Re: JESTLI Budoucí Citroëny budou chtít zaujmout stylem, A n
jj, udělají ojebanou šitku, kterou olepí nafukovací matrací a zákazníci lační po tom, aby byli in, se můžou přetrhnout. Tipl bych si, že kdyby neměl ty matrace, asi za tu cenu by ho nikdo nekoupil. Ale to je dnešní mentalita, lidé již uvažují jinak a kupují podle obalu, ostatní kritéria (krom možná ještě spotřeby a ceny) je nezajímají.
jen se obávám, že podobný přístup ve vyšších třídách už stačit nebude. Chtělo by to něco jako BX svého času, neokázalé a přesto naprosto jiné auto než soudobá konkurence.
Citroeny byly vždy poznatelné, posouvaly vývoj dopředu, zkoušeli co jiní ne.
Konfekčních výrobců je spousta a mají své zákazníky - je vysilující s nimi bojovat na jejich poli.
A myslím že kdyby hydractive - třeba za příplatek - nabízeli i mimo C5, udělali by jenom dobře.
Minulý týden jsem zkoušel Cactus 1.2 turbo. Interiér vepředu bez výhrad, líbí se mi netradiční design palubovky i sedadel. V zadu to bylo již horší. Okno pouze výklopné a při zavření zadních dveří zvuk přesně jako u Škody Favorit. Místa vzadu asi jako ve Fabii, tedy nic moc. Kufr velikostně slušný, ale kazdý detail na tom autě (zejména od b sloupků dozadu) je takový, no laciný.
Vzhledem k hmotnosti kolem jedne tuny jsem očekával, ze 1.2 turbo předvede svižnou jízdu. Podle mne to jelo hezky, ale ne svižně.
Vzhledem k prodejní ceně přes 400 t Kč, kterému neodpovídá laciné zpracování auta jsem o tomto voze přestal uvažovat.
Ani se ti nedivím, byl jsem se také podívat a v podstatě mě čekalo zklamání. Když jsem pak viděl i cenu, tak i údiv, že to někdo za tu cenu vůbec koupí (bez motoru - 1.2VTI Feel atakuje 400k) :no:
Díval, ale jen velmi krátce. Neměl jsem moc času, tak jsem se zaměřil jen na Cactusa. Ten se mi z venku pro svou originalitu sice velmi líbil, ale jak jsem psal výše, použitá technická řešení neodpovídají prodejní ceně. Koupit si to s vědomím, že odpovídající cena (srovnáme li kolik tato technická řešení stojí u konkurence) je o cca 100t Kč vyšší mne neláká. Jinak ale proti značce jako takové nemám nic.
Nedávno tu stálo, že Peugeot bude ta prémiovější a dražší a Citroen ta levnější zančka. DS bude samostatná luxusní značka, která ovšem bude levnější a méně prémiová než něměcké trio.
Teď tu stojí, že se z Citroena stane stylovka, která nebude hledět na cenu a spíš nečekám, že bude moc oplývat kvalitou >:D Tím pádem by se Peugeota měl stát tou dražší a lepší značkou. To už si ale bude přece konkurovat s DS!
Chápeš to správně, nj ale hlavně to tkví v tom, že firmu vlastní, popřípadě má v ní velké slovo rodina Peugeotů, ti samozřejmě nepropůjčí své jméno levným vozům, to udělají spíš z Citroenu, jenže ten však z historického hlediska je cennější, no a tak to tam maj.
to chce zlepsit kvalitu... bez tej dosiahnut uspech nepojde aj ked dizajn bude mega tuti bomba ... ;-)
napriklad pri testoch o cactuse citame vsetko mozne aj nemozne aka je to pecka .... len o tom najdolezitejsom ( to je o kvalite ) moc pozitivneho zial nepisu .... ;-\
u nového auta se toho o kvalitě moc nedočtem.......jestli se se Citroen hodlá dát na dráhu stylovky za balík peněz, přijde i o ten zbytek skalních příznivců co zůstali.....kde jsou ty časy XM a spol. ......
Jistěže není. Kdyby totiž Citroen, potažmo PSA, měl "svojí" Dačku, tak by si výskal...
Prodávat stylovou "prémii" s pořádnou marží by chtěl dneska kde kdo, jenže najít na to kupce už je horší.
Řekl bych, že pánové ve vedení PSA ve skutečnosti ani nemají moc jasno, co ze svými značkami vlastně chtějí do budoucna provést... Projekt samostatné značky coby prémiového výrobcu podle mého názoru v Evropě nemá žádnou šanci na úspěch (tváří tvář D3). No a to nové směřování Citroěnu, značky, která má vybudovaný image na technické výlučnosti a extravagantním designu, coby "levnější", přesto však "stylové" značky, je také velmi problematické. Zvláště když u takového Cacrusu se o nějaké výhodné ceně rozhodně nedá hovořit, zato o ošizené výbavě určitě ano (nedělená zadní sedačka, otáčkoměr, nestahovatelná okna zadních dveří...). Bylo by opravdu strašně smutné, aby třeba za 10 let PSA celý pohlitila nějaká čínská firma! :'-(:-O8-s
.... to je zase znalců a techniků. No jo, když on tady každý jezdí i pět metrů do večerky v Panameře nebo Rapidu. To potom žádná. Nevím no, ve výbavě Feel to koštne něco kolem 350brutto a to mi přijde přiměřené. Nebo kolikže by to mělo, milí znalci a průmysloví kapitáni, stát? >:-[] Když na to nemáte, tak švihom do bazaru pro tu pravou prémii, která i po 10ti letech je přece lepší než nový frantík.
Doporučuji vidět to auto na vlastní oči. Exteriér pěknej, vepředu interiér taky, ale co vzadu? Porovnej prosím zvuk při zavření předních a zadních dveří. Co ten šelest(svist) při jízdě nad 70km/h? Čili ano, to auto má něco do sebe, ale za tyhle prachy? Já mám takovej dojem, že (neřešme prosím design) co se technických řešení týká, tak bychom jinde za tyto peníze dostali více. Nebo klidně i u Citroenu, ale při výběru jiného modelu. A s cenou 350 pozor. To je absolutní základ v žluté! barvě. S turbem, nějakou základní výbavou a v barvě jiné než žluté je cena vysoko přes 400t.
to je pravda. Na to to, že dle původního záměru se má jednat o levný crossover jim ta cena poněkud ulítla víc než by bylo zdrávo a těch kompromisů je tam až příliš....
řazení robotizované převodovky, to je katastrofa :no:
Zvuk dveří ok, s fačkem to nemá nic společné, v rámci třídy v pohodě. Máme jinou optiku, ale v podstatě souhlas. Vždycky se dá vybrat jinak. Na mě nepůsobí levně nic, je to originální povoz, ale na auto této kategorie nekladu nějak přehnaný nárok. Zajímavé to bude jak bude v regále cx3 od Mazdy. :-)