křídlo je tak trošku "Mugen v sérii", ale o to víc jsem přesvědčený o tom, že to tam fakt má smysl.
Já bych koncept neřešil, prostě koncept. Konceptů už bylo, od různých značek a jak jsme se třásli, aby to dopadlo... za mě třeba jeden z největších šoků bylo GT-86. Úchvatný koncept a pak takový odpad. 8-s Ale zase úžasně funguje. :yes:
Civica asi nechápe nikdo, když vezmeš v úvahu, že to má být model čistě pro Evropu. Mně se jeho specifičnost zamlouvá, ale lidem obecně bohužel ne.
CTR je logicky obrazem výchozího modelu, zázraky neuděláš. 😉
CTR je logicky obrazem výchozího modelu, zázraky neuděláš. 😉
Nemyslím, že by to bylo vycucané z prstu, navíc MF se celkem vyzná. Ještě se to určitě může zkazit, ale nijak zásadně.
CTR se vždycky prodával dobře, teď nevím jistě - nebylo FN2 náhodou nejprodávanější benzinový 3D HH na trhu? Jo, stál 700 a pak dokonce 640, což není 800+, ale ostré Hondy v Evropě vždycky šly docela slušně, na rozdíl od hybridů. :-!
CTR se vždycky prodával dobře, teď nevím jistě - nebylo FN2 náhodou nejprodávanější benzinový 3D HH na trhu? Jo, stál 700 a pak dokonce 640, což není 800+, ale ostré Hondy v Evropě vždycky šly docela slušně, na rozdíl od hybridů. :-!
Já už mám z CTR ani ne weekend car, ale spíš monthly car a protože jsem kupoval nové, mám to i po 13 letech zánovní (a hlavně atmosférický), takže měnit nebudu. Což ale neznamená, že to nesleduju a nedržím palce.
Jestli se něco v blízké době bude měnit, bude to family car, i když co do spolehlivosti a kilometráže asi taky není důvod. :😉 😉
Jestli se něco v blízké době bude měnit, bude to family car, i když co do spolehlivosti a kilometráže asi taky není důvod. :😉 😉
Když vezmu, jak se Hondě podařilo udělat pěkné CR-Z tak opravdu nechápu kreaci nového Civica a tuplem Type-R.... jianak motorově, výkonem, podvozkem nemám co vytknout :yes:
A to má ještě CTR další pár dvířek k dobru, že jo. 😄
Ofiko ceny ještě nejsou, ale jak vidím, ty už máš Vánoce jen z toho nástřelu předsedy. 😉
Teď si představ, že by to byla pravda a nový CTR by se prodával jak teplé rohlíky.... Honda by nestíhala vyrábět a Honfuns by chodili na brigády vařit lemy na blatníky a lepit dvouplošníky na pr.del. >😒]
Ofiko ceny ještě nejsou, ale jak vidím, ty už máš Vánoce jen z toho nástřelu předsedy. 😉
Teď si představ, že by to byla pravda a nový CTR by se prodával jak teplé rohlíky.... Honda by nestíhala vyrábět a Honfuns by chodili na brigády vařit lemy na blatníky a lepit dvouplošníky na pr.del. >😒]
Tak to každopádně... 😄
Taky bude u CTR dost podstatná volba barvy, třeba v černé, nebo tmavě šedé bude působit o poznání umírněněji, méně "tunersky".
Taky bude u CTR dost podstatná volba barvy, třeba v černé, nebo tmavě šedé bude působit o poznání umírněněji, méně "tunersky".
Jasně, že je, netvrdím , že ne. Ale těch baťovských 900 mi vyšlo aspoň u toho provedení GT. Honda club má ten nástřel "základu" hodně optimistický (proti UK cenám), uvidíme.
Moc bych si přál, aby jsi měl pravdu. Ale je třeba se podívat proti komu budou CTR prodávat. Pokud jako přímého konkurenta identifikují MRST, který se nabízí za 920k a přitom je o dost slabší 275koní oproti 310koňům a jen s 3D, tak ten meloun nevypadá úplně mimo. ;-\
Ano, potvrzené to není, ale nedávalo by to logiku. Pokud v Anglii stojí CTR jen o 20% více než nejvybavenější Civic diesel, nečekal bych, že v ČR bude CTR proti nejvybavenějšímu dieselu najednou o půlku dražší a bude přes milion.
Osobně si myslím, že ta cena bude plus minus proti tomu dieselu o 20-25% vyšší i u nás (přeci jen, i v rámci jednoho modelu se cenotvorba u jednotlivých motorizací v jiných zemích trochu liší), což je 670 + 20-25% = cca 810-840 za základní verzi, takže těm neofiko 830 bych věřil a naopak bych se opravdu hodně divil, kdyby ofiko cena základní verze šla přes 900.
Osobně si myslím, že ta cena bude plus minus proti tomu dieselu o 20-25% vyšší i u nás (přeci jen, i v rámci jednoho modelu se cenotvorba u jednotlivých motorizací v jiných zemích trochu liší), což je 670 + 20-25% = cca 810-840 za základní verzi, takže těm neofiko 830 bych věřil a naopak bych se opravdu hodně divil, kdyby ofiko cena základní verze šla přes 900.
Právě jsem se vrátil z garáže, abych popojel kousek s X5 a zapnul dobíječku a zkontrolovat krk. Kuwa mám ho zas o kúsek kratší... >😁
Kridlo mi ani tolik nevadi (sice u konceptu vypadalo vyrazne lepe), ale vazne se mi nelibi jak vyresili "rozsireni" blatniku. A to hlavne tech zadnich. To me trochu zklamalo. Ale uvidime ted o vikendu, treba to nebude vypadat nazivo zas tak hrozne. 😄
No právě... tys tipoval že to nebude méně než 900 a ono je. Teda asi, tohle ještě není ofiko.
Tak ten údaj o cene je zatiaľ stále len nástrelom redaktora (vášho šéfa Honda-klubu), takže s tými oslavami by som počkal. Každopádne šetriť môžeš začať už teraz. 😉
Dyť píšu, že jsem tipoval (minimálně) baťovských 900 tisíc, což je v článku přesně odhadovaná cena za provedení GT.
800-850 tis. je přece méně, než 900 tis., nebo ne? 😄
800-850 tis. je přece méně, než 900 tis., nebo ne? 😄
Tak jasne, ze Concept je mnohem hezci tak jako u jinych vyrobcu. Dokazal by to ale nekdo prodavat za tyhle penize a neprodelat?
Videl bych to spise na 130 a 180 koniku, ale nechme se prekvapit. Nove motory prijdou az s 10G u faceliftu ani nahodou. I proto si asi pocka HR-V.
No on ten Megán si svými vlastnostmi tu cenu už obhájil. O CTR zatím známe akorát fotky a specifikace. 😉
No ještě se neraduj, zatím jsou ceny nepotvrzené, já bych to také viděl někde něco málo přes 1mil, ale budu rád, když to tolik nebude... :-!
S ohledem na to, že 270 Trophy-R ve specifikaci "Sub8" stojí přes mega, je CTR zadarmo. >😁 :yes:
Já na to už koukal ... tak jsem to upravil. Nějak jsem nikdy nepochopil, proč Angláni byli tajpárem tak nadšení ... Já osobně jsem srdcem u WRX ...
Možná už s faceliftem - ten je každý rok. Má být litr se 150 a 1,5 s 200 koníkama. Ale je to všechno neověřené.
Druhá věc je, že i NSX je mnohem uhlazenější a méně křiklavé auto... a ve výsledku elegantnější.
Co jsem se díval, tak poměr mezi českými a slovenskými cenami je u Civiců mezi 25,4 a 26,0 Kč za EUR. Pokud budeme předpokládat zachování této cenové politiky i u CTR, mělo by to být zhruba 32.300 EUR za základní a 35.000 EUR za GT verzi.
Samozřejmě, že se na R půjdu podívat nebo pokud půjde i projet 😄
Škoda, že dle fotek nic neudělali s tou nádrží pod sedadly a sedí se asi zase hodně vysoko.
Škoda, že dle fotek nic neudělali s tou nádrží pod sedadly a sedí se asi zase hodně vysoko.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jediným společným jmenovatelem v přístupu k designu hh je tady zřejmě počet koncovek výfuku.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jediným společným jmenovatelem v přístupu k designu hh je tady zřejmě počet koncovek výfuku.
Uvidíme, já tipoval přesně těch baťovských 900 tis., které avizují k té lepší výbavě.
829 tis. zatím vypadá optimisticky.
829 tis. zatím vypadá optimisticky.
Vypadá to, že tuniči Favoritů mají nový dream car nad postel.
Před Hondou mám jinak respekt. Tohle bude technicky určitě dokonalá mašina. Ale v R Hondě se poslouchá akorát motor. Asi už stárnu a tohle R se mi vzhledově prostě nelíbí.