Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolvo patří k nejprodávanějším prémiovým značkám v Rusku, XC90 je bestsellerem
17 komentářů
Plautus
mali vždy radi poctivé, ťažké, oceľové autá a Volvo v nich tieto dojmy nemá problém vzbudiť :yes: 😄
Navíc v zemi, o níž už soudr. J. Fučík psal "V zemi,kde zítra znamená již včera" je jasné,že národ žije už od dob V.I. Lenima v blahobytu,takže spíš jsem počítal,že vykoupí celoroční produkkci Audi,BMW,M-B,Volva,Porsche atd...a ono ne.Že by se ten Fučík splet? :-! Divné... ;-\
MadCFO
V Rusku je (byla v 200😄 vetsina aut drazsich nez v Evrope, s vyjimkou napr. toho Volva. mel jsem v Moskve sluzebni V50ku 2.4 automat, bohata vybava, kuze, xenony atd. Stala 999 tisic rublu, coz v te dobe bylo asi 700.000 Kc. Za to se v CR prodavala 1.8 v zakladu.
Ted, co byla zavedena dalsi tusim 20% dovozni dan, jsou uz znacky, ktere nemaji montovnu v Rusku, hrozne drahy.
Ted, co byla zavedena dalsi tusim 20% dovozni dan, jsou uz znacky, ktere nemaji montovnu v Rusku, hrozne drahy.
XC60 bude mať väčší úspech v EÚ :yes:
Verim, ze v Ruskych lokalitach je 4x4 nutnost v Evrope jeto spolecenske postaveni a ukazat, ze mas neco extra.
A co se týká XC90, je to velmi příjemné auto, ale určtitě ne nejlepší SUV, jednak zaostává motoricky a co do jízdy dokáže být pouze pohodlné, jinou polohu nezná, každý náznak tlaku na svižnější svezení bojkotuje, jak podvozkem tak motorem, o automatu nemluvě. Pokud bych bral v úvahu její konkurenci s podobným datem vzniku, pak např. touareg se vzduchovým podvozkem je mnohem lepší auto, v kombinaci s 3,0tdi a tiptronicem, nemělo na něj XC90 odpověď, a to stálo s D5 velmi podobné peníze. Ale jak říkám, dnes je situace jiná, je tu spousta novinek, a jak XC90 tak Touareg už se brání právě jen cenou. 😉
XC90 a XC60 jsou pro me nejlepsimi SUV prave diky tomu, co jsi sam napsal - nejde jim o nic jineho, nez bezpecnost a pohodli. Proc, proboha, by se mela auta teto kategorie zamerovat na neco jineho? Toureg muze byt sice fajn, ale je naprosto odporny, ma zrcatka pomalu vetsi nez dvere a pusobi neohrabane. Stara X5 ted vypada jako 20let stare auto a ta nova je proste americka, o X6 nemluve (toto auto se mi hnusi naprosto - 4 lidi v takove krave?). Pak je tu Q7, auto, ktere svoij velikost a vahu vylozene demonstruje... Kuga a Tiguan jsoou pro me korejskymi SUV, akorat od evropskych vyrobcu a minimalne Kuga dost predrazena - nemaji charakter a spis jen tak zaplnuji diru v radach znacky. X3 je na tom asi nejlip, ale asi kazdy novinar ti rekne, ze XC60 je lepsim autem. Q5 se mi nelibi, ale jinak to taky neni nejhorsi auto.
Nerikej mi, co mam a co nemam hodnotit, radeji si neco precti 👋sjednej si testovaci jizdu v XC60 - XC90 je uz starym autem, takze nemuze po technicke strance konkurenci stacit, ale na druhou stranu to velice vyrovava cenou, jak jsi rekl, ale mne jde predevsim o filosofii, kterou ma podle me Volvo nejrozumnejsi. Mazde se jen neco povedlo bez vetsich nedostatku, kdyz nebudeme mluvit o prakticnosti (o tom neco vypovidaji, resp. vypovidaly, jeji prodeje i pres jedinou moznou volbu motoru, a to jeste jakeho...). Zadny "wow" efekt to nebyl, to se seredne pletes!