Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
manetino
A proč nevymáhají částku shodnou s pojištěním? Takle to vypadá, že si chtějí jen namastit kapsy :-! Nojo brácha je vymahač, taky potřebuje dělat kšefty......
nejsem sice právník, ale nejde o formu trestu?
Prostě máš povinnost uhradit pojištění. Neuděláš to, budeš sankcionován. Co bys dělal, kdyby se vymáhalo jenom částka rovnající se pojistce? Každý by jezdil bez ní a doufal, že neťukne. A když pak ťukne, tak holt zaplatí to částku, kterou už měl zaplatit povinně předtím.
Vem si to na příkladu MHD. Jedeš v tramvaji a řekneš si - nebudu si kupovat lístek, jestli mě čapnou, stejně dostanu jenom pokutu v ceně lístku. :-!
Ale možná jde fakt jenom o dohození kšeftu pár pro vymahače dluhů.... ;-\
Prostě máš povinnost uhradit pojištění. Neuděláš to, budeš sankcionován. Co bys dělal, kdyby se vymáhalo jenom částka rovnající se pojistce? Každý by jezdil bez ní a doufal, že neťukne. A když pak ťukne, tak holt zaplatí to částku, kterou už měl zaplatit povinně předtím.
Vem si to na příkladu MHD. Jedeš v tramvaji a řekneš si - nebudu si kupovat lístek, jestli mě čapnou, stejně dostanu jenom pokutu v ceně lístku. :-!
Ale možná jde fakt jenom o dohození kšeftu pár pro vymahače dluhů.... ;-\
Modelový příkla😜 Škoda 105, r.v. 1978, v roce 2001 rozebrána na díly, ale neodhlášena z regitru. Výsledek: Dnes auto nelze odhlásit, protože nemáte doklad o ekologické likvidaci a za nedohlášené auto musíte platit pojištění. Takže zákon vám de facto ukládá platit pojištění za neexistující auto.
To samé je v případě, že vám před 10 lety někdo staré auto ukradl a nenahlásili jste to na policii. Policie 10 let staré krádeže nevyšetřuje a na úřadě vám řeknou, zže potřebujete doklad od policie, že vám ho ukradli, jinak jej nemohou odhlásit.
řešení obou problémů bylo jednoduché - odhlásit/nahlásit tyhle změny v době kdy se udály. To, že se na to někdo s prominutím vy...vykašlal, je jen jeho blbost.