Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucí Citroëny budou chtít zaujmout stylem, ne cenou

Úspěch modelu Cactus se odráží i v dalším směřování značky. Citroën tak nyní chce vyrábět auta, jež zaujmou stylem a ne svou nízkou cenou.
Zpět na článek
10. 3. 2015 13:15
11. 3. 2015 06:52
10. 3. 2015 13:25
10. 3. 2015 14:17
10. 3. 2015 18:00
10. 3. 2015 18:59
10. 3. 2015 20:03
10. 3. 2015 21:03
10. 3. 2015 21:34
11. 3. 2015 06:52
10. 3. 2015 13:15
Citroën
Odvážné, otázka jestli se doba nezměnila a konkurence s ní.
Lepší by ale bylo zaujmout vnímanou i skutečnou kvalitou... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
11. 3. 2015 06:52
Re: Citroën
Běž si sednout a uvidíš, že se nejedná o žádný low-end.
11. 3. 2015 11:43
Re: JESTLI Budoucí Citroëny budou chtít zaujmout stylem, A n
TAK TO JE JEJICH ŠMITEC >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hittman
11. 3. 2015 07:23
Re: JESTLI Budoucí Citroëny budou chtít zaujmout stylem, A n
jj, udělají ojebanou šitku, kterou olepí nafukovací matrací a zákazníci lační po tom, aby byli in, se můžou přetrhnout. Tipl bych si, že kdyby neměl ty matrace, asi za tu cenu by ho nikdo nekoupil. Ale to je dnešní mentalita, lidé již uvažují jinak a kupují podle obalu, ostatní kritéria (krom možná ještě spotřeby a ceny) je nezajímají.
Avatar - Dinar
10. 3. 2015 13:25
Kaktus je trefa,
jen se obávám, že podobný přístup ve vyšších třídách už stačit nebude. Chtělo by to něco jako BX svého času, neokázalé a přesto naprosto jiné auto než soudobá konkurence.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
11. 3. 2015 06:53
Re: Kaktus je trefa,
Musím říct, že po všech stránkách je povedený. :yes:
10. 3. 2015 14:17
To je cesta
Citroeny byly vždy poznatelné, posouvaly vývoj dopředu, zkoušeli co jiní ne.
Konfekčních výrobců je spousta a mají své zákazníky - je vysilující s nimi bojovat na jejich poli.
A myslím že kdyby hydractive - třeba za příplatek - nabízeli i mimo C5, udělali by jenom dobře.
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2015 16:34
cactus - technika, kvalita...
Minulý týden jsem zkoušel Cactus 1.2 turbo. Interiér vepředu bez výhrad, líbí se mi netradiční design palubovky i sedadel. V zadu to bylo již horší. Okno pouze výklopné a při zavření zadních dveří zvuk přesně jako u Škody Favorit. Místa vzadu asi jako ve Fabii, tedy nic moc. Kufr velikostně slušný, ale kazdý detail na tom autě (zejména od b sloupků dozadu) je takový, no laciný.
Vzhledem k hmotnosti kolem jedne tuny jsem očekával, ze 1.2 turbo předvede svižnou jízdu. Podle mne to jelo hezky, ale ne svižně.
Vzhledem k prodejní ceně přes 400 t Kč, kterému neodpovídá laciné zpracování auta jsem o tomto voze přestal uvažovat.
Rozbalit vlákno
5
10. 3. 2015 18:45
Re: cactus - technika, kvalita...
Ani se ti nedivím, byl jsem se také podívat a v podstatě mě čekalo zklamání. Když jsem pak viděl i cenu, tak i údiv, že to někdo za tu cenu vůbec koupí (bez motoru - 1.2VTI Feel atakuje 400k) :no:
Avatar - dock37
10. 3. 2015 18:56
Re: cactus - technika, kvalita...
Má to iba niečo cez 4 metre,teda je to isté ako Renault Captur.Malé SUV,priestor ako v
B segmente.
Avatar - petrumr
10. 3. 2015 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 3. 2015 07:48
Re: cactus - technika, kvalita...
Díval, ale jen velmi krátce. Neměl jsem moc času, tak jsem se zaměřil jen na Cactusa. Ten se mi z venku pro svou originalitu sice velmi líbil, ale jak jsem psal výše, použitá technická řešení neodpovídají prodejní ceně. Koupit si to s vědomím, že odpovídající cena (srovnáme li kolik tato technická řešení stojí u konkurence) je o cca 100t Kč vyšší mne neláká. Jinak ale proti značce jako takové nemám nic.
10. 3. 2015 22:56
Re: cactus - technika, kvalita...
Popsal si to velmi věrně, to auto sice vypadá zajímavě, ale také extrémně lacině, laciné ale bohužel vůbec není... ;-\
Avatar - petrumr
10. 3. 2015 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dock37
10. 3. 2015 18:59
Hm!
S týmto prístupom manažovania skončia za 30. rokov v Činských alebo Indických rukách! :-) A to sa týka nielen designu,ale aj výroby! ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Churchill
10. 3. 2015 19:50
PSA zase neví, co dělá
Nedávno tu stálo, že Peugeot bude ta prémiovější a dražší a Citroen ta levnější zančka. DS bude samostatná luxusní značka, která ovšem bude levnější a méně prémiová než něměcké trio.
Teď tu stojí, že se z Citroena stane stylovka, která nebude hledět na cenu a spíš nečekám, že bude moc oplývat kvalitou >:D Tím pádem by se Peugeota měl stát tou dražší a lepší značkou. To už si ale bude přece konkurovat s DS!
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2015 22:05
Re: PSA zase neví, co dělá
Chápeš to správně, nj ale hlavně to tkví v tom, že firmu vlastní, popřípadě má v ní velké slovo rodina Peugeotů, ti samozřejmě nepropůjčí své jméno levným vozům, to udělají spíš z Citroenu, jenže ten však z historického hlediska je cennější, no a tak to tam maj.
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2015 20:03
hlavne
to chce zlepsit kvalitu... bez tej dosiahnut uspech nepojde aj ked dizajn bude mega tuti bomba ... ;-)

napriklad pri testoch o cactuse citame vsetko mozne aj nemozne aka je to pecka .... len o tom najdolezitejsom ( to je o kvalite ) moc pozitivneho zial nepisu .... ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
10. 3. 2015 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ladsla
10. 3. 2015 21:34
Re: hlavne
u nového auta se toho o kvalitě moc nedočtem.......jestli se se Citroen hodlá dát na dráhu stylovky za balík peněz, přijde i o ten zbytek skalních příznivců co zůstali.....kde jsou ty časy XM a spol. ......
10. 3. 2015 22:06
Re: hlavne
Přesně tak, pořád je rozhodující praktičnost a užitná hodnota. Styl třeba jde doladit lepšími koly, nějakou chrom lištičkou, atd.
Avatar - KANKUNEN
10. 3. 2015 22:14
Podivnost na urovni Dacie
ma sanci jedine, kdyz pujde s cenou pod konkurenci. Dacka si na nic nehraje a proto se ji dari.
Rozbalit vlákno
2
10. 3. 2015 22:37
Re: Podivnost na urovni Dacie
Citroen není Dačka, ani Renault......
Avatar - woody-alien
11. 3. 2015 06:39
Re: Podivnost na urovni Dacie
Jistěže není. Kdyby totiž Citroen, potažmo PSA, měl "svojí" Dačku, tak by si výskal...
Prodávat stylovou "prémii" s pořádnou marží by chtěl dneska kde kdo, jenže najít na to kupce už je horší.
10. 3. 2015 23:03
Problematická strategie...
Řekl bych, že pánové ve vedení PSA ve skutečnosti ani nemají moc jasno, co ze svými značkami vlastně chtějí do budoucna provést... Projekt samostatné značky coby prémiového výrobcu podle mého názoru v Evropě nemá žádnou šanci na úspěch (tváří tvář D3). No a to nové směřování Citroěnu, značky, která má vybudovaný image na technické výlučnosti a extravagantním designu, coby "levnější", přesto však "stylové" značky, je také velmi problematické. Zvláště když u takového Cacrusu se o nějaké výhodné ceně rozhodně nedá hovořit, zato o ošizené výbavě určitě ano (nedělená zadní sedačka, otáčkoměr, nestahovatelná okna zadních dveří...). Bylo by opravdu strašně smutné, aby třeba za 10 let PSA celý pohlitila nějaká čínská firma! :'-( :-O 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
11. 3. 2015 06:52
Dotaz pro Ondru
Ondro, můžu se zeptat, jaké auto konkurence je při podobných výbavách srovnatelné nebo levné?

Děkuji za odpověď.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
11. 3. 2015 06:58
Znalci a průmysloví kapitáni
.... to je zase znalců a techniků. No jo, když on tady každý jezdí i pět metrů do večerky v Panameře nebo Rapidu. To potom žádná. Nevím no, ve výbavě Feel to koštne něco kolem 350brutto a to mi přijde přiměřené. Nebo kolikže by to mělo, milí znalci a průmysloví kapitáni, stát? >:-[] Když na to nemáte, tak švihom do bazaru pro tu pravou prémii, která i po 10ti letech je přece lepší než nový frantík.
Rozbalit vlákno
4
11. 3. 2015 08:02
Re: Znalci a průmysloví kapitáni
Doporučuji vidět to auto na vlastní oči. Exteriér pěknej, vepředu interiér taky, ale co vzadu? Porovnej prosím zvuk při zavření předních a zadních dveří. Co ten šelest(svist) při jízdě nad 70km/h? Čili ano, to auto má něco do sebe, ale za tyhle prachy? Já mám takovej dojem, že (neřešme prosím design) co se technických řešení týká, tak bychom jinde za tyto peníze dostali více. Nebo klidně i u Citroenu, ale při výběru jiného modelu. A s cenou 350 pozor. To je absolutní základ v žluté! barvě. S turbem, nějakou základní výbavou a v barvě jiné než žluté je cena vysoko přes 400t.
Avatar - del42sa
11. 3. 2015 09:35
Re: Znalci a průmysloví kapitáni
to je pravda. Na to to, že dle původního záměru se má jednat o levný crossover jim ta cena poněkud ulítla víc než by bylo zdrávo a těch kompromisů je tam až příliš....

řazení robotizované převodovky, to je katastrofa :no:
Avatar - Ji/Ri
11. 3. 2015 13:25
Re: Znalci a průmysloví kapitáni
Myslíš čudlíky jak ve Ferrari? >:D
Avatar - Ji/Ri
11. 3. 2015 13:24
Re: Znalci a průmysloví kapitáni
Zvuk dveří ok, s fačkem to nemá nic společné, v rámci třídy v pohodě. Máme jinou optiku, ale v podstatě souhlas. Vždycky se dá vybrat jinak. Na mě nepůsobí levně nic, je to originální povoz, ale na auto této kategorie nekladu nějak přehnaný nárok. Zajímavé to bude jak bude v regále cx3 od Mazdy. :-)