Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R: Na českém trhu (nejspíš) od 829.000 Kč

Podle neoficiálních informací se sportovní 310koňový Civic Type R vejde v obou verzích do intervalu 800-900 tisíc korun..
Zpět na článek
5. 3. 2015 11:31
5. 3. 2015 11:54
5. 3. 2015 12:02
5. 3. 2015 12:15
5. 3. 2015 12:22
5. 3. 2015 13:04
5. 3. 2015 15:03
5. 3. 2015 15:09
5. 3. 2015 15:42
5. 3. 2015 18:41
6. 3. 2015 21:48
5. 3. 2015 13:27
5. 3. 2015 13:33
5. 3. 2015 13:36
5. 3. 2015 12:14
7. 3. 2015 09:51
5. 3. 2015 12:19
5. 3. 2015 14:20
5. 3. 2015 22:03
5. 3. 2015 23:47
5. 3. 2015 23:26
Avatar - Emel
5. 3. 2015 11:31
Cena
White, tak co říkáš na můj tip 800-850 ;-) ? No, ještě chvilku počkáme...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - iudex
5. 3. 2015 11:54
Re: Cena
To vyzerá solídne, v prepočte na naše cca. 30 a 33t, to by bolo menej, ako som odhadoval. No ale často u nás sú ceny vyššie, ako púhy prepočet, tak uvidíme.
5. 3. 2015 12:02
Re: Cena
Vyborna cena, to jsem ani necekal :yes:
5. 3. 2015 12:15
Re: Cena
Co jsem se díval, tak poměr mezi českými a slovenskými cenami je u Civiců mezi 25,4 a 26,0 Kč za EUR. Pokud budeme předpokládat zachování této cenové politiky i u CTR, mělo by to být zhruba 32.300 EUR za základní a 35.000 EUR za GT verzi.
Avatar - Emel
5. 3. 2015 12:22
Re: Cena
Jak už se říkalo, ten manévrovací prostor je poměrně úzký. Honda si může dovolit trošku vyšší cenu než Cupra, ale zároveň by měla být znatelně levnější než Golf R, Focus RS nebo případně STI... 830 se trefuje takřka ideálně doprostřed toho co jsem čekal.
Avatar - white label
5. 3. 2015 13:04
Re: Cena
Uvidíme, já tipoval přesně těch baťovských 900 tis., které avizují k té lepší výbavě.
829 tis. zatím vypadá optimisticky.
Avatar - Emel
5. 3. 2015 15:03
Re: Cena
"Ze 40 tis. éček tu z toho těžko udělají 800-850 tis. Kč, tomu nevěřím." ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2015 15:09
Re: Cena
Dyť píšu, že jsem tipoval (minimálně) baťovských 900 tisíc, což je v článku přesně odhadovaná cena za provedení GT.
800-850 tis. je přece méně, než 900 tis., nebo ne? :-)
Avatar - Emel
5. 3. 2015 15:42
Re: Cena
No právě... tys tipoval že to nebude méně než 900 a ono je. Teda asi, tohle ještě není ofiko.
Avatar - white label
5. 3. 2015 18:41
Re: Cena
Jasně, že je, netvrdím , že ne. Ale těch baťovských 900 mi vyšlo aspoň u toho provedení GT. Honda club má ten nástřel "základu" hodně optimistický (proti UK cenám), uvidíme.
Avatar - PetrK
6. 3. 2015 21:48
Re: Cena
Ale udělaj , třeba Astra OPC stojí v DE 35,000 Eur - 945,000 CZK
v ČR 27,500 Eur - 740,000 CZK

A to u nás mají dokonce na konfigurátoru slevu asi 100,000 nevim jak němci .
:yes:
5. 3. 2015 13:27
Re: Cena
Přijde mi to docela dost ....
Avatar - Emel
5. 3. 2015 13:33
Re: Cena
Možná bez DPH... ne, TypeR 8G byl přes 700.
5. 3. 2015 13:36
Re: Cena
Já na to už koukal ... tak jsem to upravil. Nějak jsem nikdy nepochopil, proč Angláni byli tajpárem tak nadšení ... Já osobně jsem srdcem u WRX ...
Avatar - Kubis001
5. 3. 2015 11:49
Tuzzingový sen...
No nevím, továrni tuning: Hudba 320w, červené osvětlení, červená linka na lízatku. Ještě stáhnout okna a naplno hit Karla - "Přijela pouť" a jsme doma :-)

Vypadá to, že tuniči Favoritů mají nový dream car nad postel.

Před Hondou mám jinak respekt. Tohle bude technicky určitě dokonalá mašina. Ale v R Hondě se poslouchá akorát motor. Asi už stárnu a tohle R se mi vzhledově prostě nelíbí.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 11:59
Re: Tuzzingový sen...
Asi stárneš...............já taky... :-) Ale stejně si ji omrknu na živo a samozřejmě i otestuji. Měl jsem svého času Integru Type R, tož porovnám :-!
Avatar - Kubis001
5. 3. 2015 12:09
Re: Tuzzingový sen...
Samozřejmě, že se na R půjdu podívat nebo pokud půjde i projet :-)

Škoda, že dle fotek nic neudělali s tou nádrží pod sedadly a sedí se asi zase hodně vysoko.
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 12:24
Re: Tuzzingový sen...
Mě sezení vysoko nevadí....mám krom jiného i krátký krk... ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2015 15:04
Re: Tuzzingový sen...
Já jsem zase právě "alergický" na sezení jak na polštáři. A co krátkého naopak nemáš?
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 16:35
Re: Tuzzingový sen...
Právě jsem se vrátil z garáže, abych popojel kousek s X5 a zapnul dobíječku a zkontrolovat krk. Kuwa mám ho zas o kúsek kratší... >:D
Avatar - white label
5. 3. 2015 15:10
Re: Tuzzingový sen...
Co teda naopak krátkého nemáš?
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 16:31
Re: Tuzzingový sen...
No na to ses musel zeptat mých manželek a milenek.....já se kuwa nerad chlubím... :-!
5. 3. 2015 12:03
Re: Tuzzingový sen...
Ještě to nebal, třeba přijde druhá míza... Já si dělám zálusk na obyč. Civika 1,5 VTEC Turbo s 200 koníkama. Pro normální ježdění to bude asi fajn.
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 12:20
Re: Tuzzingový sen...
Obezřetnost se s takovými upravenými vozy vyplácí...nekupuj jen srdcem... :-!
5. 3. 2015 12:38
Re: Tuzzingový sen...
Počkej, já myslím funglovku a ne sprintkáru s Hondaklubu. >:D
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 14:15
Re: Tuzzingový sen...
Já nevěděl, že něco takového Honda má... :-!
5. 3. 2015 14:54
Re: Tuzzingový sen...
Civic 10G ;-) Je za humny >:D
Avatar - Emel
5. 3. 2015 12:22
Re: Tuzzingový sen...
No ten bude asi až s 10G, ne?
Avatar - Kubis001
5. 3. 2015 12:30
Re: Tuzzingový sen...
Prý v USA už letos. Kdy bude u nás se zatím asi neví..
5. 3. 2015 13:12
Re: Tuzzingový sen...
V USA nabízí v Civicu 2,4. Otázka je, jestli ho nabídnou i v EU, kde Civic končí na 1,8.
5. 3. 2015 12:33
Re: Tuzzingový sen...
Možná už s faceliftem - ten je každý rok. Má být litr se 150 a 1,5 s 200 koníkama. Ale je to všechno neověřené.
5. 3. 2015 15:03
Re: Tuzzingový sen...
Videl bych to spise na 130 a 180 koniku, ale nechme se prekvapit. Nove motory prijdou az s 10G u faceliftu ani nahodou. I proto si asi pocka HR-V.
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:51
Re: Tuzzingový sen...
Co jsem tak sosal na diskuzích, Honda zřejmě nad aktuálním Civicem zlomila hůl a použitím nových motorů by si akorát vystřílela prach. Musíme prostě ještě dva roky vydržet. 1.8 i-VTEC je stále dobrý motor a hlavvně dneska už raritní atmosféra a 1.5 a 1.3 Earth Dreams snad udělají radost o to větší. Jsem takový rozpolcený, na jednu steanu jsem zvědavý, co Honda s Turbem dokáže, na druhou mi těch jejích atmosfér bude líto.
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 3. 2015 08:08
Re: Tuzzingový sen...
Myslím, že není být proč rozpolcen. Malorážkové atmosféry, nad kterýma by člověk ronil slzu jsou už dávno mrtvé. Turba do běžných motorů Hondě určitě pomůžou...
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 14:18
Re: Tuzzingový sen...
1.5 VTEC TURBO by měl mít 180 koní, jestli to teda bude stačit. ;-)
Avatar - KANKUNEN
5. 3. 2015 12:07
Re: Tuzzingový sen...
Nevím proč by měl vypadat vrcholně sportovní model ušlápnutě, já nemám potřebu skrývat co mám za auto.
Avatar - Emel
5. 3. 2015 12:23
Re: Tuzzingový sen...
Druhá věc je, že i NSX je mnohem uhlazenější a méně křiklavé auto... a ve výsledku elegantnější.
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 14:19
Re: Tuzzingový sen...
Co přesně má společného supersport s HH? Hlavně že když já dal do jedné věty CTR a 911 GT3 RS, byl jsem sežrán zaživa. >:D
Avatar - Emel
5. 3. 2015 15:01
Re: Tuzzingový sen...
Obě jsou to auta stejné značky a u obou se dá hodnotit, jestli je design optikou dané třídy spíše jednoduchý až elegantní, nebo rafinovaný až přeplácaný.
Avatar - Kubis001
5. 3. 2015 15:14
Re: Tuzzingový sen...
Když to hodím do třídy, tak pokud postavím na jeden konec HH dizajnu Golf R tak na druhém konci musí být Civic R.

U jednoho je úprav trochu málo u druhého až příliš...
Avatar - white label
5. 3. 2015 15:23
Re: Tuzzingový sen...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Jediným společným jmenovatelem v přístupu k designu hh je tady zřejmě počet koncovek výfuku.
Avatar - Bully_
5. 3. 2015 18:41
Re: Tuzzingový sen...
Idealni stav. Muzes si vybrat z obou koncu, nebo cokoliv mezi tim :yes:
Avatar - white label
5. 3. 2015 18:43
Re: Tuzzingový sen...
Tak to každopádně... :-)
Taky bude u CTR dost podstatná volba barvy, třeba v černé, nebo tmavě šedé bude působit o poznání umírněněji, méně "tunersky".
Avatar - praděda7
6. 3. 2015 09:22
Re: Tuzzingový sen...
Ano, někde jsem video clip s CTR v černé barvě a docela na mě zapůsobil... :-!
Avatar - JDM
5. 3. 2015 20:02
Re: Tuzzingový sen...
pán je znalec
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 3. 2015 12:08
Pecka
Jestli bude vážně za tolik, tak spousta muziky za rozumné peníze :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stewee
5. 3. 2015 12:14
ach to kridlo
Myslim, ze ti z nas co mame cez 30 by sme vedeli kde jake krivky odpustit, ale to kridlo (aj napriek vsetkej ohladuplnosti k jeho ucelnosti) je proste dizajnersky prestrel. Toto je fakt ktory mozno vela ludi neprekusne a odradi ich takato extravagancia, ktora az priliz reze oko. Vyhodu budu mat ti chlapi, ktori maju doma fanusicku zehlenia, ta si hned bude pochvalovat zehliacu dosku. Po motorickej stranke vsak nove CTR vnimam ako superauto.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - xjara
5. 3. 2015 16:02
Re: ach to kridlo
Kridlo mi ani tolik nevadi (sice u konceptu vypadalo vyrazne lepe), ale vazne se mi nelibi jak vyresili "rozsireni" blatniku. A to hlavne tech zadnich. To me trochu zklamalo. Ale uvidime ted o vikendu, treba to nebude vypadat nazivo zas tak hrozne. :-)
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:46
Re: ach to kridlo
To křídlo je tak trošku "Mugen v sérii", ale o to víc jsem přesvědčený o tom, že to tam fakt má smysl.
Avatar - Stewee
6. 3. 2015 08:20
Re: ach to kridlo
ja o zmysle nepochybujem, kometoval som len to, ako velmi reze oko, pretoze zbytocne na seba puta pozornost jeho masivnost. Ja chapem, ze je velke asi kvoli pritlaku, pri tom vykone ma svoje opodstatnenie, ale naozaj by som sa asi hanbil s tymto autom niekde zaparkovat, pretoze by ma vnimali ako kolotocara a nie fanusika autosportu.
Avatar - Bully_
6. 3. 2015 09:43
Re: ach to kridlo
Je videt, ze jsi jeste nejel v nejakem opravdu napadnem aute >:D
Avatar - JDM
7. 3. 2015 09:51
Re: ach to kridlo
>:D no to určitě >:D jak se pozná správný fanoušek autosportu?? >:D
5. 3. 2015 12:19
Civic R Type
Když se kouknu na R Type koncept a na tohle, tak to opravdu vypadá jako by to se to událo někde v garáži za panelákem .Obrovské sklamání za design :-( :-( :-( :-( oproti již zmíněnému konceptu.Méně v mnohém, dopadá více ............................
Rozbalit vlákno
7
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 12:22
Re: Civic R Type
Koncept je koncept a realita je koncept, který prošel účtárnou... ;-)
5. 3. 2015 12:26
Re: Civic R Type
Nu ,tu to ale vypadá ,že je to vyšlo dráž ....................... :-) :-) :-)
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 12:43
Re: Civic R Type
Jo, operativni slovo je "vypadá"... >:D
5. 3. 2015 15:07
Re: Civic R Type
Tak jasne, ze Concept je mnohem hezci tak jako u jinych vyrobcu. Dokazal by to ale nekdo prodavat za tyhle penize a neprodelat?
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:43
Re: Civic R Type
Já bych koncept neřešil, prostě koncept. Konceptů už bylo, od různých značek a jak jsme se třásli, aby to dopadlo... za mě třeba jeden z největších šoků bylo GT-86. Úchvatný koncept a pak takový odpad. 8-s Ale zase úžasně funguje. :yes:
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 22:27
Re: Civic R Type
Funguje, ale prodeje nic moc. Jezdím s Yarisem do servisu do Zlína. Sedí jim tam GT-86 už přes rok. Je to v A/T červená - rudá, jenom to převáží s jednoho rohu do druhého. Před tím tam měli jednu v oranžové barvě, ta seděla často venku. Taky asi rok. Nabízeli ji se slevou. :-! Myslím, že s ní přišli "a little too late....´would say, ´bout 6 years too late"... :-! [odkaz]
Avatar - white label
5. 3. 2015 22:35
Re: Civic R Type
Jestli to nebude tím hdm automatem, ten se právě do GT-86 vyloženě nehodí. Nějak si nedovedu představit vážného zájemce o GT-86 s hdm automatem, to by musela být hodně rozporuplná osoba. Snad nějaká "blondýna" co se jí líbí hlavně tvar karoserie GT-86, ale nechce skákat po spojkovém pedále. Síla motoru GT-86 je na hraně už i s manuálem, natož s hdm.
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 14:20
CTR vs. Megán
S ohledem na to, že 270 Trophy-R ve specifikaci "Sub8" stojí přes mega, je CTR zadarmo. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 14:48
Re: CTR vs. Megán
No ještě se neraduj, zatím jsou ceny nepotvrzené, já bych to také viděl někde něco málo přes 1mil, ale budu rád, když to tolik nebude... :-!
5. 3. 2015 17:17
Re: CTR vs. Megán
Ano, potvrzené to není, ale nedávalo by to logiku. Pokud v Anglii stojí CTR jen o 20% více než nejvybavenější Civic diesel, nečekal bych, že v ČR bude CTR proti nejvybavenějšímu dieselu najednou o půlku dražší a bude přes milion.

Osobně si myslím, že ta cena bude plus minus proti tomu dieselu o 20-25% vyšší i u nás (přeci jen, i v rámci jednoho modelu se cenotvorba u jednotlivých motorizací v jiných zemích trochu liší), což je 670 + 20-25% = cca 810-840 za základní verzi, takže těm neofiko 830 bych věřil a naopak bych se opravdu hodně divil, kdyby ofiko cena základní verze šla přes 900.
Avatar - praděda7
5. 3. 2015 17:48
Re: CTR vs. Megán
Moc bych si přál, aby jsi měl pravdu. Ale je třeba se podívat proti komu budou CTR prodávat. Pokud jako přímého konkurenta identifikují MRST, který se nabízí za 920k a přitom je o dost slabší 275koní oproti 310koňům a jen s 3D, tak ten meloun nevypadá úplně mimo. ;-\
5. 3. 2015 14:53
Re: CTR vs. Megán
No on ten Megán si svými vlastnostmi tu cenu už obhájil. O CTR zatím známe akorát fotky a specifikace. ;-)
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:41
Re: CTR vs. Megán
A tohle budeš pindat jak dlouho? Dokud to série nedá pod 7:50? >:D
Avatar - iudex
5. 3. 2015 15:34
Re: CTR vs. Megán
Tak ten údaj o cene je zatiaľ stále len nástrelom redaktora (vášho šéfa Honda-klubu), takže s tými oslavami by som počkal. Každopádne šetriť môžeš začať už teraz. ;-)
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:32
Re: CTR vs. Megán
Já už mám z CTR ani ne weekend car, ale spíš monthly car a protože jsem kupoval nové, mám to i po 13 letech zánovní (a hlavně atmosférický), takže měnit nebudu. Což ale neznamená, že to nesleduju a nedržím palce.

Jestli se něco v blízké době bude měnit, bude to family car, i když co do spolehlivosti a kilometráže asi taky není důvod. :*) ;-)
6. 3. 2015 00:26
Re: CTR vs. Megán
Tohle prostě nechápu... Máš CTR myslím od r.2009 a přesto máš potřebu tvrdit, že jsi kupoval nové... Proč?
Avatar - TeeJay
6. 3. 2015 14:18
Re: CTR vs. Megán
Asi ti nerozumím. Jako že ty víš, že já mám CTR z 2009, zatímco já nevím, že ho mám z 2003, nebo jak?
6. 3. 2015 20:07
Re: CTR vs. Megán
Odkaz viz níže...

[odkaz]

Byl to začátek roku 2010, v diskusi sám konstatuješ:
"Je v prvotřídním stavu, dokonce i stěny válců motoru jsou jako dětská prdýlka, původní majitel vůbec nevěděl, co si koupil, podle mě to nikdy nevidělo více než 5000 otáček, soudím tak i podle jeho výrazu, když jsem auto projížděl."
=> Takže jsi kupoval z druhé ruky...

A dále:
"Udělám, slibuji. I fotky bych rád lepší, tyhle jsem pořídil, ještě než jsem auto koupil, jen od té doby nebyla možnost to vylepšit. Na slunci je to skoro nemožné vyfotit a když je zataženo, je to ještě horší. Zatracená černá."
=> Pokud nebyla od roku 2003 do roku 2010 (tj. od Tebou avizované koupě) možnost vylepšit fotky, pak je to opravdu s podivem... Ale spíše je to asi tak, že jsi ho koupil těsně před Tvou recenzí - tj. někdy v roce 2009...

Podotýkám, že nevidím nic špatného na tom koupit auto z druhé ruky, ale zkrátka nechápu, proč máš potřebu tvrdit, že to bylo jinak...
Avatar - Emel
6. 3. 2015 22:55
Re: CTR vs. Megán
Skandál! :-)
Avatar - white label
6. 3. 2015 23:10
Re: CTR vs. Megán
Možná spíš klasický diskusní folklór... ;-)
Avatar - Emel
7. 3. 2015 16:45
Re: CTR vs. Megán
Něco mi říká, že už se reakce nedočkáme... >:-[]
Avatar - white label
5. 3. 2015 19:58
Re: CTR vs. Megán
A to má ještě CTR další pár dvířek k dobru, že jo. :-)
Ofiko ceny ještě nejsou, ale jak vidím, ty už máš Vánoce jen z toho nástřelu předsedy. ;-)
Teď si představ, že by to byla pravda a nový CTR by se prodával jak teplé rohlíky.... Honda by nestíhala vyrábět a Honfuns by chodili na brigády vařit lemy na blatníky a lepit dvouplošníky na pr.del. >:-[]
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:37
Re: CTR vs. Megán
Nemyslím, že by to bylo vycucané z prstu, navíc MF se celkem vyzná. Ještě se to určitě může zkazit, ale nijak zásadně.

CTR se vždycky prodával dobře, teď nevím jistě - nebylo FN2 náhodou nejprodávanější benzinový 3D HH na trhu? Jo, stál 700 a pak dokonce 640, což není 800+, ale ostré Hondy v Evropě vždycky šly docela slušně, na rozdíl od hybridů. :-!
Avatar - Martin911Turbo
5. 3. 2015 20:56
CR-Z vs Type-R design
Když vezmu, jak se Hondě podařilo udělat pěkné CR-Z tak opravdu nechápu kreaci nového Civica a tuplem Type-R.... jianak motorově, výkonem, podvozkem nemám co vytknout :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
5. 3. 2015 21:39
Re: CR-Z vs Type-R design
Civica asi nechápe nikdo, když vezmeš v úvahu, že to má být model čistě pro Evropu. Mně se jeho specifičnost zamlouvá, ale lidem obecně bohužel ne.

CTR je logicky obrazem výchozího modelu, zázraky neuděláš. ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2015 22:29
Re: CR-Z vs Type-R design
Ne, že bych s tebou nesouhlasil, akorát nechápu to, že novému CTR nemáš motorově a hlavně podvozkově co vytknout..., přitom si s ním zatím nemohl jet. ;-)
Avatar - Martin911Turbo
6. 3. 2015 10:26
Re: CR-Z vs Type-R design
Tak papírově je vše ok a pochybuji, že by u Hondy Type R udělali špatně, krom opravdu velmi individualistického designu exteriéru
Avatar - JohnST
5. 3. 2015 22:03
Honda
No tak v tomto by som sa hanbil vozit. To je akoze co? Rychlo a zbesile. Uz tam chybaju len modre svetla na podvozku. Smiesne!!! :no: :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
5. 3. 2015 23:26
CTR a NSX
Když je člověk postaví vedle sebe, bez znaku by neřekl, že jsou obě z jedné automobilky.

NSX je uhlazený elegán.
CTR je uhrovitý puberťák, byť z hlediska techniky a divokých zážitků se může hlásit k odkazu starého Hondy.
Rozbalit vlákno
0