Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chrysler se stahuje z Velké Británie

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 17. 3. 2015 • 23:15
40
54
Zobrazit náhledy (40)
Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler Chrysler
Severoamerický Chrysler opouští i svůj poslední evropský trh, jimž byla Velká Británie.

V roce 2011 byla v rámci prohlubujícího se spojenectví italského Fiatu s americkým Chryslerem zahájena resuscitace již tehdy skomírající Lancie za využití modelů severoamerické značky.

V průběhu tohoto roku se na evropský trh vracela Lancia se svými vlastními modely Ypsilon a Delta, které doplňoval velký sedan Thema, což byl jen lehce upravený Chrysler 300C a MPV Voyager, které se ani jménem nesnažilo zamaskovat svůj původ.

Lancia se vrátila téměř do celé kontinentální Evropy, ale do Velké Británie její modely s ohledem na její odchod ze zdejší scény již v devadesátých letech raději zamířily pod značkou Chrysler, která zde měla mít větší šanci na úspěch.

Ten se ovšem stejně jako v případě Lancie nedostavil a Chrysler podle informací magazínu Auto Express do roku 2017 zcela vyklidí své britské pozice. Tento krok se ovšem neuskuteční ze dne na dne a jedná se o již probíhající proces. Podobně jako prodejci Lancie i britští zástupci Chrysleru mají ve své nabídce poslední model, jímž je malý hatchback Ypsilon.

Prodejci Chrysleru po jeho odchodu z Velké Británie ovšem nemusí nutně skončit na dlažbě, protože koncern Fiat Chrysler Automobiles s nimi počítá v rámci rozšíření prodejní sítě značek Jeep, Fiat, Abarth a především pro znovuzrozenou Alfu Romeo.

Související články

Témata
Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 12:42
Re: A co Rusko?
Voyager je vyjimka, ale 300C a 200 nikdo jako Lancii nechtěl >:D

Jinak omyl to byl, a špatné rozhodnutí, místo zoufalému pokusu jak zachranát Lancii, který zcela jasně nevyšel měli zachovat Chrysler či Dodge a prodávat více modelů.

Když se může prodat v naší malé zemičce přes 40 Dodge ročně skrz šedý dovoz, ofiko by se prodalo aspon 150 a další země násobně víc.

Pokud to nechceš vidět tak si holt taky zaslepený. O ty auta tu zájem byl, prodalo se 1,5 milionu chryslerů a dodge od roku 1992 v evropě

,S tím lepit na výrobek jedné značky jinou má problém víc lidí, nejen já. Ale to bys musel mít sirší rozhled, což při tvé malosti nejde >:D

jediné co ti jde skvěle, je neustále někoho urážet, napadat a osočovat >:D
Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:57
Re: A co Rusko?
Nevím, já kam vlezu, tam vidím tvé komentáře, je pravda, že narozdíl od jiných nelezu tam, kde mě to nezajímá (až na naprosté vyjimky) a kde o tom nic nevím (typicky japonci, korejci, vw).

Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:42
Re: A co Rusko?
Jistě že to není překvapivé. Už před 5ti lety sem to tady předpovídal, že přelepenci sou omyl a že je jen otázka času, kdy skonči.

Vyšlo mi to úplně dokonale, loga už se nelepí na jediný model - což nesmírně štve právě špagetka klub a tak jen kopou kolem a předkládaj úspěchy Jeepu v USA.

Trošku jaksi ignorují, že po roce 2010 stoupl celý severoamerický trh, že rostli všichni a že mmt mají SUV a crossovery v USA opět boom.
A že většinu klíčových modelů vyvinul někdo jiný, vč. motorů Pentastar. >:D
Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:37
Re: A co Rusko?
Ono je to jinak - jak sem psal o pár příspěvků jinde - máš totiž potřebu vyjadřovat se ke všemu, vše kritizovat, vše komentovat a myslíš si, že vše víš nejlíp a že obsáhneš úplně všechny témata a monohem lépe než redkatoři, diskutéři atd.

Není tu praticky nikdo další, kdo by se vyjadřoval ke všemu.
Ono to na kvlaitní úrovni není ani možné, každý se specializuje na něco a nelze mít hluboké znalosti a zejména, to opravdu ZEJMÉNA ZKUŠENOSTI se VŠEMI AUTOMOBILY VŚECH ZNAČEK.

Ty totiž na netu nevyčteš, to musíš zažít v reálu, vlastními zkušenosti v provozu nebo mít spolehlivé zdroje v servisech a dílnách.
Jinak nikdy nejlze vynášet soudy o tom, co je super.

A tam máš právě ten podstatný rozdíl, že whitelabel a spol. z D3 klubu neujeli tím, co kritizují nikdy víc jak 200 km na předváděčce, takže o nějaké spolehlivosti nemaj šajna a to co jim přijde u D3 jakonormální závada pro jiné normální není.

Maros, Ada atd sou zas vyhrannění fanatici dle jedné zkušenosti a dle země a špagetka klub v podtatě uznává zas jen co vytvořil jejich koncern, at je to tříkolka nebo supersport. To je nejlepší na planetě.

Další kapitola sou fanataci škody a VW.

A kolik ti tu zbývá ostatních? HMMM?

A to sou vesměs bazaroví kovbojové, jak je označují experti z D3 klubu nebo jezdci malých levných aut.

Udělej si anketu, kolik % lidí, co sem chodí nefandí jedné zemi nebo značce a koncernu a bere vše úplně nezávisle a je mu v podstatě jedno, jestli si koupí Reanult, audi, opel, dodge, ladu nebo hondu.

Hádám, že jich bude tak 15%, z toho 14% to používá jen jako prostředek přepravy z A do B.....

Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:21
Re: A co Rusko?
Jistě, známe i americké novináře, kteří adorují pouze evropskou produkci. Přeci nemůžou napsat, že BMW má sice méně závad, ale opravy sou 15x dražší jak u ameriky, protože se tam rozbíjí fatální věci místo nepodstatných blbinek jako u amerik. On už by jim nikdo nikdy nic nepůjčil, vid.

Druhá věc je absolutně nevhodná péče praménící z neznalosti a lenosti u některých kusů v čr. Nesprávně náplně, výměnné intervaly, zfušovaná práce.

Jo a cos tady nasal k věci? Přečti si svůj první příspěvek laskavě, čím si reagoval. Opravdu hodnotné info.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku