Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Th0r
5
To je velmi zajimava a dulezita zprava. Cekal jsem na ni cely tyden. A dnes....konecne. Stejne jaka se najde dnes zaminka, napsat neco o Skodovce. Diky!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
free
Opravte si první větu posledního odstavce nebo Vás tady někteří rozcupujou :-)
Myslis :
..."Součástí koncernu jsou kromě vlajkové značky VW a Škody také Audi, ..."
Teda ze vlajkove su VW a Škoda ? >:D tak to im teda fakt vyslo noooo, Audi je tam teda "tiež" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] , co na tom, ze predava viac ks a podiela sa na zisku celeho koncernu najvacsim % podielom. :-!
PS: Pozeram - autor clanku : ČTK :-! , takze to ČTK dala Škodu na taku uroven, alebo to je len nieco ČTK a zvysok dopisany "anonymnym autorom" ? :-!
..."Součástí koncernu jsou kromě vlajkové značky VW a Škody také Audi, ..."
Teda ze vlajkove su VW a Škoda ? >:D tak to im teda fakt vyslo noooo, Audi je tam teda "tiež" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] , co na tom, ze predava viac ks a podiela sa na zisku celeho koncernu najvacsim % podielom. :-!
PS: Pozeram - autor clanku : ČTK :-! , takze to ČTK dala Škodu na taku uroven, alebo to je len nieco ČTK a zvysok dopisany "anonymnym autorom" ? :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jo, mnozne cislo tam sice nieje, ale to som povazoval skor za gramaticku chybu a to, ze Škodu dali hned ku VW ako umysel. ;-)
Mohli to teda ale napisat este trochu zrozumitelnejsie:
Součástí koncernu je kromě vlajkové značky VW také Škoda, Audi...
a nemal by som najmensich namietok. ;-)
Mohli to teda ale napisat este trochu zrozumitelnejsie:
Součástí koncernu je kromě vlajkové značky VW také Škoda, Audi...
a nemal by som najmensich namietok. ;-)
"...kromě vlajkové značky..." je jednotné číslo, takže já to chápu tak, že tou vlakovou značkou označují jenom VW, což je v pořádku, protože je to vlastník koncernu. Kdyby se to označení mělo vztahovat i na Škodu, museli by použít množné číslo, tedy "....kromě vlakových značek VW a Škody.....". :-)
Warrual
že na zaměstnancích chtějí pořád šetřit a šetřit! Agentury atd
Šetřit na zaměstnancích? Nikde v průmyslu v ČR nemají zaměstnanci takové platy jako ve Škodě.
Ano, problém je v tom, že zatímco kmenový zaměnstanec je pozice snů růžových, tak agenturní zaměstnanec je pozice snů černých, zkrátka v-ý-j-e-b :-!
A Škoda jde přirozeně trendem zeštihlování počtu kmenových zaměstnanců. Zkrátka činnosti, které nenesou automobilové know-how a které je třeba léta budovat a udržovat, nechá dělat externí, lehce nahraditelné a vyměnitelné firmy.
A Škoda jde přirozeně trendem zeštihlování počtu kmenových zaměstnanců. Zkrátka činnosti, které nenesou automobilové know-how a které je třeba léta budovat a udržovat, nechá dělat externí, lehce nahraditelné a vyměnitelné firmy.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je vidět, že o životě toho moc nevíš. Zaměstnavatel, pochopitelně, chce, aby zaměstnanec dělal co nejvíc za co nejmíň. Zaměstnanec chce dělat co nejmíň za co nejvíc. A tito 2 se v rámci českého průmyslu (co průmyslu, celého hospodářství) protnuli na pro zaměstnance hodně výhodné straně.
Panamira
Éčka pomalu 28,- Kč, tak proč by ne. Platí jim každý ovčan tohoto státu.
×
Sdílení komentáře
×