Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropský trh v únoru 2015: Renault druhý, VW Passat osmý

116 komentářů

Avatar - pelikoš
pelikoš
nissan qashqai je trefa do černého :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
No, mít pod kapotou zkažená francouzská střeva, to je opravdu terno.. >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
simply never
zatrpknuty, nešťastný, nenávistný, zakomplexovany, nesebavedomy, hroza zit v jeho tele a mysli
patrikzx
no neviem ci zkazene ale na tom terne nieco bude ...uz aj v mercedese na to prisli 😉 nepamatam zeby sa trhali o tdi pd asi nebol dôvod teda urcite nebol dôvod jedine ze by dohadzovali pacientov na psychiatriu >😒]
Avatar - Emel
Emel
Ne že bych chtěl souhlasit tady s panem kriminálním živlem, ale jistě chápeš, že mít pod kapotou motory od VW / Audi je pro Mercedes problém bez ohledu na kvalitu těch motorů...
patrikzx
to je jasne ale som nikde nepisal ze prave mb by mal mat motor od vw to bolo vseobecne myslene
Avatar - Emel
Emel
"nepamatam zeby sa trhali o tdi pd"

Kdo by se měl trhat? Volkswagen je sám o sobě dost velký koncern, aby podobné věci řešit nemusel, 2.0TDI se objeví ve všem od Octavie po A6. Spolupráce Renault - Mercedes je o tom, že Renault pomůže Mercedesu na spodní straně spektra a Mercedes (možná jednou) Renaultu na té horní.
vitapb
Řekl bych, že spíš pomáhá Renault Mercedesu.. Mercedes ušetří za vývoj a výrobu malejch motorů, pro který má stejně jen malej odbyt a auto pak prodá za těžký prachy, protože je to Mergl. Renaultu se to hodí jednak, protože je to skvělá reklama a taky proto, že z toho maj dobrý prachy.
Avatar - wakantanka
wakantanka
mám taký pocit, že to 2,0 TDI svojho času odoberalo Mitsubishi do Outlanderu a Grandisu. Potom neskôr dostali tuším 2,2 HDI od PSA.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Šťastný je ten, co má v Mitsubishi motor od VW. Nechte si to vysvětlit od techniků ve značkovém servisu Mitsubishi, jaký je rozdíl v počtu problémů mezi 2.0TDI a 2.2HDI... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vono víc neni vždycky líp Ádo >😒]
spojka
Kamarád má Outlandera s 2,0TDI,najeto pouhých 110 tis a motor se sype- vstřiky,atd dal do toho cca 65 tis,má také Koleose se 150tis km a do něj nedal navíc nic,toť vše
Avatar - wakantanka
wakantanka
no veď práve, že mám známeho, ktorý kúpil pre seba a svojich spoločníkov dve Grandisy a jeden Outlander práve s 2,0 TDI a hrešia svorne všetci doteraz aj keď ich už dávno dali preč. S láskou spomínajú na Primery s 2,0 benzínom, do ktorých len liali len benzín a menili spotrebák-
Arese
Ty seš opravdu nevyléčitelnej pacient, Ádo.... >😒]
Avatar - Emel
Emel
To rozhodně je. Astra, Focus, Megane, i30, Ceed - ti všichni jsou až někde vzadu. Nissan je jediné větší auto mimo koncern VW v top 10.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však co jich na západě taky jezdí 😄 Británie, Irsko.... jako by tam někde měli hnízdo >😒]
Avatar - pelikoš
pelikoš
konkrétně sunderland >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Tomu se nechce ani věřit, že by zas ta Škoda nebyla takový terno, jak se tu furt v testech tvrdí >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
AŽ??? Na lowcostovou východoevropskou značku je to místo snů. Dacia a Lada jsou na tom podstatně hůře 😄 .

A navíc - nejde jen o to hodně prodat, ale hlavně hodně vydělat. Škoda vydělává 50mil Kč denně. Takový Opel cca právě tolik prodělává...
Avatar - Emel
Emel
Není dost silná v malých vozech. Pokud se na tu tabulku podíváš pozorněji, tak zjistíš, že pozice 2-6 patří malým vozům (B).

Na druhou stranu, ve větších autech je náskok koncernu zdrcující. Mít na bedně v kompaktech Golf - Octavia - A3, to je hodně silná káva... zejména pro tradiční hráče jako je třeba Ford. Zatím se zdá, že facelift Focusu moc nepomohl...
Avatar - white label
white label
"AŽ" desátá, ještě s odcházejícími g. Fabie a Superbu. >😒]
A nová Octavia je i před Passatem, který jasně vede střední třídu a v rámci nižší střední je Octavia hned druhá. za celkově nejlepším Golfem. To znamená lepší, než Mégane, Focus, P308, Astra, Bravo, i30/Ceed, Ma3, Auris, Civic....
Čili výsledek spíš z říše snů, Pepku-komiku... 😉
Avatar - Emel
Emel
Tak Fabia už je nová, jen ještě chybí kombík... ale Fabia nikdy nepatřila mezi prodejní špičku ve své třídě a to se jen tak nezmění, chybí jí silný "domácí" trh orientovaný na malá auta... musela by ukousnout z koláče Fiesty a Corsy v UK, což by se třeba časem podařit mohlo.
Avatar - white label
white label
Nová Fabia v prvních dvou měsících tohoto roku ještě naplno v celé Evropě "nejela", nemůžeš to brát podle trhu ČR, nehledě na to kombi.
Avatar - Emel
Emel
Kombík beru, tam je to jasné. Krátká verze už nějaký pátek na trhu je, zahájení prodeje bylo někdy v listopadu... ale nevím jak to vypadá v cizině.
ikoptak
Většinou začíná prodej na domácím trhu, tedy ČR, Německo, Slovensko. Ostatní trhy následují postupně po několik měsíců.
Avatar - white label
white label
"AŽ" desátá, ještě s odcházejícími g. Fabie a Superbu. >😒]
A nová Octavia je před Passatem, který jasně vede střední třídu a v rámci nižší střední je Octavia hned druhá za celkově nejlepším Golfem. To znamená lepší, než Mégane, Focus, P308, Astra, Bravo...
Čili výsledek spíš z říše snů, Pepku-komiku... 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Bylo to minulý měsíc, je to tento měsíc a bude to příští měsíc. Stále stejná písnička, jakmile Škoda neokupuje pořadí značek a modelů, pepkové berou klávesnici do zajetí a vylejvaj si srdce. >😁
Balsam
Já nevím, kdo pořád ty plečky francouzský rozvrzaný kupuje? Lidi prostě nemaj rozum. Říkal minule Véna, když kupuješ renaulta, jak vylezeš ze vrat prodejny, za zadkem ti zamknou a přežehnají se, že zas jednoho vola nachytali a další kraksna je venku. A můžeš mluvit o štěstí, jestli s tím dojedeš napoprvé domů, a dovezeš to v jednom kuse... Je dobré mít cestou vrakoviště, jistota je jistota. >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Eh?
Balsam
Čtěte raději mezi řádky, příteli. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Čtu tak i tak, ani jedna varianta mi nepřipadá vtipná a zábavná...
Balsam
To taky nebyl nebyl cíl. Ani cílem satiry není v první řadě humor. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Asi už budu příliš starý, ale ani satiru jsem nenašel... Jen stokrát omleté, nudné klišé, oboustranně.
Balsam
Asi jo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A čím jezdí Véna ? 😉
Avatar - white label
white label
Služebním Zetorem přece... 😉
Balsam
Tak to se mýlíte, Véna je předseda, Zetor nechal na podzim mladýmu, ať se taky učí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to chápu, že na tom poli takový Clio daleko nedojede no >😒] >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
To by se vidělo, Clio R.S. a pořádný gumy...a ještě se na tom poli pobavíš. >😒]
Avatar - pelikoš
pelikoš
a už třeba v květnu úroda pěkně pod střechou >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
[odkaz]

Tohle je lepsí >😒] a taky má turbo!
Balsam
Tak co vím, lítá s Polem, to je vozík jako lusk. Už třikrát boural, a ani jednou s ním nebyl v servisu, prostě držák. Je to auto víc pro chlapy, než by si kdo myslel, jezdí s tím od doby, co si jeho manželka při parkování zlámala nehty. Polo prostě potřebuje řádného jezdce, looser z renaultu takový auto neukočíruje, ani kdyby se předtím modlil. >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No jo, tak to jo, to je určitě ještě takový to bez posilovače, prostě pro chlapy! >😁
Balsam
Jo přesně.
Avatar - wakantanka
wakantanka
To bude určite tá prvá generácia a väčšinu času aj tak strávi na lane za tým Zetorom >😁
spojka
Renault? Nebude trvat dlouho a bude to no.1 v Evropě :yes: kvalitou je už dnes a momentálně dělá nejlepší auta :yes: 😉 Nové modely to jen potvrdí :yes:
Avatar - Emel
Emel
Zase brzdi, Renault měl dobré dva měsíce tak se dostal nad polovinu prodejů VW, pokud by mu to vydrželo do konce roku tak je to samo o sobě úspěch.
pogo26
Už jsem to psal vloni, že Renault bude v Evropě na druhém místě a skoro nikdo s tím nesouhlasil. Myslím, že i včetně tebe. Navíc nejde o dva měsíce. Renault už je na druhém místě od listopadu čtvrtý měsíc v řadě a v říjnu mu uteklo druhé místo jen o 186 aut.
Avatar - Emel
Emel
No on taky není. Být na druhém místě, pod tím si představuju být na druhém místě v ročních prodejích, za 2014 je Renault čtvrtý.

[odkaz]

Za jasně prvním VW, který vůbec nedává ostatním šanci, je to celkem vyrovnané. Renaut těží z Capturu a Clia, což jsou novinky v prodejně významých třídách. Teď by potřeboval zabodovat s Meganem. Opel má novou Corsu a potřeboval by novou Astru. Ford trošku ztrácí s Focusem a Fiesta čeká na nástupce.

Sečteno a podtrženo, podle mě má pořád nejlepší karty v ruce Ford. Fiesta je na trhu sedmým rokem a pokud to Ford nějak nepohnojí s nástupcem, vezme nový model konkurenci vítr z plachet - jen asi ne letos. Z dané trojky ale může na druhém místě skončit kdokoli, druhé místo Renaultu nevylučuju.
pogo26
Když se bavíš o tom, co bude, tak můžeš těžko argumentovat tďm, co bylo. Můžeš jen pár měsíců počkat a pak své předpovědi porovnat s realitou. A to jsem udělal.
Arese
No, současná Fieasta je tak úspěšná hlavně proto, že je to poslední skutečně evropský masově prodávaný Ford. Ještě totiž neprošla devastujícím "globalizačním" procesem jako Focus a Mondeo. Jakmile se tak stane, půjdou její prodeje stejně dolů.... 😒
Avatar - wakantanka
wakantanka
No ja ti neviem o tom aby sa inde predávala úplne iná Fiesta ako tá ktorú kúpiš v Európe. Mám skôr opačný pocit, že súčasná Fiesta to celé naštartovala.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Provocateur
Těším se, až si tě v lednu příštího roku "vychutnám". Jsem zvědavý jaký budeš hledat výmluvy tentokrát. Posledně (ostatně jako vždy), když ti nevyšel tvůj tip ohledně Clia jako evropské prodejní jedničky, to bylo slabé 😄

EDIT: Čtvrtý měsíc v řadě? Víš co to je vůbec řada? >😁

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
To ale mluvíš o lednu, leden se nepočítá, protože to je Nový rok a tak... 😉
Provocateur
.
spojka
To si povíme po novém Meganu,Laguně,Espace,Kadjaru....... >😒] :yes😒br /> Za cca 5 let bude první
Avatar - Emel
Emel
To si bohužel nepovíme, za pět let po dnešní diskusi neštěkne ani pes. Chceš můj odhad?

Megane se povede a vrátí se dočasně do top 3 a stabilně do top 5. Kadjar ukousne kus Qashqaie a něco přihodí, bude to relativní úspěch, ale ne úplně jako Qash. Espace se nechytne, s danou cenovkou se mine s cílovou skupinou. Laguna přijde jako klon Samsungu a Evropu nepřesvědčí a bude symbolem toho, že mainstreamová střední pomalu kráčí ve stopách mainstreamové vyšší střední.

Co se prodejů týče, Renault bude šlapat Fordu na paty až do příchodu nové Fiesty, ta současná bude padat podobně, jako padalo ke konci Mondeo. Nové Mondeo se vrátí za Passat, ale s odstupem.
Avatar - Dinar
Dinar
Viděl bych to velmi podobně. 😉

Škoda toho Espace, auto samotné se jeví povedeně, ale za ty peníze ho budou potenc. kupci chápat jako mainstreamovou alternativu k velkým suv a to bude s použitou technikou už velkej vořech.
pogo26
Máš to trošku popletené. Momentálně šlape na paty Ford Renaultu. Těžko můžeš šlapat na paty někomu, kdo je za tebou. Co ale čekat od člověka, co tady plácá moudra o Samsungu a jeho klonech. Myslel jsem, že už jsi pochopil, že Samsung je normální Renault. I kdyby se nástupce Laguny vyráběl v korejské továrně Renaultu (jakože nebude), tak by to byl pořád normální Renault.
Avatar - Dinar
Dinar
"Myslel jsem, že už jsi pochopil, že Samsung je normální Renault" >😁 To těžko říct, kdo tohle pochopil, co ale jistě chápou všichni je, že pogo je normální Renault. >😁 😉
Avatar - Emel
Emel
Je jedno jestli tomu budeš říkat Samsung nebo Renault, pointa je pořád stejná. Jistě vidíš rozdíl v tom, jaké auto byla v době příchodu na trh třeba Laguna II a jaké auto byl Sam... teda Renault Latitude. Ostatně celkové prodeje nějakých 15t za 5 let jsou dostatečným vysvědčením.

Dnešní plnohodnotná střední má 4x4, má silný benzín i naftu, má vyspělé palubní systémy, často adaptivní podvozek. Můj tip je, že takhle komplexní auto Renault nepostaví a bude cílit na budgetové zákazníky ve stylu "vemte dvoulitr v naftě a dejte nám pokoj".

Letos má Renault asi největší šanci Ford v prodejích předstihnout. Můj tip je, že se to nestane, protože se jakž takž chytne Mondeo a Fiesta nespadne zase tolik... ale je to takové 60:40, jako nejdůležitější faktor vidím propad Fiesty v UK (mimo jiné ve prospěch Corsy) a tam nejsem schopný to moc předvídat.

PS: variantu, že vezmou techniku od Infiniti a Mercedesu a všem spadne čelist taky nevylučuju... ale byl bych překvapen.
Avatar - pelikoš
pelikoš
kdyby vypadala (laguna) takto, tak má šanci [odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Naprosto souhlasím, Laguna II v době příchodu byla malou revolucí, vypadala jinak, ale né nekonvenčně, měla spousty vyspělé techniky na svou dobu v mainstreamu byla unikátem, navíc vypadá dobře i po těch letech.

Mondeo vs Passat: Poslední dobou potkávám dost MK V, více, než B8, což mi přijde zvláštní, čekal bych to právě naopak 😄 Vypadá to, že zákazníci Fordu asi na to čekali jak na smilování a teď kupují jak mohou... jsem zvědav na tabulky prodejů v ČR.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nemám z Renaultu v poslednej dobe pocit, žeby robili nejaké polovičaté autá. Na budget cars tu majú predsa Daciu nie? Načo by potom vyvíjali novú generáciu Laguny ak by už pri uvedení na trh nemala byť plne konkurencieschopná? Ja skôr očakávam klon a techniku niektorého Infiniti.
Avatar - Emel
Emel
No, dejme se překvapit, já sázím na to, že to technika Infiniti nebude.
Avatar - pelikoš
pelikoš
taky si myslím že rozhodně ne.tuto techniku můžou použít třeba u alpiny potažmo initiale
Avatar - pelikoš
pelikoš
taky si myslím že rozhodně ne.tuto techniku můžou pužít třeba u alpiny potažmo initiale
pogo26
Nemusíš na nic sázet. Techniku už.znáš.
Avatar - Emel
Emel
Možná proto že se o Renaulty nějak speciálně nezajímám tak neznám. Můžeš mě poučit?

Bude tam 4x4, třeba hybridní? Obecně hybrid? Jaké motory? Pouze 1.6dCi, nebo přijde Euro6 2.0dCi? Bude základ 1.6TCe, nebo bude něco menšího?

Všechno co jsem slyšel jsou spekulace, až na to, že bude stát na CMF, což je asi stejně užitečné jako vědět, že nový Passat je na MQB.
ericn
No tak maximálně ve tvých snech, to by musel Megane porazit v Evropě Golf a milion let slibovaná nová Laguna (stále ještě v nedohlednu) Passat. No a to se nestane, už jen proto, že Evropu dirigují němci a jejich firmy = obrovské fleetové prodeje. To se frantíkům může jen zdát 😉
Arese
Tak to si vedle, nástupce Laguny se představí už letos na podzim! 😉
Balsam
Ne, nemáte pravdu. Renault má skvěle našlápnuto, teď už tu káru jenom udržet.
Avatar - Emel
Emel
V čem nemám pravdu? Že aby se Renault dotáhl na VW, musel by za 1-2/2015 prodat o 85,46% aut víc?
Avatar - woody-alien
woody-alien
To je marný. 😉 Přitom já osobně s Renaultem sympatizuju, ale tohle se nedá. Střízlivé hodnocení je tady sprosté slovo.
Balsam
Ne, v tom že měl pouze dobré dva měsíce. Reagoval jsem o patro výš.
Myslím, že Renault je prostě na začátku velmi úspěšného období. Já nepsal nic o tom, že by měl VW v dohledné době a nebo vůbec přeskočit.
Avatar - Emel
Emel
Začátek vlákna říká, že "nebude trvat dlouho a bude no.1 v Evropě". Můžeme se teda bavit o tom co to je "dlouho", ale ohrožení postu jedničky v dohledné době vyžaduje hodně silné růžové brýle s kosočtvercem.

Úspěšné období neříkám že ne, Clio a Captur se prodávají dobře, Kadjar má šanci těžit z úspěšné koncepce Qashqaie, pokud se povede v podobném duchu nový Megane tak je jádro nabídky na pár let zajištěné. Jestli to pak bude druhé nebo třetí nebo čtvrté místo je celkem jedno, to už zase závisí spíš od toho, jak se Fordu povede Fiesta.
Balsam
Jo, tak teď už se shodneme víc. 😉
fastone
V minulosti jsem měl na cestování po Evropě půjčeny 2 Renaulty. V roce 1994 Renault 19 a v roce 2000 Megane 1.6. Velmi pohodlné vozy. Po celodenním cestování žádná únava. Byla to moje první a druhá zkušenost s touto značkou. Byl jsem mile překvapen. :yes:
Provocateur
V minulosti, asi v roce 1999, jsem měl mobil Alcatel. Byl to velmi dobrý mobil. Dalo se z něj volat, přijímat a psát sms. Byl jsem tehdy taky mile překvapen >😁
Provocateur
Nač ta zbytečná skromnost, já bych řekl, že bude no. 1 ve světě.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a uplne zasluzene.... a to ma este stale velke rezervy... ( chysta sa novy snowman, novy superb, rozbeh novej fabie ) ..... minuly rok bola skoda len tesne 11ta ale tento rok uz konkurencny citroen preskoci s lahkostou trojskokana Jonathana Edwarsa ..... drzim palce :yes: ... a nie je uz ani moc daleko od audi... 😉
pogo26
V boji o 10. místo bych viděl soupeře spíš v Toyotě a Nissanu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
toyotu skoda da ... verim ze ano... po rozbehu superba a fabie ....

moj tip je ze skoda bude na konci roka na 10tom mieste ... drzim palce :yes:
Avatar - Emel
Emel
Nissan úspěšně prodává jediné auto a to je Qashqai, kterému letos začne konkurovat Kadjar. V nejdůležitějším segmentu B je Micra ještě mnohem slabším hráčem než Fabia. Ok, je tu Juke, ale podle mě Nissan nemá bez posílení pozic v B (a případně C) šanci na umístění v desítce.

Auris a Yaris se prodávají nad očekávání dobře, to je pravda... ale co se trendů týče, tak nečekám u Toyoty nic, co by jí pomohlo v Evropě růst, spíš bych čekal mírný pokles.
Avatar - pelikoš
pelikoš
příští rok bude nová micra a asi leaf, letos čekám murano, navaru (a možná pathfindera).pomohl by jistě pulsar kombi...
pogo26
Nová evropská Micra by mohla mít velmi zajímavé prodeje. Zvláště na nejsilnějším evropském trhu by mohla Fiestě a Corse pěkně zatopit.
Arese
Pulsar kombi nikdy nebude nejen proto, že by se to Nissanu nevyplatilo, ale i proto, že od takhle extrémně vysokého hatchbacku koukatelný kombík nelze odvodit... ;-\
Avatar - pelikoš
pelikoš
ještě takto by mohla vypadat nová micra [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Hm, to jsou rendery na základě konceptu...

Pokud by Nissan v Evropě chtěl výrazně růst co do počtu prodaných kusů, potřeboval by silnou Micru jako sůl. Ale automobilku to víc zajímá v penězích a tam jsou zase fajn ty Murana 😄 .
Avatar - pelikoš
pelikoš
jojo, jako sůl. k13 přesto že to není úplně špatný auto byl přešlap. proto přišel facelift hodně brzy.
Avatar - Emel
Emel
[odkaz]

😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
to je k12, minulá generace
Avatar - Emel
Emel
Vlastně jo... no vidíš, Micra je tak neviditelná, že vlastně ani pořádně nevím co byla nová generace a co FL.
Avatar - pelikoš
pelikoš
jo to neva, já mám ten nissan docela pod kůží, což je asi vidět >😁
Arese
Uff, to byl fakt šílený úlet, a zdaleka tím nemyslím jen tu barvu... 😲
Avatar - pelikoš
pelikoš
ještě takto by mohla vypydat nová micrak [odkaz]
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
TO je ale zvláštní tabulka, nevidím tam jednu značku a to je velmi znepokojující. ;-\ Zákazníky z Evropy podezírám z neschopnosti si vybrat to nejkvalitnějí nadauto s h-faktorem...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To je sice pravda s tím rozložením, ale zae vyrábí modely, kterou jsou určeny jen a především pro Evropu - i20, Rio, Ceed, i30 atd.
Nicco
Co se to deje? V unoru nakupuje Francie policejni vozy a postovni dodavky?
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Když už nemůže redakce napsat, že rendlík je nejlepší, tak si vymyslí alespoň tento zavádějící titulek. Pravda je taková, že rendlík ztrácí na VW každý rok více a více...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sinuhet
Na netu bylo, že škoda měla prudký nárůst prodejů v Africe. Přesně 800%.Loni prodala 1 kus a letos 8 ks.
Avatar - Emel
Emel
Kdybys aspoň ty procenta měl dobře 😄
Sinuhet
suchare to byla legrace
kundalini_it
Proč musíte pořád čekat až někdo zanalysuje Evropský trh? To máte tolik práce?Co třeba kouknout na ACEA a pár dalších stránek a udělat vlastní analýzu?Asi toho chci moc, když to můžete opsat že?
kundalini_it
Fiat
Arese
Tabulka je jistě zajímavá. Velmi potěšující jsou hlavně čísla Fiatu a to se ještě nestačil projevit nástup krásné 500 X. A na cestě je nová 124 Spider, 5dv. 500 a nástupce Brava! 😄 😉 :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jinak se nedá hodnotit náš trh. Druhá nejúspěšnější evropská značka v ČR je úplně mimo... Je na to jediné vysvětlení - úplně mimo není Renault, ale český zákazník.

Áda asi stráví tejden na JIPce, až si přečte tenhle článek >😒] >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Tohle jsi vymyslel vlastními půlkami?
Když je Renault v ČR na 6 místě mezi značkami (únor), tak je český zákazník mimo? Tak teď ještě vysvětli, kde je německý zákazník (Renault tam je v únoru 10 mezi značkami) nebo britský zákazník (Renault 16 místo). To asi budou nějaké bezvýznamné, zaostalé evropské země, kde jsou zákazníci co v životě neviděli pořádné auto.
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 Komora.
Avatar - Dinar
Dinar
I kdyby to tak, bylo, jako že není, viz. Ham, nepřestává mě udivovat, kde se bere to nutkání kopat se do vlastních pr.delí (ve tvé verzi mezi půlky). I kdyby Češi prostě nekupovali Renaulty, tak co, znamenalo by to nutně, že jsou malí omezení? Proč? Vždyť oblíbenost/neoblíbenost značky na nějakém trhu může mít milion racionálních důvodů. Jsi omezený, protože nežereš brouky jako Thajec? Víš o co přicházíš? Tolika proteinů...
Arese
>😁 Komora.