Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler se stahuje z Velké Británie

54 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Tam je Chrysler taky oficiálně zastoupen.

Jinak ta strategie s přelepnci se jim vymstila, kdyby tu místo toho ofiko prodávali modely Dodge, prodali toho 4x víc (mimo Itálii).

Ale komu není rady
>😁 >😁
Avatar - maros
maros
.. to je hnus auto 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
Voyager je vyjimka, ale 300C a 200 nikdo jako Lancii nechtěl >😁

Jinak omyl to byl, a špatné rozhodnutí, místo zoufalému pokusu jak zachranát Lancii, který zcela jasně nevyšel měli zachovat Chrysler či Dodge a prodávat více modelů.

Když se může prodat v naší malé zemičce přes 40 Dodge ročně skrz šedý dovoz, ofiko by se prodalo aspon 150 a další země násobně víc.

Pokud to nechceš vidět tak si holt taky zaslepený. O ty auta tu zájem byl, prodalo se 1,5 milionu chryslerů a dodge od roku 1992 v evropě

,S tím lepit na výrobek jedné značky jinou má problém víc lidí, nejen já. Ale to bys musel mít sirší rozhled, což při tvé malosti nejde >😁

jediné co ti jde skvěle, je neustále někoho urážet, napadat a osočovat >😁
Gilgit
Na predpoved této skutecnosti nemusel být clovek moc chytrý. Prelepenci samozrejme nebyli omyl, byla to reakce na okamzitou situaci. Na rozdíl od tvých slintu to omyl rozhodne nebyl. Osobne znám dva lidi kterí meli Chrysler Voyager a jako dalsí auto si koupili Lancii Voyager. To rozhodnutí ucinili proto ze byli spokojeni s modelem Voyager a bylo iim úplne jedno jestli je na tom znacka Chrysler nebo Lancia. V techto vecech vidí problém jen slintalové jako ty.

K prelepencum muze dojít i v budoucnosti, ale v tom prípade zu to bude dlouhodobe plánované. Spís se v budoucnosti bude jednat o spolecný vývoj a výrobu modelu ruzných znacek s jedním základem, viz Fiat 500X/Jeep Renegade.

Jinak Fiat Freemont je dále na trhu takze tebou tak nenávidení prelepenci dále existují.

Funguje to i opacne, viz prelepenci na bázi modelu Fiat Doblň a dalsích modelu pro prodej v Severní Americe.

Problémy s temito vecmi má jen pár ubozáku tvého typu.
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím, já kam vlezu, tam vidím tvé komentáře, je pravda, že narozdíl od jiných nelezu tam, kde mě to nezajímá (až na naprosté vyjimky) a kde o tom nic nevím (typicky japonci, korejci, vw).
Gilgit
Opet lzes. Není to pravda ze bych se vyjadroval ke vsemu. Naopak. Vyjadruji se k tomu co mne zajímá a cemu rozumím, a to je predevsím globální automobilový prumysl a trh. Nevyjadruji se k otázkám zda je nejaké konkrétní auto lepsí nez to jiné, protoze mne to vetsinou moc nezajímá. Také se nevyjadruji k ciste technickým otázkám (konstrukce motoru atd.).

A at se ti to líbí nebo ne, tak zálezitostem globálního automobilového trhu rozumím o hodne víc nez místní redaktori,
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě že to není překvapivé. Už před 5ti lety sem to tady předpovídal, že přelepenci sou omyl a že je jen otázka času, kdy skonči.

Vyšlo mi to úplně dokonale, loga už se nelepí na jediný model - což nesmírně štve právě špagetka klub a tak jen kopou kolem a předkládaj úspěchy Jeepu v USA.

Trošku jaksi ignorují, že po roce 2010 stoupl celý severoamerický trh, že rostli všichni a že mmt mají SUV a crossovery v USA opět boom.
A že většinu klíčových modelů vyvinul někdo jiný, vč. motorů Pentastar. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ono je to jinak - jak sem psal o pár příspěvků jinde - máš totiž potřebu vyjadřovat se ke všemu, vše kritizovat, vše komentovat a myslíš si, že vše víš nejlíp a že obsáhneš úplně všechny témata a monohem lépe než redkatoři, diskutéři atd.

Není tu praticky nikdo další, kdo by se vyjadřoval ke všemu.
Ono to na kvlaitní úrovni není ani možné, každý se specializuje na něco a nelze mít hluboké znalosti a zejména, to opravdu ZEJMÉNA ZKUŠENOSTI se VŠEMI AUTOMOBILY VŚECH ZNAČEK.

Ty totiž na netu nevyčteš, to musíš zažít v reálu, vlastními zkušenosti v provozu nebo mít spolehlivé zdroje v servisech a dílnách.
Jinak nikdy nejlze vynášet soudy o tom, co je super.

A tam máš právě ten podstatný rozdíl, že whitelabel a spol. z D3 klubu neujeli tím, co kritizují nikdy víc jak 200 km na předváděčce, takže o nějaké spolehlivosti nemaj šajna a to co jim přijde u D3 jakonormální závada pro jiné normální není.

Maros, Ada atd sou zas vyhrannění fanatici dle jedné zkušenosti a dle země a špagetka klub v podtatě uznává zas jen co vytvořil jejich koncern, at je to tříkolka nebo supersport. To je nejlepší na planetě.

Další kapitola sou fanataci škody a VW.

A kolik ti tu zbývá ostatních? HMMM?

A to sou vesměs bazaroví kovbojové, jak je označují e😜erti z D3 klubu nebo jezdci malých levných aut.

Udělej si anketu, kolik % lidí, co sem chodí nefandí jedné zemi nebo značce a koncernu a bere vše úplně nezávisle a je mu v podstatě jedno, jestli si koupí Reanult, audi, opel, dodge, ladu nebo hondu.

Hádám, že jich bude tak 15%, z toho 14% to používá jen jako prostředek přepravy z A do B.....
Gilgit
Muj známý je americký novinár který neadoruje jen evropskou produkci.

V této diskusi jsem nenapsal nic k veci, ani to netvrdím. To ze prodej znacky Chrysler ve Velké Británii bude ukoncen není nic prekvapivého. "Diskutovat" o tom s tebou nebo nickem euro89 nemá zádný smysl.
Gilgit
Vidís, podle tebe jsem špagetka klub a obhájce německé prémie (to píses o me kterého nekterí místní fanatictí VAGinisté typu white label prímo nenávidí), podle jiných jsem fanatickým príznivcem firem/znacek Hyundai/Kia a zase jiní mi zazlívají mé znalosti a sympatie k ruským výrobcum automobilu a nadávají mi za to do komunistu. Clovek s nickem Ji/Ri, autor nejvetsího poctu vulgárních píspevku na Auto.cz, nedokáze rozchodit moje pozitivní príspevky o cínských automobilkách a Ada a maros proti me zase slintají protoze se vysmívám jejich protifrancouzským výrokum.

Sám vidís ze podobné škatulkování muze brát vázne jenom takový pablb jako ty (plus Ada, maros, white label, petrumr, Ji/Ri a nekolik jiných).

To co jsem popsal je nejlepsí dukaz mé objektivity.
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě, známe i americké novináře, kteří adorují pouze evropskou produkci. Přeci nemůžou napsat, že BMW má sice méně závad, ale opravy sou 15x dražší jak u ameriky, protože se tam rozbíjí fatální věci místo nepodstatných blbinek jako u amerik. On už by jim nikdo nikdy nic nepůjčil, vid.

Druhá věc je absolutně nevhodná péče praménící z neznalosti a lenosti u některých kusů v čr. Nesprávně náplně, výměnné intervaly, zfušovaná práce.

Jo a cos tady nasal k věci? Přečti si svůj první příspěvek laskavě, čím si reagoval. Opravdu hodnotné info.
Gilgit
To není pravda ze tu nikdy nenapísi nic k veci. Kdyz vidím duvod, tak písi konkrétní doplnující informace o kterých místní "novinári" nemají ani zdání. Bylo tomu tak i v ruzných diskusích pod clánky o ruských autech a ne nekteré z techto príspevku jsi reagoval takze ted vedome lzes.

V tom textu stací vymetit jména - místo Giltig Barik - a zmenit jedno dalsí slovo a sedí to na tebe jako ulité.

Jinak ten americký novinár te na základe té jedné diskuse ve které jsi se bil za americká auta (neslo o zálezitost Fiat Chrysler ale tvoje oblíbené téma americká auta versus nemecká prémie) oznacil za ***a. Je to clovek který se zabývá automobilovým prumyslem, se spickovými manazery GM, Fordu a Chrysleru (dnes FCA) má do cinení pakticky kazdý týden a rozhodne nemá nic proti americkým výrobcum. Toto "ocenení" tvých slintu mluví za vse. >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Takže krom špagetka klubu ještě obhájce německé prémie? BMW, MB a Audi to nejlepší a světě a nejspolehlivější, to už známe, škoda že realita z provozu je poněkud jiná >😁
Avatar - Anonym
Anonym
My se taky bavíme, tebe totiž krásně vystihuje tento song😒br />
Gilgit jede na netu a umí chodit na hraně
když je v dobrý náladě tak obhajuje špagetu
má veliký ego, nikdo se na něj nechytá
jak sou ňáký problémy, Gilgit ten je vychytá

Geniální nápady má mozek obřích rozměrů
vejde se mu do hlavy jestlipak víte proč?

Protože😒br /> Gilgit má velkou hlavu jak pytel vod banánů
v léčebně on se neztratí
Když se mu holky smějou prášky ho v kapse hřejou
jednou si lepší zaplatí

On když se vam rozjede dovede práskat fousama
k tomu metat kozelce a spát nechodí do rána
Z pusy pouští nápady velký jak půl Zimbabwe
parusky zpjéva dólinu bacha tamhle Gilgit de!

Geniální nápady má mozek obřích rozměrů
vejde se mu do hlavy jestlipak víte proč?

Protože😒br /> Gilgit má velkou hlavu jak pytel vod banánů
v léčebně on se neztratí
Když se mu holky smějou prášky ho v kapse hřejou
jednou si lepší zaplatí

Gilgit má velkou hlavu jak pytel vod banánů
v léčebně on se neztratí
Když se mu holky smějou prášky ho v kapse hřejou
jednou si lepší zaplatíhřejou
jednou si všechny zaplatí.

Jó ten náš Gilgit!
Avatar - Anonym
Anonym
Nikdy tu nenapíšeš abosultuně nic k věci. Vždy reaguješ jen na kritiku, absoltuně nechápeš pojmy nadsázka, sarkasmus, ironie atd.

Chytáš se příležitosti, kdy můžeš každého s jiným názorem psoílat tam, kam patříš sám - ke cvokaři.

Myslím že víc netřeba dodávat.

Členové špagetka klubu sou tu myslím dost známí: fanatici wollf, muprhy, zlysoused atd.
Myslím že dost profláklá parta.
Gilgit
Jeste jednou, o mých aktivitách i o tom odkud se pripojuji na internet vís kulový.

Ja jsem si o tobe jako o psychopatovi udelal obraz uz dávno.

To ze pablb jako ty kazdého kdo se na téma firmy Fiat vysloví jinak nez to vidí tvuj chorý mozek oznacuje za cleny "špagetka klubu" je dalsí príznak závazné choroby.

Tvuj pidomozek evidentne nedokáze pochopit ze jsou lidé kterí se na rozdíl od tebe a podobných slintalu nepotrebují vymezovat jako fanatictí priznivci nebo odpurci nejakých znacek. Takto se chovají jen e😜licitní blbci, tedy napríklad ty.

"Jsi narušený jedinec s mindrákem, jehož jedinou starostí je ...... řešit nesmysly, což naznačuje, že máš velmi chudý život" - tento citát velice dobre vystihuje obsah vetsiny tvých príspevku, at jiz jde o Fiat, americké automobily nebo podobná témata.

Jinak pro tvoji informaci: Svého casu jsem známému, americkému automobilovému novinári který zije ve státe Michigan, ukázal a prelozil nekolik tvých príspevku z jedné z tvých fanatických diskusí na téma americké vozy versus nemecká prémie. Velice se bavil a jeho komentáre na tvoji adresu nebyly moc lichotivé.
>😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Stačí se podívat do historie, jak často tu seš a kolik toho za den napíšeš, obrázek si udělá každý sám.

Já si tady z tebe a že špagetka klubu dělám už pár let srandu, pokud ti to nedošlo, tvůj problém.

Jsi narušený jedinec s mindrákem, jehož jedinou starostí je do každého repjpat, starat se o druhé a řešit nesmysly, což naznačuje, že máš velmi chudý život.

A členové špagetka klanu sou fanatici , kterým byl nějaký chrysler a americká auta putna až do převzetí Chrysleru jejich zbožnovaným Fiatem, pak nejdnou korouhvičky otočily o 180 stupnů a začali chrysler vynášet do nebes a chválit solutný fiat, jak super to tam vede.

Takže takovým lidem nelze psát jinak, než jak se psal včera, to je jeidná možná forma komunikace s nimi.
Starej se především sám o sebe.

>😁 >😁
Gilgit
Barýku, to ze clovek jako ty který má zcela evidentne závazné psychické problémy nekoho oznacuje za ztroskotance je velice úsmevné. Stací vzít tvoje vcerejsí príspevky a predlozit je k analýze odborníkovi, ta diagnóza muze být celkem zajímavá. >😁 >😁 >😁

O mých aktivitách vís kulový, slintale.
Avatar - Anonym
Anonym
34 let je fakt nedávno >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Největší slinty tu píše závislák Gilgit, který tu sedí i o weekendu s pár dalšíma ztroskotancema, zatímco ostatní jezdí v autech, makaj na zhhrádce či domě nebo se věnují volnočasovým aktiviktám.

Největší odborník na auta, ale kdo ví jestli někdy v nějakém autě vůbec jel >😁
Gilgit
Tvoje protifiatovské slinty baví stejne jako kecy nicku Barrichello.
Avatar - euro89
euro89
Beta a Gamma byly po stránce kvality nejnepovedenější modely Lancie. Ne náhodou to taky byly zrovna první dva modely vyvinuté pod Fiatem... Pak se vrátilo světlejší období v 80. letech (tenkrát se taky Lancie od Fiatů odlišovaly nejvíce za celou dobu, co pod něj patří), ale když Fiat koupil od státu černou díru na peníze z Milána, byl s Lancií konec. 😒 Jó, Fiat vždycky "uměl" spravovat prémiové značky. :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Fiat se zadním náhonem se vyráběl zcela nedávno. [odkaz] Ovšem to ty jsi ještě v nejlepším případě jen tahal kačera, šašku :-!
Avatar - Anonym
Anonym
výroba Voyageru pro EU už byla loni ukončena, kdo ho bude chtít, doveze si ho z usa či kanady. No problem.
Avatar - Anonym
Anonym
Vyhledej pomoc, je to s tebou vážné. Mluvíš totiž z hladu >😁
zlysoused
Eurovany už Fiat několik let neprodává. Nahradil je Freemontem a Voyagerem. C8/P807 ještě v prodeji jsou.
Avatar - ladsla
ladsla
to je asi pravda. Anglie je pro Fiat zvláštní tím , jak tam Lancia kdysi pohořela tuším díky modelu Beta, automobilka je s velkou ostudou vykupovala zpět aby se zabránilo ještě větší ostudě.....

souhlasím s tím, že voyagera si koupí spousta lidí, ale jen pokud na tom nebude brand Lancie. Když budu chtít fiata, koupím si eurovan.....

překvapuje mě, kolik po Itálii jezdí chryslerů, ať už rebrand nebo origo.
Avatar - Anonym
Anonym
Očen charašo. Jedinij magučij savětský sajuz, maja radnaja a krasivaja strana
Avatar - Anonym
Anonym
Já sedím na konári a je mi dobre hej...Zabodnu tyč do hrušky a mam internet, nejnovější vynález KGB >😁
Gilgit
Neprzni tu Rustinu. Rustina je krásný jazyk a nezaslouzí si to.
Gilgit
Más zkusenosti se zakazováním internetu v ústavu ve kterém pobývás?
Avatar - Anonym
Anonym
Što ty moloděc, ty neponamejš što já gavaril? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ten máš ty vid, akorát ten internet Vám ještě nezakázali >😁 >😁 >😁

Až bude blackout, tak tě klepne, protože nebude mít kam psát ty své výplody coby závislá osoba sedící tu imrwere 7 dní v týdnu a 365 dnů v roce >😁 >😁

Diagnozo
Gilgit
Tak to je jeste váznejsí nez se zdálo.
Gilgit
Takovému plácalovi jako jsi ty by se v KGB nebo GRU tak jedine vysmáli. Ty muzes mít maximálne prukaz pacienta ústavu.
Avatar - Anonym
Anonym
To je prachsprostá halucinace, žádnou večeři si neměl, jen si to myslíš.
Avatar - Anonym
Anonym
Putin a KGB, my sme všude, to nevíš?

Už náš drahý bratr, soudruh Cibulka říkal, že sou všichni agenti KGB a GRU. Chceš ukázat průkaz a odznak? >😁 >😁
Gilgit
Kdybys za to byl placen tak by to bylo logické vysvetlení. Otázka je kdo by za takové slinty platil. Takze ty diskusní zvratky evidentne pochází z tvé hlavy. >😁 >😁 >😁
Gilgit
Tobe pripadá normální ze nevís co ty sám píses?

Jinak te ujistuji ze jsem po dobré veceri takze z hladu nemluvím. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem za to placenej, to nevíš?

>😁 >😁 >😁

Pátá kolona >😁 >😁
Gilgit
Pokud o necem neustále pises (zvracís, slintás) tak te to zajímá. Kdyz nekoho neco nezajímá tak to nekomentuje.

Jinak samozrejme muzes psát co chces, kde chces a o kom chces. To samé platí pro mne.
Avatar - Anonym
Anonym
Změnil sem lokál ve smyslu, že sem přešl ke konkurenci. GM. >😁

tudíž mě nějakž fiat a soudruh Serjoža Makaron je šumák a at si tam třeba vyrábí vznášedla.

což ovšem neznamneá, že to nemůžu komentovat, sme ve svobodné zemi, mužu si psát co chci, kde chci a o kom chci a je to tvá zbytečná starost. Starej se o sebe.

Ale když je někdou zoufalec, který tu tráví celý den hádáním s ostaníma, tak je to těžký no >😁 >😁
Gilgit
>😁 >😁 >😁

Jak uz jsem napsal nahore Barrichello má evidetne závazné psychické problémy. Jeho stav je zrejme tak vázný ze ani neví co píse. Nastestí se jeho príspevky dají na Auto.cz dohledat coz si zrejme neuvedomuje.
Gilgit
Je jich mín nez 40 a v porovnání s celkovým poctem diskutéru na Auto.cz je to zcela realné císlo. Takze doporucuji ti ve vlastním zájmu vyhledat odbornou pomoc.

Nevím jaký lokál jsi zmenil ale tvoje opakované slinty a zvratky proti Fiatu vcetne kecu o "válce proti Fiatu" dávají celkem jasné svedectví o tvém stavu.
Avatar - Anonym
Anonym
ty reaguješ i pod článkem o Burkina Faso, tak bud zticha jo a šoupej nohama >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, jen těch jedinců je asi 40. Dobrá diagnoza >😁 >😁 >😁 >😁

Mě je Fiat u zádle, já sem změnil lokál, jestli si vašnosta neráčil všimnout.
Avatar - Anonym
Anonym
A ted má moderní vid - používá pořád tu zastaralou 15 let starou jen trochu upravenou. Kde by asi Fiat vzal platformy pro auta se zadním náhonem, když krom Ferrari a Maserati takový auto dělal naposled před velkou říjnovou revolucí, šašku >😁 >😁 >😁
Gilgit
"souhlasím s tím, že voyagera si koupí spousta lidí, ale jen pokud na tom nebude brand Lancie. Když budu chtít fiata, koupím si eurovan....." - plácás.
zlysoused
Jasně, tobě je Fiat tak strašně u zádele, že reaguješ pod každým článkem týkajícím se FCA. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Pomoc by měl vyhledat ten, kdo všechny ostatní posílá do blázince. Přesně v rámci hesla"zloděj volá chytte zloděje"

Šašku počmáranej >😁 >😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Škoda e😜anduje, Chrysler evropský trh opuští :yes: By, bye, Ami! 😄
Gilgit
Reakce presne podle ocekávání. Já neposílám "vsechny ostatní" do blázince, jenom tech nekolik jedincu kterí tam patrí tak jako ty.

Clovek který automaticky píse nenávistné zvratky proti nejaké firme pokazdé kdyz je ta firma zmínena a dokonce to nazývá "válkou" zcela evidentne trpí nejakou dusevní poruchou. Ale treba ti nastaví dobrou terapii a po první fázi intenzivní péce budes mít moznost se lécit ambulantne.
Gilgit
Barrichello je psychopat který tady opakovane hrde zminoval svoji "válku proti Fiatu". Proste psychicky chorý clovek kterého se nedá brát vázne.
Avatar - faubléé
faubléé
A co děláš tady..? Že už dávno nedřepíš v jejich managementu...tady je tě přeci škoda.. Ále to už dávno víme 😉 Nebýt těch italů, který ti pořád tak ležej v žaludku, byl by Chrysler dávno v kopru, Fiat se aspoň snaží, ze spojení s Daimlerem měli leda tak zastaralou techniku, víc nic..